ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Aralık 2021 15:08
Son Ziyaret:
25 Nisan 2022 08:30
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tamer ALKAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tamer ALKAN
SON 10 MESAJI
Monte Carlo
Akvaryumunuzun yüksekliği ve armatürün gücü burada on plana çıkıyor. Monte carlolar ışığı seven bitkiler diye biliyorum. Ve verilen gübre dozajlarida önem taşıyor.
Akvaryumunuzun yüksekliği ve armatürün gücü burada on plana çıkıyor. Monte carlolar ışığı seven bitkiler diye biliyorum. Ve verilen gübre dozajlarida önem taşıyor.
Kirazlar Yeni Evinde
Öncelikle hayırlı olsun, başlangıç olarak güzel duruyor ama öyle bir hastalik ki, bir başladın mı duramiyorsun😂 bir yerden sonra ışık az gelecek diye düşünüyorum daha iyi bir armatüre geçiş yapabilirsiniz.
Öncelikle hayırlı olsun, başlangıç olarak güzel duruyor ama öyle bir hastalik ki, bir başladın mı duramiyorsun😂 bir yerden sonra ışık az gelecek diye düşünüyorum daha iyi bir armatüre geçiş yapabilirsiniz.
Co2 Dıy Sistem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/300320220833181.jpg[/IMG]
Merhaba ben sorunumu çözdüm. Sanayiden ince ayar vanası ve aç kapa vanası aldım eksik şekilde pnömatik boru ile direkt difizore bağladım. Aç kapa vanasını az açıyorum damla ayarinida ince ayar vanasindan yapıyorum stabil çalışıyor. Ben sorunumu bu şekilde hallettim darısı sizin başınıza. Ek olarak karışım oranı da çok önemli.[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/300320220833181.jpg[/IMG]
Merhaba ben sorunumu çözdüm. Sanayiden ince ayar vanası ve aç kapa vanası aldım eksik şekilde pnömatik boru ile direkt difizore bağladım. Aç kapa vanasını az açıyorum damla ayarinida ince ayar vanasindan yapıyorum stabil çalışıyor. Ben sorunumu bu şekilde hallettim darısı sizin başınıza. Ek olarak karışım oranı da çok önemli.[:nazar:]
Co2 Dıy Sistem
Birazdan hem yeni hortum alacağım hemde şişe girislerindeki hortum uçlarını kesip baştan sistemi toplayacağım detaylarını tekrardan burada paylaşacağım yardımlarınız için teşekkürler
Birazdan hem yeni hortum alacağım hemde şişe girislerindeki hortum uçlarını kesip baştan sistemi toplayacağım detaylarını tekrardan burada paylaşacağım yardımlarınız için teşekkürler
Co2 Dıy Sistem
[QUOTE=sNk]
Bir deneyin sonra tekrar düşünelim herşey normal görünüyor. Daha fazla tepkime yapmayın ama çok yükselmiş basınç basınç 1in altına düşerse bir kere sallayın yeter[/QUOTE]
Denemelerden sonra hala sabah uyandığımda tepkime durmuş oluyor. Basınç yüksek ama tepkime duruyor. Gözlemlerime göre ya ekli yerden kaçak oluyor yada ince ayar vanamda problem var. Nasıl bir yol izlesem acaba
[QUOTE=sNk]
Bir deneyin sonra tekrar düşünelim herşey normal görünüyor. Daha fazla tepkime yapmayın ama çok yükselmiş basınç basınç 1in altına düşerse bir kere sallayın yeter[/QUOTE]
Denemelerden sonra hala sabah uyandığımda tepkime durmuş oluyor. Basınç yüksek ama tepkime duruyor. Gözlemlerime göre ya ekli yerden kaçak oluyor yada ince ayar vanamda problem var. Nasıl bir yol izlesem acaba
Co2 Dıy Sistem
[QUOTE=sNk]
Difüzörden gaz çıkışı sağlayamayıp basıncında buna rağmen düşüyorsa tek açıklama kaçak olduğu. Eğer çıkış alıyorsanız zaten basınç düşmesi normal. Çok fazla düşüyorsa tepkime yeterli değildir limon tuzu-karbona-su oranlarınız hatalı olabilir.
Gündüz son ayarda mı saniyede 1 damla çıkış yapıyor yoksa ayarı ona göre siz mi yapıyorsunuz? [/QUOTE]
Resim eklememi istemistiniz sistem bu şekilde. Resimde görülen masonu daha saglam yaptım bakalım bir kere daha deneyeceğim gelişmelerden yine haberdar ederim. Tepkime durduğunda tekrardan sistemi aktive ediyordum ince ayar vanasindan ufak bir ayar yapıyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/230320221945371.jpg[/IMG]
[QUOTE=sNk]
Difüzörden gaz çıkışı sağlayamayıp basıncında buna rağmen düşüyorsa tek açıklama kaçak olduğu. Eğer çıkış alıyorsanız zaten basınç düşmesi normal. Çok fazla düşüyorsa tepkime yeterli değildir limon tuzu-karbona-su oranlarınız hatalı olabilir.
Gündüz son ayarda mı saniyede 1 damla çıkış yapıyor yoksa ayarı ona göre siz mi yapıyorsunuz? [/QUOTE]
Resim eklememi istemistiniz sistem bu şekilde. Resimde görülen masonu daha saglam yaptım bakalım bir kere daha deneyeceğim gelişmelerden yine haberdar ederim. Tepkime durduğunda tekrardan sistemi aktive ediyordum ince ayar vanasindan ufak bir ayar yapıyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/230320221945371.jpg[/IMG]
Co2 Dıy Sistem
[QUOTE=sNk]Diğer arkadaşların dediği gibi fotoğraf koyarsanız daha rahat yorum yapabiliriz.
