ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wakoxplorer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2009 16:14
Son Ziyaret:
08 Mayıs 2012 00:37
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdem Sağdaş
Doğum Tarihi:
26 Nisan 1985
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Geçmişle yapılan her mücadele gelecekten çalınan zamandır...
Erdem Sağdaş
SON 10 MESAJI
Su değişimi ve Nitrivec
Faruk bey;
Öncelikle cevap için size de teşekkür ederim.
Burdan şunu anlamanız gerekiyor,yerlerine yerleştirilmeyi bekleyen canlılar ve maalesef 1 adet tank var.Öngördüğünüz gibi doğrusal bir orantı mantığı kurup 18 saatten kurtardım acaba 6 saat yeter mi şeklinde bir düşüncem yok.Sadece sizinde söylediğiniz gibi bu bekleme süresinin bakteriel oluşumun gerçekleşmesi için mi,yoksa bakteriel oluşumun yanısıra 24 saatten önce balık koyulduğunda hem bakteriel oluşum gerçekleşmemiş olur hemde kullanılan bu katkının balıklara zararı olur şeklinde mi bir durum söz konusu olur.Kafamda yanıt bulmayı bekleyen soru tam olarak bu.
Beslediğim balık türünü sormuşsunuz,tetrazon besliycem inşallah.Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum,tankın %75 su değişimine uğramasına sebep olan şey maalesef suya salınım yapan bir kaya oldu.Her ne kadar öncesinde kaynatıp bekletmiş olsam dahi beni yanılttı.
wakoxplorer 2011-02-03 00:21:48
Faruk bey;
Öncelikle cevap için size de teşekkür ederim.
Burdan şunu anlamanız gerekiyor,yerlerine yerleştirilmeyi bekleyen canlılar ve maalesef 1 adet tank var.Öngördüğünüz gibi doğrusal bir orantı mantığı kurup 18 saatten kurtardım acaba 6 saat yeter mi şeklinde bir düşüncem yok.Sadece sizinde söylediğiniz gibi bu bekleme süresinin bakteriel oluşumun gerçekleşmesi için mi,yoksa bakteriel oluşumun yanısıra 24 saatten önce balık koyulduğunda hem bakteriel oluşum gerçekleşmemiş olur hemde kullanılan bu katkının balıklara zararı olur şeklinde mi bir durum söz konusu olur.Kafamda yanıt bulmayı bekleyen soru tam olarak bu.
Beslediğim balık türünü sormuşsunuz,tetrazon besliycem inşallah.Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum,tankın %75 su değişimine uğramasına sebep olan şey maalesef suya salınım yapan bir kaya oldu.Her ne kadar öncesinde kaynatıp bekletmiş olsam dahi beni yanılttı.
Su değişimi ve Nitrivec
[QUOTE=Kribensis]Doğrudur. Nitrivec kullandıktan 24 saat sonra balıklar eklenmelidir.[/QUOTE]
Cevap için çok teşekkür ederim,ancak ben de tam olarak bunun nedenini bilmek istiyorum.
wakoxplorer 2011-02-03 00:29:27
[QUOTE=Kribensis]Doğrudur. Nitrivec kullandıktan 24 saat sonra balıklar eklenmelidir.[/QUOTE]
Cevap için çok teşekkür ederim,ancak ben de tam olarak bunun nedenini bilmek istiyorum.
