Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım


m170Çevrim Dışı

Kayıt: 24/06/2026
İl: Tekirdag
Mesaj: 2
m170Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 4 Saat 18 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261838131.jpg[/IMG]

Bir arkadaşım Sobo’nun bu akvaryumunu hediye etti. Bugün akvaryumu temizledim, arıtma suyu ile doldurdum. Tabanına lav kırığı ve siyah kum serdim; bitki de eklemeyi düşündüğüm için bu kombinasyonu seçtim. Bir gümüş, bir adet de normal vatoz aldım. Alıştırma sürecini uygun şekilde yaptıktan sonra akvaryuma ekledim. İki hafta kadar sadece çöpçü olacak, daha sonra tetra eklemeyi düşünüyorum. Bir adet de bitki planlıyorum. Tavsiyelere açığım. Bitki dışında çok süs, oyuncak vs. eklemek istemiyorum; kendim doğadan taş toplamayı düşünüyorum. Ayrıca akvaryuma 15 lt arıtılmış su için 6 damla Crystalpro’nun Aqua Condition ürününden ekledim. Tavsiyeleriniz varsa minnettar kalırım. Herkese iyi forumlar.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261855431.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261855481.jpg[/IMG]

Bu da kendi akvaryumumun fotoğrafları.[EDIT]m170,2026-06-24 18:56:28[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EmiirKaanÇevrimiçi

Kayıt: 04/10/2025
İl: Ankara
Mesaj: 114
EmiirKaanÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 2 Saat 29 Dakika önce
Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

m170Çevrim Dışı

Kayıt: 24/06/2026
İl: Tekirdag
Mesaj: 2
m170Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 50 dakika önce
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.[/QUOTE]

Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim öncelikle, yakşalık 15 yıl kadar önce 500lt hacimli bir akvaryumda tek başına bitane astronot beslemiştim. Bu kadar küçük akvaryumda petshop sahibinin bana 15 tane tetra beslersin tavsiyesi bana da pazarlama taktiği olarak gelmişti. Fakat betta beslemek istemem hocam tek başına japon beslemek tercihimdir. Aşağılamak için söylemiyorum ama betta çok sevdiğim bir tür değil.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EmiirKaanÇevrimiçi

Kayıt: 04/10/2025
İl: Ankara
Mesaj: 114
EmiirKaanÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 17 dakika önce
[QUOTE=m170]

Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim öncelikle, yakşalık 15 yıl kadar önce 500lt hacimli bir akvaryumda tek başına bitane astronot beslemiştim. Bu kadar küçük akvaryumda petshop sahibinin bana 15 tane tetra beslersin tavsiyesi bana da pazarlama taktiği olarak gelmişti. Fakat betta beslemek istemem hocam tek başına japon beslemek tercihimdir. Aşağılamak için söylemiyorum ama betta çok sevdiğim bir tür değil.[/QUOTE]

Hocam bende aşağılamak için söyleniyorum ama bu hacimde 1 tane japon bile mümkün değil. Alvaryumunuz gerçekten çok ya tek başına betta olur yada karides alvaryumu gibi bir kurulum yapabilirsiniz. Başka önerisi olan tecrübeli arkadaşlarda tavsiyede bulunabilir

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir