ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregundogar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2010 21:56
Son Ziyaret:
16 Haziran 2012 21:09
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre GÜNDOĞAR
Doğum Tarihi:
13 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Autocad Teknikeri ve Cnc Operatörü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
" Emre GÜNDOĞAR "
80x30x40h 85-90 lt.
7 SP - 7 BP - 2 Cüce Vatoz
6 Yunus - 5 Iceman
80x30x40h 85-90 lt.
7 SP - 7 BP - 2 Cüce Vatoz
6 Yunus - 5 Iceman
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Samimi Önerileriniz
Yorumlarınız için teşekkürler. Murat senin tetratec kafama yattı 45 tl önemli değil fazla yada az. Yalnız tetratec le ilgili daha geniş bir bilgin varmı. Sızdırmazlık hatta taşma sorunu çok önemli. Yanlış hatırlamıyorsam eject diye bir marka duydum sizce bu nasıldr.
Yorumlarınız için teşekkürler. Murat senin tetratec kafama yattı 45 tl önemli değil fazla yada az. Yalnız tetratec le ilgili daha geniş bir bilgin varmı. Sızdırmazlık hatta taşma sorunu çok önemli. Yanlış hatırlamıyorsam eject diye bir marka duydum sizce bu nasıldr.
Dış Filtre Samimi Önerileriniz
Merhaba;
Arkadaşlar 90 lt'lik akvaryumdan 250 - 300 lt'lik bir akvaryuma geçiş yapıcam. Haliyle bu miktarda ki bir akvaryuma dış filtre almam gerekiyor. Sizden istediğim bana tam bu alanda yardımcı olmanız. Arkadaşlar, maliyeti 100 TL'yi geçmeyecek şekilde, pek ses çıkarmayan, elektrik kesildiğinde su taşması yapmayacak ( ki bu çok önemli, çünkü eşim ve ben sabah evden çıkıyoruz taki akşama kadar. Eve geldiğimde kötü bir süprizle karşılaşmak severek yaptığım bu hobiden beni soğutur), ikinci elde alabilirim farketmez yeterki marka düşündüğüm kriterlere yakın olsun... Sizin görüşlerinize güvenim sonsuz. İlginizi ve görüşlerinizi merakla bekliyorum.
İyi forumlar.
Merhaba;
Arkadaşlar 90 lt'lik akvaryumdan 250 - 300 lt'lik bir akvaryuma geçiş yapıcam. Haliyle bu miktarda ki bir akvaryuma dış filtre almam gerekiyor. Sizden istediğim bana tam bu alanda yardımcı olmanız. Arkadaşlar, maliyeti 100 TL'yi geçmeyecek şekilde, pek ses çıkarmayan, elektrik kesildiğinde su taşması yapmayacak ( ki bu çok önemli, çünkü eşim ve ben sabah evden çıkıyoruz taki akşama kadar. Eve geldiğimde kötü bir süprizle karşılaşmak severek yaptığım bu hobiden beni soğutur), ikinci elde alabilirim farketmez yeterki marka düşündüğüm kriterlere yakın olsun... Sizin görüşlerinize güvenim sonsuz. İlginizi ve görüşlerinizi merakla bekliyorum.
İyi forumlar.
Sump ve Dış Filtre
[QUOTE=mutara]Bende yakın zamanda ali ustadan bir akvaryum alacağım inşallah.Aynı olayı bizde kendi içimizde babamla tartışıp ali ustaya danıştık.Cevabıda bura yazılanlarla aynıydı zaten.Taşırma kısmı var akvaryumun bir köşesinde.Akvaryumun en dış camından toplam 3-4 cm daha kısa bir cam düşün.Sump pompası su pompaladıkça bir taraftan su doluyor,su bu kısa olan camın üzerinden taştıkça su sump a iniyor.Elektrik kesildi,motor durdu,zaten en başta motor durur durmaz taşma da duracak,diyelim ki bir miktar fazla geldi,o fazla gelen kısımdan taşan su 10 lt bile olmaz ki ali ustada dedi sumpta zaten yukarıda kısa camın boşluğunun alacağı hacim kadar pay bırakılıyor.Neticede 4 cm iki cam arası fark olsa 150*4*50 den toplam 30 lt su yapar,bu da sumpta ayrılacak bir pay olur.Umarım açıklayıcı olmuştur.Sygılar. [/QUOTE]
Mutara çok teşekkürler. Ali Ustanın mutlaka bir çözümü olacağını biliyordum. Sanırım bu sisteme kule sump sistemi diyorlar. Mutara Ali Usta sadece bu sistemimi kullanıyo yoksa başka sump düzeneklerinden de bahsettimi. Birde akvaryumun sump dahil herşeyiyle samimi bir garanti veriyormu.?
