ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tanberk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ekim 2008 22:20
Son Ziyaret:
23 Mart 2020 21:32
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tanberk aral
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
tnbrk24
SON 7 MESAJI
Tropheus İlangi Yellow Kurulum
[QUOTE=Balikcionur]Maşallah hocam çok güzel gözüküyorlar.🧿 Arkandan geliyorum kısmetse [:)))] Nacizane fikrim siyah ton arka fonların tankı çok kapattığını düşünüyorum bricardi akvaryumum da bende mat siyah kullanmıştım ama balıklar renklerini çok kapatmıştı, bu tropheus tankım da parlement mavisi tonunu seçtim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Onur, bekliyorum sabırsızlıkla bekliyoruz... bana eski rainbow akvaryumumda mavi kullandım, güzel görünüyor orası öyle fakat bana doğal gelmiyor... kayalar ile bütünleşmiyor mavi fon siyah daha doğal geliyor şahsi fikrim :)
[QUOTE=Balikcionur]Maşallah hocam çok güzel gözüküyorlar.🧿 Arkandan geliyorum kısmetse [:)))] Nacizane fikrim siyah ton arka fonların tankı çok kapattığını düşünüyorum bricardi akvaryumum da bende mat siyah kullanmıştım ama balıklar renklerini çok kapatmıştı, bu tropheus tankım da parlement mavisi tonunu seçtim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Onur, bekliyorum sabırsızlıkla bekliyoruz... bana eski rainbow akvaryumumda mavi kullandım, güzel görünüyor orası öyle fakat bana doğal gelmiyor... kayalar ile bütünleşmiyor mavi fon siyah daha doğal geliyor şahsi fikrim :)
Yem Tavsiyesi Ve Düzeni
[QUOTE=Balikcionur][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216004/300720191807331.jpg[/IMG]
Selamlar, canavarların yemleri geldi artık kendilerinin gelmesini bekliyoruz[:)))] Yem düzeni hakkında ayrıca dikkat etmem gereken bir şey var mı acaba?[/QUOTE]
Merhaba Onur,
Kullanılabilecek en iyi yemleri tercih etmişsin...
Bende aynı yemleri kullanıyorum. Sıralamada fikir verebilirim.
-Tropical Super Forte, ana yemin olacak ve her gün verebilirsin.
-Jbl Spirulina da aynı şekilde ana yem
-Sera da aynı kategoride olduğundan arada bir kombinasyon yaparak devam edebilirsin.
-Dainichi'yi sabahları silme çay kaşığı ile her gün verebilirsin. ( Bazı arkadaşlar çok önermiyor her gün verilmesini fakat bende 50 adet İlangi Yellow var her sabah bir çay kaşığı veriyorum renklerde ciddi değişim oluştuğunu gözlemledim)
-New Life Spectrum Thera' yı haftada bir maksimum iki ( sarımsak içerikli olduğundan iç parazit vs gibi sorunlar yaşanmaması için önemli bir takviye)
-30 adet isonga ya 3 tane ile başlayarak Tropical Super Spirulina Forte Tablet verebilirsin...( Haftada 3 defa ağız yapıları F0 balıklara hafifte olsa benzemsi için)
Burada yazdıklarımı harfiyen uyguluyorum ve hiçbir sorun yaşamadım.
Önemle dikkat etmen gereken konu azar azar 4-5 öğün vermen olacaktır.
Haftalık % 25 dip çekim balıklar zaten emin ellerden geliyor, kalitelerinden ve formlarından kuşkun olmasın hayırlı olsun şimdiden.. [;)][EDIT]tanberk,2019-07-31 11:49:48[/EDIT]
[QUOTE=Balikcionur][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216004/300720191807331.jpg[/IMG]
Selamlar, canavarların yemleri geldi artık kendilerinin gelmesini bekliyoruz[:)))] Yem düzeni hakkında ayrıca dikkat etmem gereken bir şey var mı acaba?[/QUOTE]
Merhaba Onur,
Kullanılabilecek en iyi yemleri tercih etmişsin...
Bende aynı yemleri kullanıyorum. Sıralamada fikir verebilirim.
-Tropical Super Forte, ana yemin olacak ve her gün verebilirsin.
-Jbl Spirulina da aynı şekilde ana yem
-Sera da aynı kategoride olduğundan arada bir kombinasyon yaparak devam edebilirsin.
