ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
albiatros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2007 15:04
Son Ziyaret:
11 Mart 2015 01:39
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Ökmen
Doğum Tarihi:
13 Eylül 1976
Yaş:
49
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
-Kemal Ökmen
SON 7 MESAJI
Aquaclay kumun ömrü ne kadar?
Merhaba,
Bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Elimde 20lt Aquaclay kum var. Sorun şu ki kumu 8 yıl önce almıştım. Bu süre zarfında 4-5 akvaryumda kullanıldı. Bir kışı balkonda geçirdi. En son arkadaşımın akvaryumundaydı. Kısacası çok hor kullanıldı:) Su içindeki kondisyonu ilk günkü gibi ama bitkiler için artık uygun olup olmadığından emin değilim.
Kumu bol su ile yıkadım. Ana tankın içinde permasol (potasyum permanganant) ve oksijenli su (hidrojen peroksit) ile ayrı ayrı yıkadım (filtre çalıştırarak) ve temiz su ile duruladım. (Bilmiyorum iyi mi yaptım ama iyi oldu heralde). Şu an iyi görünüyor ama yine de yapısı bozulmuştur diye endişeleniyorum.
1- Bu kumu kullanailir miyim?
2- Bitkili akvaryum için bu kumun altına hangi kumu koymalıyım (gübreleme için)
Teşekkürler.
Merhaba,
Bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Elimde 20lt Aquaclay kum var. Sorun şu ki kumu 8 yıl önce almıştım. Bu süre zarfında 4-5 akvaryumda kullanıldı. Bir kışı balkonda geçirdi. En son arkadaşımın akvaryumundaydı. Kısacası çok hor kullanıldı:) Su içindeki kondisyonu ilk günkü gibi ama bitkiler için artık uygun olup olmadığından emin değilim.
Kumu bol su ile yıkadım. Ana tankın içinde permasol (potasyum permanganant) ve oksijenli su (hidrojen peroksit) ile ayrı ayrı yıkadım (filtre çalıştırarak) ve temiz su ile duruladım. (Bilmiyorum iyi mi yaptım ama iyi oldu heralde). Şu an iyi görünüyor ama yine de yapısı bozulmuştur diye endişeleniyorum.
1- Bu kumu kullanailir miyim?
2- Bitkili akvaryum için bu kumun altına hangi kumu koymalıyım (gübreleme için)
Teşekkürler.
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Salyangoz olmadıklarına eminim. Biraz daha inceledim gerçekten iki tür minik canlı var. Biri pire gibi hareket eden nokta şeklinde olan diğeri ise solucan şeklinde ve solucan gibi hareket eden. 2.si hidra olabilir. Küçük bir akvaryuma alıp söylenenleri deneyeceğim. Birkaç haftaya anlaşılır sanırım. Teşekkürler.
Ekleme: Çöpçü yavrusu olmadıklarına da eminim artık çünkü içine elma salyangozu dışında birşey koymadığım küçük akvaryumda da pire gibi olanlardan var.
albiatros 2009-08-05 16:42:23
Salyangoz olmadıklarına eminim. Biraz daha inceledim gerçekten iki tür minik canlı var. Biri pire gibi hareket eden nokta şeklinde olan diğeri ise solucan şeklinde ve solucan gibi hareket eden. 2.si hidra olabilir. Küçük bir akvaryuma alıp söylenenleri deneyeceğim. Birkaç haftaya anlaşılır sanırım. Teşekkürler.
Ekleme: Çöpçü yavrusu olmadıklarına da eminim artık çünkü içine elma salyangozu dışında birşey koymadığım küçük akvaryumda da pire gibi olanlardan var.
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Alabildiklerimi ayrı bir akvaryuma alıp büyütmeyi deneyeceğim. Bu sefer o kadar yoğun değil, yaklaşık 50 kadar olabilir. Çok küçük olduğu için fotoğraflayabileceğimi sanmıyorum. Canlı doğuran almayı düşünüyordum. Çöpçülerin bu aylarda üremediğine ikna olursam (öyle bir cevap alırsam) canlı doğuranlara yem etmeyi düşünüyorum.
