ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BETutkuTa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2023 12:53
Son Ziyaret:
24 Haziran 2025 13:16
Toplam Mesaj:
48 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku kuvancı
Doğum Tarihi:
15 Ağustos 2002
Yaş:
23
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
UTku KUvANcı
SON 10 MESAJI
Betta Balığı Vs Elma Salyangozu
[QUOTE=ayberkdemir]
Akvaryum köşesine periyodik olarak köpük yuva yapıyordu. buradan keyfi yerinde ve stressiz olduğunu düşünüp bugün salyangozu koymuştum. 3-4 saat durdu sadece akvaryumda salyangoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255584/010620252020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255584/010620252020071.jpg[/IMG][/QUOTE]O zaman yıne salyangoz yapmıs olamaz cok sert vurdugu ıcın orası hasar gormus ve pullar dokulmus olabılır.
[QUOTE=ayberkdemir]
Akvaryum köşesine periyodik olarak köpük yuva yapıyordu. buradan keyfi yerinde ve stressiz olduğunu düşünüp bugün salyangozu koymuştum. 3-4 saat durdu sadece akvaryumda salyangoz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255584/010620252020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255584/010620252020071.jpg[/IMG][/QUOTE]O zaman yıne salyangoz yapmıs olamaz cok sert vurdugu ıcın orası hasar gormus ve pullar dokulmus olabılır.
Betta Balığı Vs Elma Salyangozu
Bunu elma salyangozu yapmış olamaz kendisinin zaten pulları dokuluyodur vurdugundada o sarsılmayla düşmüştür pullarının dökülmesine gelecek olursak kötü su kalitesi stres altında olma veya bır hastalıgı varsakı bence beta balıgın stres altında neden dıyecek olursan elma salyangozunu bir rakip olarak algılıyo olabilir çünkü bu tarz agresif bır betayı bende besledım benım elıme bıle kerkınıyordu bu gayet normal zaten doğalarında var sosyal olmayan hayvanlar genellikle yanında ramshorn salyangozlarından başkalarını kabul etmezler.
Bunu elma salyangozu yapmış olamaz kendisinin zaten pulları dokuluyodur vurdugundada o sarsılmayla düşmüştür pullarının dökülmesine gelecek olursak kötü su kalitesi stres altında olma veya bır hastalıgı varsakı bence beta balıgın stres altında neden dıyecek olursan elma salyangozunu bir rakip olarak algılıyo olabilir çünkü bu tarz agresif bır betayı bende besledım benım elıme bıle kerkınıyordu bu gayet normal zaten doğalarında var sosyal olmayan hayvanlar genellikle yanında ramshorn salyangozlarından başkalarını kabul etmezler.
Tac Beta Balik Sabit Duruyor
[QUOTE=H.polat]
Haklı olabilirsiniz. Dogrudur.Ama bu delta Tail olanları da galiba halfmoon diye satıyorlar. Tabi uzmanlar farkı hemen anlıyor.[/QUOTE]Banada öyle sattılarki zaten o küçücük bardakta anlayamıyosun ama betaların her çeşidi muazzam güzel bana kalırsa.[:)]
[QUOTE=H.polat]
Haklı olabilirsiniz. Dogrudur.Ama bu delta Tail olanları da galiba halfmoon diye satıyorlar. Tabi uzmanlar farkı hemen anlıyor.[/QUOTE]Banada öyle sattılarki zaten o küçücük bardakta anlayamıyosun ama betaların her çeşidi muazzam güzel bana kalırsa.[:)]
Tac Beta Balik Sabit Duruyor
Şu hayvancağıza ilk öncelik olarak güzel bir akvaryum kur aşşağıda bulunan renkli taşlara bakılırsa acemisin eğer akvaryumun 20 litreden az ise benim önerim bir kere onu değiştir ardından kumunu bitkisini saklanma alanları ve ışık al filtre olarak pipo veya şelale filtre uygundur eğer çok şırıl şırıl su sesi istemiyorum diyorsanız mecburen pipo filtre alacaksınız ama onunda bir eksi yanı hava motoru ayrı alırsanız yani pipo filtreyi ayrı hava motorunu ayrı alırsanız hava motoru çok baş şişirir benim önerim şelale filtre alın ama betayı savurmaması ıcın ayarını kısın onu sız anlarsınız betanızı rahatsız edıp etmedıgını ha ben su sesinden hoşlanmıyorum diyorsanız o zaman kendınden motorlu pipo filtreler işinizi görecektir bitki olarak en kolay elodea java fern su mercimeği tilki kuyruğu önerebilirim kumda bazalt kum veya lav kırığı olabilir hagen kum da olabilir ama dikkat edin piyasada çok sahtesi var üstte durmasının olası sebeplerine gelecek olursak ya streslidir yada hastalığı olabilir mesela örnek hava kesesi zarar görmüş olabilir forumdakı daha tecrübeli insanlar yanıt verir.[EDIT]BETutkuTa,2025-06-01 17:02:20[/EDIT]
Yazmayı unutmuşum birde bir ısıtıcı al 26-28 derece civarına ayarla akvaryumun hacmini yazarsan kaç watt kullanıcağını söylerim.
[QUOTE=H.polat]Taç kuyruk betta değil ki o. Bence halfmoon gibi duruyor. Yalnız o zemindeki rengarenk bonibon taşlarıni çıkarın bence.Hayvana zararlı. Zemine silis kum koyabilirsiniz. Bir fon lazım . Siyah olabilir.[/QUOTE]Ben delta tail gibi gördüm üst yüzgeç bi tık küçük gibi yani açılmış hali şöyle büyük ihtimal[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239571/070520231330041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239571/060520230001521.jpg[/IMG]
Şu hayvancağıza ilk öncelik olarak güzel bir akvaryum kur aşşağıda bulunan renkli taşlara bakılırsa acemisin eğer akvaryumun 20 litreden az ise benim önerim bir kere onu değiştir ardından kumunu bitkisini saklanma alanları ve ışık al filtre olarak pipo veya şelale filtre uygundur eğer çok şırıl şırıl su sesi istemiyorum diyorsanız mecburen pipo filtre alacaksınız ama onunda bir eksi yanı hava motoru ayrı alırsanız yani pipo filtreyi ayrı hava motorunu ayrı alırsanız hava motoru çok baş şişirir benim önerim şelale filtre alın ama betayı savurmaması ıcın ayarını kısın onu sız anlarsınız betanızı rahatsız edıp etmedıgını ha ben su sesinden hoşlanmıyorum diyorsanız o zaman kendınden motorlu pipo filtreler işinizi görecektir bitki olarak en kolay elodea java fern su mercimeği tilki kuyruğu önerebilirim kumda bazalt kum veya lav kırığı olabilir hagen kum da olabilir ama dikkat edin piyasada çok sahtesi var üstte durmasının olası sebeplerine gelecek olursak ya streslidir yada hastalığı olabilir mesela örnek hava kesesi zarar görmüş olabilir forumdakı daha tecrübeli insanlar yanıt verir.[EDIT]BETutkuTa,2025-06-01 17:02:20[/EDIT]
Yazmayı unutmuşum birde bir ısıtıcı al 26-28 derece civarına ayarla akvaryumun hacmini yazarsan kaç watt kullanıcağını söylerim.
[QUOTE=H.polat]Taç kuyruk betta değil ki o. Bence halfmoon gibi duruyor. Yalnız o zemindeki rengarenk bonibon taşlarıni çıkarın bence.Hayvana zararlı. Zemine silis kum koyabilirsiniz. Bir fon lazım . Siyah olabilir.[/QUOTE]Ben delta tail gibi gördüm üst yüzgeç bi tık küçük gibi yani açılmış hali şöyle büyük ihtimal[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239571/070520231330041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239571/060520230001521.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryum İçin Öneri
[QUOTE=Meldaq]Merhabalar. Yeni bir akvaryum kuruyorum ve onun dutch tarzı olmasını istiyorum. Kum önerisine ve bitki onerilerine ihtiyacım var. Akvaryumum 60x25 büyüklüğünde.[/QUOTE]Dutch tarzı bir akvaryum için önce iyi bir taban lazım. ADA Amazonia ya da Tropica gibi besinli bir kum işini görür. Üzerine ince taneli doğal bir kumla kaplama yaparsan hem görüntü güzel olur hem bitkiler rahat kök salar. Bitki seçerken renk ve yaprak farkı önemli. Arka plana Ludwigia ya da Rotala gibi uzun ve renkli türler dik, orta bölüme Cryptocoryne tarzı daha alçak ve geniş yapraklı bitkiler koy, ön tarafa da çim gibi yayılan Hemianthus ya da Eleocharis yerleştir. Co2 ve iyi bir ışık olmazsa olmaz. Bitkileri rastgele değil, düzenli ve uyumlu şekilde yerleştir, işin sırrı zaten bu. Akvaryum küçük ama doğru kurarsan çok şık bir Dutch çıkar ortaya.