-Dainichi'yi sabahları silme çay kaşığı ile her gün verebilirsin. ( Bazı arkadaşlar çok önermiyor her gün verilmesini fakat bende 50 adet İlangi Yellow var her sabah bir çay kaşığı veriyorum renklerde ciddi değişim oluştuğunu gözlemledim)
-New Life Spectrum Thera' yı haftada bir maksimum iki ( sarımsak içerikli olduğundan iç parazit vs gibi sorunlar yaşanmaması için önemli bir takviye)
-30 adet isonga ya 3 tane ile başlayarak Tropical Super Spirulina Forte Tablet verebilirsin...( Haftada 3 defa ağız yapıları F0 balıklara hafifte olsa benzemsi için)
Burada yazdıklarımı harfiyen uyguluyorum ve hiçbir sorun yaşamadım.
Önemle dikkat etmen gereken konu azar azar 4-5 öğün vermen olacaktır.
Haftalık % 25 dip çekim balıklar zaten emin ellerden geliyor, kalitelerinden ve formlarından kuşkun olmasın hayırlı olsun şimdiden.. [;)][EDIT]tanberk,2019-07-31 11:49:48[/EDIT]
Kuyruğunda Beyaz Noktalar
[QUOTE=wolfet]İyi akşamlar..
Çok net çekemedim ne yazık ki ancak fotoğraflarda gördüğünüz gibi balıklarımın kuyruğunda beyaz noktalar var.. Sadece rainbow larımda var..
Ne yapabilirim, çözüm önerisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216635/290720192026241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216635/290720192026441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun, balıkları başka bir yere almak stresi arttıracaktır ve zaten beyaz benek hastalığı su şartlarının değişmesiyle her balıkta bulunan mikroorganizmaların ortaya çıkmasıyla oluşur. Oluşan beyaz benekler balıklardan beslenerek çoğalır doyma noktasında kendini suya bırakarak üremeye devam eder. Bu nedenle çok büyük ihtimalle diğer balıklarında bu hastalık görülecektir. Size öncelikli tavsiyem,
1)Hava koşullarından dolayı akvaryumdaki su ısısı 28 derecelerde, ısıyı 29 derece üç-dört saat sonra 30 dereceye çıkartmanız olacaktır.
2)Su sıcaklığı 30 dereceye ulaştığında akvaryumda vatoz yoksa 100 litre / 2 dolu yemek kaşığı kaya tuzunu ılık içme suyunda eriterek akvaryumun akıntılı bir kısmından eklemeniz olacaktır.
3) Işığı açmamanızı ve bu süreçte yemlemeyi azaltmanızı öneriyorum.
4) işlemi yaptıktan sonra ertesi gün su değişimi yapmamanızı öneriyorum. Çünkü beyaz benek hastalığına sebep olan organizmalar 30 dereceye ulaşmış olan akvaryum değerlerinde tamamen ölmesi gerekiyor. Su değişimini ancak şu şekilde yapabilirsiniz ekleyeceğiniz su bir tankta ise aynı derecede olmasına dikkat ederek bir yemek kaşığı kaya tuzu ile ekleyebilirsiniz.
5) Zamanla 3-4 gün içersinde gözle görülür değişim olacaktır. Eğer olmazsa metilen mavisi ile tedaviye devam edilebilir. ( Aktif Karbon filtrasyon sisteminde mevcut ise bu süreçte lütfen çıkartın)
[QUOTE=wolfet]İyi akşamlar..
Çok net çekemedim ne yazık ki ancak fotoğraflarda gördüğünüz gibi balıklarımın kuyruğunda beyaz noktalar var.. Sadece rainbow larımda var..
Ne yapabilirim, çözüm önerisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216635/290720192026241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216635/290720192026441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun, balıkları başka bir yere almak stresi arttıracaktır ve zaten beyaz benek hastalığı su şartlarının değişmesiyle her balıkta bulunan mikroorganizmaların ortaya çıkmasıyla oluşur. Oluşan beyaz benekler balıklardan beslenerek çoğalır doyma noktasında kendini suya bırakarak üremeye devam eder. Bu nedenle çok büyük ihtimalle diğer balıklarında bu hastalık görülecektir. Size öncelikli tavsiyem,
1)Hava koşullarından dolayı akvaryumdaki su ısısı 28 derecelerde, ısıyı 29 derece üç-dört saat sonra 30 dereceye çıkartmanız olacaktır.
