ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
depresif
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Aralık 2010 11:50
Son Ziyaret:
14 Şubat 2020 13:25
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Ataş
Doğum Tarihi:
16 Mayıs 1981
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
Diş Hekimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Ataş
SON 10 MESAJI
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Arkadaşlar merhaba ,
Melanotaenia Boesemani (gökkuşağı boesemani) ler h. cuba bitkisini yer mi?
Bir ay kadar önce dry start method olarak kurulumunu yaptığım 250 lt bitkili tankımda (h.cuba , fissidens moss, mini parvula, p. helferi, palustris cuba) klasik melek+tetra kombinasyonundan farklı bir balık türü beslemek istiyorum. Gökkuşağı türleri çok ilgimi çekiyor. Ancak boesemani'lerin cuba benzeri küçük yapılı bitkileri yediğini duydum. İnternette yaptığım araştırmada net bir bilgi bulamadım. Eğer bitkilere zarar vermez ise aklımdan geçen 4-5 adet boesemani ve benzeri iri boy (8-10 cm ) gökkuşağı ve yanında furcata , selebes adası gökkuşağı ya da gertrude benzeri ufak gökkuşağı türleri. Belki bir miktar da tetra (ember-neon vs).
Bu konuda gökkuşağı türleri hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Saygılar...
Arkadaşlar merhaba ,
Melanotaenia Boesemani (gökkuşağı boesemani) ler h. cuba bitkisini yer mi?
Bir ay kadar önce dry start method olarak kurulumunu yaptığım 250 lt bitkili tankımda (h.cuba , fissidens moss, mini parvula, p. helferi, palustris cuba) klasik melek+tetra kombinasyonundan farklı bir balık türü beslemek istiyorum. Gökkuşağı türleri çok ilgimi çekiyor. Ancak boesemani'lerin cuba benzeri küçük yapılı bitkileri yediğini duydum. İnternette yaptığım araştırmada net bir bilgi bulamadım. Eğer bitkilere zarar vermez ise aklımdan geçen 4-5 adet boesemani ve benzeri iri boy (8-10 cm ) gökkuşağı ve yanında furcata , selebes adası gökkuşağı ya da gertrude benzeri ufak gökkuşağı türleri. Belki bir miktar da tetra (ember-neon vs).
Bu konuda gökkuşağı türleri hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Saygılar...
Bitki Üretim Seram (akvaryum) Yeni Resimler
Emre Bey saksıların suya batma seviyelerini değiştirdikten sonra bitki gelişiminde bir fark oldu mu?
Profesyonel üreticilerin seralarında saksıların çok küçük bir kısmı su içinde. Sera zemininde su yüksekliği de çok az zaten.
Seviye değişikliğinden sonra anlamlı bir fark gözlemlediniz mi?
Farklı gübre denemeniz oldu mu?
Sistemde CO2 uygulaması var mı? Baktım ama göremedim.
Benzer bir sistemi ben de kuruyorum. Fikir alışverişinde bulunmak isterim.
Emre Bey saksıların suya batma seviyelerini değiştirdikten sonra bitki gelişiminde bir fark oldu mu?
Profesyonel üreticilerin seralarında saksıların çok küçük bir kısmı su içinde. Sera zemininde su yüksekliği de çok az zaten.
Seviye değişikliğinden sonra anlamlı bir fark gözlemlediniz mi?
Farklı gübre denemeniz oldu mu?
Sistemde CO2 uygulaması var mı? Baktım ama göremedim.
Benzer bir sistemi ben de kuruyorum. Fikir alışverişinde bulunmak isterim.
Fotoğraflarla ve Sorularla Tüplü CO2 Sistemi
[QUOTE=hak45]Murat Bey pnomatik malzeme satan yerlerden alabilirsiniz.fiyatı 10 tl dir.ayar aralığı düşük olandan alırsanız işinizi görecektir.[/QUOTE]
Hakan Bey altta linkini verdiğim ürün işimi görür mü sizce?
https://www.hirdavatmarketim.com/Maxtor-14-Hiz-Ayar-Valf,PR-14132.html
1/8, 1/4 ve 1/2 olarak o sitede var. Benim sistemim 1/4 parçalardan oluştuğu için 1/4 almayı düşünüyorum.
