ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mstjstn06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Eylül 2024 16:30
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2026 21:15
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Ktr
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mesut Ktr
SON 10 MESAJI
Fluval 207/tetra Ex700 Plus Öneri
Merhabalar 130litre akvaryumda başlıktaki filtrelerden birini alcam. Benim için en önemli unsur ses /desibel olayı.
Tetranın sessiz olduğunu biliyorum ama fluval 207 nasıl seslimi çalışıyor yoksa tetra ile aynımı bilmiyorum. Daha önceden 405 serisi vardı bende tetraya göre bayaa sesliydi. Bilgisi olan paylasabilirmi
Merhabalar 130litre akvaryumda başlıktaki filtrelerden birini alcam. Benim için en önemli unsur ses /desibel olayı.
Tetranın sessiz olduğunu biliyorum ama fluval 207 nasıl seslimi çalışıyor yoksa tetra ile aynımı bilmiyorum. Daha önceden 405 serisi vardı bende tetraya göre bayaa sesliydi. Bilgisi olan paylasabilirmi
Filtre Tavsiyesi
Fluval 405 Aldım :)
Fluval 405 Aldım :)
Fluval 405 Kullanan Varmı
Üst kafa tam oturmuyor sanki zaten zorda oturuyor iyi bastırmak lazım ama sanki buna rağmen de arası biraz açık gibi kalıyor. Mandallarin olduğu yerdende damla damla su geliyor. Mandallar birazda gevşek geldi sanki bana. Neyden kaynaklı bilemedim contaya baktım çatlak vs yok belki biraz sertleşmiştir. Kafayı yiyecem bide havasını bi türlü alamadım ne yaptysam. Acaba damlama yapan yerden sürekli havamı yapıyor
Üst kafa tam oturmuyor sanki zaten zorda oturuyor iyi bastırmak lazım ama sanki buna rağmen de arası biraz açık gibi kalıyor. Mandallarin olduğu yerdende damla damla su geliyor. Mandallar birazda gevşek geldi sanki bana. Neyden kaynaklı bilemedim contaya baktım çatlak vs yok belki biraz sertleşmiştir. Kafayı yiyecem bide havasını bi türlü alamadım ne yaptysam. Acaba damlama yapan yerden sürekli havamı yapıyor
Atman F2 Su Kaçırma . Çözüm Bulamıyorum
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Bir metre akvaryum olduğuna göre tahminen akvaryum 250lt. Fluval 207 size küçük gelebilir. Birde ne besliyorsunuz canlı olarak ve filitresiz nasıl idare ediyorsunuz? [/QUOTE]
daha balık bölümüne geçemedim bu sızdırmalar sayesinde. iyikide almamışım balık. zaten içimde bir his vardı bişeyler ters gidecek diye.
sıkıntılarım çözülürse karma afrika ciklet düşünüyorum. şuan sadece düşünmekle idare ediyorum :)
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Bir metre akvaryum olduğuna göre tahminen akvaryum 250lt. Fluval 207 size küçük gelebilir. Birde ne besliyorsunuz canlı olarak ve filitresiz nasıl idare ediyorsunuz? [/QUOTE]
daha balık bölümüne geçemedim bu sızdırmalar sayesinde. iyikide almamışım balık. zaten içimde bir his vardı bişeyler ters gidecek diye.
sıkıntılarım çözülürse karma afrika ciklet düşünüyorum. şuan sadece düşünmekle idare ediyorum :)
Atman F2 Su Kaçırma . Çözüm Bulamıyorum
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Haklısınız elbette filtre zerre umrumda değil ama garip bir reklam gayesi içinde olanları sevemiyorum.[/QUOTE]
bir ay içinde 2 adet dış motor aldım. ne hikmetse baglıyorum bısey yok ıkı saat sonra bakıyorum bısey yok. sabah oluyor heryer su.
bakmadıgım yerı kalmıyor hıcbıyerde sızıntı yok ama dibi su ıcınde. bir balık besleyek dedık heves ettik ne heves kaldı nede sabır
bu gidişle komple çöpe atcam akvaryum dahil.
