ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deepscream
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2010 00:24
Son Ziyaret:
01 Temmuz 2010 00:00
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mahir dedeoğlu
Doğum Tarihi:
05 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mahir dedeoğlu
SON 10 MESAJI
Plati Akvaryumu
deepscream 2010-05-23 22:18:46
bu aslanlar benim üretimim ana tanka geçmeyi hakedenlerin bir kaçı ..
bunlarda aslanları üreten imalatçı kesim 
kolay gelsin....
Plati Akvaryumu
[QUOTE=anaki] Teşekkür ederim.Tabiki ısıtıcıda alacağım.Yazın aylarında pek gerek olmadığı için onu atlamışım ama kışa girmeden alacağım.
1 çöpçü 1 vatoz ve 1 erkek 4 dişi plati toplam 7 balıkla başlayayım.Yavrularıda aynı akvaryumdamı bakıyorsunuz?Benim başka alacak yerim yok.Aynı akvaryumda bol bitkilendirme ile dursa olur mu?Yavrular sağ kalır mı?
Akvaryumu kurduktan sonra ve balıkları koyduktan sonra resmini çeker koyarım buraya yorumlarınızı merak ediyorum :)
[/QUOTE] Valla canlı doğuran için bitkilendirme şart ancak 50 lıtrelik akvaryumda ne kadar bitkili olursa olsun yem olmaları kaçınılmaz dostum.. Ben ilk başlarda yavru tankı almayayım diye direttim ama diretmeye gerek yok 20 TL ye 13 Lt lık bir akvaryum bir hava motoru birde pipo filtre al koy aslan gibi yavruların büyüyor. Benım ilk baslarda öyleydi sonradan büyüdü işler tabi..1 erkek 4 dişi sana inanılmaz nufus artısı sağlayacaktır. Tek önerim yavru alacam diye akvaryumla ve anaçlarla cok oynama mümkün oldugunca müdahele etme su ve balıklar oturdumu düzen başladı mı gerisi çok kolay... Bide ben yavruluk karsıtı değilim herkes yavruluk stress yaptırır anacın ölür falan der ama ben bugune kadar tek bir anac kaybetmedim çok şükür stress falan da göremedim balıklarımda ... Hatta alıştılar bile açıkçası çoğu kez anacı yavruluga koyduktan 1 gun sonra yavru alır hale geldim :))) hepside aslan gibi yasıyor ve doguruyorlar.. Yalnız yavru alınca tavsiyem yavruluktan 1 hafta sonra yavrularını tül yavrulağa aktar daha geniş alan yüzme ve kas gelişimleri için önemli ... Bu kısaca özetlerim işine yarar umarım...
[QUOTE=anaki] Teşekkür ederim.Tabiki ısıtıcıda alacağım.Yazın aylarında pek gerek olmadığı için onu atlamışım ama kışa girmeden alacağım.
1 çöpçü 1 vatoz ve 1 erkek 4 dişi plati toplam 7 balıkla başlayayım.Yavrularıda aynı akvaryumdamı bakıyorsunuz?Benim başka alacak yerim yok.Aynı akvaryumda bol bitkilendirme ile dursa olur mu?Yavrular sağ kalır mı?
Akvaryumu kurduktan sonra ve balıkları koyduktan sonra resmini çeker koyarım buraya yorumlarınızı merak ediyorum :)
[/QUOTE] Valla canlı doğuran için bitkilendirme şart ancak 50 lıtrelik akvaryumda ne kadar bitkili olursa olsun yem olmaları kaçınılmaz dostum.. Ben ilk başlarda yavru tankı almayayım diye direttim ama diretmeye gerek yok 20 TL ye 13 Lt lık bir akvaryum bir hava motoru birde pipo filtre al koy aslan gibi yavruların büyüyor. Benım ilk baslarda öyleydi sonradan büyüdü işler tabi..1 erkek 4 dişi sana inanılmaz nufus artısı sağlayacaktır. Tek önerim yavru alacam diye akvaryumla ve anaçlarla cok oynama mümkün oldugunca müdahele etme su ve balıklar oturdumu düzen başladı mı gerisi çok kolay... Bide ben yavruluk karsıtı değilim herkes yavruluk stress yaptırır anacın ölür falan der ama ben bugune kadar tek bir anac kaybetmedim çok şükür stress falan da göremedim balıklarımda ... Hatta alıştılar bile açıkçası çoğu kez anacı yavruluga koyduktan 1 gun sonra yavru alır hale geldim :))) hepside aslan gibi yasıyor ve doguruyorlar.. Yalnız yavru alınca tavsiyem yavruluktan 1 hafta sonra yavrularını tül yavrulağa aktar daha geniş alan yüzme ve kas gelişimleri için önemli ... Bu kısaca özetlerim işine yarar umarım...
