ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sanchez
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2009 12:00
Son Ziyaret:
01 Eylül 2015 09:38
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah TIRTIL
Doğum Tarihi:
12 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/83390.jpg[/img]
HER CANLI HAK ETTİĞİ GİBİ YAŞAMALI
SON 10 MESAJI
buda benim projem
Tasarımınız çok güzel olmuş ama keşke 3 ayır tank değilde birleşik olsaydı ozaman tür bakımdan en azından yelpaze biraz genişlerdi. Umarım gönlünüze göre tamamlarsınız sağlıklı balıklar büyütmeniz dileğimle.
Tasarımınız çok güzel olmuş ama keşke 3 ayır tank değilde birleşik olsaydı ozaman tür bakımdan en azından yelpaze biraz genişlerdi. Umarım gönlünüze göre tamamlarsınız sağlıklı balıklar büyütmeniz dileğimle.
100x50x60h ( Emrah Tırtıl ) yeni yavrular sy. 2de
Arkadaşlar herkese saygılar ve selamlar.
Arkadaşlar herkese saygılar ve selamlar.
Uzun süredir paylaşım yapamıyordum ders çalışmaktan ama artık yapmam gerek çünkü baya gelişmeler oldu tankımda 

Kılıçlarımın üçünden ve veliferam dan yavru aldım buna artı olarak 3 gün önce tekrar kılıçımdan yeni yavru aldım bunları sizinle paylaşmak isterim.
İlk aldığım kılıç yavrularumdan foto ve video
[VID]http://www.izlesene.com/video/hayvanlar-kilicbaligi-yavrulari/2150103[/VID]
Birde salyangozlarım yumurtladı buda birisinin videosu
[VID]http://www.izlesene.com/video/hayvanlar-salyangoz/2150119[/VID]
Not: Resim ve videolar cep tel. çekildiği için görüntüler çok net değil. Son yavruların resimlerini henüz çekemedim çektiğim zaman onlarıda paylaşıcam arkadaşalar.
Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum arkadaşlar. Herkeze şimdiden teşekkürler.
Sadece Betam için.Yeni fotolar sy.2'de
Konuyu bugün okudum bende çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda eski formuna kavuşturursunuz tankınızı. Moralinizi bozmayın akvaryumun dolu tarafını düşünün
betanız için dekor değişikliği iyi olacaktır. Ayrıca betanız çok şanslıki sizin gibi bir sahibi var.
Konuyu bugün okudum bende çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda eski formuna kavuşturursunuz tankınızı. Moralinizi bozmayın akvaryumun dolu tarafını düşünün
betanız için dekor değişikliği iyi olacaktır. Ayrıca betanız çok şanslıki sizin gibi bir sahibi var.100x50x60h ( Emrah Tırtıl ) yeni yavrular sy. 2de
Hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar.
Hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar.
* Bitki konusunda haklısınız Yunus bey ama led konusunda sıkıntı yaşarmıyım bilemedim o yüzden az ışıkta yaşayan moss türü bitkiler tercih edeyim diyorum ama bu konuda arkadaşların tecrübelerini paylaşmalarını hala beklemekteyim.
*Kurtluğu tubifex vermek için kullanmıyorum Burak bey başka bir amaç için koymuştum oda kalmış orda
uyarınız için teşekkür ederim.
uyarınız için teşekkür ederim.*Özgür bey kapak konusunuda keyifle anlatırım. Öncelikle strafor konusunda eğer antalyada var ise koçtaştan almanızı tavsiye ederim orada nalburlardan daha ucuz oluyor. Gelelim yapılışına başta kafamda şeklini tasarladım daha sonra ölçülerini çıkararak demir testeresi ile kestim straforu (en iyi demir testeresi ile kesiliyo) daha sonra kapağın üst tarafına kenarlar silikon ile yapıştırdım iyice tutsun diye üzerine ağır ne varsa onları koydum
bir gün bekledin daha sonra kapağın ayarladığım alt kısmını yapıştırdım. Sonra aydınlatma için tasarruflu olması ve hafif olmasından dolayı led tercih ettim bu arada power ledleri çıkardım sonradan sadece şerit led var en iyisi o çünkü power ledler çok fazla ısınıyor onunda straforu eritme riskini var diye çıkardım. bir sıra daha şerit led ekledim çok güzel aydınlatması var ve sıfır ısı
Daha sonra içine aliminyum folyo yapıştırdım daha sonrada ledleri yapıştırdım onlar zaten kendinden yapışkanlı
Işık sistemini taktığım yer oyuk değil kapağın iç tavanına yapıştırdım direk, oyuk olarak dört kenarlara çıta şeklinde yapıştırdığım strafordan dolayı bir derinlik var eğer onu kastediyorsanız? Kabası hazırdı kapağın geldik estetik katmaya
sonra köşebentlerin rengine uyması için gri desenli yapışkanlı folyo aldım bunları bıraz uğraştan sonra düzgün şekilde yapıştırdım (hava kabarcığı bırakmamak çok önemli bu konuda)daha sonra gözüme artan aliminyum köşebentler çarptı bir an oları kapağın alt ve üst kenarlarında kullansam nasıl olur diye düşündüm ki soncunda çok güzel oldu iyiki de gözüme çarpmışlar: çünkü şöyle birşey var kapak 1metre olduğu için çok kşe uçlarında yamuluyodu kaldırırken ama şimdi tek köşesinde tutup kaldırsam bile esneme yapmıyor. Kapak konusunda durum böyle Özgür bey kafanıza takılan bir konu var ise sorun severek yardımcı olurum. Umarım istediğiniz açıklamayı yapabilmişimdir.
