ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2023 15:54
Son Ziyaret:
06 Mart 2025 15:33
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuz
SON 10 MESAJI
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Evet bu şekilde olabilir. Ancak parazitlerin her zaman akvaryumda bir yerlerde olduğunu biliyorum. Önemli olan sanırım balıkların bağışıklığı. Bir şey bazılarının bağışıklığının zayıflamasına neden oluyor olabilir veya sebebi bilinemeyen bir stres balıkları hastalıklara karşı savunmasız bırakıyor olabilir.
Ben kuvvetli ihtimalle yüksek protein içerikli beslenme kaynaklı bir sindirim problemi olduğu kanısına vardım. Balıklara çok daha az et vereceğim
Balıklarıma mümkün olduğunca doğal bir ortam yaratmaya çalışıyorum ki zaten bulundukları doğada parazitlerin âlâsı var ancak bunlara karşı doğada dirençliler. Eminim ölü balık etlerini doğada yiyorlardır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251732411.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 17:32:46[/EDIT]
Evet bu şekilde olabilir. Ancak parazitlerin her zaman akvaryumda bir yerlerde olduğunu biliyorum. Önemli olan sanırım balıkların bağışıklığı. Bir şey bazılarının bağışıklığının zayıflamasına neden oluyor olabilir veya sebebi bilinemeyen bir stres balıkları hastalıklara karşı savunmasız bırakıyor olabilir.
Ben kuvvetli ihtimalle yüksek protein içerikli beslenme kaynaklı bir sindirim problemi olduğu kanısına vardım. Balıklara çok daha az et vereceğim
Balıklarıma mümkün olduğunca doğal bir ortam yaratmaya çalışıyorum ki zaten bulundukları doğada parazitlerin âlâsı var ancak bunlara karşı doğada dirençliler. Eminim ölü balık etlerini doğada yiyorlardır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251732411.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 17:32:46[/EDIT]
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Kabullenmesi zor belki ama ben bu konuda biraz eski kafalıyım. Balıklarıma çiğ temizlenmiş dondurulmuş küçük deniz balığı etleri veriyorum, ayrıca haşlanmış ve dondurulmuş kabak havuç ıspanak veriyorum bunun yanında tetra pro algea veriyorum. Fazla yemleme yapmamaya dikkat ediyorum
Kabullenmesi zor belki ama ben bu konuda biraz eski kafalıyım. Balıklarıma çiğ temizlenmiş dondurulmuş küçük deniz balığı etleri veriyorum, ayrıca haşlanmış ve dondurulmuş kabak havuç ıspanak veriyorum bunun yanında tetra pro algea veriyorum. Fazla yemleme yapmamaya dikkat ediyorum
Balıkların Alt Kısmında Çıkıntı
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: alt kısımda sanki vücut içinden bir çıkıntı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 110
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: plati, karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1500 lt/h dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir böyle bir hastalık birer birer balıkları öldürüyor, bir balık ölünce birkaç hafta içinde diğer balıkta bu belirtiler başlıyor. Kaka değil, vücuttan bir parça gibi, balığın içi dışına çıkmış gibi.
Toplu şekilde görünmüyor. Başka hiçbir hastalık yok akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251117271.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 11:25:51[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: alt kısımda sanki vücut içinden bir çıkıntı
Akvaryum Kapasitesi (litre): 110
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: plati, karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1500 lt/h dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir böyle bir hastalık birer birer balıkları öldürüyor, bir balık ölünce birkaç hafta içinde diğer balıkta bu belirtiler başlıyor. Kaka değil, vücuttan bir parça gibi, balığın içi dışına çıkmış gibi.
Toplu şekilde görünmüyor. Başka hiçbir hastalık yok akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/280220251117271.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2025-02-28 11:25:51[/EDIT]
3 Mm Cam İle Akvaryum Yapmak
Merhaba,
Geçen evdeki eski araç gereçleri kontrol ederken atıl vaziyette birkaç cama rastladım. Ve hemen aklıma bir akvaryum yapmak geldi. Şöyle ki camın ölçüleri 30*30*65 şeklinde yani yüksekliği 30cm. Kalınlığı ise 3 mm. Sizce bu kalınlıktaki bir camla bu boyutlarda bir akvaryum yapılabilir mi?
Merhaba,
Geçen evdeki eski araç gereçleri kontrol ederken atıl vaziyette birkaç cama rastladım. Ve hemen aklıma bir akvaryum yapmak geldi. Şöyle ki camın ölçüleri 30*30*65 şeklinde yani yüksekliği 30cm. Kalınlığı ise 3 mm. Sizce bu kalınlıktaki bir camla bu boyutlarda bir akvaryum yapılabilir mi?
Akvaryumumdaki Sorun Ne?
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241738191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739211.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Giderek hareketsizleşme
Akvaryum Kapasitesi (litre): 130 (net)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 7 plati 3 moli
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: XL-pro 1500 lt/s
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 7-10 gün dip çekimi ve %20 su değişimi
Merhaba arkadaşlar akvaryumda bir şeyler ters gidiyor, şimdiye kadar 3 adet moli balığım öldü (platilerde bir şey yok)
Bir şeyleri yanlış yapıyorum ama neyi?
1) JBL Bitkisel ve hayvansal tablet yemi sırayla her gün 1 tane atıyorum. (Bazen üstüne granül yem de serpiştiriyorum ve bu yüzden bazen fazla yem atmış oluyorum ama fazla yem yemeyen balıklarım bile ölmüştü)
2) Su üzerinde bir miktar dalgalanma yaratıyorum (hafif bile olsa oksijen difüzyonu sağlanır deniliyor).
3) Dış filtreyi 1 ay önce taktım ve ölümler dış filtreden sonra başladı
4) Dış filtre malzemeleri: 2 adet sünger, karbon, zeolit, lav kırıkları, silindirik seramikler (Ben zeolitten şüpheleniyorum ilk koyduğumda suyun içi bembeyaz olmuştu ve sonradan açıldı)
Akvaryum pek güneş ışığı alan bir yerde değil ve bazen ışığı geç açıyorum, hani dedim acaba bunalıma falan mı giriyor balıklar.
[B]Son ölen balığımda şunu farkettim sanki büyük bir beyaz dışkı çıkmaya çalışırken balığın kenarları çatlamıştı[/B]
Bilgi ve tecrübelerinize ihtiyaç duydum, selamlar…[EDIT]mrhit,2024-02-17 18:35:29[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241738191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/170220241739211.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Giderek hareketsizleşme
Akvaryum Kapasitesi (litre): 130 (net)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 7 plati 3 moli
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: XL-pro 1500 lt/s
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 7-10 gün dip çekimi ve %20 su değişimi
Merhaba arkadaşlar akvaryumda bir şeyler ters gidiyor, şimdiye kadar 3 adet moli balığım öldü (platilerde bir şey yok)
Bir şeyleri yanlış yapıyorum ama neyi?
1) JBL Bitkisel ve hayvansal tablet yemi sırayla her gün 1 tane atıyorum. (Bazen üstüne granül yem de serpiştiriyorum ve bu yüzden bazen fazla yem atmış oluyorum ama fazla yem yemeyen balıklarım bile ölmüştü)
2) Su üzerinde bir miktar dalgalanma yaratıyorum (hafif bile olsa oksijen difüzyonu sağlanır deniliyor).
3) Dış filtreyi 1 ay önce taktım ve ölümler dış filtreden sonra başladı
4) Dış filtre malzemeleri: 2 adet sünger, karbon, zeolit, lav kırıkları, silindirik seramikler (Ben zeolitten şüpheleniyorum ilk koyduğumda suyun içi bembeyaz olmuştu ve sonradan açıldı)
Akvaryum pek güneş ışığı alan bir yerde değil ve bazen ışığı geç açıyorum, hani dedim acaba bunalıma falan mı giriyor balıklar.
