ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
vargatron
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2011 19:35
Son Ziyaret:
25 Aralık 2021 13:09
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa vural
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Vural
SON 10 MESAJI
Yeni Discus Tankım
İbrahim bey değerli yorumunuz için teşekkür ederim ben hem form hem zevke önem veren birisi olarak bu tankı tercih ettim inşallah ilerleyen zamanlarda dahada güzel hale getirip dahada mutlu balıklar yetiştirmeye gayret edeceğim. Darısı olmayanlara.
Saygılarımla.
İbrahim bey değerli yorumunuz için teşekkür ederim ben hem form hem zevke önem veren birisi olarak bu tankı tercih ettim inşallah ilerleyen zamanlarda dahada güzel hale getirip dahada mutlu balıklar yetiştirmeye gayret edeceğim. Darısı olmayanlara.
Saygılarımla.
Yeni Discus Tankım
Öncelikle değerli yorumlar için Ahmet abime ve Soner beye çok teşekkür ederim.
Red martboromun 1 tanesinde ve snake skin de form olarak çok çok düzgün olduğunu söyleyemem ne yazık ki , ışık ve video kalitesinden dolayıda balıklarımın esas renginin videoya tam yansımadığına emin 2 günde 1 kere %40 su değişimi yapıyorum ve her yemleme den sonra dip çekimi yapmaktayım yem olarak da şuanda sadece JBL'in novo bits protein ağırlıklı pul yemini kullanıyorum inşallah yarın da JBL Spirulina Flakes , kurutulmuş karides ve alg içerikli yemler alıp menülerini zenginleştirmeyi düşünüyorum dana yüreği konusunda halen iç pariztten korktuğumdan dolayıda pek fazla uğraşmıyorum ama tankın düzenli döngüsü için inşallah ilerleyen haftalarda dahada güzel ve değişik videolarla karşınıza çıkacağım.
Saygılarımla.
vargatron 2011-08-23 02:06:35
Öncelikle değerli yorumlar için Ahmet abime ve Soner beye çok teşekkür ederim.
Red martboromun 1 tanesinde ve snake skin de form olarak çok çok düzgün olduğunu söyleyemem ne yazık ki , ışık ve video kalitesinden dolayıda balıklarımın esas renginin videoya tam yansımadığına emin 2 günde 1 kere %40 su değişimi yapıyorum ve her yemleme den sonra dip çekimi yapmaktayım yem olarak da şuanda sadece JBL'in novo bits protein ağırlıklı pul yemini kullanıyorum inşallah yarın da JBL Spirulina Flakes , kurutulmuş karides ve alg içerikli yemler alıp menülerini zenginleştirmeyi düşünüyorum dana yüreği konusunda halen iç pariztten korktuğumdan dolayıda pek fazla uğraşmıyorum ama tankın düzenli döngüsü için inşallah ilerleyen haftalarda dahada güzel ve değişik videolarla karşınıza çıkacağım.
Saygılarımla.
Yeni Discus Tankım
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=wB7WqxwXnz8[/VID]
Arkadaşlar 2 haftalık bir aradan sonra ufak çaplı bir değişiklik ile sizlere yeni bitkili tankımı sunmak istiyorum
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=wB7WqxwXnz8[/VID]
1 Hafta önceki tankım
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=czwOQBhWM5Y&feature=player_embedded#![/VID]
Bu akvaryumu kurmamda bana yardımcı olan ve çok büyük emeği geçen sayın Ahmet abime de burdan teşekkürlerimi sunuyorum.
Videoyu upload etmek uzun sürdüğünden dolayı düşük pixel de çekmek zorunda kaldım bundan dolayı balıklarımın renkleri çıplak gözle görüldüğü kadar net olmayabilir
