ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmet Beyoğlu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2023 19:25
Son Ziyaret:
22 Şubat 2024 15:49
Toplam Mesaj:
32 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet BEDIRHANBEYOGLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet BEDIRHANBEYOGLU
SON 10 MESAJI
Derede Buldum Akvaryuma Ekledim Kızmayın :) Türü ?
[QUOTE=batuhan_24]Merakla takipteyim konuyu[:)] bir iki yıl önce ben de çok güzel renklerde ve formlarda bitkiler bulmuştum bir akarsuda yalnız cesaret edememiştim akvaryuma almaya hatta konu bile açmıştım bununla alakalı şimdi pişman oluyorum[:)))][/QUOTE]
Başlarda bende çok tereddüt ettim ekleme konusunda ama iki haftayı geçince su içinde çürümeden kurtulanlar büyümeye bile başlamıştı bı cesaret ekledim sonra hayretler içinde izliyorum bu kadar hızlı gelişeceğini hiç tahmin etmiyordum buyrun sizde bakın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/250320230537451.jpg[/IMG]
İki fotoğraf arasında sadece 1 gün var [^_^][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/250320230539441.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet Beyoğlu,2023-03-25 05:40:35[/EDIT]
[QUOTE=ziyasenkaya]Doğal ortamdan alınan bitkiler genelde akvaryumda ısı veya su değerleri yüzünden bazen çok yaşamıyor. Yani yılın soğuk ve sıcak günlerine göre kendini adapte eden bir bitki akvaryumda sürekli sıcak ortamda kalınca, bir de doğal ortamındaki gibi beslenemeyince çürüyebiliyor. Ben de yıllar önce plajdan kumda büyüyen bir bitkiden bir kaç kök almıştım. Plaj kumuna en yakın diye silis kumla bir kaba ekip akvaryum ışığını rahat alacak şekilde yerleştirdim. Sularken bile akvaryumdan su aldım. Ama bu bitki sürekli rüzgar, tuzlu hava akıntısı, gece soğuğu, gündüz sıcağı vs gibi etkileri kaybettiği için çok kısa zamanda çürüdü. Yani doğal bir bitkinin akvaryumda yaşayıp yaşamayacağı biraz da şans işi. Bitkiyi aldığınız akarsuyun temizliğinden eminseniz (yani buralardaki gibi fabrika atık suları boşaltılmıyorsa) güzelce yıkayıp ekebilirsiniz. Şansınız bol olsun.[/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumunuz ve dilekleriniz için teşekkür ederim.
Söyledikleriniz bana da mantıklı geliyor belki kış aylarına dönünce bitkileri kaybedebilirim ama şimdilik çok güzel gelişiyorlar çok hızlılar. Aldığım yerde zeminle bağlantıları yoktu su üstündeydiler zaten birazda buna güvenerek buyutebilecegimi düşündüm bakalım gelişmeleri hep birlikte göreceğiz
[QUOTE=batuhan_24]Merakla takipteyim konuyu[:)] bir iki yıl önce ben de çok güzel renklerde ve formlarda bitkiler bulmuştum bir akarsuda yalnız cesaret edememiştim akvaryuma almaya hatta konu bile açmıştım bununla alakalı şimdi pişman oluyorum[:)))][/QUOTE]
Başlarda bende çok tereddüt ettim ekleme konusunda ama iki haftayı geçince su içinde çürümeden kurtulanlar büyümeye bile başlamıştı bı cesaret ekledim sonra hayretler içinde izliyorum bu kadar hızlı gelişeceğini hiç tahmin etmiyordum buyrun sizde bakın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/250320230537451.jpg[/IMG]
İki fotoğraf arasında sadece 1 gün var [^_^][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/250320230539441.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet Beyoğlu,2023-03-25 05:40:35[/EDIT]
[QUOTE=ziyasenkaya]Doğal ortamdan alınan bitkiler genelde akvaryumda ısı veya su değerleri yüzünden bazen çok yaşamıyor. Yani yılın soğuk ve sıcak günlerine göre kendini adapte eden bir bitki akvaryumda sürekli sıcak ortamda kalınca, bir de doğal ortamındaki gibi beslenemeyince çürüyebiliyor. Ben de yıllar önce plajdan kumda büyüyen bir bitkiden bir kaç kök almıştım. Plaj kumuna en yakın diye silis kumla bir kaba ekip akvaryum ışığını rahat alacak şekilde yerleştirdim. Sularken bile akvaryumdan su aldım. Ama bu bitki sürekli rüzgar, tuzlu hava akıntısı, gece soğuğu, gündüz sıcağı vs gibi etkileri kaybettiği için çok kısa zamanda çürüdü. Yani doğal bir bitkinin akvaryumda yaşayıp yaşamayacağı biraz da şans işi. Bitkiyi aldığınız akarsuyun temizliğinden eminseniz (yani buralardaki gibi fabrika atık suları boşaltılmıyorsa) güzelce yıkayıp ekebilirsiniz. Şansınız bol olsun.[/QUOTE]
Öncelikle güzel yorumunuz ve dilekleriniz için teşekkür ederim.
