ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
florasan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ağustos 2022 17:21
Son Ziyaret:
26 Haziran 2026 18:29
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet Kılıç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet Kılıç
SON 10 MESAJI
Melek Ölü Taklidi
Gün içerisinde bir sorunu yok; yemlerini düzgün yiyor ve akvaryumda stres yaratacak herhangi bir durum da görmedim. Akvaryumumu uzun bir süre çalışma odamda tutmak zorunda kaldım ve geceleri de sürekli gözümün önünde olurdu ama buna rağmen hiç bu şekilde bir durumla karşılaşmadım. 2 sefer bununla karşılaştığımda yatar pozisyonda da değildi, sanki balıktan can çıkmış da bedeni akvaryum akıntısında köşeye vurmuş gibi vücudunun altı yere üstü cama dayalı duruyordu. Solunumu da normalde gözlemlediğimden çok daha yavaştı. Makul bir mantık yürütürsek bayıldığından başka bir şey söylemem ama nasıl bir tedavi uygulayacağımı şaşırdım. Sorunun nerden kaynaklandığını asla bulamıyorum.
Gün içerisinde bir sorunu yok; yemlerini düzgün yiyor ve akvaryumda stres yaratacak herhangi bir durum da görmedim. Akvaryumumu uzun bir süre çalışma odamda tutmak zorunda kaldım ve geceleri de sürekli gözümün önünde olurdu ama buna rağmen hiç bu şekilde bir durumla karşılaşmadım. 2 sefer bununla karşılaştığımda yatar pozisyonda da değildi, sanki balıktan can çıkmış da bedeni akvaryum akıntısında köşeye vurmuş gibi vücudunun altı yere üstü cama dayalı duruyordu. Solunumu da normalde gözlemlediğimden çok daha yavaştı. Makul bir mantık yürütürsek bayıldığından başka bir şey söylemem ama nasıl bir tedavi uygulayacağımı şaşırdım. Sorunun nerden kaynaklandığını asla bulamıyorum.
Melek Ölü Taklidi
Akvaryumumda 3 tetra bir leopar vatoz ve 2 meleğim var. Meleklerimden birini geçtiğimiz günlerde annem akvaryumda kumun üzerinde yatarken bulmuş. Öldü sanıp akvaryumdan çıkartmak için almaya çalışırken dokununca da canlanmış. Bunu anlattığında bir anlam veremedim, daha sonrasında da akvaryumda bir anormallik göremediğim için fazla üzerinde durmamıştım ama bugün ben de aynı şekilde yakaladım meleği. Nefes alıyordu ama en ufak bir hareketi yoktu. Dibe düşmüş şekilde duruyor ve yüzmüyorda. Dokunduğumda canlandı tekrar ama neden böyle yaptığını anlamıyorum. Bununla daha önce karşılaşan oldu mu hiç. 2 Senedir melek besliyorum ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.
Akvaryumumda 3 tetra bir leopar vatoz ve 2 meleğim var. Meleklerimden birini geçtiğimiz günlerde annem akvaryumda kumun üzerinde yatarken bulmuş. Öldü sanıp akvaryumdan çıkartmak için almaya çalışırken dokununca da canlanmış. Bunu anlattığında bir anlam veremedim, daha sonrasında da akvaryumda bir anormallik göremediğim için fazla üzerinde durmamıştım ama bugün ben de aynı şekilde yakaladım meleği. Nefes alıyordu ama en ufak bir hareketi yoktu. Dibe düşmüş şekilde duruyor ve yüzmüyorda. Dokunduğumda canlandı tekrar ama neden böyle yaptığını anlamıyorum. Bununla daha önce karşılaşan oldu mu hiç. 2 Senedir melek besliyorum ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.
Melek'ler Çiftleşiyor. Nasıl Bir Bakım Yapmalıyım?
