ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nuclearpimp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2010 20:34
Son Ziyaret:
25 Şubat 2013 22:08
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bora Kadakal
Doğum Tarihi:
12 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Reklamcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bora Kadakal İstanbul/24
Tropheus Duboisi / Kasakawale (F1)
Tropheus Duboisi / Kasakawale (F1)
SON 10 MESAJI
Tecrübeler ve Tavsiyeler
[QUOTE=ismetizm] [QUOTE=nuclearpimp]192 kişi okumuş sağ olsun 1 üye cevap vermiş . Tecrübelerinizi mi paylaşmak istemiyorsunuz ? Konu çok mu gereksiz ? ya da herkes benim gibi konuyu merak ediyor takip ediyor ama kimsenin şu sorduklarım hakkımda hiç bir bilgisi yok mu . Ben bura da bilgi alış verişi yapmak için varız zannederken biraz hayal kırıklığına uğradım sadece hepsi bu .. [/QUOTE]
konuya düzgün bi başlıkla açarsan gereksiz yere konun okunmaz. Konun hiti yükselmez.
[/QUOTE]
Bülent ÖNER 2013-02-21 22:13:52
[QUOTE=ismetizm] [QUOTE=nuclearpimp]192 kişi okumuş sağ olsun 1 üye cevap vermiş . Tecrübelerinizi mi paylaşmak istemiyorsunuz ? Konu çok mu gereksiz ? ya da herkes benim gibi konuyu merak ediyor takip ediyor ama kimsenin şu sorduklarım hakkımda hiç bir bilgisi yok mu . Ben bura da bilgi alış verişi yapmak için varız zannederken biraz hayal kırıklığına uğradım sadece hepsi bu .. [/QUOTE]
konuya düzgün bi başlıkla açarsan gereksiz yere konun okunmaz. Konun hiti yükselmez.
[/QUOTE]
1- Konu okunuyorsa ve yardımlaşma platformun da birşeyler yazıyorsak, bence doğru başlık altında açmışımdır.
2- Konu tecrübelerden ibaret olduğu için konu başlığında bir sıkıntı göremedim.
Su Kimyası
Çok teşekkürler .
Çok teşekkürler .
Tecrübeler ve Tavsiyeler
192 kişi okumuş sağ olsun 1 üye cevap vermiş . Tecrübelerinizi mi paylaşmak istemiyorsunuz ? Konu çok mu gereksiz ? ya da herkes benim gibi konuyu merak ediyor takip ediyor ama kimsenin şu sorduklarım hakkımda hiç bir bilgisi yok mu . Ben bura da bilgi alış verişi yapmak için varız zannederken biraz hayal kırıklığına uğradım sadece hepsi bu ..
192 kişi okumuş sağ olsun 1 üye cevap vermiş . Tecrübelerinizi mi paylaşmak istemiyorsunuz ? Konu çok mu gereksiz ? ya da herkes benim gibi konuyu merak ediyor takip ediyor ama kimsenin şu sorduklarım hakkımda hiç bir bilgisi yok mu . Ben bura da bilgi alış verişi yapmak için varız zannederken biraz hayal kırıklığına uğradım sadece hepsi bu ..
Tecrübeler ve Tavsiyeler
Arkadaşlar Selam;
Bülent ÖNER 2013-02-18 19:51:35
Arkadaşlar Selam;
Ph ve Kh oranına takmış durumdaydım. Dolayısı ile bu gün ReeFlowers Buffer 9.4 aldım ve bunun dışında Jbl Easy Test 6 in 1 testini aldım.
Şimdi vereceğiniz tavsiyeler üzerine kullanıma geçip sizinle sonuçlarını paylaşacağım.
1. Aldığım buffer'i daha önce kullanan arkadaşların bana herhangi bir tavsiyesi var mı?
2. Üzerinde aynı zamanda kh oranını da yükseltir yazıyordu. Bunun için kh buffer'i almama gerek yok mu?
3. Bu test bana biraz tırt gibi geldi. Kullanıp memnun kalan ya da güvenilir olduğunu düşünen arkadaşlar var mı? Çünkü bu test ile ph ve kh'ı yükseltmeye kalkışacağım.
Şimdiden çok teşekkürler. Forum da bulunan tecrübeli arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Tecrübeler ve Tavsiyeler
Arkadaşlar Selam ;
Arkadaşlar Selam ;
Ph ve Kh oranına takmış durumdaydım dolayısı ile bugun ReeFlowers Buffer 9.4 aldım ve bunun dışında Jbl Easy Test 6 in 1 testini aldım
Şimdi vereceğiniz tavsiyeler üzerine kullanıma geçip sizinle sonuçlarını paylaşacağım ...
1. Aldıgım bufferı daha önce kullanan arkadasların bana herhangi Bir tavsiyesi varmı ?
2. Üzerinde aynı zamanda kh oranınıda yükseltir yazıyodu . Bunun için kh bufferı almama gerek yokmu .
3. Bu test bana biraz tırt gibi geldi kullanıp memnun kalan yada güvenilir oldugunu düşünen arkadaşlar varmı . Çunkü bu test ile ph ve kh'ı yükseltmeye kalkışcam ..
Şimdiden cok Teşekkürler .. Forum da bulunun tecrübeli arkadaşlar dan yardımlarını bekliyorum..
Su Kimyası
Arkadaslar oncelikle Bilgiler icin gercekten cok tesekkur ederim . Sadece nerden baslayacagimi gene cikaramadim. Ben isterimki sizlerden bana yol gosterin . İlk adim olarak sece nekli degilde adim adim nevtapcagimi soylerseniz ve kullanacagim ilaclarin aciklamasini yazarsaniz aklimda bir sema cizip ona gore yol izlerim . Bu sirada sorduklarim emin olun havada kalmiycak , soylediklerinizi adim adim kesin ve slnet bir sekilde akvaryumumda deneyip son iclarinida sizinle paylasacagim ...
