ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
acemihobici45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2025 09:16
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2025 16:20
Toplam Mesaj:
29 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre
SON 10 MESAJI
Kimse Sump Yapmıyor
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Balıklara Ne Oldu
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
Balıklara Ne Oldu
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Beta Balığımı Yemiş Olabilir Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
Hava Kesesi Sorunu Varmı ?
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
Artemia Yumurtası Yem Olur Mu
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
Mayali Co2 Tarifi Verebilecek Olan Var Mi ?
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
30cm 10lt Akvaryuma Beta Balığım İçin Pipo Filtre
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