2)Su sıcaklığı 30 dereceye ulaştığında akvaryumda vatoz yoksa 100 litre / 2 dolu yemek kaşığı kaya tuzunu ılık içme suyunda eriterek akvaryumun akıntılı bir kısmından eklemeniz olacaktır.
3) Işığı açmamanızı ve bu süreçte yemlemeyi azaltmanızı öneriyorum.
4) işlemi yaptıktan sonra ertesi gün su değişimi yapmamanızı öneriyorum. Çünkü beyaz benek hastalığına sebep olan organizmalar 30 dereceye ulaşmış olan akvaryum değerlerinde tamamen ölmesi gerekiyor. Su değişimini ancak şu şekilde yapabilirsiniz ekleyeceğiniz su bir tankta ise aynı derecede olmasına dikkat ederek bir yemek kaşığı kaya tuzu ile ekleyebilirsiniz.
5) Zamanla 3-4 gün içersinde gözle görülür değişim olacaktır. Eğer olmazsa metilen mavisi ile tedaviye devam edilebilir. ( Aktif Karbon filtrasyon sisteminde mevcut ise bu süreçte lütfen çıkartın)
Maswa Cinsiyet Ayrımı
[QUOTE=Mrtypc26]Selamlar.1 aylık 2 cm den büyütmeye başladığım maswalarım 12 aylık olmak üzerler.8 cm ile 10-11cm civarındalar.bazıları özellikle erkek diye tahmin etiklerim bütün beneklerini attılar fakat bazılarında hala benek olayı devam ediyor yani bantları tam oturmadı daha.bazılarında kurlaşma ve hatta yumurta alıp atma gözlemledim.sorum şu bu büyüklükte bu ayda cinsiyet ayırımı kesin olurmu.zira sayıyı azaltmam lazım artık.[/QUOTE]
Murat Bey Merhaba,
Bahsetmiş olduğunuz boydaki balıklarda rahatlıkla cinsiyet ayrımı yapılabilir. Fotoğraf paylaşma şansınız varsa yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Mrtypc26]Selamlar.1 aylık 2 cm den büyütmeye başladığım maswalarım 12 aylık olmak üzerler.8 cm ile 10-11cm civarındalar.bazıları özellikle erkek diye tahmin etiklerim bütün beneklerini attılar fakat bazılarında hala benek olayı devam ediyor yani bantları tam oturmadı daha.bazılarında kurlaşma ve hatta yumurta alıp atma gözlemledim.sorum şu bu büyüklükte bu ayda cinsiyet ayırımı kesin olurmu.zira sayıyı azaltmam lazım artık.[/QUOTE]
Murat Bey Merhaba,
Bahsetmiş olduğunuz boydaki balıklarda rahatlıkla cinsiyet ayrımı yapılabilir. Fotoğraf paylaşma şansınız varsa yardımcı olabiliriz.
Tropheus İlangi Yellow Kurulum
[QUOTE=fma3280]Merhaba, Yeni kurulum Hayırlı Olsun, sağlıklı büyüsünler...
Akvaryum ölçünüz gayet güzel. 50 adet almakla doğru bir tercih yapmışsınız. Güzel bir koloni elde edeceğinizi tahmin ediyorum.
Tek başına Ehiem 2217 yetersiz kalırdı takviye sump mantıklı olmuş. Eğer sump ölçü olarak yeterli ise dış filtre ile uğraşmayın derim. Kalsiyum karbonatlı silis kum pH tamponlar gayet iyi.
Tropheuslar akıntıyı sever, dalga motoru yerinde olmuş ama geceleri kapatın, yavrular dinlensin.
Yem tercihleriniz de çeşit ve marka olarak güzel, NLS Therea + A tavsiye ederim. Ekstra sarımsak içerir, bağışıklık sistemini güçlendirir. Haftada 1-2 öğün kullanabilirsiniz. Yemlemeyi sık sık ama çok çok az ( bir çırpıda yiyecekleri şekilde ) verin.
Vatoz olduğu için kayalarda yosun olmayacaktır ama doğru süre ve kelvin değerleri ile oluşacak yosunlaşma bu akvaryuma yakışabilir. Erhan hocamın da değindiği gibi kayalar daha asimetrik, doğal olarak yerleştirebilir. Yani dik duran kayaları yatay pozisyonda 2-3 lü gruplar halinde arka camdan ön cama doğru, büyük kayalardan arkada,küçük kaya-taşlar önde olacak şeklinde bir tasarım olabilir. Biraz da kum miktarı arttırabilir.