bir gün bekledin daha sonra kapağın ayarladığım alt kısmını yapıştırdım. Sonra aydınlatma için tasarruflu olması ve hafif olmasından dolayı led tercih ettim bu arada power ledleri çıkardım sonradan sadece şerit led var en iyisi o çünkü power ledler çok fazla ısınıyor onunda straforu eritme riskini var diye çıkardım. bir sıra daha şerit led ekledim çok güzel aydınlatması var ve sıfır ısı
Daha sonra içine aliminyum folyo yapıştırdım daha sonrada ledleri yapıştırdım onlar zaten kendinden yapışkanlı
Işık sistemini taktığım yer oyuk değil kapağın iç tavanına yapıştırdım direk, oyuk olarak dört kenarlara çıta şeklinde yapıştırdığım strafordan dolayı bir derinlik var eğer onu kastediyorsanız? Kabası hazırdı kapağın geldik estetik katmaya
sonra köşebentlerin rengine uyması için gri desenli yapışkanlı folyo aldım bunları bıraz uğraştan sonra düzgün şekilde yapıştırdım (hava kabarcığı bırakmamak çok önemli bu konuda)daha sonra gözüme artan aliminyum köşebentler çarptı bir an oları kapağın alt ve üst kenarlarında kullansam nasıl olur diye düşündüm ki soncunda çok güzel oldu iyiki de gözüme çarpmışlar: çünkü şöyle birşey var kapak 1metre olduğu için çok kşe uçlarında yamuluyodu kaldırırken ama şimdi tek köşesinde tutup kaldırsam bile esneme yapmıyor. Kapak konusunda durum böyle Özgür bey kafanıza takılan bir konu var ise sorun severek yardımcı olurum. Umarım istediğiniz açıklamayı yapabilmişimdir. 100x50x60h ( Emrah Tırtıl ) yeni yavrular sy. 2de
Çok teşekkür ederim temennileriniz için. Bitki konusunda resimlerde arap saçının bir türü olan bitkiden hiç verim alamadım bunun sebebi led li aydınlatma olabilirmi acaba ve ledli aydınlatma kullanıpta mossdan yada başka bitkilerden verim alan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim.deno06 2010-04-21 09:21:17
Çok teşekkür ederim temennileriniz için. Bitki konusunda resimlerde arap saçının bir türü olan bitkiden hiç verim alamadım bunun sebebi led li aydınlatma olabilirmi acaba ve ledli aydınlatma kullanıpta mossdan yada başka bitkilerden verim alan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim.
130*60*65 mobilyalı +sump`lu akvaryum yap
sanchez 2010-04-09 08:52:33
Gerçekten süper olmuş Aykan bey emeğinize sağlık
Maşallah
130*60*65 mobilyalı +sump`lu akvaryum yap
[QUOTE=aykann] [QUOTE=sanchez]Aykan bey, gerçekten çok güzel bir çalışma sonucu mükemmel bir tank yapmışsınız. Bende kendin yapma taraftarıyımdır. Çünkü daha ucuza mal ediyorsunuz ve isteğinize göre yapıyorsunuz.
Bu arada dış fitre konusunda ben eheim 2217 yi kullanıyorum performans ve ses bakımından gerçekten tartışılmaz ama ben yinede iyice araştırın derim. Kafanıza takılan markaları çevrenizde kullanan kişler var ise nasıl olduğunu sormaktan ziyade gidip görmenizi tavsiye ederim. Şayet kafanızdaki soru işaretlerini net bir şekilde çözersiniz. Sağlıklu ve mutlu balıklar büyütmeniz dileğimle. Emeğinizi taktir etmek haddim deyil ama gurur duyarak saygıyla emeğiniz karşısında eğiliyorum. Saygılarımla,[/QUOTE]
Emrah bey güzel yorumunuz için teşekkürler dış filtre olarak deilde sump yapmaya karar verdim ve bugün sump`u bitirdim bölmeleri kalldı sanırım sump daha avantajlı ve temizliyi mükemel olacak.
[/QUOTE]
[QUOTE=aykann] [QUOTE=sanchez]Aykan bey, gerçekten çok güzel bir çalışma sonucu mükemmel bir tank yapmışsınız. Bende kendin yapma taraftarıyımdır. Çünkü daha ucuza mal ediyorsunuz ve isteğinize göre yapıyorsunuz.
Bu arada dış fitre konusunda ben eheim 2217 yi kullanıyorum performans ve ses bakımından gerçekten tartışılmaz ama ben yinede iyice araştırın derim. Kafanıza takılan markaları çevrenizde kullanan kişler var ise nasıl olduğunu sormaktan ziyade gidip görmenizi tavsiye ederim. Şayet kafanızdaki soru işaretlerini net bir şekilde çözersiniz. Sağlıklu ve mutlu balıklar büyütmeniz dileğimle. Emeğinizi taktir etmek haddim deyil ama gurur duyarak saygıyla emeğiniz karşısında eğiliyorum. Saygılarımla,[/QUOTE]Emrah bey güzel yorumunuz için teşekkürler dış filtre olarak deilde sump yapmaya karar verdim ve bugün sump`u bitirdim bölmeleri kalldı sanırım sump daha avantajlı ve temizliyi mükemel olacak.
[/QUOTE]
Tercih sizin Aykan bey sumpta sorun yaşayacağınızıda tahmin etmem çok başarılı bir çaşılma olacak. bu arada resimleride paylaşırsanız merak ettim doğrusu. Bu arada kolay gelsin 

Yusufçuk
Çok güzel bir duygudur bu galiba. Çok sevdiğim ve uçuşunu hayranlıkla izlediğim bir canlıyı beslemişsiniz tebrik ederim gerçekten
Çok güzel bir duygudur bu galiba. Çok sevdiğim ve uçuşunu hayranlıkla izlediğim bir canlıyı beslemişsiniz tebrik ederim gerçekten

130*60*65 mobilyalı +sump`lu akvaryum yap
Aykan bey, gerçekten çok güzel bir çalışma sonucu mükemmel bir tank yapmışsınız. Bende kendin yapma taraftarıyımdır. Çünkü daha ucuza mal ediyorsunuz ve isteğinize göre yapıyorsunuz.
Bu arada dış fitre konusunda ben eheim 2217 yi kullanıyorum performans ve ses bakımından gerçekten tartışılmaz ama ben yinede iyice araştırın derim. Kafanıza takılan markaları çevrenizde kullanan kişler var ise nasıl olduğunu sormaktan ziyade gidip görmenizi tavsiye ederim. Şayet kafanızdaki soru işaretlerini net bir şekilde çözersiniz. Sağlıklu ve mutlu balıklar büyütmeniz dileğimle. Emeğinizi taktir etmek haddim deyil ama gurur duyarak saygıyla emeğiniz karşısında eğiliyorum. Saygılarımla,freeasabird 2010-03-31 12:55:05
Aykan bey, gerçekten çok güzel bir çalışma sonucu mükemmel bir tank yapmışsınız. Bende kendin yapma taraftarıyımdır. Çünkü daha ucuza mal ediyorsunuz ve isteğinize göre yapıyorsunuz.
Bu arada dış fitre konusunda ben eheim 2217 yi kullanıyorum performans ve ses bakımından gerçekten tartışılmaz ama ben yinede iyice araştırın derim. Kafanıza takılan markaları çevrenizde kullanan kişler var ise nasıl olduğunu sormaktan ziyade gidip görmenizi tavsiye ederim. Şayet kafanızdaki soru işaretlerini net bir şekilde çözersiniz. Sağlıklu ve mutlu balıklar büyütmeniz dileğimle. Emeğinizi taktir etmek haddim deyil ama gurur duyarak saygıyla emeğiniz karşısında eğiliyorum. Saygılarımla,EHEIM hava motoru sesi
Banada söyledikleriniz haklı geliyor Ender Bey. Zira Lalepete de gidip açıkçası iade etmekte istemiyorum. Çünkü arkadaşlar sağolsunlar çok ilgilenmişlerdi yani müsteriyi kandırmaya çalışan şatıcılardan deyillerdi. Oyüzden kendim bu sesin önüne geçersem kendimi daha iyi hissedicem. ilginiz için teşekkür ederim Ender bey
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