CO2 sistemininde büyük bir görüntü kirliliği oluşturduğu konusunda sizlerle aynı fikirde olduğumu bilmenizi isterim.
Eksiğiyle fazlasıyla yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=czwOQBhWM5Y&feature=player_embedded#![/VID]
Bu akvaryumu kurmamda bana yardımcı olan ve çok büyük emeği geçen sayın Ahmet abime de burdan teşekkürlerimi sunuyorum.
Videoyu upload etmek uzun sürdüğünden dolayı düşük pixel de çekmek zorunda kaldım bundan dolayı balıklarımın renkleri çıplak gözle görüldüğü kadar net olmayabilir
CO2 sistemininde büyük bir görüntü kirliliği oluşturduğu konusunda sizlerle aynı fikirde olduğumu bilmenizi isterim.
Eksiğiyle fazlasıyla yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Oliver Knott Bitkili Akvaryum Tasarımı
Çok güzel bir paylaşım, her adım tek tek ve resimli olarak ayrıntılı bir şekilde anlatılmış.
Yeni başlayanlar için gayet faydalı bir bilgi.
Teşekkürler Ayhan bey.
Çok güzel bir paylaşım, her adım tek tek ve resimli olarak ayrıntılı bir şekilde anlatılmış.
Yeni başlayanlar için gayet faydalı bir bilgi.
Teşekkürler Ayhan bey.
CO2 Vortex reaktör geliştirme
[VID]http://www.izlesene.com/video/co2-reaktor-yapimi/2344759/embed[/VID]
Sistemin çok kullanışlı ve basit olması bir yana Yermiz beyin yapmış olduğu reaktöre ekstra sunuyor olmasıdır.
Yermiz beyin yapmış olduğu reaktör.
http://www.akvaryum.com/FORUM/vortex_co2_reaktor_denemesi_k170727.asp
Tek fark CO2 girişi krema pompası gibi olan cismin üst tarafından değilde, alt ve dış kısmından etrafına yukarı doğru eğimli bir açı verilerek sardırılıp pompaya giriş yapmasıdır ve iç motorunda çözünerek gelen CO2'nin tekrar krema pompasının içerinde çözünmeye devam etmesinden ibarettir.
Böylelikle CO2 uzun yay gibi olan hava hortumunda çözünmeye başlarken devamında reaktörün içerisinde de çözünmeye devam ediyor.
Aklıma gelen diğer bir ekstra ise hava hortumuna CO2'nin giriş yaptığı yere hava taşı bağlayarak daha fazla kabarcık parçalarının hortuma girmesi sağlanabilir.
Bu sistemi geliştiren arkadaşa teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Gece CO2 sistemleri difüzör ve reaktör araştırması yaparken rastladığım ve mayalı sistemlerin kaldırmadığı seramik difüzöre eş değer bir difüzör örneğine rastladım.
Hem Vortex reaktörü hemde büyük seramik difüzöre yakın bir sistem.
Çok dikkatimi çeken mantıklı ve kullanışlı olan bu difüzörün %70-80'e varan çözünme yaptığı kanısındayım.
Hem Vortex reaktörü hemde büyük seramik difüzöre yakın bir sistem.
Çok dikkatimi çeken mantıklı ve kullanışlı olan bu difüzörün %70-80'e varan çözünme yaptığı kanısındayım.
[VID]http://www.izlesene.com/video/co2-reaktor-yapimi/2344759/embed[/VID]
Sistemin çok kullanışlı ve basit olması bir yana Yermiz beyin yapmış olduğu reaktöre ekstra sunuyor olmasıdır.
Yermiz beyin yapmış olduğu reaktör.
http://www.akvaryum.com/FORUM/vortex_co2_reaktor_denemesi_k170727.asp
Tek fark CO2 girişi krema pompası gibi olan cismin üst tarafından değilde, alt ve dış kısmından etrafına yukarı doğru eğimli bir açı verilerek sardırılıp pompaya giriş yapmasıdır ve iç motorunda çözünerek gelen CO2'nin tekrar krema pompasının içerinde çözünmeye devam etmesinden ibarettir.