[B]Son ölen balığımda şunu farkettim sanki büyük bir beyaz dışkı çıkmaya çalışırken balığın kenarları çatlamıştı[/B]
Bilgi ve tecrübelerinize ihtiyaç duydum, selamlar…[EDIT]mrhit,2024-02-17 18:35:29[/EDIT]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Evet arkadaşlar konuya son noktayı koyuyorum: Bir müddet süren araştırmalarıma (internet araştırmaları + ChatGPT’den yararlanma) göre sonuçlar şunlar:
Dış filtre alırken “debi bazlı” dikkat edilecek hususlar:
Çok uçuk farklar olmamak koşulu ile yüksek debili filtreleri daha küçük akvaryumlarda kullanabilirsiniz. Şöyle ki,
1) Bütçe sıkıntınız yoksa elektronik olarak ayarlanabilir debili filtre alın.
2) Bütçe sıkıntınız varsa musluklu debi alabilirsiniz, ancak debiyi muslukla ayarlarsanız aşırıya kaçmadan (%20-30 oranında) kısabilirsiniz (filtre içi yoğunlaştığında zaten buna yakın bir debi düşüşü olacağından bunu ilk etapta muslukla ayarlamak motora ve diğer aksamlara çok fazla zarar vermeyecektir). Debiyi kısmak için çıkış musluğunu kullanın ki filtre içi basınç kontrol altında kalsın.
3) En önemlisi, çıkış ucuna bir “lily pipe” takarak çıkış etkisini harikulade ölçüde düşürebilirsiniz.
Ben muslukları tam açtım ve çıkış ucuna bir “lily pipe” taktım (pazardan aldığım bir huniyi bu şekle getirdim, direkt de kullanabilirsiniz). Sonuçlar inanılmaz:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241120301.jpg[/IMG]
10₺ ile bu sorunu çözdüm. Tankta acayip akıntı vardı şimdi çok yumuşak bir akıntı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241121411.jpg[/IMG]
Lily pipe[EDIT]mrhit,2024-01-18 12:38:13[/EDIT]
Evet arkadaşlar konuya son noktayı koyuyorum: Bir müddet süren araştırmalarıma (internet araştırmaları + ChatGPT’den yararlanma) göre sonuçlar şunlar:
Dış filtre alırken “debi bazlı” dikkat edilecek hususlar:
Çok uçuk farklar olmamak koşulu ile yüksek debili filtreleri daha küçük akvaryumlarda kullanabilirsiniz. Şöyle ki,
1) Bütçe sıkıntınız yoksa elektronik olarak ayarlanabilir debili filtre alın.
2) Bütçe sıkıntınız varsa musluklu debi alabilirsiniz, ancak debiyi muslukla ayarlarsanız aşırıya kaçmadan (%20-30 oranında) kısabilirsiniz (filtre içi yoğunlaştığında zaten buna yakın bir debi düşüşü olacağından bunu ilk etapta muslukla ayarlamak motora ve diğer aksamlara çok fazla zarar vermeyecektir). Debiyi kısmak için çıkış musluğunu kullanın ki filtre içi basınç kontrol altında kalsın.
3) En önemlisi, çıkış ucuna bir “lily pipe” takarak çıkış etkisini harikulade ölçüde düşürebilirsiniz.
