ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
godric1461
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Eylül 2022 22:42
Son Ziyaret:
03 Haziran 2024 19:09
Toplam Mesaj:
22 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
godric1461
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Trabzonspor
SON 10 MESAJI
Kaç Adet Tetra
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, sağ olun.30 taneye tamamlıyorum.
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, sağ olun.30 taneye tamamlıyorum.
Kaç Adet Tetra
[QUOTE=Akif Fatih]Akvaryum hacminiz nedir ?[/QUOTE]
Yazmayı unutmuşum 😅 150 litre hacim
[QUOTE=Edge]Transgenetik ucube balık koymayarak başlayabilirsiniz, patronunuza selamlar.[/QUOTE]
Ucube olduğunu düşünmüyorum.Deniz anasından renk aktarımı yapılıyor diye de ucube denmesi hiç hoş değil.
[QUOTE=Akif Fatih]Akvaryum hacminiz nedir ?[/QUOTE]
Yazmayı unutmuşum 😅 150 litre hacim
[QUOTE=Edge]Transgenetik ucube balık koymayarak başlayabilirsiniz, patronunuza selamlar.[/QUOTE]
Ucube olduğunu düşünmüyorum.Deniz anasından renk aktarımı yapılıyor diye de ucube denmesi hiç hoş değil.
Kaç Adet Tetra
Merhabalar arkadaşlar.Patronun odasına yeni akvaryum (150 litre ) kuruyorum.Şuanda 20 adet 2 cm transgenetik tetra var.Gözüne az geldi ve akvaryumu doldur diyor:İçinde bir adet pipo ve bir adet lifetech 835 dış filtre var.Bu akvaryumda toplam kaç adet transgenetik bakabilirim ? Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/230820231058331.jpg[/IMG][EDIT]godric1461,2023-08-23 12:02:18[/EDIT]
Merhabalar arkadaşlar.Patronun odasına yeni akvaryum (150 litre ) kuruyorum.Şuanda 20 adet 2 cm transgenetik tetra var.Gözüne az geldi ve akvaryumu doldur diyor:İçinde bir adet pipo ve bir adet lifetech 835 dış filtre var.Bu akvaryumda toplam kaç adet transgenetik bakabilirim ? Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/230820231058331.jpg[/IMG][EDIT]godric1461,2023-08-23 12:02:18[/EDIT]
Danio Zebra İç Parazit
Benimde akvaryumda 20 adet zebra danio var.Ama haftada 1 kayıp yaşıyorum.Sarımsaklı yemde fayda etmiyor.Bugün kontil damla alıp ana tanka uygulamayı düşünüyorum.[EDIT]godric1461,2023-02-09 12:54:46[/EDIT]
Benimde akvaryumda 20 adet zebra danio var.Ama haftada 1 kayıp yaşıyorum.Sarımsaklı yemde fayda etmiyor.Bugün kontil damla alıp ana tanka uygulamayı düşünüyorum.[EDIT]godric1461,2023-02-09 12:54:46[/EDIT]
Hobiye Başlangıç Akvaryumum
[QUOTE=Berkey]"think small" mottosunun canlı kanıtı. nacizane çok huzur verici duruyor. basit şeyler ile neler yapılabileceği gözler önünde. [:iyi:]
edit: arka plana capompa ,
kayaların sol çaprazına ve sağ çaprazına ludwigia repens.
tadından yenmez [/QUOTE]
Önerileriniz için teşekkür ederim.Oldukça acemiyim bu hobide.Ludwigia repens benimde hoşuma gitti araştırmaya başlıyorum.Yalnız capompa ile ilgili bir şey bulamadım.Görsel atabilir misiniz ?
[QUOTE=muussaacca]Gayet güzel bir akvaryum
Bir sorum olcaktı bende kurmayı düşünüyorumda dış filtrenizden memnunmusunuz? Debi ve dipteki pislikleri çekiyormu ?
[/QUOTE]
Dış filtremden memnunum.Debisi gayet yeterli ama pislik çekmiyor pek.Ben içinde 2 adet sünger bırakıp sera siporax ve sera elyaf ekledim.Elyaf ekledikten sonra minicik tozlar bile yok.Su gerçekten çok temiz.Çokta sessiz çalışıyor.