Özellikle kış aylarında su değişimlerin de ısı eşitliğine dikkat edin. Akvaryumda ki su ile aynı ısı olsun.
Tekrar Hayırlı Olsun...
İyi Hobiler...[/QUOTE]
Fatih Bey,
Öncelikle bilgi ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.
-Akvaryum kalabalık olduğundan dolayı portatif sump sistemini filitrasyona destek olsun diye tasarladım akvaryuma koydum. Su berraklığında gözle görülür fark oluştuğunu net bir şekilde söyleyebilirim. Cinsiyet ayrımından sonra dış filtreyi sistemden çıkarmanın daha doğru olacağını düşünüyorum.
-Kum seçimini forumda yorumları incelemem sonucunda yaptım ve memnunum, ışıktan dolayı bölgesel yosunlaşma başladı. Buda daha doğal görünmesine sebep oldu.
-Söylediğiniz gibi dalga motorunu gün içinde 6-8 saat aralığında çalıştırıp, geceleri balıkların dinlenmesi için kapatıyorum.
-Kayaların duruşu ile ilgili görüşünüze katılıyorum. Fakat akvaryuma çok fazla müdahale etmenin doğru olmadığını düşündüğümden (balıkları strese sokmamak için) cinsiyet ayrımı için akvaryum dışına çıkardığımda hızlıca düzenleme yapmayı planlıyorum.
NLS Therea + A en kısa zamanda tedarik edip kullanmaya başlayacağım.
[EDIT]tanberk,2019-07-25 11:38:18[/EDIT]
[QUOTE=fma3280]Merhaba, Yeni kurulum Hayırlı Olsun, sağlıklı büyüsünler...
Akvaryum ölçünüz gayet güzel. 50 adet almakla doğru bir tercih yapmışsınız. Güzel bir koloni elde edeceğinizi tahmin ediyorum.
Tek başına Ehiem 2217 yetersiz kalırdı takviye sump mantıklı olmuş. Eğer sump ölçü olarak yeterli ise dış filtre ile uğraşmayın derim. Kalsiyum karbonatlı silis kum pH tamponlar gayet iyi.
Tropheuslar akıntıyı sever, dalga motoru yerinde olmuş ama geceleri kapatın, yavrular dinlensin.
Yem tercihleriniz de çeşit ve marka olarak güzel, NLS Therea + A tavsiye ederim. Ekstra sarımsak içerir, bağışıklık sistemini güçlendirir. Haftada 1-2 öğün kullanabilirsiniz. Yemlemeyi sık sık ama çok çok az ( bir çırpıda yiyecekleri şekilde ) verin.
Vatoz olduğu için kayalarda yosun olmayacaktır ama doğru süre ve kelvin değerleri ile oluşacak yosunlaşma bu akvaryuma yakışabilir. Erhan hocamın da değindiği gibi kayalar daha asimetrik, doğal olarak yerleştirebilir. Yani dik duran kayaları yatay pozisyonda 2-3 lü gruplar halinde arka camdan ön cama doğru, büyük kayalardan arkada,küçük kaya-taşlar önde olacak şeklinde bir tasarım olabilir. Biraz da kum miktarı arttırabilir.
Özellikle kış aylarında su değişimlerin de ısı eşitliğine dikkat edin. Akvaryumda ki su ile aynı ısı olsun.
Tekrar Hayırlı Olsun...
İyi Hobiler...[/QUOTE]
Fatih Bey,
Öncelikle bilgi ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.
-Akvaryum kalabalık olduğundan dolayı portatif sump sistemini filitrasyona destek olsun diye tasarladım akvaryuma koydum. Su berraklığında gözle görülür fark oluştuğunu net bir şekilde söyleyebilirim. Cinsiyet ayrımından sonra dış filtreyi sistemden çıkarmanın daha doğru olacağını düşünüyorum.
-Kum seçimini forumda yorumları incelemem sonucunda yaptım ve memnunum, ışıktan dolayı bölgesel yosunlaşma başladı. Buda daha doğal görünmesine sebep oldu.
-Söylediğiniz gibi dalga motorunu gün içinde 6-8 saat aralığında çalıştırıp, geceleri balıkların dinlenmesi için kapatıyorum.