Akvaryumda 3 biyogenetik tetra ,2 Melek ve 1 cüce vatoz besliyorum. Aslında tek meleğim vardı (sarı olan, erkek) ancak 1 - 1.5 hafta önce siyah dişi melek katıldı akvaryuma. Bugün iç filtreyi değiştirirken fark ettim dişi melek anubias'ın üzerine yumurta bırakmış ve gözlemdiğim kadarıyla erkek de döllüyor. Henüz yumurta yeme durumu da görmedim. Bir kaç gündür meleklerin gerginliğini görüyordum zaten ama çıkarımlayamamıştım.
Tetralara karşı şiddetli bir saldırı yaptıklarını hiç görmedim bu güne kadar ama şu anda erkek yumruta çevresine dişi melek hariç kimseyi yaklaştırmıyor. Ancak daha önce yumurta ya da yavru bakımıyla ilgili bir tecrübem olmadı. Şu aşamadan itibaren yumurtaları ya da melekleri farklı bir yere taşımam gerekir mi. Ne yapmam ya da nasıl bakım yapmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241711571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241722271.jpg[/IMG]
Akvaryumda 3 biyogenetik tetra ,2 Melek ve 1 cüce vatoz besliyorum. Aslında tek meleğim vardı (sarı olan, erkek) ancak 1 - 1.5 hafta önce siyah dişi melek katıldı akvaryuma. Bugün iç filtreyi değiştirirken fark ettim dişi melek anubias'ın üzerine yumurta bırakmış ve gözlemdiğim kadarıyla erkek de döllüyor. Henüz yumurta yeme durumu da görmedim. Bir kaç gündür meleklerin gerginliğini görüyordum zaten ama çıkarımlayamamıştım.
Tetralara karşı şiddetli bir saldırı yaptıklarını hiç görmedim bu güne kadar ama şu anda erkek yumruta çevresine dişi melek hariç kimseyi yaklaştırmıyor. Ancak daha önce yumurta ya da yavru bakımıyla ilgili bir tecrübem olmadı. Şu aşamadan itibaren yumurtaları ya da melekleri farklı bir yere taşımam gerekir mi. Ne yapmam ya da nasıl bakım yapmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241711571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241722271.jpg[/IMG]
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Bugün ilk defa bir şeyler yediler artemia verdim şimdilik, toparlanana kadar rahat yiyebilecekleri bir şey olur diye düşündüm. İki part baktopur kullanmıştım onun etkisi sanıyorum. Sabah sera fishtamin sipariş ettim yarın da gelirse yemlerini onunla birlikte verip su değişimi yapıcam.
Bugün ilk defa bir şeyler yediler artemia verdim şimdilik, toparlanana kadar rahat yiyebilecekleri bir şey olur diye düşündüm. İki part baktopur kullanmıştım onun etkisi sanıyorum. Sabah sera fishtamin sipariş ettim yarın da gelirse yemlerini onunla birlikte verip su değişimi yapıcam.
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
[QUOTE=sinanyas]Samet arkadaşım şurup değil tablet!!! Keşke sorsaydınız önceden.
[/QUOTE]
Haklısınız benim yanlış insiyatifim, benim hatam ama şu an ne yapabiliriz durumu bu halden nasıl kurtarabiliriz.
[QUOTE=sinanyas]Samet arkadaşım şurup değil tablet!!! Keşke sorsaydınız önceden.
[/QUOTE]
Haklısınız benim yanlış insiyatifim, benim hatam ama şu an ne yapabiliriz durumu bu halden nasıl kurtarabiliriz.