[QUOTE=Berkey]"think small" mottosunun canlı kanıtı. nacizane çok huzur verici duruyor. basit şeyler ile neler yapılabileceği gözler önünde. [:iyi:]
edit: arka plana capompa ,
kayaların sol çaprazına ve sağ çaprazına ludwigia repens.
tadından yenmez [/QUOTE]
Önerileriniz için teşekkür ederim.Oldukça acemiyim bu hobide.Ludwigia repens benimde hoşuma gitti araştırmaya başlıyorum.Yalnız capompa ile ilgili bir şey bulamadım.Görsel atabilir misiniz ?
[QUOTE=muussaacca]Gayet güzel bir akvaryum
Bir sorum olcaktı bende kurmayı düşünüyorumda dış filtrenizden memnunmusunuz? Debi ve dipteki pislikleri çekiyormu ?
[/QUOTE]
Dış filtremden memnunum.Debisi gayet yeterli ama pislik çekmiyor pek.Ben içinde 2 adet sünger bırakıp sera siporax ve sera elyaf ekledim.Elyaf ekledikten sonra minicik tozlar bile yok.Su gerçekten çok temiz.Çokta sessiz çalışıyor.
Hobiye Başlangıç Akvaryumum
Merhabalar değerli forum üyeleri.Öncelikle forumda tecrübelerini ve deneyimlerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim.Onlar sayesinde (kendimce) sorunsuz bi' akvaryum kurabildim.Eksiklerim illa ki vardır.Sizlerden fikir almak istiyorum.Akvaryumun kenarları köşeli olduğu için basış borusunu tam koyamıyorum bu yüzden de su yüzeyinde çok dalgalanma olmuyor.Fakat akvaryum 1.5 aydır aktif ve sadece iki kayıp yaşadım oksijen sorunu oluyo mudur acaba ? İki kaybında geldiği yerle alakalı olduğunu düşünüyorum.Canlıpetshop'dan 15 tane alsancakpetshop'dan 5 tane zebra danio aldım.Alsancakpetshop'dan aldıklarımın rengi ve genel durumları çok iyi olmasına rağmen canlıpetshop'dakilerin rengi ve genel şekillerinde bozukluklar vardı.Yem olarak tetra pul yem ve tetra pro colour kullanıyorum.Hava motoru olmadığı için artemia vs veremiyorum.Sizinde bu tür ve akvaryumum için tavsiyeleriniz varsa dinlemeye hazırım :)
50x40x40
Tetra 100w ısıtıcı
Sunsun 603b (sera siporax ve sera elyaf ekledim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231451591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452181.jpg[/IMG][EDIT]godric1461,2023-01-01 14:54:28[/EDIT]
Merhabalar değerli forum üyeleri.Öncelikle forumda tecrübelerini ve deneyimlerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim.Onlar sayesinde (kendimce) sorunsuz bi' akvaryum kurabildim.Eksiklerim illa ki vardır.Sizlerden fikir almak istiyorum.Akvaryumun kenarları köşeli olduğu için basış borusunu tam koyamıyorum bu yüzden de su yüzeyinde çok dalgalanma olmuyor.Fakat akvaryum 1.5 aydır aktif ve sadece iki kayıp yaşadım oksijen sorunu oluyo mudur acaba ? İki kaybında geldiği yerle alakalı olduğunu düşünüyorum.Canlıpetshop'dan 15 tane alsancakpetshop'dan 5 tane zebra danio aldım.Alsancakpetshop'dan aldıklarımın rengi ve genel durumları çok iyi olmasına rağmen canlıpetshop'dakilerin rengi ve genel şekillerinde bozukluklar vardı.Yem olarak tetra pul yem ve tetra pro colour kullanıyorum.Hava motoru olmadığı için artemia vs veremiyorum.Sizinde bu tür ve akvaryumum için tavsiyeleriniz varsa dinlemeye hazırım :)
50x40x40
Tetra 100w ısıtıcı
Sunsun 603b (sera siporax ve sera elyaf ekledim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231451591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/010120231452181.jpg[/IMG][EDIT]godric1461,2023-01-01 14:54:28[/EDIT]
Dış Filtreyle Başım Belada
Hava varken değişik bir ses çıkartıyor ama hava gidince videoda ki ses kalıyor.Taşacak kadar su ekledim ama emiş borusunu doldurmamıştım.Bir de onu deneyeyim.
Hava varken değişik bir ses çıkartıyor ama hava gidince videoda ki ses kalıyor.Taşacak kadar su ekledim ama emiş borusunu doldurmamıştım.Bir de onu deneyeyim.