Böylelikle CO2 uzun yay gibi olan hava hortumunda çözünmeye başlarken devamında reaktörün içerisinde de çözünmeye devam ediyor.
Aklıma gelen diğer bir ekstra ise hava hortumuna CO2'nin giriş yaptığı yere hava taşı bağlayarak daha fazla kabarcık parçalarının hortuma girmesi sağlanabilir.
Bu sistemi geliştiren arkadaşa teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Merhaba su ile ilgili bilgiye ihtiyacım var
Doruk kardeşim umarım hevesini kırıcı bir bilgi yansıtmamışımdır sadece ne kadar güzel ve kaliteli istiyorsan o kadar iyi öğrenip başlaman gerekiyor doruk beyin dediği gibi hiç korkmadan bu işe başlayabilirsin ve balıklarda senin sistemine alışacaktır
Discuslarla birlikte albino cüce vatoz beslemeni tavsiye ederim discus balığının mukozasında da salgıladığı o sıvıya karşı hassasiyeti olduğundan dolayı birçoğu balığın vucüduna yapışmayı huy ediniyor ve balıklar için zararlı
Doruk kardeşim umarım hevesini kırıcı bir bilgi yansıtmamışımdır sadece ne kadar güzel ve kaliteli istiyorsan o kadar iyi öğrenip başlaman gerekiyor doruk beyin dediği gibi hiç korkmadan bu işe başlayabilirsin ve balıklarda senin sistemine alışacaktır
Discuslarla birlikte albino cüce vatoz beslemeni tavsiye ederim discus balığının mukozasında da salgıladığı o sıvıya karşı hassasiyeti olduğundan dolayı birçoğu balığın vucüduna yapışmayı huy ediniyor ve balıklar için zararlı
Merhaba su ile ilgili bilgiye ihtiyacım var
Arkadaşım öncelikle 1 haftalık discus besleyen birisi olarak 1 haftalık süre içerisinde başımdan geçenleri anlatıyım aklındaki soru işaretleri birazda olsa azalacaktır
Discus türüne geçmeden önce yaklaşık 1 aydır araştırma yaptım ve halen devam etmekte ve inan 2000 sayfa okumuşumdur ve araştırmaya devam ediyorum. Discus gerçek anlamda orta-zor bakım isteyen bir türdür.
Öncelikli olarak bu türe geçmeden önce alacağın tankın ebatları içerisindeki gerekli olan malzemeler (İç motor,dış motor,ısıtıcı gibi) çok önemli ben 100 cm'lik bombeli bir akvaryumda besliyorum, ben hızlı bir giriş yapmak zorunda kaldım ama bu senin içinde aynısı olacağı anlamına gelmez ph - kh tankı oturttuktan sonra ilgilenmen gereken bir konu.
Öncelikli olarak nasıl bir akvaryum kurmak istiyorsun bitkili bir akvaryum mu yoksa hobicilerin tabiriyle cama cam (yani içerisinde bitki kum vs olmayan genelde üretim amaçlı ama aynı zamanda balıkların formunu sağlığını daha rahat kontrol edildiği )akvaryum mu istediğine karar vermelisin baştan söylemeliyim ki gözünü korkutmak gibi olmasın bitkili akvaryumlar isteğine göre masrafı artan akvaryumlar dır.
Kum seçimi de önemli, seçeceğin kuma göre düşük bütçeden yukarıya doğru gitmektedir bunlarla ilgili bilgilere de forumda arayarak karar verebilirsin.
Akvaryumun büyüklüğüne göre de eğer bitkili akvaryum kurmak istersen içerisine dış filtre şart ve güzel bir bitkili akvaryum için karbondioksit sistemi de kurman gerekiyor başlangıç için masrafı yoktur ve forumda araştırarak kendi imkanlarınla da yapabilirsin.
