ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2010 19:06
Son Ziyaret:
10 Şubat 2019 21:07
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus
Doğum Tarihi:
07 Eylül 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Söküp Şehir Dışına Taşımak?
[QUOTE=atinoglu]Maket bıçağı ile deneyenler çok zorlandığını veya olmadığını söylüyorlar. Şehirler arası otobüslerde muavinlere 20-30 tl verince götürüyorlar üstadım [/QUOTE]
0 beş parça camı paketleyip otobüs e verebileceğinize emin misiniz 20-30 liraya? İstanbul da normal boy bir klavyeyi götürmek için 300 kilometreye 50 lira istediler geçen sene. Acele olduğu için kargoya da veremediğim için mecbur gönderdim. Ayrıca camcıya da silikonlama için para vereceksiniz ki her camcı da akvaryum silikonu olacağı kesin mi?
[QUOTE=atinoglu]Maket bıçağı ile deneyenler çok zorlandığını veya olmadığını söylüyorlar. Şehirler arası otobüslerde muavinlere 20-30 tl verince götürüyorlar üstadım [/QUOTE]
0 beş parça camı paketleyip otobüs e verebileceğinize emin misiniz 20-30 liraya? İstanbul da normal boy bir klavyeyi götürmek için 300 kilometreye 50 lira istediler geçen sene. Acele olduğu için kargoya da veremediğim için mecbur gönderdim. Ayrıca camcıya da silikonlama için para vereceksiniz ki her camcı da akvaryum silikonu olacağı kesin mi?
Su Temizliği
Dış filtrenin içine koyduğunuz maddelerden biri dağılıp suya karışıyor olabilir mi? Geçenlerde de böyle bir konu açılmıştı galiba ve elyafında(elyafı çıkışa koymuştu ve dağılıp görüntü kirliliği yapmış) sorun vardı o yazan kişinin.
Dış filtrenin içine koyduğunuz maddelerden biri dağılıp suya karışıyor olabilir mi? Geçenlerde de böyle bir konu açılmıştı galiba ve elyafında(elyafı çıkışa koymuştu ve dağılıp görüntü kirliliği yapmış) sorun vardı o yazan kişinin.
Japonum Un Durumu Nasil
Ben japon uzmanı değilim ama o kum japona uygun degil sanırım elinizdeki kumu eklemeden bekleyinde japon uzmanlarından bir fikir alın
Genelde boyle kum kullaniliyor sanırım ama bitkili akvaryuma olur mu emin değilim
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=9zi-Wn5nKi8[/VID][EDIT]dsn1,2019-02-02 21:33:30[/EDIT]
Ben japon uzmanı değilim ama o kum japona uygun degil sanırım elinizdeki kumu eklemeden bekleyinde japon uzmanlarından bir fikir alın
Genelde boyle kum kullaniliyor sanırım ama bitkili akvaryuma olur mu emin değilim
[VID]https://m.youtube.com/watch?v=9zi-Wn5nKi8[/VID][EDIT]dsn1,2019-02-02 21:33:30[/EDIT]
Tatlı Suya İlk Adım
[QUOTE=yenizmirli]
Evet bu makaleyi ve 'Akvaryum serüvenine ilk adım' makalesini okudum faydalı bilgiler var içinde.
O 35 kısmını ben de anlamadım gerçekten. https://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_-_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp Link bu. En fazla büyüdüğü boy için 2-2,5 cm yazıyor yani benim tankıma bu balık uymazsa başka balık olmaz heralde çok küçük boyutu balığın. Ben ilk okuyunca 2 tane koyarım belki diye düşünmüştüm ama yazılanlar düşünmeme neden oldu. Maalesef akvaryumumun boyutu beni zor duruma soktu. Tanıdığım bir camcı olsa şık bir 35 lt lik akvaryum istiyordum ancak bulamadım. Öneriniz varsa açığım siz akvaryumunuzu aldınız mı yaptırdınız mı?