[QUOTE=mutara]Bende yakın zamanda ali ustadan bir akvaryum alacağım inşallah.Aynı olayı bizde kendi içimizde babamla tartışıp ali ustaya danıştık.Cevabıda bura yazılanlarla aynıydı zaten.Taşırma kısmı var akvaryumun bir köşesinde.Akvaryumun en dış camından toplam 3-4 cm daha kısa bir cam düşün.Sump pompası su pompaladıkça bir taraftan su doluyor,su bu kısa olan camın üzerinden taştıkça su sump a iniyor.Elektrik kesildi,motor durdu,zaten en başta motor durur durmaz taşma da duracak,diyelim ki bir miktar fazla geldi,o fazla gelen kısımdan taşan su 10 lt bile olmaz ki ali ustada dedi sumpta zaten yukarıda kısa camın boşluğunun alacağı hacim kadar pay bırakılıyor.Neticede 4 cm iki cam arası fark olsa 150*4*50 den toplam 30 lt su yapar,bu da sumpta ayrılacak bir pay olur.Umarım açıklayıcı olmuştur.Sygılar. [/QUOTE]
Mutara çok teşekkürler. Ali Ustanın mutlaka bir çözümü olacağını biliyordum. Sanırım bu sisteme kule sump sistemi diyorlar. Mutara Ali Usta sadece bu sistemimi kullanıyo yoksa başka sump düzeneklerinden de bahsettimi. Birde akvaryumun sump dahil herşeyiyle samimi bir garanti veriyormu.?
Malawi Tankımın Son Hali
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nTycAxOGZ2Y
Arkadaşlar kusura bakmayın videoyu yükledim ama göstermiyor. Bende youtube linkini veriyorum. Biraz zahmet vericem ama kusura bakmayın.
emregundogar 2012-05-27 00:15:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nTycAxOGZ2Y
Arkadaşlar kusura bakmayın videoyu yükledim ama göstermiyor. Bende youtube linkini veriyorum. Biraz zahmet vericem ama kusura bakmayın.
Sump ve Dış Filtre
Jonerook mesaj için teşekkürler ama dediğin akvaryum için geçerli. Elektrik kesildiği zaman akvaryumdan sump a inen su için bir motor sistemi yokki su olduğu gibi akıyor. Elektrik kesildiği zaman kafa motoru akvaryuma su pompalamayacağı için akvaryumdan sump a inen su haliyle taşacak.
Jonerook mesaj için teşekkürler ama dediğin akvaryum için geçerli. Elektrik kesildiği zaman akvaryumdan sump a inen su için bir motor sistemi yokki su olduğu gibi akıyor. Elektrik kesildiği zaman kafa motoru akvaryuma su pompalamayacağı için akvaryumdan sump a inen su haliyle taşacak.
Küçük Iceman'i Mahvetmişler
Merhaba Arkadaşlar.