[QUOTE=Meldaq]Merhabalar. Yeni bir akvaryum kuruyorum ve onun dutch tarzı olmasını istiyorum. Kum önerisine ve bitki onerilerine ihtiyacım var. Akvaryumum 60x25 büyüklüğünde.[/QUOTE]Dutch tarzı bir akvaryum için önce iyi bir taban lazım. ADA Amazonia ya da Tropica gibi besinli bir kum işini görür. Üzerine ince taneli doğal bir kumla kaplama yaparsan hem görüntü güzel olur hem bitkiler rahat kök salar. Bitki seçerken renk ve yaprak farkı önemli. Arka plana Ludwigia ya da Rotala gibi uzun ve renkli türler dik, orta bölüme Cryptocoryne tarzı daha alçak ve geniş yapraklı bitkiler koy, ön tarafa da çim gibi yayılan Hemianthus ya da Eleocharis yerleştir. Co2 ve iyi bir ışık olmazsa olmaz. Bitkileri rastgele değil, düzenli ve uyumlu şekilde yerleştir, işin sırrı zaten bu. Akvaryum küçük ama doğru kurarsan çok şık bir Dutch çıkar ortaya.
Suyum Sürekli Bulanıyor
[QUOTE=valarmorghulis12]
Her konunun altına yapay zekadan alınmış cevapları yazmanın kağıt üzerinde bir zararı yok ama forumun havasını bozuyor...[/QUOTE]Yapay zeka yazmıyor yazıları sadece bazı yazılarımı yapay zekaya üslüp ve yazım kuralları bakımından yeniden düzenletme yapıyorum eğer rahatsız ediyorsa insanları birdaha yapmam uyarın için teşekkürler.[:)]
[QUOTE=valarmorghulis12]
Her konunun altına yapay zekadan alınmış cevapları yazmanın kağıt üzerinde bir zararı yok ama forumun havasını bozuyor...[/QUOTE]Yapay zeka yazmıyor yazıları sadece bazı yazılarımı yapay zekaya üslüp ve yazım kuralları bakımından yeniden düzenletme yapıyorum eğer rahatsız ediyorsa insanları birdaha yapmam uyarın için teşekkürler.[:)]
Hastalık
[QUOTE=emeklivolkan]Merhaba,
50 lt ilk bir tankta lepistes bakıyorum. 1 hafta-10günde bir dip çekimi ve taze su ekleme şeklinde bakım yapıyorum. Dip çekimi sırasında filtre temizliğini de akvaryum suyu ile yapıp tekrar takıyorum.Suyun sıcaklığı stabil olarak 23-24 derece aralığında. Fotoğrafta görüleceği üzere balıkta önce karın çökmesi ve daha sonra buna paralel olarak kuyruk parçalanması başlıyor. Daha önce bu nedenden bir balığım daha öldü. Bu da aynı yolda gidiyor. Tedavi yöntemi hakkında acil bilgi ve yardıma ihtiyacım var.İnternette bu konuda çok fazla bilgi kirliliği olduğundan sizlerden ricam konu hakkında kesin bilgisi olanların cevap yazmasıdır.Sonuçta bu hayvanlar birer canlı, farazi bilgilerle üstlerinde deney yapmamızı hak etmiyorlar. Vakit ayırıp cevap yazacaklara şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748171.jpg[/IMG][/QUOTE]Bunlar genelde iç parazit ya da bakteriyel bir enfeksiyonun belirtileri olabilir. Balığın karın çökmesi ve kuyruk parçalanması, vücut fonksiyonlarının düzgün gitmediğini gösteriyor. Öncelikle suyun kalitesini kontrol et, amonyak ve nitrit seviyeleri sıfır olmalı. Su değişimlerini biraz daha sık yap. Balığa antibiyotik tedavisi uygulaman gerekebilir, "API Erythromycin" gibi bir ilaç işini görebilir. Eğer iç parazit varsa, "Praziquantel" içeren bir ürün de kullanabilirsin. Tedaviye başlarken balığı izole etmek iyi olur, böylece diğer balıklara geçmez.
