ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
shilaybe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2009 11:02
Son Ziyaret:
07 Kasım 2012 00:11
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
furkan Hatipoglu
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
İnsan Kaynakları Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Furkan HATİPOĞLU
SON 10 MESAJI
Emin paşa'dan Paşalar Gibi Toplu Yem Alımı Hemde Türkiye Geneli
[QUOTE=sprwon]Bende COBRA nickli Kerem Abinin samimiyetine sonuna kadar güveniyorum ve inanıyorum,
sonuç ne olursa olsun bu toplu alıma, extra para, poşet parası, tarihi geçik yemlerin "iddasıyla" birlikte hile hurda karışmıştır, bunların yanında extra yaptıkları hiç birşey bu çıkar işini düzeltemez benim nezdimde,
Türkiye futbol federasyonu zihniyetindeki arkadaşlarımında düşüncelerine saygı duyuyorum,
[/QUOTE] Ben de konunun başında emin beye övgüler yağdırıp göklere sığdıramayan sonra çıkar çatışmasından dolayı eteğindekileri doğru/yanlış foruma döken, baştan söyleyecektim ama hatırdan dolayı ses çıkarmadım sonra içim rahat etmedi bu yüzden açıklıyorum diye baştan beri bildiğini söylemek için nedense yemlerin dağıtımı bitene kadar bekleyen, iş işten geçtikten, artık önlem alınamaz duruma gelene kadar bekleyen, şayet anlattıkları doğru ise hobicilerin kandırılmasına bile bile göz yuman ve ses etmeyen COBRA nickli kerem beyin samimiyetine sonuna kadar güveniyorum ve inanıyorum. Ben de yandaş medya zihniyetli arkadaşların düşüncelerine saygı duyuyorum.
[QUOTE=sprwon]Bende COBRA nickli Kerem Abinin samimiyetine sonuna kadar güveniyorum ve inanıyorum,
sonuç ne olursa olsun bu toplu alıma, extra para, poşet parası, tarihi geçik yemlerin "iddasıyla" birlikte hile hurda karışmıştır, bunların yanında extra yaptıkları hiç birşey bu çıkar işini düzeltemez benim nezdimde,
Türkiye futbol federasyonu zihniyetindeki arkadaşlarımında düşüncelerine saygı duyuyorum,
[/QUOTE] Ben de konunun başında emin beye övgüler yağdırıp göklere sığdıramayan sonra çıkar çatışmasından dolayı eteğindekileri doğru/yanlış foruma döken, baştan söyleyecektim ama hatırdan dolayı ses çıkarmadım sonra içim rahat etmedi bu yüzden açıklıyorum diye baştan beri bildiğini söylemek için nedense yemlerin dağıtımı bitene kadar bekleyen, iş işten geçtikten, artık önlem alınamaz duruma gelene kadar bekleyen, şayet anlattıkları doğru ise hobicilerin kandırılmasına bile bile göz yuman ve ses etmeyen COBRA nickli kerem beyin samimiyetine sonuna kadar güveniyorum ve inanıyorum. Ben de yandaş medya zihniyetli arkadaşların düşüncelerine saygı duyuyorum.
Emin paşa'dan Paşalar Gibi Toplu Yem Alımı Hemde Türkiye Geneli
[QUOTE=Gürkan Hoca]Burda yem taze, bayat şeklinde yorum yapanları artı eksi tartışabilirsiniz.
[QUOTE=Gürkan Hoca]Burda yem taze, bayat şeklinde yorum yapanları artı eksi tartışabilirsiniz.
Ancak toplu alım kuralları bellidir, kova başı 5-10 lira almak başlıbaşına bir kural dışı.
Diğer hediye, eşantiyon, yem fazlasına girmiyorum bile.
Kova başı alınan paralar yönetim tarafından verilen cezaların ana sebebidir. Bu durumun da tartışılacak, yorumlanacak, hoş görülecek, hafife indirgenecek bir tarafı yoktur.
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Zaten fikrimi belirtirken kocaman harflerle BENCE demiştim. Toplu alım kurallarına uymayana yönetim yaptırım uygulayabilir. Forumdaki herkes bu kurallara uymak durumunda ama kimse bu kuralları tasvip etmek zorunda değil, ben etmiyorum zaten. Belirli kurallarla sınırlandırılmış gönüllülük olmaz bence. Yönetimin koyduğu kurallara saygı duyuyorum kendi tasarrufları, sizin ve diğer arkadaşların yorumlarına da saygı duyuyorum kendi tasarruflarınız, Emin beye teşekkür ediyorum ve varsa aldığı bir menfaat kural içi\dışı hakkımı helal ediyor ve organizasyon için tebrik ediyorum, bu da benim tasarrufum.