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Sera baktopur direct bulamadığım için öğlen gidip sera baktopur aldım (sıvı olan) suya ekledim. Ekleme yaptıktan sonra evden çıkmıştım şimdi yeni geldim, su yeşile bürünmüş ve balıkların garip hareketleri var; biri geri geri gidiyodu diğeri de sakince dururken bi anda koşup cama kafa attı tak diye ses geldi. Yani allah korusun bir şey olacak diye ben ne yapacağımı şaşırdım. [EDIT]florasan,2022-09-07 20:42:54[/EDIT]
Sera baktopur direct bulamadığım için öğlen gidip sera baktopur aldım (sıvı olan) suya ekledim. Ekleme yaptıktan sonra evden çıkmıştım şimdi yeni geldim, su yeşile bürünmüş ve balıkların garip hareketleri var; biri geri geri gidiyodu diğeri de sakince dururken bi anda koşup cama kafa attı tak diye ses geldi. Yani allah korusun bir şey olacak diye ben ne yapacağımı şaşırdım. [EDIT]florasan,2022-09-07 20:42:54[/EDIT]
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Flagyl aldım ama şurup olarak aldım bilmiyorum iyi mi yaptım. Suyu çok kötü bi hale getirdi filtremi tıkadı. Dün melekleri başka temiz bir tanka aldım tankı değiştirirken de ıslak bez üzerine koyup ağızlarına biraz flagyl dökmeye çalıştım. Somut bir değişiklik hala yok 6-7 gün oldu en son yem yediklerinden beri açlıktan bi şey olucakd diye korkuyorum
Flagyl aldım ama şurup olarak aldım bilmiyorum iyi mi yaptım. Suyu çok kötü bi hale getirdi filtremi tıkadı. Dün melekleri başka temiz bir tanka aldım tankı değiştirirken de ıslak bez üzerine koyup ağızlarına biraz flagyl dökmeye çalıştım. Somut bir değişiklik hala yok 6-7 gün oldu en son yem yediklerinden beri açlıktan bi şey olucakd diye korkuyorum
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Melek Balığı, 1 kök anubias bitki, 1 kök amazon kılıcı bitki
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26 derece sıcaklık, ~7pH
Filitrasyon: 1 iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir 8 lt su değişimi
Akvaryumumda 2 melek balığım var bir süredir bir anormallik olduğunu hissediyordum ama somut bir şey olmadığı için bir şey yapmamıştım. Bu son 2 gündür ciddi bir iştahsızlık var iki meleğimde de. Birisi zar zor bir iki lokma yiyor diğeri daha hiç bir şey yemedi. Normalde kapımı gözlerler, eve girdiğimde koşa koşa yanıma gelirlerdi genel itibarıyla da mutlulardı oynarlardı, şimdi ikisi de hiç bir şeyi umursamıyorlar bitkilerin arkasına kuytulara giriyorlar, sürekli diplerdeler. Yem verirken bile hiç umurlarında olmuyor hiç görmüyorlarmış gibi sanki.
Bugün eve geldiğimde daha da kötü hissettiklerini gördüm hemen evdeki diğer tankı doldurdum su düzenleyici atıp filtre çalıştırdım internetten de bakteri kültürü sipariş verdim ama kargo gelecek ben suya katıcam en az bir gün de o şekilde bekleyecek derken o sırada balıklara bir şey olur diye çok korkuyorum bilmiyorum Ne yapmam gerekiyor sorun ne.
Normal rutin bi şekilde devam ediyorduk son dönemde yaptığım farklı hiç bir şey yok. Sadece bir süre önce anubiasın yapraklarında ufak kararma, kahverengiye çalmalar görüyordum bölgesel şekilde ama arada balıkların dışkıları yapraklara düştüğü için asidik olarak onların ufak ufak yaprakları yaktığını düşünüyorum.
Bundan önceki açtığım konuda genel olarak bu balıklarala nasıl tanıştığımızı yazmıştım o konuda bana filtreyi yanlış kullandığımı söylemişti bazı arkadaşlar. Onlardan sonra bunu düzelttim.