Su değişimi ve Nitrivec
Değerli arkadaşlarım;
4 güncesi itibari ile hali hazırda canlı beslediğim tankımın iç filtre temizliği ve dip çekimini yapıp %75 oranda su değişimi yapmıştım.Su değişimini hazırda 110 litre dinlenmiş suyum olmadığı için musluktan gerçekleştirdim.Yeni tank kurulumlarında ve büyük oranlı su değişimlerinde meydana gelen milky water(beyaz bulanıklık) sorunu bir miktar oluştu..Filtremin temizliğini bakteriyel oluşumun kaybolmaması açısından akvaryumun değişimden önceki kirli suyu ile yaptım.Ve su değişimi %75 olduğu için tankın içerisinde eski su'dan da %25 oranında kalmıştı.Bunların tankın içerisinde ki yeni suyun bakteriel oluşum sürecini hızlandıracağını düşünerekten beyaz bulanklığın çok fazla uzun süremeyeceğini düşünmekteydim.Dün akşam itibari ile tür değişikliğine gideceğim için eski balıklarımı yeni sahiplerine verdim ve tankım dün akşamdan itibaren filtrem açık olaraktan boş bir şekilde beklemekte.Bugün yeni balıklarımı aldım ancak tankımda halen daha beyaz bulanıklı olduğunu gördüğüm için bakteriyel oluşumu hızlandırabilmek adına akvaryumcuma gidip nitrivec aldım.Daha önce hiç nitrivec kullanmadığım için hemen kullanım talimatlarına göz attım,büyük ihitimalle herkezin bildiği üzere kullanımdan sonra 24 saat balık konulmaması gerektiği yönünde bir ibare okudum.ancak şuan yeni aldığım balıklarım poşetinde bekliyor ve benim onları 24 saat bekletebileceğim başka bir tankım ya da muhafazam yok..
Olayı özetledikten sonra acil olarak yanıt bulması gereken sorularım şu;
1) 24 saat bekleme evresi,yeni(sıfır) kurulan bir tankta ki bakteriyel oluşumun yerleşebilmesi için mi tanınan bir süreç? Yoksa nitrivec kullanıldığı zaman (yeni kurulum, ya da su değişimi yapılan eski tank farketmeksizin) 24 saatten önce tank'a canlı konulursa herhangi bir zehirleme yan etki vs vs yapacağı anlamına geldiği için mi?
2) Ben şimdi yukarıda bahsettiğim su niteliklerine sahip tankıma nitrivec'i kullanırsam hemen akabinde ya da 45 dk 1 saat civarında bir banyo sürecinden sonra balıklarımı koyarsam balıklarıma herhangi bir zararı olurmu? Saygılarımla.
NOT:Yeni balık aldığım için yaklaşık 1 saat öncesi itibari ile aquatan ekledim tankıma.
Değerli arkadaşlarım;
4 güncesi itibari ile hali hazırda canlı beslediğim tankımın iç filtre temizliği ve dip çekimini yapıp %75 oranda su değişimi yapmıştım.Su değişimini hazırda 110 litre dinlenmiş suyum olmadığı için musluktan gerçekleştirdim.Yeni tank kurulumlarında ve büyük oranlı su değişimlerinde meydana gelen milky water(beyaz bulanıklık) sorunu bir miktar oluştu..Filtremin temizliğini bakteriyel oluşumun kaybolmaması açısından akvaryumun değişimden önceki kirli suyu ile yaptım.Ve su değişimi %75 olduğu için tankın içerisinde eski su'dan da %25 oranında kalmıştı.Bunların tankın içerisinde ki yeni suyun bakteriel oluşum sürecini hızlandıracağını düşünerekten beyaz bulanklığın çok fazla uzun süremeyeceğini düşünmekteydim.Dün akşam itibari ile tür değişikliğine gideceğim için eski balıklarımı yeni sahiplerine verdim ve tankım dün akşamdan itibaren filtrem açık olaraktan boş bir şekilde beklemekte.Bugün yeni balıklarımı aldım ancak tankımda halen daha beyaz bulanıklı olduğunu gördüğüm için bakteriyel oluşumu hızlandırabilmek adına akvaryumcuma gidip nitrivec aldım.Daha önce hiç nitrivec kullanmadığım için hemen kullanım talimatlarına göz attım,büyük ihitimalle herkezin bildiği üzere kullanımdan sonra 24 saat balık konulmaması gerektiği yönünde bir ibare okudum.ancak şuan yeni aldığım balıklarım poşetinde bekliyor ve benim onları 24 saat bekletebileceğim başka bir tankım ya da muhafazam yok..