Saygılar....
Emin paşa'dan Paşalar Gibi Toplu Yem Alımı Hemde Türkiye Geneli
Sera Tablet almadım yorum yapamayacağım lakin NLS' nin epey çeşidini aldım. Balıklarım yemleri severek tüketiyor bende balıklarımı severek izliyorum. Toplu alımı açan arkadaşlar umarım bahsedildiği gibi kar etmişlerdir. Haklarını olduğuna inanıyorum. Bu işten kar ettiklerini ve oranlarını söylemeleri gerektiğini de düşünmüyorum. Sonuçta arz-talep meselesi ben yemlerden ve aldığım fiyattan memnunum, bu vesile ile tekrar teşekkür etmek istedim. Ayrıca, Konu açıldığında yemlerin çeşitliliğini ve uygun fiyatları görüp Teşekkür-tebrik edip sonradan bu kişiler kar etti para kazandı diye eleştirmeyi de doğru ve haklı bulmuyorum. Neticede bir hizmet ve emek verildi, hobiciler faydalandı amaç uygun ve bol çeşitli yem almaktı, amaçtan herhangi bir sapma olmadı. Bunun ardında kalkıp ne aldı ne almadı beni ilgilendirmez. Konu açılırken taahhüt edilenler yerine getirildiyse BENİM için gerisi teferruattır. Saniyen, herhangi bir tahlil yaptırmadan sırf balıklar beğenmedi yan baktı kaş çattı diye yemleri bayat diye nitelendirmek çok haksız bir yaklaşım. Bir çok hobici nin frontosa sı karidese bayılır benimkiler canlısını bile yemiyor, buradan çıkacak sonuç canlı karideslerin bayat olduğu mudur? Yine balıklarım Emin beyden aldığım yemleri geri çevirmiyorlar ama orjinal ambalajında aldığım dainchi xl pro ya bakmıyorlar bile. Evet herkesin kaygıları var, balıklarını seviyor ve riske etmek istemiyorlar, herkes verdiği paranın haklı karşılığını aldığını bilmek istiyor, kandırılmış olmamayı arzu ediyor, bunlar ortak kaygılarımız-düşüncelerimiz. Poşet parası çarpı bilmem kaç kişi bölü kova başı... Ben art niyeti bu ince hesaplarda arıyorum. Burada eleştiri yapan bir kaç arkadaşı daha önce bactobur alımında 70 kuruşa aldıkları ilaçları malzeme ilanları bölümünde şok fiyat diye 1.5 tl den sattıklarını hatırlıyorum. Emin beyin samimiyetine inanıyorum, vermiş olduğu emek için tekrar teşekkür ediyorum.
Sera Tablet almadım yorum yapamayacağım lakin NLS' nin epey çeşidini aldım. Balıklarım yemleri severek tüketiyor bende balıklarımı severek izliyorum. Toplu alımı açan arkadaşlar umarım bahsedildiği gibi kar etmişlerdir. Haklarını olduğuna inanıyorum. Bu işten kar ettiklerini ve oranlarını söylemeleri gerektiğini de düşünmüyorum. Sonuçta arz-talep meselesi ben yemlerden ve aldığım fiyattan memnunum, bu vesile ile tekrar teşekkür etmek istedim. Ayrıca, Konu açıldığında yemlerin çeşitliliğini ve uygun fiyatları görüp Teşekkür-tebrik edip sonradan bu kişiler kar etti para kazandı diye eleştirmeyi de doğru ve haklı bulmuyorum. Neticede bir hizmet ve emek verildi, hobiciler faydalandı amaç uygun ve bol çeşitli yem almaktı, amaçtan herhangi bir sapma olmadı. Bunun ardında kalkıp ne aldı ne almadı beni ilgilendirmez. Konu açılırken taahhüt edilenler yerine getirildiyse BENİM için gerisi teferruattır. Saniyen, herhangi bir tahlil yaptırmadan sırf balıklar beğenmedi yan baktı kaş çattı diye yemleri bayat diye nitelendirmek çok haksız bir yaklaşım. Bir çok hobici nin frontosa sı karidese bayılır benimkiler canlısını bile yemiyor, buradan çıkacak sonuç canlı karideslerin bayat olduğu mudur? Yine balıklarım Emin beyden aldığım yemleri geri çevirmiyorlar ama orjinal ambalajında aldığım dainchi xl pro ya bakmıyorlar bile. Evet herkesin kaygıları var, balıklarını seviyor ve riske etmek istemiyorlar, herkes verdiği paranın haklı karşılığını aldığını bilmek istiyor, kandırılmış olmamayı arzu ediyor, bunlar ortak kaygılarımız-düşüncelerimiz. Poşet parası çarpı bilmem kaç kişi bölü kova başı... Ben art niyeti bu ince hesaplarda arıyorum. Burada eleştiri yapan bir kaç arkadaşı daha önce bactobur alımında 70 kuruşa aldıkları ilaçları malzeme ilanları bölümünde şok fiyat diye 1.5 tl den sattıklarını hatırlıyorum. Emin beyin samimiyetine inanıyorum, vermiş olduğu emek için tekrar teşekkür ediyorum.
