ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafakaraman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2022 18:52
Son Ziyaret:
14 Kasım 2024 20:27
Toplam Mesaj:
24 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa KARAMAN
Doğum Tarihi:
13 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200x65x60 Arka sump
120x50x60 Yan sump
2E 9D Tropheus Duboisi Maswa
200+ Cüce vatoz ve yavruları
1? 20cm Leopar Vatoz
SON 10 MESAJI
Kahverengi Alg
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Hüdai bey.
Maalesef ben camı dahi silemiyorum çok sıkıntılı bir yerde.
Ro su için hem cihaz alınması lazım hemde ph, sertlik düşürür diye pekte düşünmedim.
Tropheus ph yüksek ve sert su istiyor
O2.
Tankta oksijenin yeterli olduğunu düşünüyorum. Tüm akvaryum hemen hemen her noktasında hava kabarcığı, baloncuğu var.
Nitrat.
Her su değişiminde seachem prime kullanıyorum gereğinden bir tık fazla olacak şekilde. Test kitim yok hiç ölçüm yapmadım
Silikat.
Hiçbir bilgim yok silikatı güzelce araştırmak istiyorum.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Hüdai bey.
Maalesef ben camı dahi silemiyorum çok sıkıntılı bir yerde.
Ro su için hem cihaz alınması lazım hemde ph, sertlik düşürür diye pekte düşünmedim.
Tropheus ph yüksek ve sert su istiyor
O2.
Tankta oksijenin yeterli olduğunu düşünüyorum. Tüm akvaryum hemen hemen her noktasında hava kabarcığı, baloncuğu var.
Nitrat.
Her su değişiminde seachem prime kullanıyorum gereğinden bir tık fazla olacak şekilde. Test kitim yok hiç ölçüm yapmadım
Silikat.
Hiçbir bilgim yok silikatı güzelce araştırmak istiyorum.
Kahverengi Alg
Merhaba arkadaşlar.
Direkt konuya giriyorum 200x65x60 arka sumplı tankım var.
Sumpta kahverengi alg oluşmaya başladı, bende vatozlarımdan 3 adet koydum temizlendi fakat şöyle birşey oldu, arka sump olduğundan fon kağıdı 2 cam arasında ve değiştirilemez, müdahale edilemez şekilde silikonlu.
Nasıl olduysa bir yerden sızdırmış ve su almış. Arasında tahmin edeceğiniz gibi kahverengi alg [:(] işin içinden çıkamadım. Yardımlarınızı bekliyorum..
Üst tank 3 aylık.
Ph 7.9 8.0 arasında sabit.
Su değişimleri. haftada 1 sefer %30-40 arası.
Haftalık kullanılan ilaç.
Su düzenleyici seachem prime,
Bakteri yemi Reeflowers bacteria feeder.
Ayda 1 sefer bakteri kültürü. Seachem stability (ilk kurulumda kullanılan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231844431.jpg[/IMG][EDIT]mustafakaraman,2023-11-15 18:44:47[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar.
Direkt konuya giriyorum 200x65x60 arka sumplı tankım var.
Sumpta kahverengi alg oluşmaya başladı, bende vatozlarımdan 3 adet koydum temizlendi fakat şöyle birşey oldu, arka sump olduğundan fon kağıdı 2 cam arasında ve değiştirilemez, müdahale edilemez şekilde silikonlu.
Nasıl olduysa bir yerden sızdırmış ve su almış. Arasında tahmin edeceğiniz gibi kahverengi alg [:(] işin içinden çıkamadım. Yardımlarınızı bekliyorum..
Üst tank 3 aylık.
Ph 7.9 8.0 arasında sabit.
Su değişimleri. haftada 1 sefer %30-40 arası.
Haftalık kullanılan ilaç.
Su düzenleyici seachem prime,
Bakteri yemi Reeflowers bacteria feeder.
Ayda 1 sefer bakteri kültürü. Seachem stability (ilk kurulumda kullanılan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231844431.jpg[/IMG][EDIT]mustafakaraman,2023-11-15 18:44:47[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
[QUOTE=engokcek]Uzunluk olarak malesef yeterli değil. Tek erkek olsa dahi çiftleşmek istediğinde veya kendi bölgesine diğer balıkları sokmak istemediğinde sürekli bu görüntüyü yaşayabilirsin. Aynı durumları bende yaşadım, nasıl can sıkıcı bir durum olduğunu biliyorum. 2 seçeneğin var bana sorarsan. Ya daha büyük bir akvaryum edinmek ya da erkeğini daha az baskın bir erkekle değiştirmek. [:(][/QUOTE]
Yardım için teşekkürler.