sağlam diye saatıkları beni perişan edıyor. bütçem kısıtlı olmasa zaten sıfır alırım mecbur ıkıncı ele yöneliom. bende isterım eheim yada fluval kullanmak başım ağrımadan ama bazı seyler uzak kalıyor işde
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Haklısınız elbette filtre zerre umrumda değil ama garip bir reklam gayesi içinde olanları sevemiyorum.[/QUOTE]
bir ay içinde 2 adet dış motor aldım. ne hikmetse baglıyorum bısey yok ıkı saat sonra bakıyorum bısey yok. sabah oluyor heryer su.
bakmadıgım yerı kalmıyor hıcbıyerde sızıntı yok ama dibi su ıcınde. bir balık besleyek dedık heves ettik ne heves kaldı nede sabır
bu gidişle komple çöpe atcam akvaryum dahil.
sağlam diye saatıkları beni perişan edıyor. bütçem kısıtlı olmasa zaten sıfır alırım mecbur ıkıncı ele yöneliom. bende isterım eheim yada fluval kullanmak başım ağrımadan ama bazı seyler uzak kalıyor işde
Atman F2 Su Kaçırma . Çözüm Bulamıyorum
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Foruma yeni üye olup reklam kokan tecrübelerini iletip forumu bırakanlar çok oluyor. Benzer şekilde dış filtreleri gömmeye çalışıyor olabilirler diye şüphe duyulabilir.
Onlardansanız, bize su kaçırdığı iddiasını kanıtlamanızı isteyeceğim. [:)))] [/QUOTE]
ya kardesım ısım gücüm yok 20 yıl once cıkan filtreyimi kötüleyecem. öyle bısey olsa 25bin Tl üzeri filtreler var onun üzerine oynarım ne kadar sacma dusunceler bunlar.
kaldıkı kaç yıllık zımbırtı şu elimdeki. cihazı yapan mühendis bile bunun ustune dusmez bukadar. somut olalım
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Halbuki söylemişti Bora Bey; ‘tüm dış filtreler su kaçırır’! Atman, Tetra veya bir başka dış filtre.. markasının önemi yok! Su kaçırıyor işte. Fısıltı gazetesinden kulağıma çalınan, MYO el sanatları halı kilim bölümünde testi tamamlanmış olan bir yenilik daha! Sızıntı yapan filtrelere ‘biolife-biolife-biolife’ dendiğinde sızıntı kesiliyormuş. Özellikle susuz kullanımda bir daha asla su sızdırmadığı tescillenmiş. Hayırlı uğurlu olsun milletimize!
Konu sahibi arkadaş için; ikinci el ürün alırken, özellikle dış filtrede, çok az kullanılmış ve mümkünse kaliteli ürünler almanız lazım. İmkan varsa sıfır eheim, jbl, fluval markalarından şaşmamak lazım.[/QUOTE]
fluval 207 var ikinci el iade edebılırsem yuksek ıhtımalle onu alcam
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Foruma yeni üye olup reklam kokan tecrübelerini iletip forumu bırakanlar çok oluyor. Benzer şekilde dış filtreleri gömmeye çalışıyor olabilirler diye şüphe duyulabilir.
Onlardansanız, bize su kaçırdığı iddiasını kanıtlamanızı isteyeceğim. [:)))] [/QUOTE]
ya kardesım ısım gücüm yok 20 yıl once cıkan filtreyimi kötüleyecem. öyle bısey olsa 25bin Tl üzeri filtreler var onun üzerine oynarım ne kadar sacma dusunceler bunlar.
kaldıkı kaç yıllık zımbırtı şu elimdeki. cihazı yapan mühendis bile bunun ustune dusmez bukadar. somut olalım
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Halbuki söylemişti Bora Bey; ‘tüm dış filtreler su kaçırır’! Atman, Tetra veya bir başka dış filtre.. markasının önemi yok! Su kaçırıyor işte. Fısıltı gazetesinden kulağıma çalınan, MYO el sanatları halı kilim bölümünde testi tamamlanmış olan bir yenilik daha! Sızıntı yapan filtrelere ‘biolife-biolife-biolife’ dendiğinde sızıntı kesiliyormuş. Özellikle susuz kullanımda bir daha asla su sızdırmadığı tescillenmiş. Hayırlı uğurlu olsun milletimize!