Balıklara gelecek olursak da başlangıç için tankının büyüklüğüne göre alacağın balık miktarını belirlemelisin ben orta boy discuslarla başladığım için net olmasa da 100*40*45 cm bir akvaryumda 6 adet discusla başladım ve 240 TL civarı bir maliyete patladı. Ve daha sonra sağlık sorunları ile ilgili ilaçlarda maliyeti giderek arttırmak da discusların ülkemizde geneli çeşme suyuna alışık olarak üretilmekte bu konuda başlangıç için bir sıkıntı yok su düzenleyiciler ve faydalı bakteri ilaçlarıyla suyu uygun hale getirebilirsin.
Buradan da değerli Ahmet abimin fazlasıyla yardımcı olduğu konuya bakıp benim yaşadığım sorunlar hakkında da ön bilgi edinebilirsin.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_discus_tank_k497776.asp
Gerekli araştırmalardan sonra discus beslemeye karar verirsen ve aklına takılan bir soru olursa bir discus sever olarak her zaman yardıma açığım.
Saygılarımla...
vargatron 2011-08-12 01:01:36
Arkadaşım öncelikle 1 haftalık discus besleyen birisi olarak 1 haftalık süre içerisinde başımdan geçenleri anlatıyım aklındaki soru işaretleri birazda olsa azalacaktır
Discus türüne geçmeden önce yaklaşık 1 aydır araştırma yaptım ve halen devam etmekte ve inan 2000 sayfa okumuşumdur ve araştırmaya devam ediyorum. Discus gerçek anlamda orta-zor bakım isteyen bir türdür.
Öncelikli olarak bu türe geçmeden önce alacağın tankın ebatları içerisindeki gerekli olan malzemeler (İç motor,dış motor,ısıtıcı gibi) çok önemli ben 100 cm'lik bombeli bir akvaryumda besliyorum, ben hızlı bir giriş yapmak zorunda kaldım ama bu senin içinde aynısı olacağı anlamına gelmez ph - kh tankı oturttuktan sonra ilgilenmen gereken bir konu.
Öncelikli olarak nasıl bir akvaryum kurmak istiyorsun bitkili bir akvaryum mu yoksa hobicilerin tabiriyle cama cam (yani içerisinde bitki kum vs olmayan genelde üretim amaçlı ama aynı zamanda balıkların formunu sağlığını daha rahat kontrol edildiği )akvaryum mu istediğine karar vermelisin baştan söylemeliyim ki gözünü korkutmak gibi olmasın bitkili akvaryumlar isteğine göre masrafı artan akvaryumlar dır.
Kum seçimi de önemli, seçeceğin kuma göre düşük bütçeden yukarıya doğru gitmektedir bunlarla ilgili bilgilere de forumda arayarak karar verebilirsin.
Akvaryumun büyüklüğüne göre de eğer bitkili akvaryum kurmak istersen içerisine dış filtre şart ve güzel bir bitkili akvaryum için karbondioksit sistemi de kurman gerekiyor başlangıç için masrafı yoktur ve forumda araştırarak kendi imkanlarınla da yapabilirsin.
Balıklara gelecek olursak da başlangıç için tankının büyüklüğüne göre alacağın balık miktarını belirlemelisin ben orta boy discuslarla başladığım için net olmasa da 100*40*45 cm bir akvaryumda 6 adet discusla başladım ve 240 TL civarı bir maliyete patladı. Ve daha sonra sağlık sorunları ile ilgili ilaçlarda maliyeti giderek arttırmak da discusların ülkemizde geneli çeşme suyuna alışık olarak üretilmekte bu konuda başlangıç için bir sıkıntı yok su düzenleyiciler ve faydalı bakteri ilaçlarıyla suyu uygun hale getirebilirsin.
Buradan da değerli Ahmet abimin fazlasıyla yardımcı olduğu konuya bakıp benim yaşadığım sorunlar hakkında da ön bilgi edinebilirsin.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_discus_tank_k497776.asp
Gerekli araştırmalardan sonra discus beslemeye karar verirsen ve aklına takılan bir soru olursa bir discus sever olarak her zaman yardıma açığım.
Saygılarımla...
Ankaralı Akvaristler Meslek Grupları