Ben biraz daha sabretmek istiyorum. Daha ilk çiftleşmeleri, damızlık altı. Erkekte ilk yapıyor fazla coşkulu genç, hızlı dönemi durulur ileride [:((]
[QUOTE=engokcek]Uzunluk olarak malesef yeterli değil. Tek erkek olsa dahi çiftleşmek istediğinde veya kendi bölgesine diğer balıkları sokmak istemediğinde sürekli bu görüntüyü yaşayabilirsin. Aynı durumları bende yaşadım, nasıl can sıkıcı bir durum olduğunu biliyorum. 2 seçeneğin var bana sorarsan. Ya daha büyük bir akvaryum edinmek ya da erkeğini daha az baskın bir erkekle değiştirmek. [:(][/QUOTE]
Yardım için teşekkürler.
Ben biraz daha sabretmek istiyorum. Daha ilk çiftleşmeleri, damızlık altı. Erkekte ilk yapıyor fazla coşkulu genç, hızlı dönemi durulur ileride [:((]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
[QUOTE=lgaquatic]Aleyküm selam,
Tropheus'ların yüzme davranışları ilginçtir. Sizi sinir edebilirler. Bu yüzden çok takılmamak lazım. Ama belli ki bir stres durumu da mevcut. Su da salınım yapan bir obje olabilir. Gördüğüm kadarıyla ortada ki dekor gibi yapay olan ne kadar aksesuar varsa tanktan çıkarmanız lazım. Bazı pul yemler de suyu yeşile boyuyor, buna da dikkat edelim. Bunun dışında yüksek bir su değişimi yapıp, yemlemeyi azaltalım. Işıkları 3 gün sürekli kapalı, sonra ki 3 gün de sürekli açık, 7. gün ve sonrası gündüz açık gece kapalı olacak şekilde alıştırıp kullanabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Bu ortadaki dekor reçine diye aldım, salınım yapmıyor diye biliyorum ve onun dışında yapay hiçbir şey yok. Dekorun solundaki vatoz küpü.
Su değişimlerini hafta 1 kez %30-40 civarı yapıyorum.
Işıkları şu şekilde yapmayı istiyordum ama sizce ne kadar mantıklı ? Bu plan için nasıl bir alıştırma süreci yapmam gerekiyor ?
Akıllı priz ile 17.30 da yanıp, 23.00 da kapanması.
Ayrıca teşekkür ederim cevabınız için.
[QUOTE=engokcek]120 cm uzunluğunda akvaryum fakat yan sumpla beraber 100 cm oluyor gördüğüm kadarıyla. Erkek tropheuslar yeterli alan olmadığı zaman tüm sürüyü bir köşeye itebiliyor. İlk önce su değerlerini kontrol edip eğer düzgünse daha büyük bir akvaryum edinmen lazım yoksa baş edemezsin[:(][/QUOTE]
3 aylık akvaryum. Yenisini maalesef alamayacağım.
110cm 1 adet erkek için yetersiz mi gerçekten ?
Su değerleri olarak sadece ph değerine bakabiliyorum. 7.5-8 arası.[EDIT]Mustafakaraman41,2023-11-15 17:31:10[/EDIT]
[QUOTE=lgaquatic]Aleyküm selam,
Tropheus'ların yüzme davranışları ilginçtir. Sizi sinir edebilirler. Bu yüzden çok takılmamak lazım. Ama belli ki bir stres durumu da mevcut. Su da salınım yapan bir obje olabilir. Gördüğüm kadarıyla ortada ki dekor gibi yapay olan ne kadar aksesuar varsa tanktan çıkarmanız lazım. Bazı pul yemler de suyu yeşile boyuyor, buna da dikkat edelim. Bunun dışında yüksek bir su değişimi yapıp, yemlemeyi azaltalım. Işıkları 3 gün sürekli kapalı, sonra ki 3 gün de sürekli açık, 7. gün ve sonrası gündüz açık gece kapalı olacak şekilde alıştırıp kullanabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Bu ortadaki dekor reçine diye aldım, salınım yapmıyor diye biliyorum ve onun dışında yapay hiçbir şey yok. Dekorun solundaki vatoz küpü.