Söyledikleriniz bana da mantıklı geliyor belki kış aylarına dönünce bitkileri kaybedebilirim ama şimdilik çok güzel gelişiyorlar çok hızlılar. Aldığım yerde zeminle bağlantıları yoktu su üstündeydiler zaten birazda buna güvenerek buyutebilecegimi düşündüm bakalım gelişmeleri hep birlikte göreceğiz
Akvaryum Aldım Ne Yapmam Lazım
Hayırlı olsun öncelikle
Hayır balıkları henüz eklemeyin suyu eğer musluktan doldurduysaniz birkaç gün sonra içindeki klor uctuktan sonra ekleyin dinlenmiş su olabilmesi için
Kum olarak silis kum gibi ince kumlar tercih ederseniz güzel olur
Renkli taşlar yada plastik süsleri kullanmayın
Hayırlı olsun öncelikle
Hayır balıkları henüz eklemeyin suyu eğer musluktan doldurduysaniz birkaç gün sonra içindeki klor uctuktan sonra ekleyin dinlenmiş su olabilmesi için
Kum olarak silis kum gibi ince kumlar tercih ederseniz güzel olur
Renkli taşlar yada plastik süsleri kullanmayın
Derede Buldum Akvaryuma Ekledim Kızmayın :) Türü ?
[QUOTE=Aqua Discovery]Kavanoz da beklemeniz iyi olmuş deneyip gelişimleri burdan yazarsınız uzun olan ı Myriophyllum a benzettim bakalım ne olacak gelişince belli olur bence güzel bir deneme olmuş [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hala çok hızlı gelişiyor sanırım bir iki gün sonra budama yapıp cogaltacagim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/230320231425291.jpg[/IMG]
[QUOTE=Aqua Discovery]Kavanoz da beklemeniz iyi olmuş deneyip gelişimleri burdan yazarsınız uzun olan ı Myriophyllum a benzettim bakalım ne olacak gelişince belli olur bence güzel bir deneme olmuş [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hala çok hızlı gelişiyor sanırım bir iki gün sonra budama yapıp cogaltacagim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/230320231425291.jpg[/IMG]
Derede Buldum Akvaryuma Ekledim Kızmayın :) Türü ?
Merhaba değerli hobiciler. Üstadları biraz kızdıracağim bugün biliyorum ama dayanamadım yaptım. Balık tuttuğum derede sazların kenarında suyun yüzeyinde asılı olan bitkiler dikkatimi çekti ve aklıma direk akvaryuma koyabilir miyim sorusu geldi çünkü görünüşleri akvaryum bitkilerine çok benziyordu bende alıp eve getirdim yaklaşık 3 hafta kavanozda beklettim bir çoğu çürüdü ama içinden iki tanesinin gelişmeye devam ettiğini gördüm ve yıkayarak akvaryuma koydum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/210320232322441.jpg[/IMG]
Özellikle bu bitki inanılmaz hızlı büyüyor ki abartmadan söylüyorum akvaryuma koyduğum ilk gün yanlardan filizler verdi ve aşağı doğru saçaklar uzatmaya başladı ve birkaç gün içinde saçaklar zemine ulaştı filizler ise göründüğü gibi nerdeyse ana dalların boyunu geçti hala filizlenmeye dal vermeye devam ediyor zaten nerden kopsa oradan büyümeye devam eden bir bitki ben biraz sessiliflora bitkisine benzettim üstadlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/210320232337421.jpg[/IMG]
Diğer bitki ise bu ortada minik olan
Bakmayın öyle minik olduğuna çok daha büyüktü ama diğerine göre daha hassas ve büyük çoğunluğu çürüdü bu ise hayatta kalan parçası ben hem görüntü olarak hemde çok yavaş büyümesine dayanarak bacopa bitkisine benzettim ama çok güzel bir görüntüsü var sizlerle paylaşmak istedim bitki uzmanı abilerim fikirlerini paylaşırsa mutlu olurum hepinize keyifli hobiler [:3]
Var mıdır türünü bilen ?