Ben muslukları tam açtım ve çıkış ucuna bir “lily pipe” taktım (pazardan aldığım bir huniyi bu şekle getirdim, direkt de kullanabilirsiniz). Sonuçlar inanılmaz:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241120301.jpg[/IMG]
10₺ ile bu sorunu çözdüm. Tankta acayip akıntı vardı şimdi çok yumuşak bir akıntı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/180120241121411.jpg[/IMG]
Lily pipe[EDIT]mrhit,2024-01-18 12:38:13[/EDIT]
10 Yıl Sonra Yeniden
Akvaryumda neden kaya yok? Akvaryumu gösteren büyük kayalardır [:)]
Akvaryumda neden kaya yok? Akvaryumu gösteren büyük kayalardır [:)]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Arkadaşlar,
Ürünümü aldım: [B]X-L PRO 1500 l/s[/B]
Piyasadaki en yüksek debili filtrelerden. Şu an için debide bir sıkıntı yok gibi.
Benim dış filtre araştırma ve kullanım sürecimde anladığım, dış filtre alacak arkadaşlara tavsiyem:
[B]Musluklu veya debisi ayarlanabilir dış filtre aldığınız ve debi-litre kıstasına dikkat ettiğiniz sürece mevcut akvaryumunuz için her yüksek debili filtreyi kullanabilirsiniz. Bu size herhangi bir şey kaybettirmez, aksine ne kadar yüksek debili filtre kullanırsanız o kadar sağlıklı bir akvaryumunuz olur.[/B]
Ancak benim de sizlere sormak istediğim birkaç soru oluştu:
1) Debinin yüksek geldiğini nasıl anlarım
2) Akvaryuma oksijen girişi için giriş suyunu ne şekilde vermem lazım (sanırım su yüzeyinin dalgalanması yetiyordu)?
3) Debiyi ayarlamak için muslukları kısmak istediğimde hangisini kısacağım, motora zarar vermemesi için filtreye giriş mi filtreden çıkış mı hangisi kısılmalı?
[EDIT]mrhit,2024-01-14 22:28:39[/EDIT]
Arkadaşlar,
Ürünümü aldım: [B]X-L PRO 1500 l/s[/B]
Piyasadaki en yüksek debili filtrelerden. Şu an için debide bir sıkıntı yok gibi.
Benim dış filtre araştırma ve kullanım sürecimde anladığım, dış filtre alacak arkadaşlara tavsiyem:
[B]Musluklu veya debisi ayarlanabilir dış filtre aldığınız ve debi-litre kıstasına dikkat ettiğiniz sürece mevcut akvaryumunuz için her yüksek debili filtreyi kullanabilirsiniz. Bu size herhangi bir şey kaybettirmez, aksine ne kadar yüksek debili filtre kullanırsanız o kadar sağlıklı bir akvaryumunuz olur.[/B]
Ancak benim de sizlere sormak istediğim birkaç soru oluştu:
1) Debinin yüksek geldiğini nasıl anlarım
2) Akvaryuma oksijen girişi için giriş suyunu ne şekilde vermem lazım (sanırım su yüzeyinin dalgalanması yetiyordu)?
3) Debiyi ayarlamak için muslukları kısmak istediğimde hangisini kısacağım, motora zarar vermemesi için filtreye giriş mi filtreden çıkış mı hangisi kısılmalı?
[EDIT]mrhit,2024-01-14 22:28:39[/EDIT]
Yüksek Debili Filtreyi Her Akvaryumda Kullanmak
Merhaba arkadaşlar,
Ben 1000-1500 l/s’lik bir dış filtre almak istiyorum. Ancak akvaryumumun net hacmi 100 lt. İlerde daha büyük bir akvaryum yaptırmak istiyorum, bu yüzden dış filtreyi yüksek seçtim. Böyle bir ürün 100 lt’lik akvaryumda sorun yaratır mı?
Merhaba arkadaşlar,
Ben 1000-1500 l/s’lik bir dış filtre almak istiyorum. Ancak akvaryumumun net hacmi 100 lt. İlerde daha büyük bir akvaryum yaptırmak istiyorum, bu yüzden dış filtreyi yüksek seçtim. Böyle bir ürün 100 lt’lik akvaryumda sorun yaratır mı?