-Kayaların duruşu ile ilgili görüşünüze katılıyorum. Fakat akvaryuma çok fazla müdahale etmenin doğru olmadığını düşündüğümden (balıkları strese sokmamak için) cinsiyet ayrımı için akvaryum dışına çıkardığımda hızlıca düzenleme yapmayı planlıyorum.
NLS Therea + A en kısa zamanda tedarik edip kullanmaya başlayacağım.
[EDIT]tanberk,2019-07-25 11:38:18[/EDIT]
Tropheus İlangi Yellow Kurulum
Çok teşekkürler.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun öncelikle [:iyi:] [:nazar:]
Ellerinize emeklerinize sağlıkta yanlız taşlar simetrik ve insan eliyle dizilmiş olduğu bu şekilde çok bariz belli olmamışmı [:(] Sanki daha doğal olsun diye bu şekilde dğilde daha dağınık topluca kümeler yapılsa veya ilk kurulumda tabandan kumun altından sert strafor kaidelerle yükseltilerle desteklenerek bir kompozisyon tasarlansa yapılsa daha güzel ve etkili olurdu.
Balıklar belli bir boya geldikten sonra akvaryumnuz yetersiz gelebilir . Bu kadar sayı adeti yoğun tutmanızdaki amaç ilerde olsı erkeleri eleyerek kaça kaç oranında bir koloni oluşturmayı arzu ediyorsunuz ?
Balıklar kendi yavrunuzmu bir yerden aldınızmı ? Aldıysanız anaçların anne babalarının F0 veya F1 gibi özellikleri varmıydı
Olası aydınlatma bir tık daha fazla olsa sanki daha iyi görselelik sergilemezmi akvaryumunuz . [/QUOTE]
Teşekkür ederim Erhan Bey,
-Dizayn konusunda yorumlarınıza katılıyorum kayalar çok büyük ve istiflenemez olduğundan dolayı üst üste yerleştirme şansım olmadı. Risk almak istemedim.
-Balıklar şuan 50 adet ve cinsiyet ayrımı yapılacak boya ulaştığında dişi oranına göre ( 18 dişi - 2 erkek ) sayı ortalama 20-22 gibi belirlenecektir. Şayet kısmet işi dişi 30 civarında çıkarsa ikinci bir tank kurulumu söz konusu da olabilir. Adet miktarının fazla tutulmasındaki amaç düzgün ve kaliteli bir koloni elde etme isteğidir.
-Balıklar kendi yavrularım değildir,çok değerli üretici bir abim' den alınmadır ve anaçlar F0 dır.
-ışık konusunda yorumunuza katılıyorum fakat 130 cm lik 2 adet florasan mevcut fotoğraf ve videoda parlaklığı azaltmak ve netlik alabilmek adına objektifi kuma odakladığım için hafif karanlık çıkmış olabilir. Çıplak göz ile yeterli geldiğini düşünüyorum.
Vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim :)
[EDIT]tanberk,2019-07-22 12:02:48[/EDIT]
Çok teşekkürler.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz ve balıklarınız hayırlı olsun öncelikle [:iyi:] [:nazar:]
Ellerinize emeklerinize sağlıkta yanlız taşlar simetrik ve insan eliyle dizilmiş olduğu bu şekilde çok bariz belli olmamışmı [:(] Sanki daha doğal olsun diye bu şekilde dğilde daha dağınık topluca kümeler yapılsa veya ilk kurulumda tabandan kumun altından sert strafor kaidelerle yükseltilerle desteklenerek bir kompozisyon tasarlansa yapılsa daha güzel ve etkili olurdu.
Balıklar belli bir boya geldikten sonra akvaryumnuz yetersiz gelebilir . Bu kadar sayı adeti yoğun tutmanızdaki amaç ilerde olsı erkeleri eleyerek kaça kaç oranında bir koloni oluşturmayı arzu ediyorsunuz ?
Balıklar kendi yavrunuzmu bir yerden aldınızmı ? Aldıysanız anaçların anne babalarının F0 veya F1 gibi özellikleri varmıydı
Olası aydınlatma bir tık daha fazla olsa sanki daha iyi görselelik sergilemezmi akvaryumunuz . [/QUOTE]
Teşekkür ederim Erhan Bey,
-Dizayn konusunda yorumlarınıza katılıyorum kayalar çok büyük ve istiflenemez olduğundan dolayı üst üste yerleştirme şansım olmadı. Risk almak istemedim.
