ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bbozkurt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Mayıs 2024 02:47
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2024 21:33
Toplam Mesaj:
34 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ba Bo
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ba Bo
SON 10 MESAJI
Akvaryum İlk Hafta Yosunlaşması
[QUOTE=bayercan]
Henüz kökler tutunmuş değil maalesef [:(] dip suyu çekimi sırasında bazen çıkıyorlar [/QUOTE]
Su değişiminizi yapıp gübreyi seyreltin. Işık odanın ışık alma durumuna göre 4 saat başlangıç için yeterli. Gübre hiç girmeyin. Şu değişimi ile bu durumu atlatabilirsiniz.
Sert müdahaleler de bulunmaya gerek yok. Düzene girecektir.
[QUOTE=bayercan]
Henüz kökler tutunmuş değil maalesef [:(] dip suyu çekimi sırasında bazen çıkıyorlar [/QUOTE]
Su değişiminizi yapıp gübreyi seyreltin. Işık odanın ışık alma durumuna göre 4 saat başlangıç için yeterli. Gübre hiç girmeyin. Şu değişimi ile bu durumu atlatabilirsiniz.
Sert müdahaleler de bulunmaya gerek yok. Düzene girecektir.
Mayalı Co2
[QUOTE=TuRKeR]Bu resimdeki reverse osmos su arıtma sisteminin depolama tankı . Buna mayalı sistemi nasıl kuracağınızı açıklar mısınız.[/QUOTE]
Yangın söndürücü tüpüne uygulanan method ile yola çıkacağım. Bakalım bilgi veren yok artık denemeye yanılma olacak
[QUOTE=TuRKeR]Bu resimdeki reverse osmos su arıtma sisteminin depolama tankı . Buna mayalı sistemi nasıl kuracağınızı açıklar mısınız.[/QUOTE]
Yangın söndürücü tüpüne uygulanan method ile yola çıkacağım. Bakalım bilgi veren yok artık denemeye yanılma olacak
Mayalı Co2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/140620240349021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/140620240349201.jpg[/IMG]
Elimde bu ürün var hiç kullanılmamış. Bu tanka mayalı sistem co2 kurabilirmiyim, tehlikeli bir durum oluşturur mu? Değerli üstadlardan fikir almak isterim. Saygılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/140620240349021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/140620240349201.jpg[/IMG]
Elimde bu ürün var hiç kullanılmamış. Bu tanka mayalı sistem co2 kurabilirmiyim, tehlikeli bir durum oluşturur mu? Değerli üstadlardan fikir almak isterim. Saygılar
Anubias Bitkisi
[QUOTE=grizzly]
Değerli bilgileriniz için teşekkürler şuanda ışık kullanmıyorum [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/130620241720471.jpg[/IMG]
Bu tipte led aydınlatmalar var. Beyaz ,mavi ,full spectrum vardı Anubis ve fern olan tankımda iyi performans almıştım. Hatta yoğun bir şekilde moss yetiştirmiştim. Ve en önemli özelliği balıkların ve dekorun tam renklerini veriyor.
[QUOTE=grizzly]
Değerli bilgileriniz için teşekkürler şuanda ışık kullanmıyorum [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/130620241720471.jpg[/IMG]
Bu tipte led aydınlatmalar var. Beyaz ,mavi ,full spectrum vardı Anubis ve fern olan tankımda iyi performans almıştım. Hatta yoğun bir şekilde moss yetiştirmiştim. Ve en önemli özelliği balıkların ve dekorun tam renklerini veriyor.
90x40x40 Ölçüleri İçin Filtreleme Ve Canlı Seçimi
[QUOTE=yyiImaz]
Manado ve dark olan rengini uzun süre düşündüm aslında. Aktif toprak dışında kullanabileceğim en iyi seçenek olarak belirlemiştim hatta fakat dediğiniz gibi hafif yapısı sebebi ile ilk kez kullanacağım için büyük endişe içerisindeyim. Tabanda sadece karides türü olacak canlı olarak. Çöpçü ya da vatoz düşünmüyorum. Bu benim için avantaj olsada daha önce deneyimim olmadığı için çekiniyorum diyebilirim. [/QUOTE]
Monado ve aquabasis çok uyumlu. Evet hafif bir kum özellikle ilk kurulumda endişe veriyor. Ancak suya doyduktan sonra sert müdahaleler olmaz ise sorun çıkarmıyor. Kök gelişimi çok iyi , fazla besini tamponlama özelliği var ve bünyesine alıyor. Bence nötr kum alacaksanız kesinlikle bu monado olmalı. Farklı şekillerde kurulum yaptım bu kum ile hiç bir zaman sorun yaşamadım.
[QUOTE=yyiImaz]
Manado ve dark olan rengini uzun süre düşündüm aslında. Aktif toprak dışında kullanabileceğim en iyi seçenek olarak belirlemiştim hatta fakat dediğiniz gibi hafif yapısı sebebi ile ilk kez kullanacağım için büyük endişe içerisindeyim. Tabanda sadece karides türü olacak canlı olarak. Çöpçü ya da vatoz düşünmüyorum. Bu benim için avantaj olsada daha önce deneyimim olmadığı için çekiniyorum diyebilirim. [/QUOTE]
Monado ve aquabasis çok uyumlu. Evet hafif bir kum özellikle ilk kurulumda endişe veriyor. Ancak suya doyduktan sonra sert müdahaleler olmaz ise sorun çıkarmıyor. Kök gelişimi çok iyi , fazla besini tamponlama özelliği var ve bünyesine alıyor. Bence nötr kum alacaksanız kesinlikle bu monado olmalı. Farklı şekillerde kurulum yaptım bu kum ile hiç bir zaman sorun yaşamadım.