Bilgisayar programcılığı 2.Sınıf öğrencisiyim 11 yıldır etkin olarak bilgisayar kullanıyorum herhangi bir konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar özel mesajdan bana ulaşabilirler.
Bilgisayar programcılığı 2.Sınıf öğrencisiyim 11 yıldır etkin olarak bilgisayar kullanıyorum herhangi bir konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar özel mesajdan bana ulaşabilirler.
Yeni Discus Tank
:-) Bana karşı olan olan ilginiz inanın beni dahada debreştiriyor Ahmet bey ve hayalimdeki tanka adım adım ilerlemek beni iyice heyecanlandırıyor.
Karbon konusuna gelecek olursak bitkiler gelene kadar kaldırıp onun yerine zeolit ve sunbrast ekleyeceğim ve tankımın her adımını an an sizle paylaşacağım
İlginiz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla...
:-) Bana karşı olan olan ilginiz inanın beni dahada debreştiriyor Ahmet bey ve hayalimdeki tanka adım adım ilerlemek beni iyice heyecanlandırıyor.
Karbon konusuna gelecek olursak bitkiler gelene kadar kaldırıp onun yerine zeolit ve sunbrast ekleyeceğim ve tankımın her adımını an an sizle paylaşacağım
İlginiz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla...
Yeni Discus Tank
Ahmet bey öncelikle bu ayrıntılı geniş kapsamlı bilgilerinizle beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim ve sitenizi hatim edeceğime emin olabilirsiniz.
Gerçekten sayenizde güzel tecrübeler edinmekteyim bügün balıklarım ilk defa hareketli olarak yem yemeye başladılar ve akvaryumun bütün bölgelerinde gezinmeye başladılar ama akşam vakitlerine doğru gene köşelerine çekiliyorlar suyum tamamen berraklaşmaya başladı bugün tekrar %25 olarak
3 gün dinlendirilmiş biotopolu eklenmiş su ilave ettim ve ("Nekadar kaliteli bir marka bilemiyorum") Peticananın Dark Water isimli discuslar için özel formüle edilmiş amazon biotopunu elde etmek amaçlı hümik asit içerikli berrak su koyulaştırıcı ekledim yarın eczanelerden ph ve nitrat kiti alacağım ve sonuçlarını sizinle paylaşacağım.
Ayrıntılı nitrat konusu için çok teşekkür ederim ciddi anlamda kafamdaki bir çok soru işaretini kaldırdı
kimya konusunu akvaryum sayesinde dahada hızlı öğreniyorum.
Toprak olarak bir arkadaştan kaliteli beyaz, 1,2 mm aralığın da quartz kum alacağım üzerine de belirli bir miktar arka plan bitkiler için aquaclay ebatlarında kaliteli başka bir toprak türü eklemeyi düşünüyorum
bitki olarak da yerlibitki adresinden yaklaşık 10 tür bitki düşünüyorum abartıya kaçmamışımdır umarım
Zemin için 100 adet Hemianthus micranhemun ve christmas moss
Orta plan için S.Playt Kaşık Kafa Echinodorus Argentinensis Java fern Cyripto balansea
Arka plan için ise Limnophila, V.Americana saz, Milifilyum, Rotala rotundifolia ve Rotala macrandra green düşünüyorum.
Çok farklı bitki türlerinin zararı ve yararları nelerdir daha tam olarak araştırmadım, sanırım biraz fazla ama hepsi birbirinden güzel.
Tüm sistemi güzel bir şekilde oturtduktan sonra CO2 difuzor'ü alıp kendi co2 sistemimi hazırlayacağım, tabi ki ph dalgalanmalarını da uzun süreli takip edeceğim ama en büyük problemim tankı tekrar düzenlemeden önce yapacağım balık aktarımında balıklarımın sağlıklarının bozulmasından korkuyorum mantar vs gibi hastalıklar ve toparlama süreci gibi kafama takılan tek sorun bu
