ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GerryMami34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Haziran 2009 22:21
Son Ziyaret:
12 Haziran 2013 00:27
Toplam Mesaj:
173 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Çam
Doğum Tarihi:
06 Haziran 1994
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çok mal haramsız, çok söz yalansız olmaz. ( Yunus Emre )
SON 10 MESAJI
Karma Amerikan Tankım - 1255 LT
Biz sabırsızlandık sizi düşünemiyorum :)
Biz sabırsızlandık sizi düşünemiyorum :)
malawi biotope aquarium 19.06.2014 1. ve9.syf.
Favorilere ekledim vallahi ilham alınabilecek güzel bi akvaryum.
Favorilere ekledim vallahi ilham alınabilecek güzel bi akvaryum.
Tanganyika Yavru Tankı
Güncel resimler varmı :)
Güncel resimler varmı :)
IAPLC 2012 Fox Valley
O sayfada Turkey görünce çok gururlanıyorum ya helal olsun başarılar dilerim.
O sayfada Turkey görünce çok gururlanıyorum ya helal olsun başarılar dilerim.
130*50*50-300lt High-tech Bitkili Kurulum- Ayrıntılı Resimli Anlatım
Hemşehrim olarak sizi tebrik ediyorum.
Hemşehrim olarak sizi tebrik ediyorum.
Bana ve benim gibilere yol gösterdiniz.
Sıkılmadan okudum.
240.60.60 Amerikan tankım son resimler 76-78-79-80
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=deliorman2010]Iskender bey sizi tebrik ederim azminizden dolayi..akvaryumu oraya tasima yonteminizede bayildim. Akvaryumun kurulus asamasinida fotograflandirdiginizda inanilmaz bir son olmus olacak. Ne beslemeye karar verdiniz bilmiyorum ama o buyuklukte green teror veya astronot horn tarzi sert baliklar cok guzel olacaktir. Karar sizin discuss un zorluklarina da katlanmaya hazir olun derim. Heleki su degisimleirnde discus icin inanilmaz maliyetlere katlanacaksiniz. Cesme suyuu sevmezler hazir damacana sularda varin maliyetini siz hesaplayin ..ne karar verirseniz verin sizin akvaryumunuz zevk sizin zevkiniz.. tekrardan tebrik ederim gule gule kullanin saglikli baliklar dilerim [/QUOTE] Zafer Bey teşekkürler..
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=deliorman2010]Iskender bey sizi tebrik ederim azminizden dolayi..akvaryumu oraya tasima yonteminizede bayildim. Akvaryumun kurulus asamasinida fotograflandirdiginizda inanilmaz bir son olmus olacak. Ne beslemeye karar verdiniz bilmiyorum ama o buyuklukte green teror veya astronot horn tarzi sert baliklar cok guzel olacaktir. Karar sizin discuss un zorluklarina da katlanmaya hazir olun derim. Heleki su degisimleirnde discus icin inanilmaz maliyetlere katlanacaksiniz. Cesme suyuu sevmezler hazir damacana sularda varin maliyetini siz hesaplayin ..ne karar verirseniz verin sizin akvaryumunuz zevk sizin zevkiniz.. tekrardan tebrik ederim gule gule kullanin saglikli baliklar dilerim [/QUOTE] Zafer Bey teşekkürler..
Tür konusunda kararsızlığım devam ediyor. Tuzlu-Discus-Büyük Amerikan arasında gelip gidiyorum.
Bir arkadaşım Discusla ilgili bişeyler söylüyor Discus'a yönleniyorum,Tuzlu su diyorlar tuzlu yöneliyorum,Bugün de amerikan hevesim arttı. Şuanki beslediğim Amerikanlara( Red Devil-GT-Texas-Jaguar-Midas-Salvini-FH) bir kaç tür daha ekleyeyim diyorum,Bakalım artık durum neyi gösterecek Saygılar
[/QUOTE]
Abi tuzlu su resimleri koyarak aklını çelmeye çalışıyorlar
Bence tatlı su yap hem zahmeti az olur. Ama discus dansa amerikan'ı daha çok tavsiye ederim. Onlar arasındaki anlaşmazlıkları felan kavgaları vs . Çok seversin :D Gerçi sen besliyosun zaten :D
Bence tatlı su yap hem zahmeti az olur. Ama discus dansa amerikan'ı daha çok tavsiye ederim. Onlar arasındaki anlaşmazlıkları felan kavgaları vs . Çok seversin :D Gerçi sen besliyosun zaten :D240.60.60 Amerikan tankım son resimler 76-78-79-80
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=MoNCeaU] Öncelikle böyle bir konuyu bencillik etmeden ve tamamen gösterişten uzak olarak en stresli anlarınızda(taşıma gibi) bile fotoğraflayarak bizlerle paylaştığınız ve bize de bu heyecandan nasibimizi sağladığınız için gerçekten çok teşekkür ederim.20 cm'lik bir akvaryum kuran arkadaşlara bile 100 tane iyi niyetli eleştiri de bulunan bizler sizin stresinizi sizinle akvaryum eve girene kadar yaşadık iyi kötü bikaç konuda fikir beyan ettik inşallah kurulumunu da ayrıntılarıyla yaşayacağız ve sefasınıda hep birlikte süreceğiz.Çoğumuzun yaşı kadar belki de akvaryum tecrübeniz vardır o yüzden ben eleştirel olarak birşey yazma gereğini sona saklıyorum :D sadece nacizane bir fikir ve görme isteğidir bizimkisi bende o akvaryuma discusu çok yakıştırdım tepesinde 3 adet mh orta bölümünde akvaryumun dışına çıkan mangroove'lar içinde de yeşil ve kahvenin rengini tatlıca bozan discusları düşününce karşısında oturmuş kadar oldum ki bunun için bir kez daha teşekkür ederim.Gelelim eleştirimize sizden çok eşinizi tebrik ederim ve ayakta saygıyla alkışlarım o kadar anlayışlı bir eş Allah bütün hobicilere nasip eylesin.Eylesin ki bizde azimle duvarı delip içine bi tablo koyalım.[/QUOTE] Cihan Bey öncelikle bu güzel yazınız için teşekkür ederim.Paylaşmayı seven biri olarak ve bu paylaşımlardan arkadaşlarımıza bir nevi katkımız olduysa ne mutlu.Ve her aşamalarında burada paylaşılacağını söylemek istiyorum.Tür konusuna da gelince şunu yapacağım derim o olmaz bu olur.Onun için net bişey söylemek istemiyorum,Ben ikizler burcuyum ondan dolayı ani karar değişikliği yapabiliyorum.Ama en çok Discus öneriliyor,bakalım artık biraz zamanım var...Saygılar
[QUOTE=Dinghani]İskender Bey keşke Deniz akvaryumu yapsaydınız
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=MoNCeaU] Öncelikle böyle bir konuyu bencillik etmeden ve tamamen gösterişten uzak olarak en stresli anlarınızda(taşıma gibi) bile fotoğraflayarak bizlerle paylaştığınız ve bize de bu heyecandan nasibimizi sağladığınız için gerçekten çok teşekkür ederim.20 cm'lik bir akvaryum kuran arkadaşlara bile 100 tane iyi niyetli eleştiri de bulunan bizler sizin stresinizi sizinle akvaryum eve girene kadar yaşadık iyi kötü bikaç konuda fikir beyan ettik inşallah kurulumunu da ayrıntılarıyla yaşayacağız ve sefasınıda hep birlikte süreceğiz.