Beyaz Benek Benim Hatam
[QUOTE=Ilkerulu] bugün 2 tetramı daha kaybettim hava motorum yoktu şimdi onu aldım kalanları yakalayıp dediğiniz gibi bir kovada tedaviye devam edeceğim akvaryumda 6 adet panda çöpçü 1 tane cüce vatoz ve kiraz karidesler var onlarda sıkıntı gözükmüyor şimdilik bu arada akvaryum 45 litre bugün 2 tatlı kaşığı tuz attım ve ısı 30 derecede [/QUOTE]
Geçmiş olsun. Kistler balıklardan ayrılmadan ölmeyeceklerdir. Yani tedavi balık üstünde kalmasa bile devam etmeli. tuz vatoz da olumsuz sonuçlar verebilir. Şu değişimi özellikle dipten çekilerek yapılmalı ve tank iyi havalandırılmalı.Umarım kısa sürede atlatırsınız.
[QUOTE=Ilkerulu] bugün 2 tetramı daha kaybettim hava motorum yoktu şimdi onu aldım kalanları yakalayıp dediğiniz gibi bir kovada tedaviye devam edeceğim akvaryumda 6 adet panda çöpçü 1 tane cüce vatoz ve kiraz karidesler var onlarda sıkıntı gözükmüyor şimdilik bu arada akvaryum 45 litre bugün 2 tatlı kaşığı tuz attım ve ısı 30 derecede [/QUOTE]
Geçmiş olsun. Kistler balıklardan ayrılmadan ölmeyeceklerdir. Yani tedavi balık üstünde kalmasa bile devam etmeli. tuz vatoz da olumsuz sonuçlar verebilir. Şu değişimi özellikle dipten çekilerek yapılmalı ve tank iyi havalandırılmalı.Umarım kısa sürede atlatırsınız.
Anubias Bitkisi
Hayırlı olsun. Anubias çok yavaş büyüyen bir bitki. Adapte olduktan sonra yavaşça gelişecektir. Herhangi bir gübre katkısına gerek yok. Işık şuan ne kullanıyor sunuz bilmiyorum ama fazla yüksek ışıkta istemez.
Hayırlı olsun. Anubias çok yavaş büyüyen bir bitki. Adapte olduktan sonra yavaşça gelişecektir. Herhangi bir gübre katkısına gerek yok. Işık şuan ne kullanıyor sunuz bilmiyorum ama fazla yüksek ışıkta istemez.
Betta Köşesi
[QUOTE=H.polat]
20 cm küplere filtre pek gitmiyor. 30 cm olsa beki olabilirdi. Öneriniz için teşekkürler.[/QUOTE]
Rica ederim. Boyutları ile ilgili olumsuz düşünüyorsanız boyu serçe parmak uzunluğun da ,genişliğinde 2.5 parmak diyelim. Belki daha önceden denk gelmediğiniz bir üründür diye paylaşmak istedim
[QUOTE=H.polat]
20 cm küplere filtre pek gitmiyor. 30 cm olsa beki olabilirdi. Öneriniz için teşekkürler.[/QUOTE]
Rica ederim. Boyutları ile ilgili olumsuz düşünüyorsanız boyu serçe parmak uzunluğun da ,genişliğinde 2.5 parmak diyelim. Belki daha önceden denk gelmediğiniz bir üründür diye paylaşmak istedim
Bu Bitkime Ne Oldu?
[QUOTE=TemporizeR]
Bayram sonu canlı eklemeyi düşünüyorum o yüzden bayramda basicam suya. Yada akvaryumda mevcut taşla şahitlerim bi sure bakalim bu kökü koymakta kararsızım aslında. Bitki gelişimine bakaraktan karar vereceğim. Çünkü şuan koymak için yer yok :)[/QUOTE] Bitkiler yolunu bulup çevresini sarınca daha doğal duruyor. Bende ince dalları kırıp kuma batırıyorum. Yukarıdan düşüp dipte yıllanmış havası benim için seyir zevkini artırıyor.
[QUOTE=TemporizeR]
Bayram sonu canlı eklemeyi düşünüyorum o yüzden bayramda basicam suya. Yada akvaryumda mevcut taşla şahitlerim bi sure bakalim bu kökü koymakta kararsızım aslında. Bitki gelişimine bakaraktan karar vereceğim. Çünkü şuan koymak için yer yok :)[/QUOTE] Bitkiler yolunu bulup çevresini sarınca daha doğal duruyor. Bende ince dalları kırıp kuma batırıyorum. Yukarıdan düşüp dipte yıllanmış havası benim için seyir zevkini artırıyor.
Betta Köşesi
Maşallah.Bende bu ürünü 3lü beta setimde kullanıyordum. Çok ufak bir hava motoru ile gayet güzel iş görüyor. Mutlaka az da olsa su sirkülasyonu olmalı diye düşünüyorum.saygılar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/090620241923091.jpg[/IMG]
Maşallah.Bende bu ürünü 3lü beta setimde kullanıyordum. Çok ufak bir hava motoru ile gayet güzel iş görüyor. Mutlaka az da olsa su sirkülasyonu olmalı diye düşünüyorum.saygılar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246256/090620241923091.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
Kemal KİREZCİ,
sina cen,
platinium,
HarunYILDIRIM,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
Tortuga7,
TheDS,
serhatankara,
Tatar10,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
Thunderbird,
aktugsedat,
SeaWorld,
Lofta,
EKAR,
ErayDemirel,
macagil,
bysmokin,
Oxide,
Kınayu,
zafer3885,
Efeayd,
alfred3552,
Ankararif06,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
berat76,
BatuhanTufan,
tukabu,
akvarist10UR,
dimbeleth,
şansal,
Pandkoal,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
