ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Khepri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2021 18:32
Son Ziyaret:
05 Temmuz 2022 12:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Nematod Mu Bunlar? Andazol Kullanımı
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Beyazlıklardan Nasıl Kurtulabilirim?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
30x30x30 Bitkili Betta
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
30x30x30 Bitkili Betta
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
30x30x30 Bitkili Betta
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
baozturk,
cheavy,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
Ertug22,
Pandkoal,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
oguzkanmaz,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Tata,
Kuduoglu,
Birtek,
Ehtiyar,
zafer3885,
zen666,
şansal,
omerkaya40,
yeekim,
Rime,
Rafayel,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
dream07,
ternapi,
vedat79,
Umutoty,
Omer0618,
melektrikci,
terranova,
emirkagan,
Koksal Gurkan,
dınay,
ezzalisi,
Ramazan Güleç,
erdo_bg,
nakkas__45,
Tortuga7,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