Frontozalarım. Ürkeklik Ve Cinsiyet.
Karidese bayılıyorlar genellemesine pek katılmıyorum.1-1,5 hafta aç bırakıp denediğim oldu yinede ağızlarına alıp geri atmaktan öte geçmediler. Hamsi, Somon, Kan kurdu, Nls, Tetra pro vegetable, yemlere bayılıyorlar. Yem dibe inmeden tükeniyor. Bence bu alışkanlıkla alakalı. Ben balıklarımı büyütürken yağlanmasınlar diye 1-1,5 yaşlarına kadar karides vs. vermedim sonrada alıştıramadım. Arkadaşım yavrudan itibaren haftada 1-2 kez karidesle büyüttü, şimdi elinde karidesle akvaryuma yaklaşınca balıklar çıldırıyor.
Karidese bayılıyorlar genellemesine pek katılmıyorum.1-1,5 hafta aç bırakıp denediğim oldu yinede ağızlarına alıp geri atmaktan öte geçmediler. Hamsi, Somon, Kan kurdu, Nls, Tetra pro vegetable, yemlere bayılıyorlar. Yem dibe inmeden tükeniyor. Bence bu alışkanlıkla alakalı. Ben balıklarımı büyütürken yağlanmasınlar diye 1-1,5 yaşlarına kadar karides vs. vermedim sonrada alıştıramadım. Arkadaşım yavrudan itibaren haftada 1-2 kez karidesle büyüttü, şimdi elinde karidesle akvaryuma yaklaşınca balıklar çıldırıyor.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
Siparişimi bugün elden teslim aldım. Her iki arkadaşa emeklerinden ve zahmetlerinden dolayı teşekkür ederim. Elinize ayağınıza emeğinize sağlık. Tebrik ederim.
Siparişimi bugün elden teslim aldım. Her iki arkadaşa emeklerinden ve zahmetlerinden dolayı teşekkür ederim. Elinize ayağınıza emeğinize sağlık. Tebrik ederim.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
Elden teslim alacaklar için herhangi bir planlama yapacak mısınız? Teşekkürler.
Elden teslim alacaklar için herhangi bir planlama yapacak mısınız? Teşekkürler.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
[QUOTE=Orhun1907fb]Vazgeçen olursa 2lt almak istiyorum. [/QUOTE] Yeni yaptırdığım akvaryum önümüzdeki ay gelecek yani acelem yok dilerseniz benim 2 lt siz alabilirsiniz. Tabi toplu alımı yapan arkadaşlarla görüşüp.
[QUOTE=Orhun1907fb]Vazgeçen olursa 2lt almak istiyorum. [/QUOTE] Yeni yaptırdığım akvaryum önümüzdeki ay gelecek yani acelem yok dilerseniz benim 2 lt siz alabilirsiniz. Tabi toplu alımı yapan arkadaşlarla görüşüp.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
Cevap için teşekkürler, hayırlı günler.
Cevap için teşekkürler, hayırlı günler.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
S.A.
S.A.
Hocam dün mesaj yazdım ama görmediniz sanırım. Elden almak istiyorum. Güngörende oturuyorum.
Zeytinburnu, incirli, şirinevler, yenibosna vs teslim alabilirim. Sanırım şirinevlere spora gidiyorsunuz. Gün ve saat verirseniz, ya da ortak bir gün belirlenebilir elden alacak arkadaşlarla beraber.
Türkiye geneli sera siporax paylaşımı devam koli 2
S.A.
S.A.
2 Lt. Benim için yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