Su değişimlerini hafta 1 kez %30-40 civarı yapıyorum.
Işıkları şu şekilde yapmayı istiyordum ama sizce ne kadar mantıklı ? Bu plan için nasıl bir alıştırma süreci yapmam gerekiyor ?
Akıllı priz ile 17.30 da yanıp, 23.00 da kapanması.
Ayrıca teşekkür ederim cevabınız için.
[QUOTE=engokcek]120 cm uzunluğunda akvaryum fakat yan sumpla beraber 100 cm oluyor gördüğüm kadarıyla. Erkek tropheuslar yeterli alan olmadığı zaman tüm sürüyü bir köşeye itebiliyor. İlk önce su değerlerini kontrol edip eğer düzgünse daha büyük bir akvaryum edinmen lazım yoksa baş edemezsin[:(][/QUOTE]
3 aylık akvaryum. Yenisini maalesef alamayacağım.
110cm 1 adet erkek için yetersiz mi gerçekten ?
Su değerleri olarak sadece ph değerine bakabiliyorum. 7.5-8 arası.[EDIT]Mustafakaraman41,2023-11-15 17:31:10[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
Selamın aleyküm dostlar
Tank: 120x50x55 yandan sumplı
Yan sump:10x50x55
Tank boyutuna 110x50x55 desek daha doğru olur.
Ph: 7.5-8 civarı ve ilaç vs kullanmıyorum.
kullandığım yemler:
1.Dainichi ultima krill 1mm,
2.Dainichi Veggie Fx 3mm (çok sevemediler),
3.Tetra pro algae ve tetra pro colour karışımı
20 gündür bende olan 7 adet 1e 6d (F1-F2 bilinmeyenin yavrusu)
Duboisi Maswalar yem yemede, kur yapmada, yumurta almada şuan için sorun göremedim.
Ancak yanlarına yaklaşamıyorum, 3 adet 3lü mercek beyaz ışığı açamıyorum, erkek her tarafı geziyor, girmedik delik kazmadık çukur bırakmadı.
Dişiler camın tek noktasında 10x10 Luk kısımda sıkış tepiş ve nedense yukarı aşağı hareketleri var. Renkleri karardı, sarılık siyaha dönüyor.
Bu arada su rengim nedense yeşilimsi 3 aylık tank.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222317021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222318071.jpg[/IMG]
Işıkları açmayı bıraktım çok korkuyorlar diye.[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-28 14:37:36[/EDIT]
Selamın aleyküm dostlar
Tank: 120x50x55 yandan sumplı
Yan sump:10x50x55
Tank boyutuna 110x50x55 desek daha doğru olur.
Ph: 7.5-8 civarı ve ilaç vs kullanmıyorum.
kullandığım yemler:
1.Dainichi ultima krill 1mm,
2.Dainichi Veggie Fx 3mm (çok sevemediler),
3.Tetra pro algae ve tetra pro colour karışımı
20 gündür bende olan 7 adet 1e 6d (F1-F2 bilinmeyenin yavrusu)
Duboisi Maswalar yem yemede, kur yapmada, yumurta almada şuan için sorun göremedim.
Ancak yanlarına yaklaşamıyorum, 3 adet 3lü mercek beyaz ışığı açamıyorum, erkek her tarafı geziyor, girmedik delik kazmadık çukur bırakmadı.
Dişiler camın tek noktasında 10x10 Luk kısımda sıkış tepiş ve nedense yukarı aşağı hareketleri var. Renkleri karardı, sarılık siyaha dönüyor.