Ufak toz gibi şeyler oluyordu akvaryumun içinde ben balık sayım az olduğu için CO2 yetersizliği olarak düşünüp mayalı sistem yapmıştım çok güzel çalışmıştı bitkilerim hızlı büyümüştü ve bahsettiğim toz varî şeylerin de kaybolduğunu görmüştüm
Bahsettiğim toz gibi şeyler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824341.jpg[/IMG]
Geçenlerde anubias üzerindeki kararmaları görünce elle silinip silinmediğine bakmak için bitkiye elimi atmıştım böyle mantar gibi değil ama toz yumağımsı şeyler olduğunu gördüm özellikle yaprakların altında. Elimle sildim onları hemen. Sudaki pislikleri filtre rahat tutsun diye pislikleri birbirine tutturan ReeFlowers Aqua Clear damlatmıştım ben onun etkisiyle tutunduğunu düşünüyorum ama size de bildirmiş olayım bunu.
Bahsettiğim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221833361.jpg[/IMG]
(Filtrenin sağ üstündeki parçacık gibi)
Yazıyı çok düzgün yazamadığımın farkındayım ama biraz korku ve telaşla yazdığım için bu şekilde oldu affınıza sığınıyorum lütfen iyi haberler verin
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Melek Balığı, 1 kök anubias bitki, 1 kök amazon kılıcı bitki
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26 derece sıcaklık, ~7pH
Filitrasyon: 1 iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir 8 lt su değişimi
Akvaryumumda 2 melek balığım var bir süredir bir anormallik olduğunu hissediyordum ama somut bir şey olmadığı için bir şey yapmamıştım. Bu son 2 gündür ciddi bir iştahsızlık var iki meleğimde de. Birisi zar zor bir iki lokma yiyor diğeri daha hiç bir şey yemedi. Normalde kapımı gözlerler, eve girdiğimde koşa koşa yanıma gelirlerdi genel itibarıyla da mutlulardı oynarlardı, şimdi ikisi de hiç bir şeyi umursamıyorlar bitkilerin arkasına kuytulara giriyorlar, sürekli diplerdeler. Yem verirken bile hiç umurlarında olmuyor hiç görmüyorlarmış gibi sanki.
Bugün eve geldiğimde daha da kötü hissettiklerini gördüm hemen evdeki diğer tankı doldurdum su düzenleyici atıp filtre çalıştırdım internetten de bakteri kültürü sipariş verdim ama kargo gelecek ben suya katıcam en az bir gün de o şekilde bekleyecek derken o sırada balıklara bir şey olur diye çok korkuyorum bilmiyorum Ne yapmam gerekiyor sorun ne.
Normal rutin bi şekilde devam ediyorduk son dönemde yaptığım farklı hiç bir şey yok. Sadece bir süre önce anubiasın yapraklarında ufak kararma, kahverengiye çalmalar görüyordum bölgesel şekilde ama arada balıkların dışkıları yapraklara düştüğü için asidik olarak onların ufak ufak yaprakları yaktığını düşünüyorum.
Bundan önceki açtığım konuda genel olarak bu balıklarala nasıl tanıştığımızı yazmıştım o konuda bana filtreyi yanlış kullandığımı söylemişti bazı arkadaşlar. Onlardan sonra bunu düzelttim.
Ufak toz gibi şeyler oluyordu akvaryumun içinde ben balık sayım az olduğu için CO2 yetersizliği olarak düşünüp mayalı sistem yapmıştım çok güzel çalışmıştı bitkilerim hızlı büyümüştü ve bahsettiğim toz varî şeylerin de kaybolduğunu görmüştüm
Bahsettiğim toz gibi şeyler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824341.jpg[/IMG]
Geçenlerde anubias üzerindeki kararmaları görünce elle silinip silinmediğine bakmak için bitkiye elimi atmıştım böyle mantar gibi değil ama toz yumağımsı şeyler olduğunu gördüm özellikle yaprakların altında. Elimle sildim onları hemen. Sudaki pislikleri filtre rahat tutsun diye pislikleri birbirine tutturan ReeFlowers Aqua Clear damlatmıştım ben onun etkisiyle tutunduğunu düşünüyorum ama size de bildirmiş olayım bunu.
