Su Yosunu


FatihsmÇevrim Dışı

Kayıt: 25/05/2026
İl: Tokat
Mesaj: 6
FatihsmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 9 Saat 30 Dakika önce
Selamlar. Dışarıda gezerken akan çeşme suyunun ayağında bu şekilde tosun tarzı birşey buldum. Bu yosun benzeri şeyi karantinada beklettikten sonra yeni kuracağım akvaryumumda kullanabilir miyim ?

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/250620260329561.jpg[/IMG][EDIT]Fatihsm,2026-06-25 03:32:21[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mutlubabaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/01/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 1133
mutlubabaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 1 saat 46 dakika önce
Uyum devresini atlattımı güzelde durur
sıcaklıktan yana belki sıkıntı yaşayabilir zira akan su soğuk bizim tanklar28 30 derecelere çıkıyor

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrimiçi

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1998
scorpion26Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 1 saat 39 dakika önce
Bu bitkiler soğuk sularda yaşadığı için akvaryumdaki sıcak su genelde problem oluyor. Canlı olan tanklarda denemenenizi tavsiye etmem. Bozulup hızla suyu kirletebiliyorlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cyber_ScoutÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 5881
Cyber_ScoutÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 1 saat 35 dakika önce
[QUOTE=Fatihsm]Selamlar. Dışarıda gezerken akan çeşme suyunun ayağında bu şekilde tosun tarzı birşey buldum. Bu yosun benzeri şeyi karantinada beklettikten sonra yeni kuracağım akvaryumumda kullanabilir miyim ?

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/250620260329561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Söğüt yosunu - Willow Moss çok sağlıklı görünüyor..
İçerisinde avcı böcek, parazitik canlı olması mümkün.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FatihsmÇevrim Dışı

Kayıt: 25/05/2026
İl: Tokat
Mesaj: 6
FatihsmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 41 dakika önce
[QUOTE=mutlubaba]Uyum devresini atlattımı güzelde durur
sıcaklıktan yana belki sıkıntı yaşayabilir zira akan su soğuk bizim tanklar28 30 derecelere çıkıyor[/QUOTE]

Karides akvaryumu kurucam sıcaklık 20-22 derecede olucak. Fazla zarar görür mü?

[QUOTE=Cyber_Scout]
Söğüt yosunu - Willow Moss çok sağlıklı görünüyor..
İçerisinde avcı böcek, parazitik canlı olması mümkün.

[/QUOTE]

Şuan karantinada tutuyorum. Potasyum permanganat ile de banyo yaptırıcam. Bu işlemden sonra herhangi bir parazit-canlı yaşar mı

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cyber_ScoutÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 5881
Cyber_ScoutÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 36 dakika önce
[QUOTE=Fatihsm]

Karides akvaryumu kurucam sıcaklık 20-22 derecede olucak. Fazla zarar görür mü?



Şuan karantinada tutuyorum. Potasyum permanganat ile de banyo yaptırıcam. Bu işlemden sonra herhangi bir parazit-canlı yaşar mı[/QUOTE]
Örneğin sülük varsa potasyum permanganatın hiç bir etkisi olmaz...

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/220220191709451.jpg[/IMG]
Arka planda Willow Moss..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir