ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
antakin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ağustos 2009 18:30
Son Ziyaret:
23 Ekim 2009 03:55
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
akın gökkaya
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1976
Yaş:
50
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
www.antalyatango.com
SON 10 MESAJI
Salyangoz Seyreltme
Aman Ozcan bey neyapıyorsunuz ne makrakantası ,büyük küçük dinlemeden ince kabuklu yumuşak etli ne varsa siler süpürür makrakanta.Tanktan elmaları ayırıp makrakantalar temizledikten sonra koydunuz diyelim anında görüntü elmalarıda süpürürler hadi dielim elmaları çıkardınız sonra makrakantaları koydunuz temizlediler sonra elmaları koyacaksınız bunun için makrakantaları koyacaksınız 40 saat makrakantaları kütüklerden yada kayalardan çıkarabilirseniz çıkarırsınız farzedelim hemen çıkarttınız peki ne yapacaksınız onları sonra ???Bakın Ozcan bey madem böyle bir problem var makrakantalar gibi seri olmasada aynı görevi gören canlılar mevcut.Baştada dediğim gibi katil salyangozlar latince adı Anentome Helena bu salyangozlar elmalar dışındaki hertürlü salyangozu yok eder elmalar dememdeki sebeb elmalar ondan daha büyük olduğu için sizin anlayacağınız fındık büyüklüğündeki salyangozların hiçbir şansı yok ,bana kalırsa bu yolu izlemenizi şiddetle tavsiye ederim ilk sayfada ben aldığım yerin linkini vermiştim fiyat alın karşılaştırın sonra bu Anentome Helena (kati) lerden aclen edinin.Buda resmi : www.images.google.com/images?q=Anentome Helena&oe=utf-8&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
Aman Ozcan bey neyapıyorsunuz ne makrakantası ,büyük küçük dinlemeden ince kabuklu yumuşak etli ne varsa siler süpürür makrakanta.Tanktan elmaları ayırıp makrakantalar temizledikten sonra koydunuz diyelim anında görüntü elmalarıda süpürürler hadi dielim elmaları çıkardınız sonra makrakantaları koydunuz temizlediler sonra elmaları koyacaksınız bunun için makrakantaları koyacaksınız 40 saat makrakantaları kütüklerden yada kayalardan çıkarabilirseniz çıkarırsınız farzedelim hemen çıkarttınız peki ne yapacaksınız onları sonra ???Bakın Ozcan bey madem böyle bir problem var makrakantalar gibi seri olmasada aynı görevi gören canlılar mevcut.Baştada dediğim gibi katil salyangozlar latince adı Anentome Helena bu salyangozlar elmalar dışındaki hertürlü salyangozu yok eder elmalar dememdeki sebeb elmalar ondan daha büyük olduğu için sizin anlayacağınız fındık büyüklüğündeki salyangozların hiçbir şansı yok ,bana kalırsa bu yolu izlemenizi şiddetle tavsiye ederim ilk sayfada ben aldığım yerin linkini vermiştim fiyat alın karşılaştırın sonra bu Anentome Helena (kati) lerden aclen edinin.Buda resmi : www.images.google.com/images?q=Anentome Helena&oe=utf-8&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
Salyangoz Seyreltme
Ben tek birşey söyleyim size ;oda katil salyangoz koymanız yaklaşık 15-20 adet .Bildiğim güvenilir bir site var isterseniz girin bakın çok hesaplı da satışı .www.canlipetshop.com bence göz atın inanın o katiller büyük salyangoz harici ne varsa bütün salyangozları yok ediyor.
500 lt tankın içinde yaklaşık 80 adet mevcut ve ne zararlı salyangoz görüyorum nede çoğunu kum üstünde,çünkü genelde kumun altına girer avlanırlar hem üstelik dekoratiftirler aynı elma salyangozu gibi akvaryumda arada sırada dolaşır ve alglarda yuardımcı olurlar .
antakin 2009-10-02 22:22:52
Ben tek birşey söyleyim size ;oda katil salyangoz koymanız yaklaşık 15-20 adet .Bildiğim güvenilir bir site var isterseniz girin bakın çok hesaplı da satışı .www.canlipetshop.com bence göz atın inanın o katiller büyük salyangoz harici ne varsa bütün salyangozları yok ediyor.
500 lt tankın içinde yaklaşık 80 adet mevcut ve ne zararlı salyangoz görüyorum nede çoğunu kum üstünde,çünkü genelde kumun altına girer avlanırlar hem üstelik dekoratiftirler aynı elma salyangozu gibi akvaryumda arada sırada dolaşır ve alglarda yuardımcı olurlar .
Salyangoz Sorunu
Akara'da bilmiyorum ama şöyle birşey belirtmemde bir sakınca yok diye düşünüyorum .Ben bütün akvaryum ekipmanlarımı (co2 ,kum vs ) bitki ve canlılarımı canlipetshop.com dan almıştım hem hesaplı hemde güvenilir kişiler sadece bir öneri .Ankara'da varmıdır kaça veriyorlar bilmiyorum ama şu bir gerçekki akvaryum kurnazları bu canlıları farketmiş ve 1-2 tl ye aldığınız ürünleri hatta fazlalık diye bile verenler olmuştu biraralar şuanda değerleri anlaşıldı sanırım çünkü Antalya'da bir toptancı da görmüştüm ve "bunlar nekadar " diye bir soru yönelttiğimde 8 tl dediler ve şoke olmuştum. Şayet Ankara'da bulursanız fiyatlarına çok dikkat edin 10 tane almanız yeterli olacaktır .
Akara'da bilmiyorum ama şöyle birşey belirtmemde bir sakınca yok diye düşünüyorum .Ben bütün akvaryum ekipmanlarımı (co2 ,kum vs ) bitki ve canlılarımı canlipetshop.com dan almıştım hem hesaplı hemde güvenilir kişiler sadece bir öneri .Ankara'da varmıdır kaça veriyorlar bilmiyorum ama şu bir gerçekki akvaryum kurnazları bu canlıları farketmiş ve 1-2 tl ye aldığınız ürünleri hatta fazlalık diye bile verenler olmuştu biraralar şuanda değerleri anlaşıldı sanırım çünkü Antalya'da bir toptancı da görmüştüm ve "bunlar nekadar " diye bir soru yönelttiğimde 8 tl dediler ve şoke olmuştum. Şayet Ankara'da bulursanız fiyatlarına çok dikkat edin 10 tane almanız yeterli olacaktır .
Salyangoz Sorunu
Merhabalar Fatma hanım,arkadaşların da dediği gibi katil salyangozlar bu işte 1 numaralı canlılar .Göz önünde fazla durmazlar gerçi göz önünde oldukları zamanda çok güzel bir görüntü sağlıyorlar ,hele bide zararlı salyangozları yedikleri an görünürse ozamanda tam discovery channal gibi oluyor ,şaka bir yana katil salyangozlar çok hızlı üreyen canlılar bukadar hızlı üredikleri halde gözünüze gözüken en fazla 3-5 tane ,mesela mevcut bulunan akvaryumum 500 lt tahmin olarak 70- yada 80 adet katil salyangoz bulunmakta buna rağmen gözle görünen katil sayısı 5-7 arası çünkü ,genelde bitki diplerinde varsa kütük ,kaya gibi dekorların içlerinde yada kum altında bulunurlar ve çoğu zaman avlarını yüzeyde yakalayıp kumun içine doğru sokmaya çalışırlar ve sonra avlarını yerler bu sebebden dolayı akvaryumunuzda fazla bir görüntü kirliliği olmaz ,en azından zaralı salyangozlar gibi kalabalık gözükmezler ve akvarumunuzda yaşam dengesini oldukça iyi sağlarlar. Saygılar.
Unutmadan bir dip not belirtim : Katil salyangozlar arasında elma ve çizgili salyangoz dışındaki diğer salyongoz türlerini koymayın derim ,elma yada çizgili salyangoz koysanız bile fındık büyüklüğünden biraz büyük olmasında yarar var çünkü katiller kendinden küçük bütün salyangoz türlerini yok ederler ,sadece kabukları kalır hemde paranıza yazık olur .Yaşadım baya bir canım sıkılmıştı ,okuyan arkadaşlarımızda yaşamasın diye belirtmek istedim.
Görsel olarak :http://images.google.com.tr/images?q=Anentome%20Helena&oe=utf-8&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=tr&tab=wi
antakin 2009-09-28 16:28:57
Merhabalar Fatma hanım,arkadaşların da dediği gibi katil salyangozlar bu işte 1 numaralı canlılar .Göz önünde fazla durmazlar gerçi göz önünde oldukları zamanda çok güzel bir görüntü sağlıyorlar ,hele bide zararlı salyangozları yedikleri an görünürse ozamanda tam discovery channal gibi oluyor ,şaka bir yana katil salyangozlar çok hızlı üreyen canlılar bukadar hızlı üredikleri halde gözünüze gözüken en fazla 3-5 tane ,mesela mevcut bulunan akvaryumum 500 lt tahmin olarak 70- yada 80 adet katil salyangoz bulunmakta buna rağmen gözle görünen katil sayısı 5-7 arası çünkü ,genelde bitki diplerinde varsa kütük ,kaya gibi dekorların içlerinde yada kum altında bulunurlar ve çoğu zaman avlarını yüzeyde yakalayıp kumun içine doğru sokmaya çalışırlar ve sonra avlarını yerler bu sebebden dolayı akvaryumunuzda fazla bir görüntü kirliliği olmaz ,en azından zaralı salyangozlar gibi kalabalık gözükmezler ve akvarumunuzda yaşam dengesini oldukça iyi sağlarlar. Saygılar.
Unutmadan bir dip not belirtim : Katil salyangozlar arasında elma ve çizgili salyangoz dışındaki diğer salyongoz türlerini koymayın derim ,elma yada çizgili salyangoz koysanız bile fındık büyüklüğünden biraz büyük olmasında yarar var çünkü katiller kendinden küçük bütün salyangoz türlerini yok ederler ,sadece kabukları kalır hemde paranıza yazık olur .Yaşadım baya bir canım sıkılmıştı ,okuyan arkadaşlarımızda yaşamasın diye belirtmek istedim.
Görsel olarak :http://images.google.com.tr/images?q=Anentome%20Helena&oe=utf-8&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=tr&tab=wi
80 cm yükseklik için aydınlatma ne olmal
[QUOTE=zaferisgoren] Waaay Antalya'da bitkili akvaryum artıyor sevindim :))
Forum toplantılarına da gitmez oldum pek bitkici yok diye.
Ben de 1 senedir bitkili var bir ara tanışalım. Benim tankı da incelersiniz.
Birbirimizi aydınlatırız.
Bu arada 80 çokmuş. Ben 65ten rahatsızım.
[/QUOTE]
Çok memnun olurum zafer bey ben istanbul'dan antalya'ya geleli 10 ay oluyor henüz pek tanıdığım yok heleki akvaryum camiasında nerdeyse hiç yok sadece akvaryum hanındaki kurnaz satıcılar dışında :) bitkili akvaryum da daha henüz çaylak sayılırım ,engin tecrübelerinizi bir an önce paylaşmaktan mutluluk duyarım ben şuanda istanbuldayım 2 hafta sonra geliyorum tekrar istanbula imalum bayram ziyareti ve özlem olayı ve en önemlisi burda antalyada bulamadıklarımı almayada gelmiş oldum 2 hafta sonra görüşmek ümidiyle hoşça kalın.
antakin 2009-09-15 04:04:35
[QUOTE=zaferisgoren] Waaay Antalya'da bitkili akvaryum artıyor sevindim :))
Forum toplantılarına da gitmez oldum pek bitkici yok diye.
Ben de 1 senedir bitkili var bir ara tanışalım. Benim tankı da incelersiniz.
Birbirimizi aydınlatırız.
Bu arada 80 çokmuş. Ben 65ten rahatsızım.
[/QUOTE]
Çok memnun olurum zafer bey ben istanbul'dan antalya'ya geleli 10 ay oluyor henüz pek tanıdığım yok heleki akvaryum camiasında nerdeyse hiç yok sadece akvaryum hanındaki kurnaz satıcılar dışında :) bitkili akvaryum da daha henüz çaylak sayılırım ,engin tecrübelerinizi bir an önce paylaşmaktan mutluluk duyarım ben şuanda istanbuldayım 2 hafta sonra geliyorum tekrar istanbula imalum bayram ziyareti ve özlem olayı ve en önemlisi burda antalyada bulamadıklarımı almayada gelmiş oldum 2 hafta sonra görüşmek ümidiyle hoşça kalın.
80 cm yükseklik için aydınlatma ne olmal
[QUOTE=CEMAL]Co2 tüpüm full olarak geliyor demıssınız ama bnde bakdım ancak sıtede co2 goremedım.ozel sipariş etti iseniz fiyat olarak ne kadar a mal oluo. [/QUOTE]
slm cemal bey 2 gün once reklam gibi olmasin diye yazmak istemedim ama madem sordunuz söyleyim , www.canlipetshop.com dan ehaym 2215 ve atman dış motor,UV filtresi(sentizatör),bitkileri , elma ve katil salyangozları,kütükleri,çeşit renklerde olan karidesleri ve son olarak 2 gün öncede co2 tüp ve takımı geldi co2 nin maliyeti 250 tl tuttu ben kendim belki 20-30 daha düsük toplayabilirdim fakat antalyada boyle bir imkanim yok vede canlipetshop.com daki arkadaş baya güvenimi aldığı için ona bıraktım açıkçası ,saolsun kaliteli mal göndermiş.Şuanda bütün bitkilerim çok güzel bir şekilde fotosentez yapmakta bütün istediğim buydu ve inanılmaz bir keyif alıyorum saolsun bana akvaryum kapağına bağlı ışık tesisatı da ayarlamış beni mobilya derdinden kurtardı umarım yardımcı olabilmişşimdir cemal bey.
[QUOTE=CEMAL]Co2 tüpüm full olarak geliyor demıssınız ama bnde bakdım ancak sıtede co2 goremedım.ozel sipariş etti iseniz fiyat olarak ne kadar a mal oluo. [/QUOTE]
slm cemal bey 2 gün once reklam gibi olmasin diye yazmak istemedim ama madem sordunuz söyleyim , www.canlipetshop.com dan ehaym 2215 ve atman dış motor,UV filtresi(sentizatör),bitkileri , elma ve katil salyangozları,kütükleri,çeşit renklerde olan karidesleri ve son olarak 2 gün öncede co2 tüp ve takımı geldi co2 nin maliyeti 250 tl tuttu ben kendim belki 20-30 daha düsük toplayabilirdim fakat antalyada boyle bir imkanim yok vede canlipetshop.com daki arkadaş baya güvenimi aldığı için ona bıraktım açıkçası ,saolsun kaliteli mal göndermiş.Şuanda bütün bitkilerim çok güzel bir şekilde fotosentez yapmakta bütün istediğim buydu ve inanılmaz bir keyif alıyorum saolsun bana akvaryum kapağına bağlı ışık tesisatı da ayarlamış beni mobilya derdinden kurtardı umarım yardımcı olabilmişşimdir cemal bey.
80 cm yükseklik için aydınlatma ne olmal
Cok teşekkür ederim cevaplarınız için .Kendim ufak bir matematik yapıp ufak tefek lambalar ekleyip birşeyler yaptıum bugün:( keşke daha önceden yazmış olsaydınızda ben dediklerinizi yapmış olsaydım :( neyse artık kısmet diyelim yinede çok çok teşekkür ederim sizlere cevap verdiğiniz için .Buarada takmış olduğum ışıklandırma şöyle sizce nasıl?
4 adet 36 w philips grolux
1 adet 39 w philips t5
2 adet 56 w philips t5
toplam 295w yapıor nerdeyse 300 w sizce yeterlimidir?
saolsun yarında calipetshop.com danda co2 tüpüm full olarak geliyor çok heyecanlıyım açıkçası ,kurtuluorum bu jebo 192-a dan.
Cok teşekkür ederim cevaplarınız için .Kendim ufak bir matematik yapıp ufak tefek lambalar ekleyip birşeyler yaptıum bugün:( keşke daha önceden yazmış olsaydınızda ben dediklerinizi yapmış olsaydım :( neyse artık kısmet diyelim yinede çok çok teşekkür ederim sizlere cevap verdiğiniz için .Buarada takmış olduğum ışıklandırma şöyle sizce nasıl?
4 adet 36 w philips grolux
1 adet 39 w philips t5
2 adet 56 w philips t5
toplam 295w yapıor nerdeyse 300 w sizce yeterlimidir?
saolsun yarında calipetshop.com danda co2 tüpüm full olarak geliyor çok heyecanlıyım açıkçası ,kurtuluorum bu jebo 192-a dan.
bitkili akvaryumda UV Sterilizer
Arkadaşlar Biraz geç ooldu ama :) uv strelizatör hakkında baya bir forum sayfası okudum kimisi ii ,kimisi kötü diyor ben şunu çok merak ediyorum açıkçası iyi diyenler genelde UV strelizatöre sahip olan kişiler denemiş kişiler ,kötülüyenlerde acaba bu aleti kullanan oldumu ,kullanıp balıklarıınızmı öldü yada bitkilerinizmi çürüdü yada nebileyim tankınızmı patladı .Üşenmeden bütün yazılarınızı tek tek okudum kimi zaman güldüm kimi zaman şaşırdım ,aynı sorular ve aynı cevaplar sürekli dolaşıyor her metindde bu çok dikkatimi çekti .Şimdi size şöyle bir açıklık getireyim 500 lt.bir tankım var 2 *39 w t5 philips, 1 adet 36w t5 philips ,4 adet t8 philips grolux ,ehaym 2215 ve atman dış motor var ve her ikisine çıkış hortumlarında bağlı olan 18 w lık 2 adet atman UV strelizatörüm mevcut ,henüz daha tüpe sahip olmadığımdan dolayı jebonun 198-a olarak co2 kullanıyorum şimdi bu uv ler nonstop çalışıor tankdaki canlılarım yaklaşık 50 adet katil salyangoz çeşitli elma (çizgili) 10 ,200-300 dere karidesleri tetra grubu 20 cüce vatos 10 çöpçü 10 sae ve en önemlisi de bitkilerim mevcut şimdi bu UV yi yaklaşık olarak 4 aydır kullanıyorum elektirik kesilmeleri dışında sürekli çalımaktadır ve buugüne kadar gerek balıklarımdan ,salyangozlardan ve gerekse bitkileirmden nice eşim dostuma hediye verdim birgünden birgüne birisde bana verdiin canlı öldü diye birşey söylemedi burdan da şunu belirtmek isterimki uv strelizatör olan bir tanktan çıkan canlı dier başka bir tankta yaşamaz diye bir şey yok , domuz gibide yaşıyorlar.Arkadaşlar şaka bir yana herşey okuyarak öğrenilir tamam kabulum ama bazı şeylerde okuyarak uygulanmaya bırakılmalıdır bununda adı deneyim oluyor.Unutmayalımki doktorluğun ilk zamanlarında kaç kişi kobay oldu ama o kobaylar sayesinde sağlıklı yaşıyoruz yoksa hepimiz veba olmuştuk .Bazı arkadaşlar dışardan kimyasal yada bir etken yapılmama taraftarıyım demiş ,ama akvaryumunuzun lambaları dışardan olan bir etken değilmi yada tankınızı hazırladığınızda kimisi suyu dengelemek için içine mavi sıvı enjekte eder bu bir kimyasal etki değilmi ,yada co2 ,yada herhangi bir balık ilacı vs.vs .Arkadaşlar emin olun bir zararı olsaydı burda 4 aylık nonstop kullanan biri olarak derdimki aman deyim sakın almayın alanlarda ödediği parayı yolda gderken düşürdüm desin ama uv kullanmasın derdim .Son olarak şu cümleyi kullanarak noktalamak istiyorum bir kimyasal içeren bir makineden yada ışıktan söz ediyoruz balıklar yada diğer canlılar ölebilir diye ,arkadaşlar asıl doğadaki canlılar ölüyor küresel felaket gibi uunsurlar var uv yerine birazda oralara doğru yönlensek çok daha faydalı olur düşüncesindeyim yoksa evlerimizdeki irili ufaklı o güzel tanklarımıza yarın bir gün canlı koymak için ne hayeller kuracağız kimbilir.
Yazıyı okuyan yada kaale almayan herkese çok teşekkür ediyorum , kimseye karşı yanlış uslupta yazmadığımı düşünüyorum ,ufak latifelerle konuyu netleştirmek istedim sadece herkese mutlu günler ve tanklarda yosunsuz günler diliyorum ,sağlıcakla kalın.
antakin 2009-09-08 02:41:16
Arkadaşlar Biraz geç ooldu ama :) uv strelizatör hakkında baya bir forum sayfası okudum kimisi ii ,kimisi kötü diyor ben şunu çok merak ediyorum açıkçası iyi diyenler genelde UV strelizatöre sahip olan kişiler denemiş kişiler ,kötülüyenlerde acaba bu aleti kullanan oldumu ,kullanıp balıklarıınızmı öldü yada bitkilerinizmi çürüdü yada nebileyim tankınızmı patladı .Üşenmeden bütün yazılarınızı tek tek okudum kimi zaman güldüm kimi zaman şaşırdım ,aynı sorular ve aynı cevaplar sürekli dolaşıyor her metindde bu çok dikkatimi çekti .Şimdi size şöyle bir açıklık getireyim 500 lt.bir tankım var 2 *39 w t5 philips, 1 adet 36w t5 philips ,4 adet t8 philips grolux ,ehaym 2215 ve atman dış motor var ve her ikisine çıkış hortumlarında bağlı olan 18 w lık 2 adet atman UV strelizatörüm mevcut ,henüz daha tüpe sahip olmadığımdan dolayı jebonun 198-a olarak co2 kullanıyorum şimdi bu uv ler nonstop çalışıor tankdaki canlılarım yaklaşık 50 adet katil salyangoz çeşitli elma (çizgili) 10 ,200-300 dere karidesleri tetra grubu 20 cüce vatos 10 çöpçü 10 sae ve en önemlisi de bitkilerim mevcut şimdi bu UV yi yaklaşık olarak 4 aydır kullanıyorum elektirik kesilmeleri dışında sürekli çalımaktadır ve buugüne kadar gerek balıklarımdan ,salyangozlardan ve gerekse bitkileirmden nice eşim dostuma hediye verdim birgünden birgüne birisde bana verdiin canlı öldü diye birşey söylemedi burdan da şunu belirtmek isterimki uv strelizatör olan bir tanktan çıkan canlı dier başka bir tankta yaşamaz diye bir şey yok , domuz gibide yaşıyorlar.Arkadaşlar şaka bir yana herşey okuyarak öğrenilir tamam kabulum ama bazı şeylerde okuyarak uygulanmaya bırakılmalıdır bununda adı deneyim oluyor.Unutmayalımki doktorluğun ilk zamanlarında kaç kişi kobay oldu ama o kobaylar sayesinde sağlıklı yaşıyoruz yoksa hepimiz veba olmuştuk .Bazı arkadaşlar dışardan kimyasal yada bir etken yapılmama taraftarıyım demiş ,ama akvaryumunuzun lambaları dışardan olan bir etken değilmi yada tankınızı hazırladığınızda kimisi suyu dengelemek için içine mavi sıvı enjekte eder bu bir kimyasal etki değilmi ,yada co2 ,yada herhangi bir balık ilacı vs.vs .Arkadaşlar emin olun bir zararı olsaydı burda 4 aylık nonstop kullanan biri olarak derdimki aman deyim sakın almayın alanlarda ödediği parayı yolda gderken düşürdüm desin ama uv kullanmasın derdim .Son olarak şu cümleyi kullanarak noktalamak istiyorum bir kimyasal içeren bir makineden yada ışıktan söz ediyoruz balıklar yada diğer canlılar ölebilir diye ,arkadaşlar asıl doğadaki canlılar ölüyor küresel felaket gibi uunsurlar var uv yerine birazda oralara doğru yönlensek çok daha faydalı olur düşüncesindeyim yoksa evlerimizdeki irili ufaklı o güzel tanklarımıza yarın bir gün canlı koymak için ne hayeller kuracağız kimbilir.
Yazıyı okuyan yada kaale almayan herkese çok teşekkür ediyorum , kimseye karşı yanlış uslupta yazmadığımı düşünüyorum ,ufak latifelerle konuyu netleştirmek istedim sadece herkese mutlu günler ve tanklarda yosunsuz günler diliyorum ,sağlıcakla kalın.
hangi karidesleri besliyoruz.
Karidesler güzel canlılar çok yararlılar çok seviyorum Ayrıca salyangozda tabiki.
antakin 2009-09-08 00:50:34
Karidesler güzel canlılar çok yararlılar çok seviyorum Ayrıca salyangozda tabiki.
Delirten bulanıklık
Fazla yemleme ,dip çekimi eksikliği ve aşırı ölüm varsa akvaryumda büyük bir ihtimalle bir amonyak zehirlenmesi de yaşıyor olabilirsiniz cemal bey , Şayet uv strelizatörü varsa hiç düşünmeden çalıştırmanızı tavsiye edebilirim ,şayet yoksa yakın akvaryumcu arkadaşlar dan 2 günlüğüne ödünç almanızı tavsiye ederim şayet 50 balık öldüyse su bulanıklığı değil olay ,suyun dengesi bozulmuştur (fikrim amonyak zehirlenmesi) ya bu methodu izleyin yada broklyn_bjk arkadaşımızın dediği gibi komple boşaltıp güzelce dezenfekte edin dezenfekte sonunda ,tankınızı tekrar doldurun ve 1.5 hafta dinlendirin dış yada iç motoru açık tutun.İçinde bulunan butun canlıları (kaldıysa) bitkileri hava olmak suretiyle yıkayıp küçük bir fanusa koyun ,balıklarada revir akvaryumunda ilaçlayıp gözlemleyin 1.5 hafta sonra akvaryumunuzu tekrar faaliyete sokmanızı şiddetle öneririm.antakin 2009-09-08 00:27:59
Fazla yemleme ,dip çekimi eksikliği ve aşırı ölüm varsa akvaryumda büyük bir ihtimalle bir amonyak zehirlenmesi de yaşıyor olabilirsiniz cemal bey , Şayet uv strelizatörü varsa hiç düşünmeden çalıştırmanızı tavsiye edebilirim ,şayet yoksa yakın akvaryumcu arkadaşlar dan 2 günlüğüne ödünç almanızı tavsiye ederim şayet 50 balık öldüyse su bulanıklığı değil olay ,suyun dengesi bozulmuştur (fikrim amonyak zehirlenmesi) ya bu methodu izleyin yada broklyn_bjk arkadaşımızın dediği gibi komple boşaltıp güzelce dezenfekte edin dezenfekte sonunda ,tankınızı tekrar doldurun ve 1.5 hafta dinlendirin dış yada iç motoru açık tutun.İçinde bulunan butun canlıları (kaldıysa) bitkileri hava olmak suretiyle yıkayıp küçük bir fanusa koyun ,balıklarada revir akvaryumunda ilaçlayıp gözlemleyin 1.5 hafta sonra akvaryumunuzu tekrar faaliyete sokmanızı şiddetle öneririm.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