Olayı özetledikten sonra acil olarak yanıt bulması gereken sorularım şu;
1) 24 saat bekleme evresi,yeni(sıfır) kurulan bir tankta ki bakteriyel oluşumun yerleşebilmesi için mi tanınan bir süreç? Yoksa nitrivec kullanıldığı zaman (yeni kurulum, ya da su değişimi yapılan eski tank farketmeksizin) 24 saatten önce tank'a canlı konulursa herhangi bir zehirleme yan etki vs vs yapacağı anlamına geldiği için mi?
2) Ben şimdi yukarıda bahsettiğim su niteliklerine sahip tankıma nitrivec'i kullanırsam hemen akabinde ya da 45 dk 1 saat civarında bir banyo sürecinden sonra balıklarımı koyarsam balıklarıma herhangi bir zararı olurmu? Saygılarımla.
NOT:Yeni balık aldığım için yaklaşık 1 saat öncesi itibari ile aquatan ekledim tankıma.
Tanganyika mı? Malawi mi ? Bitkili mi? Diğerleri mi fazladır.
Hobinin ülkemizde ki evveliyatını da düşünerek cevap vermek gerekirse kişisel düşüncem şu şekilde;
1-canlı doğuranlar
2-sazansıgiller
3-tetralar
Hobinin ülkemizde ki evveliyatını da düşünerek cevap vermek gerekirse kişisel düşüncem şu şekilde;
1-canlı doğuranlar
2-sazansıgiller
3-tetralar
112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]Tamam ben yavru aldığımda size mesaj atarım ve biraz buyuduklerinde gelir alırsınız.
Sizi sohbet sisteminden ekliyorum.[/QUOTE]
Süper olur vallahi
Sohbet sistemi talebinizi kabul ettim;)
[QUOTE=chevalier]
İyi dilekleriniz için teşekkürler,kayalar pek sorun teşkil etmedi,çok hareketli yaratıklar olamlarına rağmen pek bulaşmıyorlar kayalara
Umarım böyle de gider.
[QUOTE=boracglr]Tamam ben yavru aldığımda size mesaj atarım ve biraz buyuduklerinde gelir alırsınız.
Süper olur vallahi
Sohbet sistemi talebinizi kabul ettim;)[QUOTE=chevalier]
Tebrikler çok güzel bir akvaryum.
Tek endişem kayaların sivri kısımlarının balıklarınızı yaralaması. Onun dışında herşey güzel.
Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin.
[/QUOTE]İyi dilekleriniz için teşekkürler,kayalar pek sorun teşkil etmedi,çok hareketli yaratıklar olamlarına rağmen pek bulaşmıyorlar kayalara
Umarım böyle de gider.112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]İstanbulda olsaydınız keşke..Damızlık altı orandalarımdan yakında yavru alıcağım sizede biraz verebilirdim.
Yolunuz bir gun duşerse veririm artık.Bende ranchuları çok seviyorum ahh keşke bulabilsem.
[/QUOTE]
Aslına bakarsanız son 1.5 yıldan bu yana her ay düzenli olarak geliyorum İstanbula
Çok sevinirim gerçekten.
[QUOTE=xxxjokerxxx]Japonlarınız da çok güzel.[/QUOTE]
Teşşekkür ederim.
[QUOTE=boracglr]İstanbulda olsaydınız keşke..Damızlık altı orandalarımdan yakında yavru alıcağım sizede biraz verebilirdim.
Aslına bakarsanız son 1.5 yıldan bu yana her ay düzenli olarak geliyorum İstanbula
Çok sevinirim gerçekten.[QUOTE=xxxjokerxxx]Japonlarınız da çok güzel.[/QUOTE]
Teşşekkür ederim.
Yaptıgım ilk akvaryumum
Bu akvaryumcular beni kahrediyor...