Solenoid valften sonra araya bir adet 1/4 nipel koyup bu alacağım ince ayar vanasını (pnömatik hız ayar valfi) bağlayacağım.
Sonrasında yine elimdeki, şu anda kullanmakta olduğum hız ayar vanasını bağlayayım mı yoksa aşağıda linkini verdiğim 1/4 bağlantıdan hortum geçiş rekorunu mu alayım? Yani iki tane ayar vanası olmasının herhangi bir faydası ya da zararı var mı?
https://www.hirdavatmarketim.com/Maxtor-14X6-mm-Pnomatik-Duz-Rekor,PR-1076.html
depresif 2015-03-16 02:10:47
[QUOTE=hak45]Murat Bey pnomatik malzeme satan yerlerden alabilirsiniz.fiyatı 10 tl dir.ayar aralığı düşük olandan alırsanız işinizi görecektir.[/QUOTE]
Hakan Bey altta linkini verdiğim ürün işimi görür mü sizce?
https://www.hirdavatmarketim.com/Maxtor-14-Hiz-Ayar-Valf,PR-14132.html
1/8, 1/4 ve 1/2 olarak o sitede var. Benim sistemim 1/4 parçalardan oluştuğu için 1/4 almayı düşünüyorum.
Solenoid valften sonra araya bir adet 1/4 nipel koyup bu alacağım ince ayar vanasını (pnömatik hız ayar valfi) bağlayacağım.
Sonrasında yine elimdeki, şu anda kullanmakta olduğum hız ayar vanasını bağlayayım mı yoksa aşağıda linkini verdiğim 1/4 bağlantıdan hortum geçiş rekorunu mu alayım? Yani iki tane ayar vanası olmasının herhangi bir faydası ya da zararı var mı?
https://www.hirdavatmarketim.com/Maxtor-14X6-mm-Pnomatik-Duz-Rekor,PR-1076.html
Fotoğraflarla ve Sorularla Tüplü CO2 Sistemi
[QUOTE=hak45]Murat Bey co2 sisteminiz hayırlı olsun.arkadaşlar önemli konulara değinmişler benim de size bir kaç konuda bilgimi aktarayım.
Hakan Bey yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=hak45]Murat Bey co2 sisteminiz hayırlı olsun.arkadaşlar önemli konulara değinmişler benim de size bir kaç konuda bilgimi aktarayım.
-regülatör çıkış basıncınızı 5-6 bara ayarlayın.
-sizin taktığınız ince ayar vanası (sabitleme vanasıdır) ayar konusunda sizde sıkıntı yaratacak solenoid ile sabitleme vanası arasına hassas kasalı ince ayar vanası takmalısınız.bunların 0.15 ps basınçlı olanları işinizi görecektir.
- solenoid vana seçiminde genellikle yapılan bir hata direkt 220 ile çalışır olmasıdır.tamamı metal olan bir sistemde çarpılma riski çok yüksek.(Allah Korusun)aynı fiyata dc ile çalışan alınıp sadece 25 tl gibi adaptör alınması bu ihtimali ortadan kaldırmaktadır.
- tüpünüzde pas ve korozyon var. alırken mutlaka sıfır tüp tercih edilmelidir.tüplerin ömrü vardır.ilk 4 sene bakım masrafı yoktur ancak bu süreden sonra mutlaka senelik bakımları yaptırılmalıdır.tüplerin maliyeti kg olarak fazla artmamaktadır.örneğin 2.67 lt ile 5 kg tüp arasında 20-30 tl gibi fark vardır.