Merhaba değerli hobiciler. Üstadları biraz kızdıracağim bugün biliyorum ama dayanamadım yaptım. Balık tuttuğum derede sazların kenarında suyun yüzeyinde asılı olan bitkiler dikkatimi çekti ve aklıma direk akvaryuma koyabilir miyim sorusu geldi çünkü görünüşleri akvaryum bitkilerine çok benziyordu bende alıp eve getirdim yaklaşık 3 hafta kavanozda beklettim bir çoğu çürüdü ama içinden iki tanesinin gelişmeye devam ettiğini gördüm ve yıkayarak akvaryuma koydum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/210320232322441.jpg[/IMG]
Özellikle bu bitki inanılmaz hızlı büyüyor ki abartmadan söylüyorum akvaryuma koyduğum ilk gün yanlardan filizler verdi ve aşağı doğru saçaklar uzatmaya başladı ve birkaç gün içinde saçaklar zemine ulaştı filizler ise göründüğü gibi nerdeyse ana dalların boyunu geçti hala filizlenmeye dal vermeye devam ediyor zaten nerden kopsa oradan büyümeye devam eden bir bitki ben biraz sessiliflora bitkisine benzettim üstadlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/210320232337421.jpg[/IMG]
Diğer bitki ise bu ortada minik olan
Bakmayın öyle minik olduğuna çok daha büyüktü ama diğerine göre daha hassas ve büyük çoğunluğu çürüdü bu ise hayatta kalan parçası ben hem görüntü olarak hemde çok yavaş büyümesine dayanarak bacopa bitkisine benzettim ama çok güzel bir görüntüsü var sizlerle paylaşmak istedim bitki uzmanı abilerim fikirlerini paylaşırsa mutlu olurum hepinize keyifli hobiler [:3]
Var mıdır türünü bilen ?
Gül Dalını Akvaryuma Koyabilir Miyim
[QUOTE=Andaç Azak]Herkese selam,
Dikenleri koparılmış gül dalı akvaryumda kullanılabilir mı aranızda kullanan var mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/200320231057441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/200320231057471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Koymadan önce üç dört saat mutlaka kaynatın sonra tamamen kurutup tekrar kaynatın gül dalı sonrasında başka salınım yapar mı bilmiyorum ama akvaryuma konmadan önce diğer dallara bu işlem uygulanıyor
[QUOTE=Andaç Azak]Herkese selam,
Dikenleri koparılmış gül dalı akvaryumda kullanılabilir mı aranızda kullanan var mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/200320231057441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/200320231057471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Koymadan önce üç dört saat mutlaka kaynatın sonra tamamen kurutup tekrar kaynatın gül dalı sonrasında başka salınım yapar mı bilmiyorum ama akvaryuma konmadan önce diğer dallara bu işlem uygulanıyor
Mayalı Co2 Sistemi Difüzör
[QUOTE=Navy34]
Çok sağolun hocam çok yardımcı oldunuz.
Maşallah bir kayıp olmaması mükemmel bir durum. [/QUOTE]
Rica ederim bende ilk kez bitkili akvaryum kurdum mümkün olduğunca herşeyi kendim yapmaya çalışıyorum çünkü pahalı bir hobi bildiklerimi aktardım keyifli hobiler hobidaşım :)
[QUOTE=Navy34]
Çok sağolun hocam çok yardımcı oldunuz.
Maşallah bir kayıp olmaması mükemmel bir durum. [/QUOTE]
Rica ederim bende ilk kez bitkili akvaryum kurdum mümkün olduğunca herşeyi kendim yapmaya çalışıyorum çünkü pahalı bir hobi bildiklerimi aktardım keyifli hobiler hobidaşım :)
Mayalı Co2 Sistemi Difüzör
[QUOTE=Navy34]
Hocam vallahi çok sağolun. Aklımda ki pek çok soruyu yanıtlamış oldunuz varolun.
Şimdi biraz daha araştırma yapıp işleme geçme zamanı.