Dış Filtreyle Başım Belada
Merhabalar herkese.İlk kez akvaryum kuruyorum.Dış filtrenin havasını almama rağmen geçmeyen bir ses var.Hava varken ki ses gidiyor ama paylaştığım ses asla gitmiyor.Ayrıca akvaryum hizasına çıkardığım filtreyi aç kapa yaptığımda akvaryuma su basamıyor.Sorun nerede acaba yardım eder misiniz ? Bir çok konu okudum ama derdime çare bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/271020221909031.jpg[/IMG]
Video: [URL]https://www.veed.io/view/dbea6697-f357-4913-8242-126b582dc6ac[/URL][EDIT]godric1461,2022-10-27 19:34:56[/EDIT]
Merhabalar herkese.İlk kez akvaryum kuruyorum.Dış filtrenin havasını almama rağmen geçmeyen bir ses var.Hava varken ki ses gidiyor ama paylaştığım ses asla gitmiyor.Ayrıca akvaryum hizasına çıkardığım filtreyi aç kapa yaptığımda akvaryuma su basamıyor.Sorun nerede acaba yardım eder misiniz ? Bir çok konu okudum ama derdime çare bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236437/271020221909031.jpg[/IMG]
Video: [URL]https://www.veed.io/view/dbea6697-f357-4913-8242-126b582dc6ac[/URL][EDIT]godric1461,2022-10-27 19:34:56[/EDIT]
80 Lt'de Filtre Kararsızlığı
[QUOTE=Aquascaper]Merhaba öncelikle, eden 501 tercih edebilirsiniz ask aparatsız kullanılabiliyor küçük dış filtre diyebiliriz. Fiyatı piyasaya göre biraz yüksek 700₺ civarları olması lazım ,sunsunlarda suan sıfırları 400-500₺ civarları gidiyor.
Temin etme konusunda gelirsek internette bulamazsınız stoklar yok. Ankara'da nk aqua studio var Instagram üzerinden ulaşabilirsiniz kargo imkanı veriyor onun sattığını biliyorum. İlgilenirseniz diye link bırakıyorum
https://www.instagram.com/p/CjD18FMtQrk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için.Güç tüketimi biraz fazla geldi o yüzden Sunsun 603b almaya karar verdim.
[QUOTE=Aquascaper]Merhaba öncelikle, eden 501 tercih edebilirsiniz ask aparatsız kullanılabiliyor küçük dış filtre diyebiliriz. Fiyatı piyasaya göre biraz yüksek 700₺ civarları olması lazım ,sunsunlarda suan sıfırları 400-500₺ civarları gidiyor.
Temin etme konusunda gelirsek internette bulamazsınız stoklar yok. Ankara'da nk aqua studio var Instagram üzerinden ulaşabilirsiniz kargo imkanı veriyor onun sattığını biliyorum. İlgilenirseniz diye link bırakıyorum
https://www.instagram.com/p/CjD18FMtQrk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için.Güç tüketimi biraz fazla geldi o yüzden Sunsun 603b almaya karar verdim.
80 Lt'de Filtre Kararsızlığı
[QUOTE=SonOfWolf]Çöpçü 6 olsa daha hoş olur ama bahsi geçen balıklar için akvaryumunuz sanki biraz küçük gelebilir. Düzenli bakım, uygun bir yem diyeti ile sağlıklı bakılabilirler ama pigme cory bulabilirseniz bir nebze yükü azaltabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim onu da bi' araştırayım.
[QUOTE=SonOfWolf]Çöpçü 6 olsa daha hoş olur ama bahsi geçen balıklar için akvaryumunuz sanki biraz küçük gelebilir. Düzenli bakım, uygun bir yem diyeti ile sağlıklı bakılabilirler ama pigme cory bulabilirseniz bir nebze yükü azaltabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim onu da bi' araştırayım.
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
MelihB,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
NotEvenBeginner,
mustafatelli,
OKIRATLI,
darkaura,
0rnn,
Sungurr,
EKAR,
layper,
Betul_,
emirkagan,
Jeveux,
AreS,
yeekim,
DigitalPen,
osmandbnl,
Ancalagon,
nazemert1,
bysmokin,
Ahmetsefa05,
Brdk64,
nniiaa,
SedatC,
Hknçkl,
Dextran,
sina cen,
dimbeleth,
cenkistan,
ozherele_yvoi,
eflatunaxoy,
DARK ONE,
Mustafa bozkurt,
Phos,
ozherele_vaPa,
HalilSefaa,
Mfk22,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
Ers1905,
aupqua,
odiox,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