Bu arada su rengim nedense yeşilimsi 3 aylık tank.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222317021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222318071.jpg[/IMG]
Işıkları açmayı bıraktım çok korkuyorlar diye.[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-28 14:37:36[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci
Selamın aleyküm 9 Aralık'ta yani cuma günü tropheuslarım geldi 1.30 saat su aşılaması yaptım suya girince herhangi bir sorun yoktu ama ilk günden beri bugün 3. Gün hep aynı yerde sabit yüzüyorlar resmi atıyorum, 1e 6d var erkek her yere giriyor her yeri geziyor dişiler hep bir yerde ne yapmam gerekiyor akvaryumum boş gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/121220220841011.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[/VID]
https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-13 05:13:08[/EDIT]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Selamın aleyküm 9 Aralık'ta yani cuma günü tropheuslarım geldi 1.30 saat su aşılaması yaptım suya girince herhangi bir sorun yoktu ama ilk günden beri bugün 3. Gün hep aynı yerde sabit yüzüyorlar resmi atıyorum, 1e 6d var erkek her yere giriyor her yeri geziyor dişiler hep bir yerde ne yapmam gerekiyor akvaryumum boş gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/121220220841011.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[/VID]
https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-13 05:13:08[/EDIT]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Hamburg Su Asansörü Sump
Selamın aleyküm 300 lt akvaryumumda sump kısmına Eheim Compact 600 kullanıyorum yetersiz geliyor Hamburg su asansörü siparişi verdim ama şöyle kullanmayı planlıyorum su asansörünün su çeken yerine kafa motorunu bağlayıp hem kafa motorunun hemde su asansörünün yardımı ile çekim gücünü arttırmak ne kadar mantıklı olur ? Bilen arkadaşlar veya bilmeyen arkadaşlar yorumda bulunup olur mu olmaz mı diye fikirlerinizi sunmanızı bekliyorum.
........................
Birde konu dışı olarak (cevaplamak zorunda değilsiniz ama cevaplarsanız çok makbule geçer) Tropheus maswa 09.12.22 tarihinden beri akvaryumumda (bugün 12.12.22 tarih) 1e 6d alışma sürecindeler ama bu esnada sürekli bir yerde duruyorlar hep aynı yerde yüzüyorlar ama erkek her tarafı geziyor bazen dişileri o aradan çıkartıyor düzelirler mi sizce
Cevap verip ilgilenen güzel insanlara teşekkür ediyorum cevap vermek isteyip tam emin olmayan güzel insanlarda belirterek fikir verirlerse çok güzel olur :) [:nazar:][:nazar:]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Selamın aleyküm 300 lt akvaryumumda sump kısmına Eheim Compact 600 kullanıyorum yetersiz geliyor Hamburg su asansörü siparişi verdim ama şöyle kullanmayı planlıyorum su asansörünün su çeken yerine kafa motorunu bağlayıp hem kafa motorunun hemde su asansörünün yardımı ile çekim gücünü arttırmak ne kadar mantıklı olur ? Bilen arkadaşlar veya bilmeyen arkadaşlar yorumda bulunup olur mu olmaz mı diye fikirlerinizi sunmanızı bekliyorum.
........................
Birde konu dışı olarak (cevaplamak zorunda değilsiniz ama cevaplarsanız çok makbule geçer) Tropheus maswa 09.12.22 tarihinden beri akvaryumumda (bugün 12.12.22 tarih) 1e 6d alışma sürecindeler ama bu esnada sürekli bir yerde duruyorlar hep aynı yerde yüzüyorlar ama erkek her tarafı geziyor bazen dişileri o aradan çıkartıyor düzelirler mi sizce
Cevap verip ilgilenen güzel insanlara teşekkür ediyorum cevap vermek isteyip tam emin olmayan güzel insanlarda belirterek fikir verirlerse çok güzel olur :) [:nazar:][:nazar:]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=M£HM£T]
Size önerdiğim tarzda ledler kendimde kullandım kullanıyorum memnunum, ama dediğiniz üç gözlü modül ledlerden kullanmadım nasıl olur bilemiyorum. Renk olarak benim tercihim 6500k beyaz olurdu.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler
[QUOTE=M£HM£T]
Size önerdiğim tarzda ledler kendimde kullandım kullanıyorum memnunum, ama dediğiniz üç gözlü modül ledlerden kullanmadım nasıl olur bilemiyorum. Renk olarak benim tercihim 6500k beyaz olurdu.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=M£HM£T]
Merhaba, öncelikle pencereden gelen güneşi kesmek isterseniz arka cama düz renk fon hem görsel olarak hemde ışığı kesme konusunda faydalı olur.