[U]Biraz daha araştırma yaptım ve iç filtre arasında kaldım iç filtre mi pipo filtre mi emin değilim şu an. İçine substrat konulmayan basit bir iç filtre işimi görür diye düşünüyorum siz ne dersiniz? Başka bilgisi olan varsa yazsın lütfen.[/U]
Su tavsiyesi ve kaya tavsiyesi için de teşekkürler.
[/QUOTE]
İlla yaptırmanız şart mı?Internette oldukça 2. El(eğer ucuz arıyorsanız) yada hazır yapılmışlar var. 7 litreye kum, filtre, ısıtıcı derken ancak 5 litrelik hacminiz kalacak.
[QUOTE=yenizmirli]
Evet bu makaleyi ve 'Akvaryum serüvenine ilk adım' makalesini okudum faydalı bilgiler var içinde.
O 35 kısmını ben de anlamadım gerçekten. https://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_-_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp Link bu. En fazla büyüdüğü boy için 2-2,5 cm yazıyor yani benim tankıma bu balık uymazsa başka balık olmaz heralde çok küçük boyutu balığın. Ben ilk okuyunca 2 tane koyarım belki diye düşünmüştüm ama yazılanlar düşünmeme neden oldu. Maalesef akvaryumumun boyutu beni zor duruma soktu. Tanıdığım bir camcı olsa şık bir 35 lt lik akvaryum istiyordum ancak bulamadım. Öneriniz varsa açığım siz akvaryumunuzu aldınız mı yaptırdınız mı?
[U]Biraz daha araştırma yaptım ve iç filtre arasında kaldım iç filtre mi pipo filtre mi emin değilim şu an. İçine substrat konulmayan basit bir iç filtre işimi görür diye düşünüyorum siz ne dersiniz? Başka bilgisi olan varsa yazsın lütfen.[/U]
Su tavsiyesi ve kaya tavsiyesi için de teşekkürler.
[/QUOTE]
İlla yaptırmanız şart mı?Internette oldukça 2. El(eğer ucuz arıyorsanız) yada hazır yapılmışlar var. 7 litreye kum, filtre, ısıtıcı derken ancak 5 litrelik hacminiz kalacak.
Lepistes Doğum Kontrol
Yarın öbür gün elindeki lepistesler doğal ölümler yüzünden azaldığında da bu sefer yavruları avcı türden nasıl korurum diye başlık açmayasın sonra?
Yarın öbür gün elindeki lepistesler doğal ölümler yüzünden azaldığında da bu sefer yavruları avcı türden nasıl korurum diye başlık açmayasın sonra?
Bu Da Nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206169/220520181814411.jpg[/IMG]
Buna benziyorsa şu olabilir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/su_kenesi_k923069.asp[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206169/220520181814411.jpg[/IMG]
Buna benziyorsa şu olabilir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/su_kenesi_k923069.asp[/URL]
Balık Tavsiye
Akvaryumun litresi? İçinde şu an ne kadar balık var? İnsanlar grup şeklinde yaşayan balık önerir, akvaryumunda yer yoktur. Yada duruma göre küçük yada büyük balık önerilir. Filtreniz nasıl? Bazı balıklar diğerlerine göre daha çok pisler. Bazı balıklar yüksek akvaryum isterken diğerleri için o kadar fark etmeyebilir.[EDIT]dsn1,2019-01-22 20:31:52[/EDIT]
Akvaryumun litresi? İçinde şu an ne kadar balık var? İnsanlar grup şeklinde yaşayan balık önerir, akvaryumunda yer yoktur. Yada duruma göre küçük yada büyük balık önerilir. Filtreniz nasıl? Bazı balıklar diğerlerine göre daha çok pisler. Bazı balıklar yüksek akvaryum isterken diğerleri için o kadar fark etmeyebilir.[EDIT]dsn1,2019-01-22 20:31:52[/EDIT]
Japon Balıklarım Hep Su Üstüne Çıkıyor Vb Sıkıntı
[QUOTE=cans]
Merhaba önce japonları besliyorum onlar beslenirken çöpçüleri besliyorum dip yemiyle vatozum yemiyor sadece sürekli filtrede ..