Plati Akvaryumu
[QUOTE=anaki] Benim 50x30x30(h) cm bir akvaryumum var.Güzel bir plati akvaryumu yapmak istiyorum.1 erkek 4 dişi plati koymayı düşünüyorum.Kum olarak hagen siyah kum düşünüyorum.Yanlarına 2 tanede çöpçü koyacağım.Bitki olarak elodea bitkisinden koyacağım.Filtre olarak şelale filtre düşünüyorum.Aydınlatmak için bir akvaryum flouresanı 220 V 50 Hz yazıyor sütünde.Roxin marka.Birde son olarak elimde bulunan koyu renkteki 2 tane küçük küçük delikli kayayıda akvaryuma koyacağım.
Bu konuda tavisyeleriniz nelerdir acaba?
Yem olarak hangi yemi önerirsiniz?
[/QUOTE] Dostum unuttuğunu sanmıyorum ama kaliteli bir ısıtıcıyıda sakın atlama ,tavsiyem atman -100w lık olanları 3 yıldır kullanmaktayım hala sıkıntı yok. Şelale filtre iyi seçim yine atman -450 lik şelale filtreleri senın akvaryumun ölçüleri için çok ideal ayrıca şelale filtreyi alınca akvaryumcudan ayrıca torba halinde elyaf satılıyor elyafla filtrenın içindeki kartuşları beraber kullan cok ıyı sonuc alıyorsun . Tecrübeyle sabittir. Ayrıca erkek ve dişi kombinasyonun iyi bende aynı ebatta akvaryumla aynı kombınasyonda platiyle yola cıktım... Şuan yavrularla başa çıkamıyorum.. Afyondaymışsın keşke istanbulda olsaydın sana genç yavrulardan istemediğin kadar verirdim... Tavsiyem yine 2 çöpçü yerine 1 çöpçü 1 vatos al faydasını göreceksin emin ol... ;) Bence kaya yerine bulabilirsen bazen akvaryumculurda oluyor hindistan cevizi kabuğu al derim bulabilirsen çok iyi saklanma yeri oluşturuyor. Yıllardır plati tek alanım cok seviyorum kerataları ve sayabildiğim kadarıyla 2 tane yavru tankımda 90 civarı yavru var her konuda destek olurum ...
[QUOTE=anaki] Benim 50x30x30(h) cm bir akvaryumum var.Güzel bir plati akvaryumu yapmak istiyorum.1 erkek 4 dişi plati koymayı düşünüyorum.Kum olarak hagen siyah kum düşünüyorum.Yanlarına 2 tanede çöpçü koyacağım.Bitki olarak elodea bitkisinden koyacağım.Filtre olarak şelale filtre düşünüyorum.Aydınlatmak için bir akvaryum flouresanı 220 V 50 Hz yazıyor sütünde.Roxin marka.Birde son olarak elimde bulunan koyu renkteki 2 tane küçük küçük delikli kayayıda akvaryuma koyacağım.
Bu konuda tavisyeleriniz nelerdir acaba?
Yem olarak hangi yemi önerirsiniz?