Işık konusunda ise 6500k hazır led armatürler var ölçünüze uygun alıp kullanabilirsiniz yeterince iş görür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler.
Vatoz için güneşi kesmek istemiyorum yosun oluşsun.
Hazır LED denedim ama ışığı çok az aydınlatmadı bile benim telefon flaş bile daha iyi aydınlatıyor.
Şimdi benim gün ışığı (sarımtırak)LED mi seçimi yapmam gerekiyor beyaz LED mi seçmem gerekiyor ?
Aklımda 3 gözlü modül ledler var 15 adet bağlantı yapıp adaptörle çalıştırsam ne kadar mantıklı ?[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-08 21:08:30[/EDIT]
[QUOTE=M£HM£T]
Merhaba, öncelikle pencereden gelen güneşi kesmek isterseniz arka cama düz renk fon hem görsel olarak hemde ışığı kesme konusunda faydalı olur.
Işık konusunda ise 6500k hazır led armatürler var ölçünüze uygun alıp kullanabilirsiniz yeterince iş görür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler.
Vatoz için güneşi kesmek istemiyorum yosun oluşsun.
Hazır LED denedim ama ışığı çok az aydınlatmadı bile benim telefon flaş bile daha iyi aydınlatıyor.
Şimdi benim gün ışığı (sarımtırak)LED mi seçimi yapmam gerekiyor beyaz LED mi seçmem gerekiyor ?
Aklımda 3 gözlü modül ledler var 15 adet bağlantı yapıp adaptörle çalıştırsam ne kadar mantıklı ?[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-08 21:08:30[/EDIT]
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=Taha Şen]
Balıkların ışığa ihtiyacı yok. Fazla ışık stres yapar zaten. Ayrıca bakteri döngüsünü japonlarla mı sağlıyorsunuz? Sert konuşmak istemiyorum cevap bekliycem...[/QUOTE]
Hayır tabiki de Japonlarla yapmıyorum.
Su düzenleyici kullanım 1 hafta kapağı açık suyu havalandırdım,
Bakteri kültürü ve bakteri yemi kullandım 1 hafta isterseniz boş kutuları duruyor.
2 akvaryum var bende diğeri 40 litre maswa alana kadar ötekini sağlamlaştıracağım japona kovada bakmak daha mı iyi ? cani değilim bu kadar da açıklama yaptım. Fark ettiyseniz sump ve yanında iç filtre var çalışıyor bakteriyi yeniledim onlar için daha ne yapayım
LED den bahsedelim gerek yok diyorsunuz da maswalar için oldukça önemli olduklarını okudum izledim vs vs ne yapmam gerekiyor
Akıllı priz alıp sabit zamanlarda yanıp kapanmasını bile sağlamak istiyorum mesela her gün akşam 18.00 da LED i yaksın 24.00 da kapasın bunu bile yapıcam ama LED ne seçmem gerekiyor[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-07 21:24:47[/EDIT]
[QUOTE=Taha Şen]
Balıkların ışığa ihtiyacı yok. Fazla ışık stres yapar zaten. Ayrıca bakteri döngüsünü japonlarla mı sağlıyorsunuz? Sert konuşmak istemiyorum cevap bekliycem...[/QUOTE]
Hayır tabiki de Japonlarla yapmıyorum.
Su düzenleyici kullanım 1 hafta kapağı açık suyu havalandırdım,
Bakteri kültürü ve bakteri yemi kullandım 1 hafta isterseniz boş kutuları duruyor.
2 akvaryum var bende diğeri 40 litre maswa alana kadar ötekini sağlamlaştıracağım japona kovada bakmak daha mı iyi ? cani değilim bu kadar da açıklama yaptım. Fark ettiyseniz sump ve yanında iç filtre var çalışıyor bakteriyi yeniledim onlar için daha ne yapayım
LED den bahsedelim gerek yok diyorsunuz da maswalar için oldukça önemli olduklarını okudum izledim vs vs ne yapmam gerekiyor
Akıllı priz alıp sabit zamanlarda yanıp kapanmasını bile sağlamak istiyorum mesela her gün akşam 18.00 da LED i yaksın 24.00 da kapasın bunu bile yapıcam ama LED ne seçmem gerekiyor[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-07 21:24:47[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