Çoğumuzun yaşı kadar belki de akvaryum tecrübeniz vardır o yüzden ben eleştirel olarak birşey yazma gereğini sona saklıyorum :D sadece nacizane bir fikir ve görme isteğidir bizimkisi bende o akvaryuma discusu çok yakıştırdım tepesinde 3 adet mh orta bölümünde akvaryumun dışına çıkan mangroove'lar içinde de yeşil ve kahvenin rengini tatlıca bozan discusları düşününce karşısında oturmuş kadar oldum ki bunun için bir kez daha teşekkür ederim.Gelelim eleştirimize sizden çok eşinizi tebrik ederim ve ayakta saygıyla alkışlarım o kadar anlayışlı bir eş Allah bütün hobicilere nasip eylesin.Eylesin ki bizde azimle duvarı delip içine bi tablo koyalım.[/QUOTE] Cihan Bey öncelikle bu güzel yazınız için teşekkür ederim.Paylaşmayı seven biri olarak ve bu paylaşımlardan arkadaşlarımıza bir nevi katkımız olduysa ne mutlu.Ve her aşamalarında burada paylaşılacağını söylemek istiyorum.Tür konusuna da gelince şunu yapacağım derim o olmaz bu olur.Onun için net bişey söylemek istemiyorum,Ben ikizler burcuyum ondan dolayı ani karar değişikliği yapabiliyorum.Ama en çok Discus öneriliyor,bakalım artık biraz zamanım var...Saygılar
[QUOTE=Dinghani]İskender Bey keşke Deniz akvaryumu yapsaydınız
Discusları yavru alırsanız su değişiminiz zor olur bence Resif smealarındaki uçuşunuza devam ediin
[/QUOTE]

Abicim tuzlu su tecrüben yoksa hiç bulaşma hevesin bi anda sönüverir. Bence güzel bi discus biotop u yap. Yada ne biliyim malawi gölü biotop unu yap. Ama tuzllu su biraz meşakatli :D
Muhammetcim sende bi karar ver ne yapayım
geçen bu yazıyı yazıp tuzlu suya bulaşma demişsin,şimdide bu yazınla Discus yapma diyosun,hangini yapalım?
[/QUOTE]
geçen bu yazıyı yazıp tuzlu suya bulaşma demişsin,şimdide bu yazınla Discus yapma diyosun,hangini yapalım?
Abicim herhalde dalgınlığına geldi. Tuzlu su yazısını Dinghani yazmış. Ben her zaman tatlı sudan yanayım. Hele discus olursa gerçekten zevkten dört köşe olursunuz :D
Benim Böyle bir becerim(hobim) var:)yazdıklarım
Büyük harflerle MAGNUM FC yazarmısınız acaba amatör kulübümüzün ismide. Şimdiden teşekkür ederim. Rica etsem mavi kalemle yaparmısnız.
Büyük harflerle MAGNUM FC yazarmısınız acaba amatör kulübümüzün ismide. Şimdiden teşekkür ederim. Rica etsem mavi kalemle yaparmısnız.
240.60.60 Amerikan tankım son resimler 76-78-79-80
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=Halil_20] [QUOTE=GerryMami34]Abicim tuzlu su tecrüben yoksa hiç bulaşma hevesin bi anda sönüverir. Bence güzel bi discus biotop u yap. Yada ne biliyim malawi gölü biotop unu yap. Ama tuzllu su biraz meşakatli :D [/QUOTE]

Eyvallah abi
[QUOTE=iskender türk][QUOTE=Halil_20] [QUOTE=GerryMami34]Abicim tuzlu su tecrüben yoksa hiç bulaşma hevesin bi anda sönüverir. Bence güzel bi discus biotop u yap. Yada ne biliyim malawi gölü biotop unu yap. Ama tuzllu su biraz meşakatli :D [/QUOTE]
Muhammed ' cim dert etme İskender abin antrenmanlı 
[/QUOTE]


Eyvallah abiBen genede ne yaparsan ap tatlı su yap diyorum abicim :D
240.60.60 Amerikan tankım son resimler 76-78-79-80
Abicim tuzlu su tecrüben yoksa hiç bulaşma hevesin bi anda sönüverir. Bence güzel bi discus biotop u yap. Yada ne biliyim malawi gölü biotop unu yap. Ama tuzllu su biraz meşakatli :D
Abicim tuzlu su tecrüben yoksa hiç bulaşma hevesin bi anda sönüverir. Bence güzel bi discus biotop u yap. Yada ne biliyim malawi gölü biotop unu yap. Ama tuzllu su biraz meşakatli :D
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