Teşekkürler
Alabildiklerimi ayrı bir akvaryuma alıp büyütmeyi deneyeceğim. Bu sefer o kadar yoğun değil, yaklaşık 50 kadar olabilir. Çok küçük olduğu için fotoğraflayabileceğimi sanmıyorum. Canlı doğuran almayı düşünüyordum. Çöpçülerin bu aylarda üremediğine ikna olursam (öyle bir cevap alırsam) canlı doğuranlara yem etmeyi düşünüyorum.
Teşekkürler
Akvaryumumda belirlenemeyen minik canlılar
Merhabalar,
Daha önce de olmuştu. Mart-Nisan aylarındaydı galiba, akvaryumda bir sürü, birkaç yüz tane diyebilirim, minik canlılar oluşmuştu. Komando veya albino çöpçülerin yavruları olabileceğini düşünmüştüm. Şekil itibariyle çöpçülere benziyorlar fakat çok çok küçükler. Küçük bir akvaryuma aktardım, kaynamış yumurta sarısı suyu verdim ama 1 aydan fazla bir süre hiç bir büyüme göstermediler. Aslında çok ilgi göstermedim, havalandırma ve su değişimi çok yetersizdi mesela.
Birkaç gün önce yine aynı canlıları gördüm. Fakat artık çöpçü yavruları olmadıklarını düşünüyorum. Çünkü akvaryumu yeni baştan kuralı daha üç hafta oldu ve su sıcaklığı 29-31 derece aralığında. Komando çöpçülerin T şeklini aldığını gördüm fakat yaz aylarında ve bu sıcaklıkta üremiyorlar diye biliyorum. Bir de bu sefer aralarında şekil itibariyle kaleme benzeyen ince uzun olanlar var. Çok küçük olduklarından bir fener tuttuğumda veya akvaryumun ışığıyla uygun açıya gelip yakından baktığımda görebiliyorum. Pire gibi hareket ediyorlar ve genelde su yüzeyinde ve camlarda oluyorlar. Akvaryumda 4 komando ve 3 albino dışında balık olmadığından sanırım yenmiyorlar.
Acaba bunlar bir tür sineğin larvası falan olabilir mi? Aklıma başka birşey gelmedi. Çöpçülerin yavruları olabilir mi? Bunu anlamak için ne yapabilirim?
Merhabalar,
Daha önce de olmuştu. Mart-Nisan aylarındaydı galiba, akvaryumda bir sürü, birkaç yüz tane diyebilirim, minik canlılar oluşmuştu. Komando veya albino çöpçülerin yavruları olabileceğini düşünmüştüm. Şekil itibariyle çöpçülere benziyorlar fakat çok çok küçükler. Küçük bir akvaryuma aktardım, kaynamış yumurta sarısı suyu verdim ama 1 aydan fazla bir süre hiç bir büyüme göstermediler. Aslında çok ilgi göstermedim, havalandırma ve su değişimi çok yetersizdi mesela.
Birkaç gün önce yine aynı canlıları gördüm. Fakat artık çöpçü yavruları olmadıklarını düşünüyorum. Çünkü akvaryumu yeni baştan kuralı daha üç hafta oldu ve su sıcaklığı 29-31 derece aralığında. Komando çöpçülerin T şeklini aldığını gördüm fakat yaz aylarında ve bu sıcaklıkta üremiyorlar diye biliyorum. Bir de bu sefer aralarında şekil itibariyle kaleme benzeyen ince uzun olanlar var. Çok küçük olduklarından bir fener tuttuğumda veya akvaryumun ışığıyla uygun açıya gelip yakından baktığımda görebiliyorum. Pire gibi hareket ediyorlar ve genelde su yüzeyinde ve camlarda oluyorlar. Akvaryumda 4 komando ve 3 albino dışında balık olmadığından sanırım yenmiyorlar.