Balıklarmı 35-40 gün önce aşağı yukarı 20 günlükken aldım. Yunus, Iceman, SP ve BP olarak 4 çeşit var. Geldiklerinde hepsi aynı boydaydı. Ama şimdi büyük farklılıklar var. Aynı cins balıklarda bile büyük farklılıklar var. En küçük Icemanimde gün geçtikçe farklılıklar görmeye başlamıştım. Sakat gibi olmaya başladı, vücudu değişti. Bir kaç kere yakaladım vuruyorlardı. Malesef bugün bir baktım, balık şişmiş ağz yüzü nerdeyse ters dönmüştü. Yüzemiyor yan yatıyordu. Geri geri çok mecbur kalınca yüzüyordu. Hava taşının kabarcıklarına denk gelince o kabarcıklarla beraber suyun yüzeyine çıkıyor ordan bir sağa bir sola savruluyordu. Hemen çıkardım ordan bir kaba koydum ama içim el vermedi. Geniş bir kasenin dibine kum koydum balığı kasenin içine koydum, kaseyide akvaryumun içine koydum ki alıştığı ortamından farklılıklar yaşamasın diye. Şu an dipte yan yatmış vaziyette ve her an ölecekmiş gibi nefes alıyor. Sanırım balıklar vura vura bu hale getirdi. Muhtemelen bu sabahta ölür. Böyle yaşayacaksa ölsün zaten yazık acı çekiyor. Bir iki küçük balık daha var onlarada arada bir dürtmeler oluyor. Akvaryumda epey saklanma yeride var ama yinede yer kavgası oluyor. Bir türlü anlamadım. Böyle bir olay başından geçen arkadaşlar var ise yardımlarınızı bekliyorum. Ne yapabilirim.?
Merhaba Arkadaşlar.
Balıklarmı 35-40 gün önce aşağı yukarı 20 günlükken aldım. Yunus, Iceman, SP ve BP olarak 4 çeşit var. Geldiklerinde hepsi aynı boydaydı. Ama şimdi büyük farklılıklar var. Aynı cins balıklarda bile büyük farklılıklar var. En küçük Icemanimde gün geçtikçe farklılıklar görmeye başlamıştım. Sakat gibi olmaya başladı, vücudu değişti. Bir kaç kere yakaladım vuruyorlardı. Malesef bugün bir baktım, balık şişmiş ağz yüzü nerdeyse ters dönmüştü. Yüzemiyor yan yatıyordu. Geri geri çok mecbur kalınca yüzüyordu. Hava taşının kabarcıklarına denk gelince o kabarcıklarla beraber suyun yüzeyine çıkıyor ordan bir sağa bir sola savruluyordu. Hemen çıkardım ordan bir kaba koydum ama içim el vermedi. Geniş bir kasenin dibine kum koydum balığı kasenin içine koydum, kaseyide akvaryumun içine koydum ki alıştığı ortamından farklılıklar yaşamasın diye. Şu an dipte yan yatmış vaziyette ve her an ölecekmiş gibi nefes alıyor. Sanırım balıklar vura vura bu hale getirdi. Muhtemelen bu sabahta ölür. Böyle yaşayacaksa ölsün zaten yazık acı çekiyor. Bir iki küçük balık daha var onlarada arada bir dürtmeler oluyor. Akvaryumda epey saklanma yeride var ama yinede yer kavgası oluyor. Bir türlü anlamadım. Böyle bir olay başından geçen arkadaşlar var ise yardımlarınızı bekliyorum. Ne yapabilirim.?
Sump ve Dış Filtre
Teşekkürler oscarus. Diğer tecrübeli arkadaşlar da umarım farklı yöntemler verirler. Peki dış filtrede böyle bir sorun varmı. Sorun varsa onun çözümü nedir. Bununla ilgili bir bilgin varmı acaba.
Teşekkürler oscarus. Diğer tecrübeli arkadaşlar da umarım farklı yöntemler verirler. Peki dış filtrede böyle bir sorun varmı. Sorun varsa onun çözümü nedir. Bununla ilgili bir bilgin varmı acaba.
Sump ve Dış Filtre
Oscarus Ali beye duyulan güvene saygım var. Bu saygıdan ötürüde Ali beye yaptırmaya karar verdim. Ama benim öğrenmek istediğim bu işin mantığı. Şuan ki mantığım olumsuz yönde yani mantığı çözemedim bir türlü.
Oscarus Ali beye duyulan güvene saygım var. Bu saygıdan ötürüde Ali beye yaptırmaya karar verdim. Ama benim öğrenmek istediğim bu işin mantığı. Şuan ki mantığım olumsuz yönde yani mantığı çözemedim bir türlü.
