Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi
Gönderim Zamanı: 18 Saat 39 Dakika önce
Herkese selamlar,
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][EDIT]35mehmet35,2026-06-27 19:21:39[/EDIT]
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][EDIT]35mehmet35,2026-06-27 19:21:39[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Saat 2 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/280620260156341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/280620260156381.jpg[/IMG]
Bende sobo 638-h var bu şekilde kullanıyorum. Eskiden süngerin ön tarafına bir parçada elyaf koyuyordum ama ihtiyacım olmadığı için koymuyorum artık. Bence kartuşu çıkarıp en alta birazcık seramik halka yada seachem matrix koy üstünede sığdığı kadar biyolojik sünger koyup kullan.
Bende sobo 638-h var bu şekilde kullanıyorum. Eskiden süngerin ön tarafına bir parçada elyaf koyuyordum ama ihtiyacım olmadığı için koymuyorum artık. Bence kartuşu çıkarıp en alta birazcık seramik halka yada seachem matrix koy üstünede sığdığı kadar biyolojik sünger koyup kullan.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 1 saat 27 dakika önce
[QUOTE=0rnn]Konuyla alakasız ama kullanıcı deneyimi ile alakalı bir sorum olacak Filtre'nin sesi hakkında yorumunuz nedir ?[/QUOTE]
Benim kurulumum salonda 6-7 aydır 638-H kullanıyorum, hiç rahatsız etmiyor. Sesi yok denecek kadar az.
Benim kurulumum salonda 6-7 aydır 638-H kullanıyorum, hiç rahatsız etmiyor. Sesi yok denecek kadar az.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