Sabah akşam pul yem ile besliyorum hepsine tek tek izleyerek yediriyorum hatta teleskop yiyemiyor elimle yediriyorum alıştı direk elime geliyor [:D]
Ya birde 100w luk ısıtıcı aldım 24 sabitte tutuyorum 1 gündür 20 derece
[/QUOTE]
Vatoza dikkat edin de japonlar büyüyünce onlara musallat olmasın.[:devil:]
[QUOTE=cans]
Merhaba önce japonları besliyorum onlar beslenirken çöpçüleri besliyorum dip yemiyle vatozum yemiyor sadece sürekli filtrede ..
Sabah akşam pul yem ile besliyorum hepsine tek tek izleyerek yediriyorum hatta teleskop yiyemiyor elimle yediriyorum alıştı direk elime geliyor [:D]
Ya birde 100w luk ısıtıcı aldım 24 sabitte tutuyorum 1 gündür 20 derece
[/QUOTE]
Vatoza dikkat edin de japonlar büyüyünce onlara musallat olmasın.[:devil:]
Hobihane Isıtma Hakkında
[QUOTE=ismet24]Tahmin ettiğiniz kadar pahalı bir sistem değil. Komple ev için bir sistemden bahsetmedim. Ticari satış olarak da bahsetmedim. Küçük çaplı bir hobihane için bahsettim. İnternetten arama yapınca fiyat çeşitliliği fazla çıkar.
Bu bahse konu hobihane için günlük kaç kw gerekli bunu tespit etmek gerekir. Daha sonra maliyet bulunur.
Büyük olarak düşünülen bir sistem bile olsa, çevremize baktığımızda rüzgar ve güneş enerjisi her geçen gün artıyor. Bunlar hep zarar ediyor size kalırsa.
[/QUOTE]
Bakın ben elektrikci yada elektronikçi değilim. Tek yaptığım internetten biraz bakmak oldu.
Oncelikle bu meretlerden tam randıman alabilmek için belli bir açıyla yerleştirmek gerekiyor. Bunun icin mühendislik gerekiyor.
Her yerde de bu elektrik üretim şekli uygun hava durumu olmuyor. Mesela Mersin de solar enerji karlı olurken İstanbul da klasik üretimlerden pahalı olabiliyor.
Klasik enerji üretim tesislerinden 7/24 elektrik alırken solar da gündüz ürettiğiniz elektriği depolamanız gerekiyor. Bu da ek sistemler ve alan demek oluyor. Aynı şekilde yaz ve kış aylarındaki üretim farklarını gõz önünde bulundurmanız gerekiyor (Kışın hem süre daha az hem de ışınlar daha eğik)
Sizin sisteminizde bir arıza olduğunda siz arızayı tamir ettirmek için 100 para verirken normal elektrik dağıtıcıları bunu 50 ye belki de 25 e yapıyor olacak.
Not: Bunlar benim normal bir vatandaş olarak öğrendiklerim. Belki pratikte bunlar farklı olabilir yada ben araştırdığımdan beri yenilikler olmuş olabilir.
Gel gelelim neden millet bu soları tercih ediyora.
1) Dağıtıcıların elektrik çekmek istemedikleri yerlerde insanlar jeneratorle uğraşmak yerine tercih edebiliyor. Toplumdan uzak kır evleri veya yazlıklar gibi.
2) Evinizin tropikal iklime yakın bölgelerdeyse(Örneğin Akdeniz) yada güneşli gün sayınız fazlaysa ve elektrik kullanımınız fazla değilse o zaman solar enerji tercih edilebilir oluyor.
3)Paranız boldur. Hangisi daha ucuz daha pahalı bakmadan daha doğaya saygılı diyip tercih edebilirsiniz( Saygım büyüktür)
[QUOTE=ismet24]Tahmin ettiğiniz kadar pahalı bir sistem değil. Komple ev için bir sistemden bahsetmedim. Ticari satış olarak da bahsetmedim. Küçük çaplı bir hobihane için bahsettim. İnternetten arama yapınca fiyat çeşitliliği fazla çıkar.
Bu bahse konu hobihane için günlük kaç kw gerekli bunu tespit etmek gerekir. Daha sonra maliyet bulunur.
Büyük olarak düşünülen bir sistem bile olsa, çevremize baktığımızda rüzgar ve güneş enerjisi her geçen gün artıyor. Bunlar hep zarar ediyor size kalırsa.
[/QUOTE]
Bakın ben elektrikci yada elektronikçi değilim. Tek yaptığım internetten biraz bakmak oldu.
Oncelikle bu meretlerden tam randıman alabilmek için belli bir açıyla yerleştirmek gerekiyor. Bunun icin mühendislik gerekiyor.
Her yerde de bu elektrik üretim şekli uygun hava durumu olmuyor. Mesela Mersin de solar enerji karlı olurken İstanbul da klasik üretimlerden pahalı olabiliyor.
Klasik enerji üretim tesislerinden 7/24 elektrik alırken solar da gündüz ürettiğiniz elektriği depolamanız gerekiyor. Bu da ek sistemler ve alan demek oluyor. Aynı şekilde yaz ve kış aylarındaki üretim farklarını gõz önünde bulundurmanız gerekiyor (Kışın hem süre daha az hem de ışınlar daha eğik)
Sizin sisteminizde bir arıza olduğunda siz arızayı tamir ettirmek için 100 para verirken normal elektrik dağıtıcıları bunu 50 ye belki de 25 e yapıyor olacak.
Not: Bunlar benim normal bir vatandaş olarak öğrendiklerim. Belki pratikte bunlar farklı olabilir yada ben araştırdığımdan beri yenilikler olmuş olabilir.
Gel gelelim neden millet bu soları tercih ediyora.
1) Dağıtıcıların elektrik çekmek istemedikleri yerlerde insanlar jeneratorle uğraşmak yerine tercih edebiliyor. Toplumdan uzak kır evleri veya yazlıklar gibi.
2) Evinizin tropikal iklime yakın bölgelerdeyse(Örneğin Akdeniz) yada güneşli gün sayınız fazlaysa ve elektrik kullanımınız fazla değilse o zaman solar enerji tercih edilebilir oluyor.
3)Paranız boldur. Hangisi daha ucuz daha pahalı bakmadan daha doğaya saygılı diyip tercih edebilirsiniz( Saygım büyüktür)
Dış Filtreden Eski Suyu Çekme Hakkında
Adamın yaşadığı yerde çeşme suları nasıl bir durumda acaba? New York ta filan çeşme suyu bizim Erikli gibi bir şey sanırım. Hiçbir filtre yapmadan direkt dağlardan geliyor diye biliyorum suyu. Bizdeki sular ise malumunuz nehirlere karışan ağır metallerden tut, hijyen için atılan klora kadar binbir çeşit durum var. Eğer bizdeki çeşme suyunda havalandırmadan yaşayabilecek bir balık varsa oldukça güzel bir sistem.
Gider kısmı ise güzel olmuş ama dip çekiminin yerini tutar mı acaba?[EDIT]dsn1,2019-01-20 11:07:50[/EDIT]
Adamın yaşadığı yerde çeşme suları nasıl bir durumda acaba? New York ta filan çeşme suyu bizim Erikli gibi bir şey sanırım. Hiçbir filtre yapmadan direkt dağlardan geliyor diye biliyorum suyu. Bizdeki sular ise malumunuz nehirlere karışan ağır metallerden tut, hijyen için atılan klora kadar binbir çeşit durum var. Eğer bizdeki çeşme suyunda havalandırmadan yaşayabilecek bir balık varsa oldukça güzel bir sistem.
Gider kısmı ise güzel olmuş ama dip çekiminin yerini tutar mı acaba?[EDIT]dsn1,2019-01-20 11:07:50[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