[QUOTE=emeklivolkan]Merhaba,
50 lt ilk bir tankta lepistes bakıyorum. 1 hafta-10günde bir dip çekimi ve taze su ekleme şeklinde bakım yapıyorum. Dip çekimi sırasında filtre temizliğini de akvaryum suyu ile yapıp tekrar takıyorum.Suyun sıcaklığı stabil olarak 23-24 derece aralığında. Fotoğrafta görüleceği üzere balıkta önce karın çökmesi ve daha sonra buna paralel olarak kuyruk parçalanması başlıyor. Daha önce bu nedenden bir balığım daha öldü. Bu da aynı yolda gidiyor. Tedavi yöntemi hakkında acil bilgi ve yardıma ihtiyacım var.İnternette bu konuda çok fazla bilgi kirliliği olduğundan sizlerden ricam konu hakkında kesin bilgisi olanların cevap yazmasıdır.Sonuçta bu hayvanlar birer canlı, farazi bilgilerle üstlerinde deney yapmamızı hak etmiyorlar. Vakit ayırıp cevap yazacaklara şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249498/090420251748171.jpg[/IMG][/QUOTE]Bunlar genelde iç parazit ya da bakteriyel bir enfeksiyonun belirtileri olabilir. Balığın karın çökmesi ve kuyruk parçalanması, vücut fonksiyonlarının düzgün gitmediğini gösteriyor. Öncelikle suyun kalitesini kontrol et, amonyak ve nitrit seviyeleri sıfır olmalı. Su değişimlerini biraz daha sık yap. Balığa antibiyotik tedavisi uygulaman gerekebilir, "API Erythromycin" gibi bir ilaç işini görebilir. Eğer iç parazit varsa, "Praziquantel" içeren bir ürün de kullanabilirsin. Tedaviye başlarken balığı izole etmek iyi olur, böylece diğer balıklara geçmez.
Electrik Blue Acar Yumurtalarını Yemesi
[QUOTE=Mustafa Yücel][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251916391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251917071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251917271.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik tankima yavru-ergen olarak düşündüğüm 15 tane eba aldim 1 hafta önce. 3 gün önce biri bir yaprağa yumurtladi. Bugün yumurtalarının yapısını bozulduğunu fark ettim kısa süre sonra baba onları yedi yada anne başında tek bir balık duruyordu. Şimdi fotoğraftaki gibi başka bir yaprağa yumurtladilar ve çift olarak duruyor. Başka bir tanka almama gerek varmı. Burda çoğalabirler mi. Diğeri yumurtasını niye yedi. Diğer çift arada kavga ediyor acaba niye? Yumurtalarının başında bekleyen balık aç kalırmı ? Sürekli yumurtlamaları onları zayıf düşürüp. Ömürlerini kısaltmaz mı[/QUOTE]Yumurtaların bozulup yenmesi, stres veya güvenlik eksikliği yüzünden olabilir. Diğer balıklar rahatsız ediyorsa, çiftin güvenli hissetmemesi normal. Çiftlerin kavga etmesi yer veya eş kavgası olabilir. Yumurtlayıp durmak balıkları zayıflatabilir ve ömürlerini kısaltabilir. Başka bir tanka almak en iyisi, çünkü güvenli bir ortamda çoğalmaları daha sağlıklı olur. Ayrıca, dekorasyonu değiştirip daha fazla saklanma alanı sağlamak da çözüm olabilir.
[QUOTE=Mustafa Yücel][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251916391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251917071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256359/090420251917271.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik tankima yavru-ergen olarak düşündüğüm 15 tane eba aldim 1 hafta önce. 3 gün önce biri bir yaprağa yumurtladi. Bugün yumurtalarının yapısını bozulduğunu fark ettim kısa süre sonra baba onları yedi yada anne başında tek bir balık duruyordu. Şimdi fotoğraftaki gibi başka bir yaprağa yumurtladilar ve çift olarak duruyor. Başka bir tanka almama gerek varmı. Burda çoğalabirler mi. Diğeri yumurtasını niye yedi. Diğer çift arada kavga ediyor acaba niye? Yumurtalarının başında bekleyen balık aç kalırmı ? Sürekli yumurtlamaları onları zayıf düşürüp. Ömürlerini kısaltmaz mı[/QUOTE]Yumurtaların bozulup yenmesi, stres veya güvenlik eksikliği yüzünden olabilir. Diğer balıklar rahatsız ediyorsa, çiftin güvenli hissetmemesi normal. Çiftlerin kavga etmesi yer veya eş kavgası olabilir. Yumurtlayıp durmak balıkları zayıflatabilir ve ömürlerini kısaltabilir. Başka bir tanka almak en iyisi, çünkü güvenli bir ortamda çoğalmaları daha sağlıklı olur. Ayrıca, dekorasyonu değiştirip daha fazla saklanma alanı sağlamak da çözüm olabilir.