Bahsettiğim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221833361.jpg[/IMG]
(Filtrenin sağ üstündeki parçacık gibi)
Yazıyı çok düzgün yazamadığımın farkındayım ama biraz korku ve telaşla yazdığım için bu şekilde oldu affınıza sığınıyorum lütfen iyi haberler verin
Melek Balıklarım İçin Yem Ve Bakım Önerisi
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, azot döngüsünü bir araştırmanızı öneririm. Oğuz beyin dediği gibi filtre hep açık olmalı, belki filtrenizi değiştirmek gerekiyordur.
AHM marka yemi hiç denemedim ancak içeriğine bakınca zaten çok düşük kaliteli olduğu anlaşılıyor. AHM'nin ilham Aldığı Tetra Bits ürününü bir araştırın isterseniz.
Bir de su düzenleyici dediğiniz acaba suyu mavi yapıyor mu? Su düzenleyici dediğiniz nedir acaba?
[/QUOTE]
Su düzenleyici diye bahsettiğim şey fotoğrafta ReeFlowers'ın Effective Conditioner yazan ürünü. Suyun rengine bir değişikliğe sebep olmuyor zaten kendisi de şeffaf ve sadece birkaç damla damlatıyorum. Musluk suyundan kloru temizlemesi için kullanıyorum.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, azot döngüsünü bir araştırmanızı öneririm. Oğuz beyin dediği gibi filtre hep açık olmalı, belki filtrenizi değiştirmek gerekiyordur.
AHM marka yemi hiç denemedim ancak içeriğine bakınca zaten çok düşük kaliteli olduğu anlaşılıyor. AHM'nin ilham Aldığı Tetra Bits ürününü bir araştırın isterseniz.
Bir de su düzenleyici dediğiniz acaba suyu mavi yapıyor mu? Su düzenleyici dediğiniz nedir acaba?
[/QUOTE]
Su düzenleyici diye bahsettiğim şey fotoğrafta ReeFlowers'ın Effective Conditioner yazan ürünü. Suyun rengine bir değişikliğe sebep olmuyor zaten kendisi de şeffaf ve sadece birkaç damla damlatıyorum. Musluk suyundan kloru temizlemesi için kullanıyorum.
Melek Balıklarım İçin Yem Ve Bakım Önerisi
Öncelikle hepinize merhabalar bu arkadaşların adı Sadi(siyah) ve Zeliş(gri ince uzun). İkisi de kuyruklarıyla birlikte yukarıdan aşağı 7-8cm civarındalar ama gövdeleri ufak. Bundan 3.5 ay kadar önce Nisan ayında Sadiyi arkadaşlarım bana evde arkadaşlık etsin diyerek almışlar ama onların Sadiyi aldığı akvaryumcu hem japon yemi hem de ufak bir fanus vermiş ki bunlarla yaşar diyerek. Ben Sadiyi aldığımda fanustaydı ve japon yemi veriyordum haliyle de yemiyordu. Neden yemiyor neden yemiyor diye hayıflanırken araştırmalarla, petshoplara sora sora öğrendim türünün melek olduğunu, etçil olduğunu. 1 hafta kadar öyle aç aç fanusta zar zor nefes almaya çalışıyordu Sadi. 1 haftada 80cm bir akvaryum ayarlayabildim Sadiyi oraya aldım. Pul yem bulmam da ayrıca 4-5 gün kadar sürdü. Sadiyle düzenimizi bulduktan, birbirimize alıştıktan sonra da aramıza Zeliş katıldı.
Bu arkadaşlar uzun süredir aynı pul yemi yiyorlar. Şu an elimde kovadan ayırma pul yem, "Ahm Bits Discus Granulat" ve "TetraPro Energy Multi-Crisps" var (Fazla aşina olmadığım için tam isimlerini yazdım yanlışlık yapmayayım). Granül yemi galiba yemesi zor sert keskin diye çok sevmiyorlar, Tetra'yı da normal pul yemle yemlerken araya 1-2 tane atıyorum. Sadece Sadi yiyor o da yeni yeni alıştı. Sularını 1 hafta bekletiyorum beklerken de içine 4 damla su düzenleyici damlatıyoum. Filtreyi fazla açamıyorum hoşlanmıyorlar günde 1 saat açık kalıyor kalmıyor genel olarak hep tam durgun sudalar.