[/QUOTE] Dostum unuttuğunu sanmıyorum ama kaliteli bir ısıtıcıyıda sakın atlama ,tavsiyem atman -100w lık olanları 3 yıldır kullanmaktayım hala sıkıntı yok. Şelale filtre iyi seçim yine atman -450 lik şelale filtreleri senın akvaryumun ölçüleri için çok ideal ayrıca şelale filtreyi alınca akvaryumcudan ayrıca torba halinde elyaf satılıyor elyafla filtrenın içindeki kartuşları beraber kullan cok ıyı sonuc alıyorsun . Tecrübeyle sabittir. Ayrıca erkek ve dişi kombinasyonun iyi bende aynı ebatta akvaryumla aynı kombınasyonda platiyle yola cıktım... Şuan yavrularla başa çıkamıyorum.. Afyondaymışsın keşke istanbulda olsaydın sana genç yavrulardan istemediğin kadar verirdim... Tavsiyem yine 2 çöpçü yerine 1 çöpçü 1 vatos al faydasını göreceksin emin ol... ;) Bence kaya yerine bulabilirsen bazen akvaryumculurda oluyor hindistan cevizi kabuğu al derim bulabilirsen çok iyi saklanma yeri oluşturuyor. Yıllardır plati tek alanım cok seviyorum kerataları ve sayabildiğim kadarıyla 2 tane yavru tankımda 90 civarı yavru var her konuda destek olurum ...
Kolay gelsin.
kılıç kuyruk doğumu yakın mı?
Akvaryumculuk bir heves uğrunu yapılmıyorsa , sabır ister , sabretmeyen akvarist olmaz berke kardeş.. Yapacağın şey araştırmak forumu ve öğrenmek balıgına en uygun ortamı hazırlamak olmalı...
Akvaryumculuk bir heves uğrunu yapılmıyorsa , sabır ister , sabretmeyen akvarist olmaz berke kardeş.. Yapacağın şey araştırmak forumu ve öğrenmek balıgına en uygun ortamı hazırlamak olmalı...
Akvayumculuk yaparken unutulmaması gereken 2 şey :
1- Sabır
2- Balıklarınıza doğal ortamlarını en iyi şekilde taklit ederek onları rahat ettirmek.
bu 2 maddeye uyarsan onlarda sana borçlu kalmaz berke kardeş.
Farklı Platyler Çiftleşir mi?(fotoğraflı)
Rica ederim epack105 ,
Ama tavsiyem 1 çöpçü 1 de ufak vatos alırsan 50 Lt için ideal derim. Bende 50 Lt de başladım toplam da 5 platim ( 1 e 4 d ) 1 vatos ve 1 de çöpcüm ile yola cıktım. Suan 3 tankım var 2 si 100 Lt üzerinde biri yavru tankı oldu. Neden vatos ve çöpçü dersen şöyle izah edeyim. Vatos yosunlanma problemını ortadan kaldıran bir tür ve dayanıklı, çöpçü ise yemleme esnasında balıkların bitiremediği yem olursa hiç acımıyor. Yani fazla yemleme olursa dipte nitratı bu balık sayesınde minimize ediyorsun. Platiler ise bir şölen zaten.. İnan akvaryumun 1 -1,5 ay sonra oturursa korkma cok sağlıklı yavrular seni bekler. Platiler konusunda her zaman destek verebilirim.Farklı Platyler Çiftleşir mi?(fotoğraflı)
Evet çiftleşirler ama alacağın erkek sağlıklı olmasına dikkat et. Akvaryumun kac litre bilmiyorum ama 1 erkek 4 dişi kombinasyonu bırak başka balık ekleme zaten onlar düzen oturunca sana istemediğin kadar nüfus yaratacaklar.. Ben sadece plati beslıyorum yıllardır beni hiç üzmediler aksine hep enerjimi yükselttiler... Ayrıca haftada 1 gun sabit olarak canlı yem günleri tavsiye ederim. Kondüsyonları, renkleri , doğurganlıkları ve alacağın yavruların sağlıkları çok iyi oluyor... Kolay gelsin.. NOT: Yerli olarak balık temsiliyse sorun yok ama değilse oda dişi bilgin olsun ..