Solungac Patlamasi
[QUOTE=Artizz38][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257593/090420251801021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257593/090420252156561.jpg[/IMG]
Merhaba Green Terror Yavrusu Aldım Fakat Solungacin Erdiğini Yada Patladığını Gördüm Yem Yeme Konusunda Ve Halsizlik Konusunda Sorunu Yok Tekrar Çıkar Mi Solungaci Yoksa Ölür Mü?[/QUOTE]Eğer solungaçta ciddi bir hasar varsa, öncelikle balığı izole etmen gerekebilir, çünkü bu tür yaralar enfeksiyon riski taşır. Akvaryumun su kalitesini çok iyi tutman şart, suyun pH'ı, amonyak ve nitrit seviyelerini kontrol et. Yaranın enfekte olmaması için antibakteriyel bir tedavi kullanabilirsin, ama bu çok zorlayıcı bir durum. Balığa özel bir solungaç tedavisi de uygulayabilirsin, fakat unutma, solungaç hasarı çok ciddi bir sorun, iyileşme olasılığı düşük. Eğer balık hala yem yiyip halsizleşmiyorsa, belki şansı olabilir, ama ilerleyen günlerde kötüleşirse ne yazık ki kurtarma şansı çok düşük.[x(]
[QUOTE=Artizz38][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257593/090420251801021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257593/090420252156561.jpg[/IMG]
Merhaba Green Terror Yavrusu Aldım Fakat Solungacin Erdiğini Yada Patladığını Gördüm Yem Yeme Konusunda Ve Halsizlik Konusunda Sorunu Yok Tekrar Çıkar Mi Solungaci Yoksa Ölür Mü?[/QUOTE]Eğer solungaçta ciddi bir hasar varsa, öncelikle balığı izole etmen gerekebilir, çünkü bu tür yaralar enfeksiyon riski taşır. Akvaryumun su kalitesini çok iyi tutman şart, suyun pH'ı, amonyak ve nitrit seviyelerini kontrol et. Yaranın enfekte olmaması için antibakteriyel bir tedavi kullanabilirsin, ama bu çok zorlayıcı bir durum. Balığa özel bir solungaç tedavisi de uygulayabilirsin, fakat unutma, solungaç hasarı çok ciddi bir sorun, iyileşme olasılığı düşük. Eğer balık hala yem yiyip halsizleşmiyorsa, belki şansı olabilir, ama ilerleyen günlerde kötüleşirse ne yazık ki kurtarma şansı çok düşük.[x(]
Beyaz Benek Var Destek Bekliyorum
Beyaz benek için ilaç yerine tuz kullanabilirsin, akvaryuma %1'lik tuz eklemek etkili olabilir. Sıcaklığı 30 dereceye çıkar, bu da yardımcı olur. Eğer ilaç kullanacaksan, "Ich-X" iyi bir tercih olur, genelde etkili ve güvenilir. Filtreyi kapatmayı unutma, çünkü ilaçlar filtreyi etkileyebilir. Su kalitesine dikkat et, düzenli su değişimi yap sorunun umarım çözülür.
Hayırlı geceler.[:)]
Beyaz benek için ilaç yerine tuz kullanabilirsin, akvaryuma %1'lik tuz eklemek etkili olabilir. Sıcaklığı 30 dereceye çıkar, bu da yardımcı olur. Eğer ilaç kullanacaksan, "Ich-X" iyi bir tercih olur, genelde etkili ve güvenilir. Filtreyi kapatmayı unutma, çünkü ilaçlar filtreyi etkileyebilir. Su kalitesine dikkat et, düzenli su değişimi yap sorunun umarım çözülür.
Hayırlı geceler.[:)]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