Öncelikle hayırlı olsun tankınız sağlıklı balıklar dilerim.Arkadaşların söylediklerine katılıyorum.Dikkate almanızı tavsiye ederim.Saygılarımla.
112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]
wakoxplorer 2011-01-03 17:28:00
[QUOTE=boracglr]
Erdem Bey böyle suriye japonlarının yerine ryukin,oranda,aslanbaş gibi turler daha çok yakışacaktır.
Sağlıklı balıklar.
[/QUOTE]
Bora bey;
İnanın deli gibi oranda fantiğiyim ve oranda'nın yanında ryukin ve altınbaş da bakmak istiyorum.Ancak gel gelelim İzmir maalesef bu konuda çok kısır durumda :( sırf japon için söylemiyorum,genel olarak hobiye dair ''KALİTELİ'' olan ne varsa ya çok zor temin ediliyor ya da hiç bulunmuyor..Kendi muhitim ve dolaylarında ne kadar akvaryumcu dolaştıysam da nafile.. Ellerinde hep yerli üretim düz japonlar mevcut.Orando,ryukin vs vs.. sorduğum zaman ya ithal balık getirmediklerini söylüyorlar(ve bunun için akıl almaz gerçek dışı söylemlerde bulunuyorlar) ya da suriye japonlarını gösterip var buyrun diyorlar...
Bu konuda son umudum izmir'in kemeraltı çarşısında bulunan akvaryumcular ya da izmirde yavru alabilen hobici diğer arkadaşlar olacak.
112lt japon tankım
[QUOTE=hayvansever1234] Arkadaşların dediklerine katılıyorum birde ben son zamanlarda şunu farkettim.Japon tanıtımları artık genelde 100,200,300,400 litre üstü akvaryumlarda kuruyorlar.Galiba japonların değeri anlaşılıyor
[/QUOTE]
Size kesinlikle katılıyorum,bu canlıların tam olarak hak ettikleri yeni yeni verilmeye başlanıyor..Benim elimden şimdilik 112 litrelik bir japon tankı kurabilmek geldi,ancak biliyorum ki mevlam izin verirse ileride bu sevimli dostlara çok daha geniş ve ferah mekanlar yaratma planlarım var kendi adıma.
[QUOTE=hayvansever1234] Arkadaşların dediklerine katılıyorum birde ben son zamanlarda şunu farkettim.Japon tanıtımları artık genelde 100,200,300,400 litre üstü akvaryumlarda kuruyorlar.Galiba japonların değeri anlaşılıyor
[/QUOTE]
Size kesinlikle katılıyorum,bu canlıların tam olarak hak ettikleri yeni yeni verilmeye başlanıyor..Benim elimden şimdilik 112 litrelik bir japon tankı kurabilmek geldi,ancak biliyorum ki mevlam izin verirse ileride bu sevimli dostlara çok daha geniş ve ferah mekanlar yaratma planlarım var kendi adıma.
112lt japon tankım
Ufuk bey;
Yapay bitkileri çıkartıp doğal taşlar üzerinden farklı bir dekora gidebilirim ilerleyen günerde,ancak japon tankı için canlı bitki düşünmüyorum.Bir bitkili tank da kurmayı planlıyorum.Henüz tam karar verebilmiş değilim ama büyük ihtimalle ya sırf tetrazon ya da neon(kardinal da olabilir) + kırmızı burun +lepistes şeklinde olacak.Bu tank için bitki önerilerinizi beklerim.
Ufuk bey;
Yapay bitkileri çıkartıp doğal taşlar üzerinden farklı bir dekora gidebilirim ilerleyen günerde,ancak japon tankı için canlı bitki düşünmüyorum.Bir bitkili tank da kurmayı planlıyorum.Henüz tam karar verebilmiş değilim ama büyük ihtimalle ya sırf tetrazon ya da neon(kardinal da olabilir) + kırmızı burun +lepistes şeklinde olacak.Bu tank için bitki önerilerinizi beklerim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
