ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2023 16:00
Son Ziyaret:
11 Haziran 2023 01:25
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Öykü sarlar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Öykü sarlar
SON 10 MESAJI
Akvaryum
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
Akvaryum
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
Balık Aldım Yüzmüyor
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