Sadece bana adim adim yol gostermenizdir . Cevaplarinizi sabirsizlikla bekliyorum...
[QUOTE=Timur26]Size seachem tanganyika buffer ve gene seachem cichlid lake salt öneririm hiç korkmayın ben sürekli kullanıyorum şimdiye kadar 1 tek balık kaybetmedim. Nasıl kullanılacağı üstüde yazıyor eğer ona riayet ederseniz başka hiçbirşeye ihtiyaç duymazsınız. PH nızda 8,5-9 aralığında olur.[/QUOTE]
Arkadaslar oncelikle Bilgiler icin gercekten cok tesekkur ederim . Sadece nerden baslayacagimi gene cikaramadim. Ben isterimki sizlerden bana yol gosterin . İlk adim olarak sece nekli degilde adim adim nevtapcagimi soylerseniz ve kullanacagim ilaclarin aciklamasini yazarsaniz aklimda bir sema cizip ona gore yol izlerim . Bu sirada sorduklarim emin olun havada kalmiycak , soylediklerinizi adim adim kesin ve slnet bir sekilde akvaryumumda deneyip son iclarinida sizinle paylasacagim ...
Sadece bana adim adim yol gostermenizdir . Cevaplarinizi sabirsizlikla bekliyorum...
[QUOTE=Timur26]Size seachem tanganyika buffer ve gene seachem cichlid lake salt öneririm hiç korkmayın ben sürekli kullanıyorum şimdiye kadar 1 tek balık kaybetmedim. Nasıl kullanılacağı üstüde yazıyor eğer ona riayet ederseniz başka hiçbirşeye ihtiyaç duymazsınız. PH nızda 8,5-9 aralığında olur.[/QUOTE]
peki bunkar kh ı da yukseltırmı
Su Kimyası
Selam Arkadaşlar
Selam Arkadaşlar
Yaklaşık 3 ay önce aldıgım duboisi ve kasakawale (F1) yavrularım artık erişkenliğie doğru ilk adımlarını attıklarını düşünüyorum .. Forum da 2 gündür araştırmama rağmen net bir sonuç elde edemedimki bunun yanında da kafam çok karıştı . Sizden ricam yardımcı olmanız .
1- Ph 7.5 8 .0 arası nasıl 8.5 e getirebilirim
2- Kh 7 nasıl 11 yada 12 ye getirebilirim
3- Ph ve Kh ı bu değerlere getirmem bana gözle görülür bir farkındalık yaratırmı ..
Arkadaşlar akvaryum 400 lt 10 adet duboisi ve 10 adet kasakawale vardır . Isısı 27 derece 15 kilo kum ve 7 adet normal kaya bulunur . Silis kum kullanıyorum .. Elimde 2.5 kg mercan kırıgı bulunur .
Sizden ricam benimle bu oranları yakalamış akarist ağabeylerimin ve kardeşlerimin benimle bilgilerini paylaşmalarını istememdir..
borakadakal@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz ..
Su Kimyası
Selam Arkadaşlar
Selam Arkadaşlar
Yaklaşık 3 ay önce aldıgım duboisi ve kasakawale (F1) yavrularım artık erişkenliğie doğru ilk adımlarını attıklarını düşünüyorum .. Forum da 2 gündür araştırmama rağmen net bir sonuç elde edemedimki bunun yanında da kafam çok karıştı . Sizden ricam yardımcı olmanız .
1- Ph 7.5 8 .0 arası nasıl 8.5 e getirebilirim
2- Kh 7 nasıl 11 yada 12 ye getirebilirim
3- Ph ve Kh ı bu değerlere getirmem bana gözle görülür bir farkındalık yaratırmı ..
Arkadaşlar akvaryum 400 lt 10 adet duboisi ve 10 adet kasakawale vardır . Isısı 27 derece 15 kilo kum ve 7 adet normal kaya bulunur . Silis kum kullanıyorum .. Elimde 2.5 kg mercan kırıgı bulunur .
Sizden ricam benimle bu oranları yakalamış akarist ağabeylerimin ve kardeşlerimin benimle bilgilerini paylaşmalarını istememdir..
borakadakal@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz ..
Kaybediyorum !
Bakteri Kültürü Eklemiştim . Hatta Akvaryum kurulmadan önce ilk akvaryumum da ki 140 lt lik suyun 100 ltresini Bu yeni tankıma koydum . Bakteri kültürü olarakta sera nitrivec eklemiştim .
Arkadaşlar Nitrat patlamış olabilirmi ? Yoksa ölen balığın ecelimi geldi . Hava alıp verişleri deişmedi !!!!!
Bakteri Kültürü Eklemiştim . Hatta Akvaryum kurulmadan önce ilk akvaryumum da ki 140 lt lik suyun 100 ltresini Bu yeni tankıma koydum . Bakteri kültürü olarakta sera nitrivec eklemiştim .
Arkadaşlar Nitrat patlamış olabilirmi ? Yoksa ölen balığın ecelimi geldi . Hava alıp verişleri deişmedi !!!!!
Kaybediyorum !
Akvaryumda 10 adet balık balık var .. Nefes alıp vermeleleri değişmedi . Çeşme suyuna aqutan kattıktan sonra ne kadar da su hazır olur ?
Akvaryumda 10 adet balık balık var .. Nefes alıp vermeleleri değişmedi . Çeşme suyuna aqutan kattıktan sonra ne kadar da su hazır olur ?
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