Konu sahibi arkadaş için; ikinci el ürün alırken, özellikle dış filtrede, çok az kullanılmış ve mümkünse kaliteli ürünler almanız lazım. İmkan varsa sıfır eheim, jbl, fluval markalarından şaşmamak lazım.[/QUOTE]
fluval 207 var ikinci el iade edebılırsem yuksek ıhtımalle onu alcam
Atman F2 Su Kaçırma . Çözüm Bulamıyorum
[QUOTE=MasterChief]20 yıl sonunda hâlâ ikinci elde alınıp satılan bir ürüne kötü demeden önce, zamanın etkisiyle yıpranan ve çalışmasına etki edecek conta gibi sorunlu parçaları bulabilirseniz yenileriyle değiştirmek gerekir.
O markanın ürünleri 20 sene sonra ikinci elde alınıp satılacak kadar kullanışlı olur mu, asıl mesele bu bence, ömrü yeten görür.
O markanın ürünlerinden kastım süngerleri ve plastikleri. Motorları başka markalara ait.
Neden temsili fotoğraf koydunuz? Amacınız sadece sorununuzun çözümü olsa kendi "dış filtre"nizin görselini hatra videosunu koyardınız ki görenler bağlantı vs. hatası varsa yorum yapabilsin!
O "dış filtre" de su kaçırınca neden görselini ekleyerek konu açmadınız?
Bir de o filtreyi iade ettiniz mi yoksa bozuk olduğunu belirtmeden başkasına sattınız mı?[/QUOTE]
işyerındeyım kardeşim. eve gidip fotograf cekme yada video cekme lüksüm yok şuanda. su kaçıran yerı belirtmişim derdimi anlatmısım. resim olayınada gelirsek filtreyi ismen degılde görsel olarak hatırlayabilenler için.
öküz altında buza aramanın anlamı nedir ?
[QUOTE=MasterChief]20 yıl sonunda hâlâ ikinci elde alınıp satılan bir ürüne kötü demeden önce, zamanın etkisiyle yıpranan ve çalışmasına etki edecek conta gibi sorunlu parçaları bulabilirseniz yenileriyle değiştirmek gerekir.
O markanın ürünleri 20 sene sonra ikinci elde alınıp satılacak kadar kullanışlı olur mu, asıl mesele bu bence, ömrü yeten görür.
O markanın ürünlerinden kastım süngerleri ve plastikleri. Motorları başka markalara ait.
Neden temsili fotoğraf koydunuz? Amacınız sadece sorununuzun çözümü olsa kendi "dış filtre"nizin görselini hatra videosunu koyardınız ki görenler bağlantı vs. hatası varsa yorum yapabilsin!
O "dış filtre" de su kaçırınca neden görselini ekleyerek konu açmadınız?
Bir de o filtreyi iade ettiniz mi yoksa bozuk olduğunu belirtmeden başkasına sattınız mı?[/QUOTE]
işyerındeyım kardeşim. eve gidip fotograf cekme yada video cekme lüksüm yok şuanda. su kaçıran yerı belirtmişim derdimi anlatmısım. resim olayınada gelirsek filtreyi ismen degılde görsel olarak hatırlayabilenler için.
öküz altında buza aramanın anlamı nedir ?
İçinden Çıkamadığım Tür Ve Karma Olayı
Niye kardeş imkansızmı ? karma akvaryum olayı. ben bu olayları yaşamak istemedıgım karma balık tavsiyesinde bulunun diyorum
Niye kardeş imkansızmı ? karma akvaryum olayı. ben bu olayları yaşamak istemedıgım karma balık tavsiyesinde bulunun diyorum
İçinden Çıkamadığım Tür Ve Karma Olayı
1m olan akvaryumuma karma balık beslemek istiyorum. ve kesinlikle japon balığı olmayacak şekilde.
kavga dövüş olmasın içerde ve içinde yaşayan karideslerede zarar vermesinler istiyorum. en az 5 tür karma balık olabilir
tavsiylerinizi bekliyorum[EDIT]Mstjstn06,2024-09-21 13:45:56[/EDIT]
1m olan akvaryumuma karma balık beslemek istiyorum. ve kesinlikle japon balığı olmayacak şekilde.
kavga dövüş olmasın içerde ve içinde yaşayan karideslerede zarar vermesinler istiyorum. en az 5 tür karma balık olabilir
tavsiylerinizi bekliyorum[EDIT]Mstjstn06,2024-09-21 13:45:56[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