Son olarak bu sistem size kaç ay dayanıyor hocam ? Bir canlı kaybınız oldumu ?[/QUOTE]
Ben mayalı sistem kullanmaya başlayalı yaklaşık bir buçuk ay oldu bu süre içerisinde 1 kere yeniledim sizde kabarcıklar azalinca basınç yeterli gelmediğinde tekrardan şekeri mayayı sıfırlayıp devam edin
Herhangi bir canlı kaybim olmadı aksine bitkilerimde gözle görülür bir gelişme kaydettim
[QUOTE=Navy34]
Hocam vallahi çok sağolun. Aklımda ki pek çok soruyu yanıtlamış oldunuz varolun.
Şimdi biraz daha araştırma yapıp işleme geçme zamanı.
Son olarak bu sistem size kaç ay dayanıyor hocam ? Bir canlı kaybınız oldumu ?[/QUOTE]
Ben mayalı sistem kullanmaya başlayalı yaklaşık bir buçuk ay oldu bu süre içerisinde 1 kere yeniledim sizde kabarcıklar azalinca basınç yeterli gelmediğinde tekrardan şekeri mayayı sıfırlayıp devam edin
Herhangi bir canlı kaybim olmadı aksine bitkilerimde gözle görülür bir gelişme kaydettim
Mayalı Co2 Sistemi Difüzör
[QUOTE=Navy34]
Hocam akvaryumda 2 tane dişi betta, 5 tane de bloodymary karides mevcut. Onun haricinde su yüzeyini hareketlendirmek adına şelale aparatlı iç filtrem var onu kullanıyorum.
Sizce co2 nin bu canlılara zararı olurmu ?[/QUOTE]
Dozunda kullanım hiçbir canlıya zarar vermez sadece kullanımı çok abartılı yapmayın suyun dengesi bozulmasın başka hiç bi problem yaşanmaz inşallah içiniz rahat olsun nasil kullanılması gerektiğini de mutlaka internetten YouTube dan araştırın çok detaylı anlatımlar mevcut
[QUOTE=Navy34]
Hocam akvaryumda 2 tane dişi betta, 5 tane de bloodymary karides mevcut. Onun haricinde su yüzeyini hareketlendirmek adına şelale aparatlı iç filtrem var onu kullanıyorum.
Sizce co2 nin bu canlılara zararı olurmu ?[/QUOTE]
Dozunda kullanım hiçbir canlıya zarar vermez sadece kullanımı çok abartılı yapmayın suyun dengesi bozulmasın başka hiç bi problem yaşanmaz inşallah içiniz rahat olsun nasil kullanılması gerektiğini de mutlaka internetten YouTube dan araştırın çok detaylı anlatımlar mevcut
Mayalı Co2 Sistemi Difüzör
[QUOTE=Navy34]
Hocam gerçekten çok sağolun aklımda ki pek çok soruyu giderdiniz.
Dediğiniz bana çok mantıklı geldi, difüzörü de kendim yapacağım. Çünkü sistanın setleri minimum 300tl ve bu kadar paraları gözden çıkarmış olsam zaten gider tüplü sisteme geçerdim.
Ancak sistemin kapağını gevşeterek ayarlama durumunda sistem herhangi bir zarar görüyormu, mesela tekrardan kapağı sıkıp kapattığınızda Co2 çıkışında vs bir azalma oluyor mu ?
Bir de son olarak 2.5lt lik bir şişe benim 40lt lik akvaryuma ne kadar gider sizce hocam ? Ya da size ne kadar gidiyor ?[/QUOTE]
Kapağı sadece gevşetin tamamen çıkarmayın ki içeri oksijen gitmesin ben hiçbir zararını görmedim kapağı tekrar sıkıştırınca on dakikada tekrar aynı şekilde basınç oluşuyor
2.5 lt bence fazla olur benim akvaryumum 100 lt ben 2lt lik şişe kullaniyorum 2 haftadan fazla gidiyor size bence 1.5 litrelik bı sistem yeterli gelir
Son olarak akvaryumunuzda balık özellikle de dip baliklarindan varsa co2 ye kesinlikle acımayin bırakın uçsun boşa gitsin yetersiz olsun ama önemli olan canlıların sağlığı
YouTube da bircok video var difüzör yapımı hakkında izlerseniz sizde çok kolay yapabilirsiniz
[QUOTE=Navy34]
Hocam gerçekten çok sağolun aklımda ki pek çok soruyu giderdiniz.
Dediğiniz bana çok mantıklı geldi, difüzörü de kendim yapacağım. Çünkü sistanın setleri minimum 300tl ve bu kadar paraları gözden çıkarmış olsam zaten gider tüplü sisteme geçerdim.