Bitki Yenme Tehlikesi Ve Sanki Hasta Plati
Merhabalar,
100*30*45 tankımda
3e5d plati ile 1e3d moli bulunmaktadır. Akvaryumu yeni kurduğum için bitkilendirme zayıftır. Kaldı ki balıklar bazı bitkileri bir hayli yedi.
Akvaryumun başından geçenler
1. Balık hariç her şeyiyle kurulumu yapıldı
2. Bir gün sonra 3e plati ile 1e2d moli balıkları eklendi (akvaryumcu plati cinsiyetlerini yanlış vermiş)
3. Üç gün sonra diğer balıklar eklendi (5d plati ile 1d moli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231602551.jpg[/IMG]
Akvaryumda bitkilendirme yetersizliği olduğunun bilincindeyim ve diğer balıkları aldığım gün 2 kök de bitki aldım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231555011.jpg[/IMG]
1. Bunları akv eklemeye korkuyorum yiyecekler diye bu yüzden fanusa aldım bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
2. İlk aldıklarımdan erkek olduğunu düşündüğüm 1 plati biraz kuyruk kısıyor gibi ve çokça saklanıyor bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
Kuyruk kısmadan önce
Organı görmesem bu balık dişi derdim sanki hamile bir erkek gibi! (Alt yüzgecin kapandığını düşünebilirsiniz ama hep bu şekilde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557451.jpg[/IMG]
Kuyruk kısarken, genelde böyle duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231813441.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2023-12-13 18:14:19[/EDIT]
Merhabalar,
100*30*45 tankımda
3e5d plati ile 1e3d moli bulunmaktadır. Akvaryumu yeni kurduğum için bitkilendirme zayıftır. Kaldı ki balıklar bazı bitkileri bir hayli yedi.
Akvaryumun başından geçenler
1. Balık hariç her şeyiyle kurulumu yapıldı
2. Bir gün sonra 3e plati ile 1e2d moli balıkları eklendi (akvaryumcu plati cinsiyetlerini yanlış vermiş)
3. Üç gün sonra diğer balıklar eklendi (5d plati ile 1d moli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231602551.jpg[/IMG]
Akvaryumda bitkilendirme yetersizliği olduğunun bilincindeyim ve diğer balıkları aldığım gün 2 kök de bitki aldım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231555011.jpg[/IMG]
1. Bunları akv eklemeye korkuyorum yiyecekler diye bu yüzden fanusa aldım bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
2. İlk aldıklarımdan erkek olduğunu düşündüğüm 1 plati biraz kuyruk kısıyor gibi ve çokça saklanıyor bu konu hakkında nasıl bir yol izleyebilirim?
Kuyruk kısmadan önce
Organı görmesem bu balık dişi derdim sanki hamile bir erkek gibi! (Alt yüzgecin kapandığını düşünebilirsiniz ama hep bu şekilde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557451.jpg[/IMG]
Kuyruk kısarken, genelde böyle duruyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231557521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241670/131220231813441.jpg[/IMG][EDIT]mrhit,2023-12-13 18:14:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 112 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Koksal Gurkan,
ayaser,
tarikyksl,
Ehtiyar,
sina cen,
forthehordex,
ciways,
knnynr,
Canberk18,
Frkn,
ilterisdoğukan,
pitsem,
Hidro Dinamik,
florasan,
√olkaπ,
Hoppala,
ilham,
LeafyAqua,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
ilkermat,
ballantines,
aranjman,
Cyrenity,
ALTEMUR,
yeekim,
Cyber_Scout,
Jotunheim,
zafer3885,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
ezzalisi,
simsela,
t.korkmaz,
sevket20,
Öğretmen Ali,
Sfenks111,
kdrustun,
ternapi,
Mithrandirr,
Assamite,
burakinal,
Ea1905,
CevdetSERBEST,
gokalp674,
TolgahanA,
JujuSeri,
Soner.x,
Rafayel,
ogurcay,
nniiaa,
AquaShirmp,
Prudentia,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