Sump ve Dış Filtre
Merhaba Arkadaşlar.
Akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. 500lt civarı. Ve forumda baya methetmişler ali kuştepesi'nden yaptırıcam. Ama filtreleme konusunda kararsız kaldım. Bir takım sorularım var. Sump sistemi hem görünüm hemde temizlik anlamında daha iyi olduğuna karar verdim forumdan araştırdığım kadarıyla. Ama aklıma takılan şey şu; elektrik kesildi diyelim, haliyle sump ın motoru akvaryuma su pompalamayacak ama akvaryumdan sump a su gidecek böylelikle akvaryumdaki su elektrik gidince sump tan taşıp eve dolmazmı (Allah korusun :) ) bu mantığı bir türlü çözemedim ayrıca bu durum dış filtre içinde geçerli değilmi sonuçta aynı mantık. Elektrik gidince dış filtreden de su taşma ihtimali olurmu. Saçmaladıysam affınıza sığınıyorum, acemilik ve cahillik :) Ama yorumlarınızı merakla bekliyorum dostlar, lakin tek sorunum bu kaldı... Şimdiden teşekkürler...
Merhaba Arkadaşlar.
Akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. 500lt civarı. Ve forumda baya methetmişler ali kuştepesi'nden yaptırıcam. Ama filtreleme konusunda kararsız kaldım. Bir takım sorularım var. Sump sistemi hem görünüm hemde temizlik anlamında daha iyi olduğuna karar verdim forumdan araştırdığım kadarıyla. Ama aklıma takılan şey şu; elektrik kesildi diyelim, haliyle sump ın motoru akvaryuma su pompalamayacak ama akvaryumdan sump a su gidecek böylelikle akvaryumdaki su elektrik gidince sump tan taşıp eve dolmazmı (Allah korusun :) ) bu mantığı bir türlü çözemedim ayrıca bu durum dış filtre içinde geçerli değilmi sonuçta aynı mantık. Elektrik gidince dış filtreden de su taşma ihtimali olurmu. Saçmaladıysam affınıza sığınıyorum, acemilik ve cahillik :) Ama yorumlarınızı merakla bekliyorum dostlar, lakin tek sorunum bu kaldı... Şimdiden teşekkürler...
Akvaryum Marka Önerisi
Merhabalar...
Arkadaşlar, Allah izin verirse bir ev almayı düşünüyorum. Eğer alırsam kiracılık derdinden kurtulucam ve istediğim şekilde bir akvaryum alabileceğim. En az 550-600lt'lik bir akvaryum almayı düşünüyorum. Sizlerden desteğim uzun yıllar güvenli bir şekilde kullanabileceğim bir akvaryum markası önermeniz. Parası önemli değil sadece gerçekten kaliteli ve güvenilir olsun. Birde butür hacimde bir akvaryuma sump sistemi yapmam mecburimi olur yoksa güzel bir dış filtre yeterli olurmu. Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar.
Merhabalar...
Arkadaşlar, Allah izin verirse bir ev almayı düşünüyorum. Eğer alırsam kiracılık derdinden kurtulucam ve istediğim şekilde bir akvaryum alabileceğim. En az 550-600lt'lik bir akvaryum almayı düşünüyorum. Sizlerden desteğim uzun yıllar güvenli bir şekilde kullanabileceğim bir akvaryum markası önermeniz. Parası önemli değil sadece gerçekten kaliteli ve güvenilir olsun. Birde butür hacimde bir akvaryuma sump sistemi yapmam mecburimi olur yoksa güzel bir dış filtre yeterli olurmu. Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Deathgrip,
Rafayel,
mrah,
hakanb.,
Frkn,
HaydarGul,
altuntasseref,
MertGun,
MiSoSiKiaN,
Jotunheim,
oguzkanmaz,
oktay42,
İnci Kefali,
Koksal Gurkan,
0rnn,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
ternapi,
Şahinöztürk,
888starz_zbma,
Efeayd,
Cyber_Scout,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