- alacağınız 3in1 difüzör ile çek valf,damla sayma işleminizi yapma imkanınız olabilir.
SAYGILARIMLA.
[/QUOTE]
Hakan Bey yorumunuz için teşekkür ederim.
Fotoğrafta görmüş olduğunuz tüpü sıfır aldım(BKS). Sadece boyun bölgesinde diş açılmış olan yerde hafif bir kararma var. Yine de uyarınız için teşekkürler...
Solenoid vana da ise bir de adaptör işiyle uğraşmamak için 220V tercih ettim ama söylediğiniz çok mantıklı. 220 V bir aksilik durumunda çarpılma riski demek.
İnce ayar vanası konusunda ise zaten tereddütlerim vardı. İstediğim gaz akışını sabitlemekte zorlanıyorum. Ve 3-4 gündür henüz ayar tutturamadım. Kasalı ince ayar vanasını nereden bulabilirim bir fikrim yok açıkçası.
Solenoid vana da ise bir de adaptör işiyle uğraşmamak için 220V tercih ettim ama söylediğiniz çok mantıklı. 220 V bir aksilik durumunda çarpılma riski demek.
İnce ayar vanası konusunda ise zaten tereddütlerim vardı. İstediğim gaz akışını sabitlemekte zorlanıyorum. Ve 3-4 gündür henüz ayar tutturamadım. Kasalı ince ayar vanasını nereden bulabilirim bir fikrim yok açıkçası.
Fotoğraflarla ve Sorularla Tüplü CO2 Sistemi
Yeni kurmuş olduğum 250 litre bitkili tankım için ilk defa tüplü sistem CO2 kullanacağım. Forumdan okuduklarımdan yola çıkarak aşağıda fotoğrafları bulunan sistemi az önce kurdum. Elimde daha önce mayalı sistemde kullandığım ISTA 3 in 1 seramik difüzörüm vardı. Onu kullanmayı planlıyorum.
depresif 2015-03-05 01:39:45
Öncelikle: YÜKSEK BASINÇLI SİSTEMLER HAKKINDA YETERLİ BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. KONUYA HAKİM ARKADAŞLARDAN BİLGİ ALMAK AMACIYLA BU KONUYU AÇTIM.
Yeni kurmuş olduğum 250 litre bitkili tankım için ilk defa tüplü sistem CO2 kullanacağım. Forumdan okuduklarımdan yola çıkarak aşağıda fotoğrafları bulunan sistemi az önce kurdum. Elimde daha önce mayalı sistemde kullandığım ISTA 3 in 1 seramik difüzörüm vardı. Onu kullanmayı planlıyorum.
Öncelikle almış olduğum malzemeler hakkında bilgi vermek isterim.
* 10 litre BKS marka çelik tüp (170 lira)
*Yıldız 5450s modeli basınç düşürücü (100 lira)
*Gevax-Amisco solenoid valf. (220V bobin, 1/4", Genel Kullanım Amaçlı, NK Normalde Kapalı, %100 ED, İtalyan malı) (30 lira)
* İnce ayar vanası ve 10 metre 6x4 pnömatik hortum. (20 lira)
*Yıldız 5450s modeli basınç düşürücü (100 lira)
*Gevax-Amisco solenoid valf. (220V bobin, 1/4", Genel Kullanım Amaçlı, NK Normalde Kapalı, %100 ED, İtalyan malı) (30 lira)
* İnce ayar vanası ve 10 metre 6x4 pnömatik hortum. (20 lira)
Bağlantıları ise şu şekilde yaptım:
Aşama aşama yaptığım bağlantılar bu şekilde. Bağlantı yerlerine (tüp vanası ve regülatör arası bağlantı hariç, o arada conta var) 8-10 kat teflon sararak sıktım. Solenoidin elektrik bağlantısını kablo almayı unuttuğum için yapmadım.
Gecenin bu saatinde tüpü açmaya cesaret edemedim. Zaten solenoid vana elektrik bağlantısı olmadığı için açsam da gaz kullanmam mümkün olmayacaktı.