Acaba bunlar bir tür sineğin larvası falan olabilir mi? Aklıma başka birşey gelmedi. Çöpçülerin yavruları olabilir mi? Bunu anlamak için ne yapabilirim?
200lt bitkili
[QUOTE=fuatdeniz]Hadi hayirlisi,umarim soyle guzelce goze hos gelen zevkli bir calisma cikarirsinizda,bizimde gozumuz senlenir.
Taban malzemesi derken neyi kastediyorsunuz? Ne kullanmamı tavsiye edersiniz? Pek çok yazı okumama rağmen akvaryumculukta yeni sayılırım. Midye kırığı tavsiye edilmiş, ama bu kum varken gereksiz olduğu da söyleniyor. Gübre ve katkı maddesi kullanmam lazım galiba ama vakit ayırıp da bakamadım. Bildiğiniz çeşit/marka söylerseniz sevinirim.
[QUOTE=fuatdeniz]Hadi hayirlisi,umarim soyle guzelce goze hos gelen zevkli bir calisma cikarirsinizda,bizimde gozumuz senlenir.
Yalniz bitki akvaryumu kuracaksaniz,simdiden taban malzemesini eksiksiz tamamlayin.
Gordugum kadariyla sadece Aquaclay kumu var.Taban malzemesini tamamiyla akvaryumunuza uygulayinki,bitkileriniz daha saglikli olsun.Saygilarimla.
[/QUOTE]Taban malzemesi derken neyi kastediyorsunuz? Ne kullanmamı tavsiye edersiniz? Pek çok yazı okumama rağmen akvaryumculukta yeni sayılırım. Midye kırığı tavsiye edilmiş, ama bu kum varken gereksiz olduğu da söyleniyor. Gübre ve katkı maddesi kullanmam lazım galiba ama vakit ayırıp da bakamadım. Bildiğiniz çeşit/marka söylerseniz sevinirim.
200lt bitkili
Akvaryum kumunu 50lt torbada 90ytl'ye aldık. İnternette 2-3 sitede satılıyor, en uygun fiyatlısından aldık, otuz.com 'du galiba, şu an 98ytl gözüküyor ama. 3 kişi paylaştık, ben 20 litresine 36 ytl ödemiş oldum. Oldukça ucuza geldi. 10litresinin 25ytl olduğunu düşününce... Bitkilerim az, evet, çanakkalede 3 tane akvaryumcu var. Bunların bir belki iki tanesinden bitki alınabilir, ayrıca çeşit yok ve fiyatlar uygun değil. Akvaryumdakileri Maltepepet'ten almıştım, bir kısmı daha akvaryuma koymadan soğuğa maruz kaldı ve tutmadı. Sanırım canlıbitki.com'dan siperiş edicem. Elma salyangozlarının bitkilerin üzerinde gezindiğini gördüm ama zarar vermiyorlar, kopan yaprakları yiyorlar sadece. Ölen iki lepistesi de büyük bir iştahla kısa sürede yediler. Çok iyi bir çöpçü.
Yorumlarınız için teşekkürler.
Akvaryum kumunu 50lt torbada 90ytl'ye aldık. İnternette 2-3 sitede satılıyor, en uygun fiyatlısından aldık, otuz.com 'du galiba, şu an 98ytl gözüküyor ama. 3 kişi paylaştık, ben 20 litresine 36 ytl ödemiş oldum. Oldukça ucuza geldi. 10litresinin 25ytl olduğunu düşününce... Bitkilerim az, evet, çanakkalede 3 tane akvaryumcu var. Bunların bir belki iki tanesinden bitki alınabilir, ayrıca çeşit yok ve fiyatlar uygun değil. Akvaryumdakileri Maltepepet'ten almıştım, bir kısmı daha akvaryuma koymadan soğuğa maruz kaldı ve tutmadı. Sanırım canlıbitki.com'dan siperiş edicem. Elma salyangozlarının bitkilerin üzerinde gezindiğini gördüm ama zarar vermiyorlar, kopan yaprakları yiyorlar sadece. Ölen iki lepistesi de büyük bir iştahla kısa sürede yediler. Çok iyi bir çöpçü.