Benim sormak istediğim Sadiler için hangi marka yemleri almalıyım nasıl bir diyet uygulamalıyım ve şu ana kadar neleri yanlış yapmışım nasıl düzeltmeliyim. Daha hiç canlı yem ya da artemia vermedim şu ana kadar çok tek tip beslendiler. Sabah ve akşam olarak günde iki kere yemliyorum bazen eve geç geldiğimde uyumuş oluyorlar uyandırmamak için yem vermiyorum. O şekilde arada tek öğün yemlediğim günler oluyor. Nasıl yapayım hangi yemleri alayım nasıl bir diyet uygulayayım. (Kusura bakmayın biraz uzun oldu ama her ne kadar hatırı sayılır sürelerdir sadişle birlikte olsakta çok deneyimsizim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802451.jpg[/IMG]
Öncelikle hepinize merhabalar bu arkadaşların adı Sadi(siyah) ve Zeliş(gri ince uzun). İkisi de kuyruklarıyla birlikte yukarıdan aşağı 7-8cm civarındalar ama gövdeleri ufak. Bundan 3.5 ay kadar önce Nisan ayında Sadiyi arkadaşlarım bana evde arkadaşlık etsin diyerek almışlar ama onların Sadiyi aldığı akvaryumcu hem japon yemi hem de ufak bir fanus vermiş ki bunlarla yaşar diyerek. Ben Sadiyi aldığımda fanustaydı ve japon yemi veriyordum haliyle de yemiyordu. Neden yemiyor neden yemiyor diye hayıflanırken araştırmalarla, petshoplara sora sora öğrendim türünün melek olduğunu, etçil olduğunu. 1 hafta kadar öyle aç aç fanusta zar zor nefes almaya çalışıyordu Sadi. 1 haftada 80cm bir akvaryum ayarlayabildim Sadiyi oraya aldım. Pul yem bulmam da ayrıca 4-5 gün kadar sürdü. Sadiyle düzenimizi bulduktan, birbirimize alıştıktan sonra da aramıza Zeliş katıldı.
Bu arkadaşlar uzun süredir aynı pul yemi yiyorlar. Şu an elimde kovadan ayırma pul yem, "Ahm Bits Discus Granulat" ve "TetraPro Energy Multi-Crisps" var (Fazla aşina olmadığım için tam isimlerini yazdım yanlışlık yapmayayım). Granül yemi galiba yemesi zor sert keskin diye çok sevmiyorlar, Tetra'yı da normal pul yemle yemlerken araya 1-2 tane atıyorum. Sadece Sadi yiyor o da yeni yeni alıştı. Sularını 1 hafta bekletiyorum beklerken de içine 4 damla su düzenleyici damlatıyoum. Filtreyi fazla açamıyorum hoşlanmıyorlar günde 1 saat açık kalıyor kalmıyor genel olarak hep tam durgun sudalar.
Benim sormak istediğim Sadiler için hangi marka yemleri almalıyım nasıl bir diyet uygulamalıyım ve şu ana kadar neleri yanlış yapmışım nasıl düzeltmeliyim. Daha hiç canlı yem ya da artemia vermedim şu ana kadar çok tek tip beslendiler. Sabah ve akşam olarak günde iki kere yemliyorum bazen eve geç geldiğimde uyumuş oluyorlar uyandırmamak için yem vermiyorum. O şekilde arada tek öğün yemlediğim günler oluyor. Nasıl yapayım hangi yemleri alayım nasıl bir diyet uygulayayım. (Kusura bakmayın biraz uzun oldu ama her ne kadar hatırı sayılır sürelerdir sadişle birlikte olsakta çok deneyimsizim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802451.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