Konu hakkında tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Saygılar... Murat
YÜKSEK BASINÇLI SİSTEMLER HAKKINDA YETERLİ BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. KONUYA HAKİM ARKADAŞLARDAN BİLGİ ALMAK AMACIYLA BU KONUYU AÇTIM.
Gecenin bu saatinde tüpü açmaya cesaret edemedim. Zaten solenoid vana elektrik bağlantısı olmadığı için açsam da gaz kullanmam mümkün olmayacaktı.
Konu hakkında tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Saygılar... Murat
YÜKSEK BASINÇLI SİSTEMLER HAKKINDA YETERLİ BİLGİYE SAHİP DEĞİLİM. KONUYA HAKİM ARKADAŞLARDAN BİLGİ ALMAK AMACIYLA BU KONUYU AÇTIM.
Co2 Tüp
[QUOTE=depresif]Ben de konuyu bir daha hortlayayım. Bugün ben de 10 litre tüp dolu olarak kargo ve KDV dahil 170 liraya anlaştım. Bugün ya da yarın kargoya verecekler.
depresif 2015-03-05 15:44:01
[QUOTE=depresif]Ben de konuyu bir daha hortlayayım. Bugün ben de 10 litre tüp dolu olarak kargo ve KDV dahil 170 liraya anlaştım. Bugün ya da yarın kargoya verecekler.
Ankara da regülatör (mümkünse yıldız gaz), solenoid valf ve ince ayar vanasını nereden alabilirim acaba? Bilen arkadaşlar ÖM yollarsa memnun olurum...
[/QUOTE]
Kendi sorularımı kendim cevaplıyorum:) Ankara'lı arkadaşlardan almak isteyen olursa dolaşıp durmasın ve fiyat karşılaştırması yapabilsinler diye:
*10 litre BKS tüpüm sipariş verdiğimin ertesi günü sıkıntısız elime ulaştı. ( BKS nin sitesindeki telefon numarasından Mehmet Bey ile görüşmüştüm.) 170 TL (Kargo ve KDV Dahil)
* ASKİ Genel Müdürlüğü'nün (Kazım Karabekir Caddesinde) caddeye ters tarafta kalan arka köşesinde KAR-EL isimli dükkandan Gevax- Amisco marka ( 1/4" genel kullanım NK 220V bobinli %100 ED Made in Italy) solenoid valf aldım. KDV dahil 30 TL
*Yine ASKİ Genel Müdürlüğü'nün karşısındaki benzinliğin (Eskiden BP idi şimdi PO) hemen yanındaki (Keçiören tarafında kalan) iş hanında Başkent Pnömatik ten (iş hanının benzinliğe bakan yüzünde) ince ayar vanası ve 10 metre pnömatik hortum (tüpü balkona koyacağım) aldım. Genç bir arkadaş vardı sağolsun çok yardımcı oldu.
*Yine ASKİ Genel Müdürlüğü'nün karşısındaki benzinliğin (Eskiden BP idi şimdi PO) hemen yanındaki (Keçiören tarafında kalan) iş hanında Başkent Pnömatik ten (iş hanının benzinliğe bakan yüzünde) ince ayar vanası ve 10 metre pnömatik hortum (tüpü balkona koyacağım) aldım. Genç bir arkadaş vardı sağolsun çok yardımcı oldu.
ince ayar vanası + 10 metre hortum + 1/4" prinç nipel (solenoidi regülatöre bağlamak için) = 22,5 TL
Not: --Burada da solenoid vana vardı ancak uzakdoğu menşeili imiş. Almak istemedim. Fiyat sormadım.
--Burada CO2 dağıtımı için çoklayıcı parça da vardı. Almak isteyen arkadaşlar olursa aklınızda bulunsun.
--Burada CO2 dağıtımı için çoklayıcı parça da vardı. Almak isteyen arkadaşlar olursa aklınızda bulunsun.