Balıkları koyabileceğim geniş ve temiz suya sahip aynı ısılarda ve aynı ebatlarda diğer bir tankım var umarım balıklarım sorun yaşamaz eğer yaşarlarsa dekorasyon işini geri plana atmayı düşünüyorum.
vargatron 2011-08-11 01:34:31
Ahmet bey öncelikle bu ayrıntılı geniş kapsamlı bilgilerinizle beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim ve sitenizi hatim edeceğime emin olabilirsiniz.
Gerçekten sayenizde güzel tecrübeler edinmekteyim bügün balıklarım ilk defa hareketli olarak yem yemeye başladılar ve akvaryumun bütün bölgelerinde gezinmeye başladılar ama akşam vakitlerine doğru gene köşelerine çekiliyorlar suyum tamamen berraklaşmaya başladı bugün tekrar %25 olarak
3 gün dinlendirilmiş biotopolu eklenmiş su ilave ettim ve ("Nekadar kaliteli bir marka bilemiyorum") Peticananın Dark Water isimli discuslar için özel formüle edilmiş amazon biotopunu elde etmek amaçlı hümik asit içerikli berrak su koyulaştırıcı ekledim yarın eczanelerden ph ve nitrat kiti alacağım ve sonuçlarını sizinle paylaşacağım.
Ayrıntılı nitrat konusu için çok teşekkür ederim ciddi anlamda kafamdaki bir çok soru işaretini kaldırdı
kimya konusunu akvaryum sayesinde dahada hızlı öğreniyorum.
Toprak olarak bir arkadaştan kaliteli beyaz, 1,2 mm aralığın da quartz kum alacağım üzerine de belirli bir miktar arka plan bitkiler için aquaclay ebatlarında kaliteli başka bir toprak türü eklemeyi düşünüyorum
bitki olarak da yerlibitki adresinden yaklaşık 10 tür bitki düşünüyorum abartıya kaçmamışımdır umarım
Zemin için 100 adet Hemianthus micranhemun ve christmas moss
Orta plan için S.Playt Kaşık Kafa Echinodorus Argentinensis Java fern Cyripto balansea
Arka plan için ise Limnophila, V.Americana saz, Milifilyum, Rotala rotundifolia ve Rotala macrandra green düşünüyorum.
Çok farklı bitki türlerinin zararı ve yararları nelerdir daha tam olarak araştırmadım, sanırım biraz fazla ama hepsi birbirinden güzel.
Tüm sistemi güzel bir şekilde oturtduktan sonra CO2 difuzor'ü alıp kendi co2 sistemimi hazırlayacağım, tabi ki ph dalgalanmalarını da uzun süreli takip edeceğim ama en büyük problemim tankı tekrar düzenlemeden önce yapacağım balık aktarımında balıklarımın sağlıklarının bozulmasından korkuyorum mantar vs gibi hastalıklar ve toparlama süreci gibi kafama takılan tek sorun bu
Balıkları koyabileceğim geniş ve temiz suya sahip aynı ısılarda ve aynı ebatlarda diğer bir tankım var umarım balıklarım sorun yaşamaz eğer yaşarlarsa dekorasyon işini geri plana atmayı düşünüyorum.
Dış filtremin içinde karbon,seramik halkalar, bioball, biyolojik sünger ve elyaf var zeolit ve diğer ürünleri bizzat alıp ekleyeceğim
İlginiz ve yardımlarınız için tekrar şükranlarımı sunuyorum Ahmet bey
Saygılarımla...
Bitki Resimleri
V.Americana Saz

Balansae

Christmas moss

Java fern

Limonophila

Milifilyum

Kaşık kafa

Rotala rotundifolia

Rotala macrandra green

Hemianthus
İlginiz ve yardımlarınız için tekrar şükranlarımı sunuyorum Ahmet bey
Saygılarımla...
Bitki Resimleri
V.Americana Saz

Balansae

Christmas moss

Java fern

Limonophila

Milifilyum

Kaşık kafa

Rotala rotundifolia

Rotala macrandra green

Hemianthus
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

