ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hakancakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
229
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2004 17:40
Son Ziyaret:
25 Eylül 2025 21:53
Toplam Mesaj:
330 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Çakır
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/3206.jpg[/img]Hakan Çakır
SON 10 MESAJI
Su Üzerindeki Tabakanın Sırrı Çözüldü
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Test Kiti Tavsiyesi ?
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Bitkili akvaryumlar için co2 & gübre gerekli mi?
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
High Tech Dutch Style
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
High Tech Dutch Style
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
High Tech Dutch Style
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