* Regülatörü Rüzgarlı da bulamadım. Tek bir yerde buldum 90 lira dediler. Kutusu falan yoktu içime sinmedi almadım. Arkadaşıma Ostim'de ERKAN MAKİNA'dan aldırdım. Yıldız 5950 yokmuş ellerinde
Yıldız 5450s (5950 nin üst modeli göstergeler plastik muhafazalı)modelini aldı. 86+KDV= 100 TL
****Yanlış Anlaşılmaya Karşı Önlem Notu: Yukarda adı geçen firma ve markaların hiçbiri "babamınoğlu" falan değildir.
Saygılar... Murat
****Yanlış Anlaşılmaya Karşı Önlem Notu: Yukarda adı geçen firma ve markaların hiçbiri "babamınoğlu" falan değildir.
Saygılar... Murat
Co2 Tüp
Ben de konuyu bir daha hortlayayım. Bugün ben de 10 litre tüp dolu olarak kargo ve KDV dahil 170 liraya anlaştım. Bugün ya da yarın kargoya verecekler.
Ben de konuyu bir daha hortlayayım. Bugün ben de 10 litre tüp dolu olarak kargo ve KDV dahil 170 liraya anlaştım. Bugün ya da yarın kargoya verecekler.
Ankara da regülatör (mümkünse yıldız gaz), solenoid valf ve ince ayar vanasını nereden alabilirim acaba? Bilen arkadaşlar ÖM yollarsa memnun olurum...
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Bu konuyu okuduktan sonra gökkuşağı türlerine merak saldım ve 65 lt bitkili tankımda beslemek üzere yavru boyda (1-1,5 cm) 6 adet pseudomugil gertrudae edindim. Çok sevimli ve hareketli balıklar.
Tankımdaki diğer balıklar (neon ve kırmızı burun tetralar) için ufalanmış tetra discus ve tetramin pul yem kullanmaktayım ama gertrudae ler pek sevmiyor galiba.(Gerçi balıklar henüz bir gündür tankta. Alışma süreci de olabilir.) Sizlerin gökkuşağı türleri için tercih ettiğiniz yemler hangileri acaba? Saygılar...depresif 2014-06-05 17:28:14
Bu konuyu okuduktan sonra gökkuşağı türlerine merak saldım ve 65 lt bitkili tankımda beslemek üzere yavru boyda (1-1,5 cm) 6 adet pseudomugil gertrudae edindim. Çok sevimli ve hareketli balıklar.
Tankımdaki diğer balıklar (neon ve kırmızı burun tetralar) için ufalanmış tetra discus ve tetramin pul yem kullanmaktayım ama gertrudae ler pek sevmiyor galiba.(Gerçi balıklar henüz bir gündür tankta. Alışma süreci de olabilir.) Sizlerin gökkuşağı türleri için tercih ettiğiniz yemler hangileri acaba? Saygılar...
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Merhaba,
ben de yeni kurmuş olduğum 65 lt low tech bitkili tankım için gökkuşağı türlerinde düşünüyorum.
Bir çift apisto (kakadu olabilir, borelli olabilir) ya da kribensis yanına da 2 ya da üç tür tetra (neon-glowlignt) ve kiraz karidesler düşünüyordum ancak bu gökkuşağı türleri aklımı çelmekte.
Bu türü daha önce beslemedim, hazır konu hakkında uzmanlaşmış arkadaşları yakalamışken birkaç sorum var. Cevap verirseniz memnun olurum.
Öncelikle tankımın durumu şu: Bir hafta önce kurulmuştur. Büyük hacimli süngere sahip iç filtre mevcut (ufak bir dış filtre de alabilirim.) Mayalı CO2. Glosso ve rotala red bitkiler yeni yeni kendini toplamakta.
Tecrübe durumum: daha önce 300 lt bitkili tankta discus, tetra türleri, rasbora vs besledim.