Yorumlarınız için teşekkürler.
200lt bitkili
Geçtiğimiz Ramazan ayı arefe günü kurduğum akvaryumumun bir miktar yosun bağlaması üzerine önceki akşam yeniden kurulmuş hali. Eksikler tamamlanınca güzel bir akvaryum olmasını umuyorum.
Fotoğraf:





Boyut (cm): 100x50x40
Kapasite (litre): 200
Canlılar:
5 corydoras albino : Hoş balık, akvaryumcu bitki çöpçüsü diye verdi:)
3 Valifera (2 erkek bir dişi) bir dişi öldü. Aslında 1 erkeğe 2 dişi öneriliyormuş. Diğer türlere zarar vermese de yarı agresif bir balık, erkekleri kavga ediyor.
2 lepistes (bir erkek bir dişi) bir çift daha vardı öldü malesef.
4 elma salyangozu (cinsiyetlerini bilmiyorum).
Malzemeler:
40watt grolux flueresan
Kepçe
Silecek
Atman 30 watt 1.8m hmax iç filtre
Aquaclay kum (20lt)
200 watt ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:
Akşamları 1 saat filtre çalıştırma,
Haftada bir suyun üçte birinin değişimi
Kullanılan Yemler:
Tetranın besi yemi diye aldığım bir yem:)
Dip yemi (corydoraslar için)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Yok
Eksikler
Bitki
Aydınlatma: Kaç kelvin gerekiyorsa 2-3 tane daha 40 wattlık flueresan lazım
Balık: Tetra veya zebra düşünüyorum ve de alg yiyenlerden birkaç tane
Geçtiğimiz Ramazan ayı arefe günü kurduğum akvaryumumun bir miktar yosun bağlaması üzerine önceki akşam yeniden kurulmuş hali. Eksikler tamamlanınca güzel bir akvaryum olmasını umuyorum.
Fotoğraf:





Boyut (cm): 100x50x40
Kapasite (litre): 200
Canlılar:
5 corydoras albino : Hoş balık, akvaryumcu bitki çöpçüsü diye verdi:)
3 Valifera (2 erkek bir dişi) bir dişi öldü. Aslında 1 erkeğe 2 dişi öneriliyormuş. Diğer türlere zarar vermese de yarı agresif bir balık, erkekleri kavga ediyor.
2 lepistes (bir erkek bir dişi) bir çift daha vardı öldü malesef.
4 elma salyangozu (cinsiyetlerini bilmiyorum).
Malzemeler:
40watt grolux flueresan
Kepçe
Silecek
Atman 30 watt 1.8m hmax iç filtre
Aquaclay kum (20lt)
200 watt ısıtıcı
Akvaryum Bakımı:
Akşamları 1 saat filtre çalıştırma,
Haftada bir suyun üçte birinin değişimi
Kullanılan Yemler:
Tetranın besi yemi diye aldığım bir yem:)
Dip yemi (corydoraslar için)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Yok
Eksikler
Bitki
Aydınlatma: Kaç kelvin gerekiyorsa 2-3 tane daha 40 wattlık flueresan lazım
Balık: Tetra veya zebra düşünüyorum ve de alg yiyenlerden birkaç tane
SON MESAJLAR
- Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
Frkn,
1Balikci,
altanilker,
EmiirKaan,
nikon_,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
kaos402,
EKAR,
onur228,
harun reşit,
corail79,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