Ancak sistemin kapağını gevşeterek ayarlama durumunda sistem herhangi bir zarar görüyormu, mesela tekrardan kapağı sıkıp kapattığınızda Co2 çıkışında vs bir azalma oluyor mu ?
Bir de son olarak 2.5lt lik bir şişe benim 40lt lik akvaryuma ne kadar gider sizce hocam ? Ya da size ne kadar gidiyor ?[/QUOTE]
Kapağı sadece gevşetin tamamen çıkarmayın ki içeri oksijen gitmesin ben hiçbir zararını görmedim kapağı tekrar sıkıştırınca on dakikada tekrar aynı şekilde basınç oluşuyor
2.5 lt bence fazla olur benim akvaryumum 100 lt ben 2lt lik şişe kullaniyorum 2 haftadan fazla gidiyor size bence 1.5 litrelik bı sistem yeterli gelir
Son olarak akvaryumunuzda balık özellikle de dip baliklarindan varsa co2 ye kesinlikle acımayin bırakın uçsun boşa gitsin yetersiz olsun ama önemli olan canlıların sağlığı
YouTube da bircok video var difüzör yapımı hakkında izlerseniz sizde çok kolay yapabilirsiniz
Mayalı Co2 Sistemi Difüzör
[QUOTE=Navy34]
Hocam yanıtınız için çok çok sağolun.
Evet kendim yapmayı da düşündüm fakat sürekli yenilemek gerekiyor tarzı bir kaç şey okudum. Siz bu difüzörü sürekli yeniliyormusunuz ? Ya da bunu kaç ay kullanabiliyorsunuz ?
Onun haricinde check valve ve damla sayacı vs bağlantısını nasıl yaptınız biraz bilgi verebilirseniz çok çok mutlu olurum.
Son olarak bitki gelişimleri nasıl ? [/QUOTE]
Ben aşağı yukarı bir ayı geçti bunu yapalı ama herhangi bir değiştirme yapmadım ki olsa dahi yapımı inanın çok çok basit en fazla içindeki pamuğu değiştirirsiniz değiştirmek gerekiyor mu onu da ilk defa sizden duydum check valve damla sayacı vs hicbirsey kullanmıyorum mayalı şişeyi akvaryum seviyesine yakın koydum içine su gitme sorunu hiç yaşamadım. Bana sorarsanız kendiniz yapın günde 3 saat 4 saat verin sonra şişenin kapağını gevşetin dursun zaten mayalı sistem de bu yapacağınız difüzör de nerdeyse bedava
Bitkilerin formu gayet güzel daha şimdi budamasini yaptım özellikle Co2 verdikten sonra zeytin bitkileri coştu ancak yosun sorunu da bununla birlikte geldi buna dikkat etmenizi tavsiye ederim şimdiden keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/190320231515141.jpg[/IMG]
[QUOTE=Navy34]
Hocam yanıtınız için çok çok sağolun.
Evet kendim yapmayı da düşündüm fakat sürekli yenilemek gerekiyor tarzı bir kaç şey okudum. Siz bu difüzörü sürekli yeniliyormusunuz ? Ya da bunu kaç ay kullanabiliyorsunuz ?
Onun haricinde check valve ve damla sayacı vs bağlantısını nasıl yaptınız biraz bilgi verebilirseniz çok çok mutlu olurum.
Son olarak bitki gelişimleri nasıl ? [/QUOTE]
Ben aşağı yukarı bir ayı geçti bunu yapalı ama herhangi bir değiştirme yapmadım ki olsa dahi yapımı inanın çok çok basit en fazla içindeki pamuğu değiştirirsiniz değiştirmek gerekiyor mu onu da ilk defa sizden duydum check valve damla sayacı vs hicbirsey kullanmıyorum mayalı şişeyi akvaryum seviyesine yakın koydum içine su gitme sorunu hiç yaşamadım. Bana sorarsanız kendiniz yapın günde 3 saat 4 saat verin sonra şişenin kapağını gevşetin dursun zaten mayalı sistem de bu yapacağınız difüzör de nerdeyse bedava
Bitkilerin formu gayet güzel daha şimdi budamasini yaptım özellikle Co2 verdikten sonra zeytin bitkileri coştu ancak yosun sorunu da bununla birlikte geldi buna dikkat etmenizi tavsiye ederim şimdiden keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238387/190320231515141.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