1-Dayanıklılıkları ve cüce cichlidler le ilişkileri ne durumdadır.
2-Kribensis daha önce de beslediğim harika bir balıktır. Gökkuşaklarıyla beraber beslesem onlara zarar verir mi?
3-Kakadu ya da borelli ile beslesem savaş ortamı olur mu?
4-Glosso yu yetiştirmeyi becerebilirsem karides kesinlikle istiyorum. Karideslerle geçinebilirler mi. Ya da olası bir yumurtlama durumunda karidesler yumurtaları yer mi?
5-Böyle bir tank için tür tavsiyelerinizi alabilir miyim? (mümkünse liste karidesli olsun
)
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar...Muratdepresif 2014-05-15 23:56:09
Merhaba,
ben de yeni kurmuş olduğum 65 lt low tech bitkili tankım için gökkuşağı türlerinde düşünüyorum.
Bir çift apisto (kakadu olabilir, borelli olabilir) ya da kribensis yanına da 2 ya da üç tür tetra (neon-glowlignt) ve kiraz karidesler düşünüyordum ancak bu gökkuşağı türleri aklımı çelmekte.
Bu türü daha önce beslemedim, hazır konu hakkında uzmanlaşmış arkadaşları yakalamışken birkaç sorum var. Cevap verirseniz memnun olurum.
Öncelikle tankımın durumu şu: Bir hafta önce kurulmuştur. Büyük hacimli süngere sahip iç filtre mevcut (ufak bir dış filtre de alabilirim.) Mayalı CO2. Glosso ve rotala red bitkiler yeni yeni kendini toplamakta.
Tecrübe durumum: daha önce 300 lt bitkili tankta discus, tetra türleri, rasbora vs besledim.
1-Dayanıklılıkları ve cüce cichlidler le ilişkileri ne durumdadır.
2-Kribensis daha önce de beslediğim harika bir balıktır. Gökkuşaklarıyla beraber beslesem onlara zarar verir mi?
3-Kakadu ya da borelli ile beslesem savaş ortamı olur mu?
4-Glosso yu yetiştirmeyi becerebilirsem karides kesinlikle istiyorum. Karideslerle geçinebilirler mi. Ya da olası bir yumurtlama durumunda karidesler yumurtaları yer mi?
5-Böyle bir tank için tür tavsiyelerinizi alabilir miyim? (mümkünse liste karidesli olsun
)Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar...Murat
Bitkili Discus Tankı İçin Uygun Çöpçü?
[QUOTE=Life]Merhaba,
Bende Discus akvaryumuma Otocinclus affinis koymuştum. Fakat zamanla Discus'lara yapışarak mukozalarını emdiğini gördüm. Çok sevmeme rağmen çıkartmak zorunda kaldım. Vatozlar mutlaka yapışacaktır.
Çöpçü olarak ben Panda çöpçü besliyorum Discus'ların yanında. Sizde Panda, Sterbai yada başka bir çöpçü türü koyabilirsiniz. Ayrıca dipte ki yemleri tüketmede Elma salyangoz'ları da oldukça faydalıdır..
[/QUOTE]
panda çöpçüler için sıcaklık (28-29 derece) sorun olmaz mı acaba?
[QUOTE=Life]Merhaba,
Bende Discus akvaryumuma Otocinclus affinis koymuştum. Fakat zamanla Discus'lara yapışarak mukozalarını emdiğini gördüm. Çok sevmeme rağmen çıkartmak zorunda kaldım. Vatozlar mutlaka yapışacaktır.
Çöpçü olarak ben Panda çöpçü besliyorum Discus'ların yanında. Sizde Panda, Sterbai yada başka bir çöpçü türü koyabilirsiniz. Ayrıca dipte ki yemleri tüketmede Elma salyangoz'ları da oldukça faydalıdır..
[/QUOTE]
panda çöpçüler için sıcaklık (28-29 derece) sorun olmaz mı acaba?
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