-Balıklar şuan 50 adet ve cinsiyet ayrımı yapılacak boya ulaştığında dişi oranına göre ( 18 dişi - 2 erkek ) sayı ortalama 20-22 gibi belirlenecektir. Şayet kısmet işi dişi 30 civarında çıkarsa ikinci bir tank kurulumu söz konusu da olabilir. Adet miktarının fazla tutulmasındaki amaç düzgün ve kaliteli bir koloni elde etme isteğidir.
-Balıklar kendi yavrularım değildir,çok değerli üretici bir abim' den alınmadır ve anaçlar F0 dır.
-ışık konusunda yorumunuza katılıyorum fakat 130 cm lik 2 adet florasan mevcut fotoğraf ve videoda parlaklığı azaltmak ve netlik alabilmek adına objektifi kuma odakladığım için hafif karanlık çıkmış olabilir. Çıplak göz ile yeterli geldiğini düşünüyorum.
Vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim :)
[EDIT]tanberk,2019-07-22 12:02:48[/EDIT]
Tropheus İlangi Yellow Kurulum
Öncelikle herkese merhabalar,
Elimden geldiği kadar sade ve doğal olarak kurmayı hedeflediğim tropheus akvaryumumun görsellerini paylaşmak istedim... Ufak tefek eksiklikler mutlaka vardır gözden kaçan...Cinsiyet ayrımından ve sayı azaldıktan sonra daha güzel bir görsel olacağının fikrindeyim... Olumlu yada olumsuz olarak tecrübeli arkadaşlarımın ve büyüklerimin yorumlarını bekliyorum :)
- Akvaryum ebatları : 150*55*50
- Canlılar : 50 adet Tropheus İlangi Yellow ve 3 adet L144 düz kuyruk vatoz
- Filtrasyon ve ekipmanlar : Eheim 2217 ve kendi yapımımım iç portatif sump sistemi (Sobo 3500 kafa motoru), Eheim Jager 300 W ısıtıcı, Sobo WP300 M dalga motoru bulunmaktadır.Haftalık düzenli %30 dip çekimi ile su değerlerini korumaya çalışıyorum.
- Kum türü : kalsiyum karbonatlı kum
- Işıklandırma : slyvania gro-lux & aqua-star
-Yemler : Tropical Spriluna Super Forte, Sera Flora, Dainichi FX Baby, Tetra Pro Algae, Tropical Super Forte Tablet, JBL % 40 Spirulina
[QUOTE][/QUOTE][B][/B][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191355251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191356341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191355511.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/LG-9l0heZe0[/VID]
[EDIT]tanberk,2019-07-25 11:48:04[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar,
Elimden geldiği kadar sade ve doğal olarak kurmayı hedeflediğim tropheus akvaryumumun görsellerini paylaşmak istedim... Ufak tefek eksiklikler mutlaka vardır gözden kaçan...Cinsiyet ayrımından ve sayı azaldıktan sonra daha güzel bir görsel olacağının fikrindeyim... Olumlu yada olumsuz olarak tecrübeli arkadaşlarımın ve büyüklerimin yorumlarını bekliyorum :)
- Akvaryum ebatları : 150*55*50
- Canlılar : 50 adet Tropheus İlangi Yellow ve 3 adet L144 düz kuyruk vatoz
- Filtrasyon ve ekipmanlar : Eheim 2217 ve kendi yapımımım iç portatif sump sistemi (Sobo 3500 kafa motoru), Eheim Jager 300 W ısıtıcı, Sobo WP300 M dalga motoru bulunmaktadır.Haftalık düzenli %30 dip çekimi ile su değerlerini korumaya çalışıyorum.
- Kum türü : kalsiyum karbonatlı kum
- Işıklandırma : slyvania gro-lux & aqua-star
-Yemler : Tropical Spriluna Super Forte, Sera Flora, Dainichi FX Baby, Tetra Pro Algae, Tropical Super Forte Tablet, JBL % 40 Spirulina
[QUOTE][/QUOTE][B][/B][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191355251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191356341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/59050/200720191355511.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/LG-9l0heZe0[/VID]
[EDIT]tanberk,2019-07-25 11:48:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Deathgrip,
Rafayel,
mrah,
hakanb.,
Frkn,
HaydarGul,
altuntasseref,
MertGun,
MiSoSiKiaN,
Jotunheim,
oguzkanmaz,
oktay42,
İnci Kefali,
Koksal Gurkan,
0rnn,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
ternapi,
Şahinöztürk,
888starz_zbma,
Efeayd,
Cyber_Scout,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