Evet çiftleşirler ama alacağın erkek sağlıklı olmasına dikkat et. Akvaryumun kac litre bilmiyorum ama 1 erkek 4 dişi kombinasyonu bırak başka balık ekleme zaten onlar düzen oturunca sana istemediğin kadar nüfus yaratacaklar.. Ben sadece plati beslıyorum yıllardır beni hiç üzmediler aksine hep enerjimi yükselttiler... Ayrıca haftada 1 gun sabit olarak canlı yem günleri tavsiye ederim. Kondüsyonları, renkleri , doğurganlıkları ve alacağın yavruların sağlıkları çok iyi oluyor... Kolay gelsin.. NOT: Yerli olarak balık temsiliyse sorun yok ama değilse oda dişi bilgin olsun ..
camdan bölme mi? sineklik mi?
Camcın işçilik yapmak istiyorda olabilir para anlamında ama camcılar genelde akvaryum işlerine alışıktır sana kıyak yapıyorda olabilir. Sonuçta söylediği en iyisi ..
Plati ve Bitki
Didikledikleri olur ama yemezler yemleme düzenliyse hiç ilişmezler..
Didikledikleri olur ama yemezler yemleme düzenliyse hiç ilişmezler..
Yavrular yem oluyor!
Selamlar mustafa ,
deepscream 2010-04-23 18:51:37
Selamlar mustafa ,
Tespitlerin oldukça yerinde gibi özellıkle tek türe gecmeni tavsiye ederim. Ben yıllardır platı beslemekteyım. iyi beslenen ve ortamına alışmış dişileri strese sokup ölümüne açan sadece yavruluğa girmiş olduğundan olduğunu sanmıyorum. Yavruların kaybı akvaryumdaki bitki ve nufusun coklugu ile dogru orantılı yanı nekadar nufus okadar yavru kaybı dostum..Tavsiyem doğumu yaklaşan dişi diye karnı sırf şiş diye yavruluga alınıp uzun sure bekletilen dişileri kaybetmek cok daha olası. ben su gune kadar bir çok yavru aldım dişilerimden ve hepsi yavrulukta doğum yapıp ana tankta halen yasamlarını surduruyorlar. sadece dişilerin doğum surelerı 28-35 gun arasında oldugunu unutmamak ve iyi takıp edıp doğumun yyaklaştıgı son gunlerınde yavruluga alıp beklemek.
Tül yavruluk yavru kaybı için ideal piyasada anneyi yavrudan ayıran tül yavruluk göremediğimden doğum gerceklestiği plastık yavruluktan 5 gunn içinde yavruları buyutmek uzere ufak tankı olmayan lar için ideal tül yavruluğa alıyorum ve hiç kaybım olmadı bu zamana kadar .. Bu yazdıklarımlada cok ufak 1-2 mudahele ile yavrularını sağlıklı büyütebilirsin. Plati seçimi yaparsan yardımcı olabilirim. Kolay gelsin...
Doğum yaklaştı mı sizce?
Dişiniz hamile gibi duruyor .. Akvaryumum 9 aylık oldu 2 farklı dişiden 3. tur yavru aldım. her batın 20 ila 40 yavru şeklinde, edindiğim tecrübeye göre diyebilirim ki balığınızın doğumuna oldukça var . Balıklardaki karın şişliğinin artması hamilelik evresini tamamladığı ve doğum yaklaştığı anlamına gelmez .. Anüse doğru ilerlemeyi her plati cinsinde iyi göremeyebilirsiniz...Mesela tuxedo cinsleri oldukça zor anlaşılır.. Balığınız görüntüsü sağlıklı ama sürtünme eğilimi hamilelikten olmadığını düşünüyorum, ara ara duraklaması normal biraz dinlenme , biraz erkekten kurtulmaya çalışmanın yorgunluğu gibi düşünün :) Doğumu yaklaşan dişinin peşinden erkek hiç ayrılmaz ve oda kendıne yaklaştırmaz ciddi kovalamacalar olur ... 35 günlük bir hamilelik süreleri var.. Sizin platinizin anüs bölgesi kolay anlaşılır ancak balığınızın beslenmesinde sürekli pul yem vermek biraz hazımsılıkta yaratıyor buda şişkinliğin artmasına ve balıgı gereksız yere doğum yapacak diye yavruluklara koymalara yada farklı taciz etmelere sebebiyet veriyor. Ben sağlıklı ve kayıpsız doğum için haftada bir kez tubifex ile besliyorum.En son dişimi tubifex ile besledğim akşam yavruluğa almaya karar verdim çünkü 30gun olmuştu ve sabah 40 civarı yavru yavruluktaydı. :) Balıkların sindirim sistemi hızlanıyor tubifex ile ve yavrularınızın daha kaliteli ve sağlıklı doğmasına ve dirençli olmasını sağladığını düşünüyorum tabi çok değil hafta da 1 ideal benım bakısım bu... Çünkü 3 kez aldığım yavru sayısı kayıpsız büyüterek yaklaşık 85 ila 100 arası yavru aldım.. Ve sağolsun akvaryumcum benım gibi yerli üretim için bana teşekkür ediyor ... E balıklarımda masraflarını çıkarıyorlar yemlerını yada akvaryum bitkilerini kendı yavruları sayesinde alıyorlar mesela :) Oyuzden önce herseyın basında sabır .... Balığınız içinde benım kanaatım min. 20 gunluk bir süresi lazım :)deepscream 2010-04-02 22:42:49
Dişiniz hamile gibi duruyor .. Akvaryumum 9 aylık oldu 2 farklı dişiden 3. tur yavru aldım. her batın 20 ila 40 yavru şeklinde, edindiğim tecrübeye göre diyebilirim ki balığınızın doğumuna oldukça var . Balıklardaki karın şişliğinin artması hamilelik evresini tamamladığı ve doğum yaklaştığı anlamına gelmez .. Anüse doğru ilerlemeyi her plati cinsinde iyi göremeyebilirsiniz...Mesela tuxedo cinsleri oldukça zor anlaşılır.. Balığınız görüntüsü sağlıklı ama sürtünme eğilimi hamilelikten olmadığını düşünüyorum, ara ara duraklaması normal biraz dinlenme , biraz erkekten kurtulmaya çalışmanın yorgunluğu gibi düşünün :) Doğumu yaklaşan dişinin peşinden erkek hiç ayrılmaz ve oda kendıne yaklaştırmaz ciddi kovalamacalar olur ... 35 günlük bir hamilelik süreleri var.. Sizin platinizin anüs bölgesi kolay anlaşılır ancak balığınızın beslenmesinde sürekli pul yem vermek biraz hazımsılıkta yaratıyor buda şişkinliğin artmasına ve balıgı gereksız yere doğum yapacak diye yavruluklara koymalara yada farklı taciz etmelere sebebiyet veriyor. Ben sağlıklı ve kayıpsız doğum için haftada bir kez tubifex ile besliyorum.En son dişimi tubifex ile besledğim akşam yavruluğa almaya karar verdim çünkü 30gun olmuştu ve sabah 40 civarı yavru yavruluktaydı. :) Balıkların sindirim sistemi hızlanıyor tubifex ile ve yavrularınızın daha kaliteli ve sağlıklı doğmasına ve dirençli olmasını sağladığını düşünüyorum tabi çok değil hafta da 1 ideal benım bakısım bu... Çünkü 3 kez aldığım yavru sayısı kayıpsız büyüterek yaklaşık 85 ila 100 arası yavru aldım.. Ve sağolsun akvaryumcum benım gibi yerli üretim için bana teşekkür ediyor ... E balıklarımda masraflarını çıkarıyorlar yemlerını yada akvaryum bitkilerini kendı yavruları sayesinde alıyorlar mesela :) Oyuzden önce herseyın basında sabır .... Balığınız içinde benım kanaatım min. 20 gunluk bir süresi lazım :)
Temiz ve sağlıklı akvaryum dileğiyle..
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