Çok tecrübeli değilim ancak bende ilk kez yaptım ve 1 haftayı geçti şuan sorunsuz kullanıyorum. Kapat aç hiç bir sıkıntı yok istediğim oranda co2 verebiliyorum.
Karbonat ve asit şişelerinin de hortumları dibe kadar indirmenizi öneriyorum. Bazı kurulumlarda karbonat şişesinde hortumu kısa tutuyorlar belki sizin de öyledir. Dibe kadar indirmenin şuna sebep olduğunu düşündüğüm için söylüyorum; Gözlemlerime göre vanayı açtığımda asitten karbonata aktarım yapılıp tepkime sürekli devam ediyor. Kapattığımda ise eğer açık kaldığı süre boyunca tepkime yetersiz geldiyse(tahminimce) bu sefer kapalı konumda karbonattan asite aktarım yapıyor. Hatta "aa ne çabuk aktarmış bu asiti çok çabuk bitti" diyerek üzüldükten sonra yenilemek için tekrar baktığımda asit şişesi geri eski haline dönüp aktarım olmuş. Şuan yine azalma var bitmek üzere ama artık tepkime bittiğini sanıyorum çünkü basıncım 1 e kadar yaklaştı. Bir sonra ki sefer farklı yollar da deneyeceğim süreyi uzatmak için.
Bu arada sizin sisteminizde fark edemediğiniz kaçaklar olabilir. (mesela çek valf kullanıyorsanız bu arızalı olabilir)[/QUOTE]
Çin'den gelen d201 sistem deniyor sanırım ondan kullanıyorum basıncım 3 civarı vanayı ayarlıyorum gündüz problem yok saniyede 1 1,5 damla arası çıkış alıyorum hortumların iki sisedede dibe kadar iniyor ama sabah baktigimda basınç çok az azalmış ve tepkime durmuş oluyor difizor ısta 3 in 1 S modelini kullanıyorum, hortumda maşon ile ek var sanırım ordan kaçırıyor olabilir direk ince ayar vanasindan bağlantı veremedim hortum yetmedi maşon ile ek yaptım. Ayrıca kurulumu tamamladıktan sonra köpük ile kaçak kontrolü yaptığımda herhangi bir kaçak göremedim. Kapakları baglarkende teflon ile iki üç tur sardım öyle kapattım şuan calisiyorum akşam resim yukleyecegim[:iyi:][EDIT]Camax,2022-03-23 13:42:12[/EDIT]
[QUOTE=sNk]Diğer arkadaşların dediği gibi fotoğraf koyarsanız daha rahat yorum yapabiliriz.
Çok tecrübeli değilim ancak bende ilk kez yaptım ve 1 haftayı geçti şuan sorunsuz kullanıyorum. Kapat aç hiç bir sıkıntı yok istediğim oranda co2 verebiliyorum.
Karbonat ve asit şişelerinin de hortumları dibe kadar indirmenizi öneriyorum. Bazı kurulumlarda karbonat şişesinde hortumu kısa tutuyorlar belki sizin de öyledir. Dibe kadar indirmenin şuna sebep olduğunu düşündüğüm için söylüyorum; Gözlemlerime göre vanayı açtığımda asitten karbonata aktarım yapılıp tepkime sürekli devam ediyor. Kapattığımda ise eğer açık kaldığı süre boyunca tepkime yetersiz geldiyse(tahminimce) bu sefer kapalı konumda karbonattan asite aktarım yapıyor. Hatta "aa ne çabuk aktarmış bu asiti çok çabuk bitti" diyerek üzüldükten sonra yenilemek için tekrar baktığımda asit şişesi geri eski haline dönüp aktarım olmuş. Şuan yine azalma var bitmek üzere ama artık tepkime bittiğini sanıyorum çünkü basıncım 1 e kadar yaklaştı. Bir sonra ki sefer farklı yollar da deneyeceğim süreyi uzatmak için.
Bu arada sizin sisteminizde fark edemediğiniz kaçaklar olabilir. (mesela çek valf kullanıyorsanız bu arızalı olabilir)[/QUOTE]
Çin'den gelen d201 sistem deniyor sanırım ondan kullanıyorum basıncım 3 civarı vanayı ayarlıyorum gündüz problem yok saniyede 1 1,5 damla arası çıkış alıyorum hortumların iki sisedede dibe kadar iniyor ama sabah baktigimda basınç çok az azalmış ve tepkime durmuş oluyor difizor ısta 3 in 1 S modelini kullanıyorum, hortumda maşon ile ek var sanırım ordan kaçırıyor olabilir direk ince ayar vanasindan bağlantı veremedim hortum yetmedi maşon ile ek yaptım. Ayrıca kurulumu tamamladıktan sonra köpük ile kaçak kontrolü yaptığımda herhangi bir kaçak göremedim. Kapakları baglarkende teflon ile iki üç tur sardım öyle kapattım şuan calisiyorum akşam resim yukleyecegim[:iyi:][EDIT]Camax,2022-03-23 13:42:12[/EDIT]
Co2 Dıy Sistem
Malesef aynı sorundan bende muzdaribim stabil çalışmasını bir türlü saglayamadim 200 Gr karbonat 200 ml su , 200 Gr limon tuzuna 800 ml su ekleyerek karışım yapıyorum.[:?]
Malesef aynı sorundan bende muzdaribim stabil çalışmasını bir türlü saglayamadim 200 Gr karbonat 200 ml su , 200 Gr limon tuzuna 800 ml su ekleyerek karışım yapıyorum.[:?]
Led Armatur
Elimde böyle bir floresan bulunuyor acaba işimi görür mü bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/130220222022441.jpg[/IMG]
Elimde böyle bir floresan bulunuyor acaba işimi görür mü bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233246/130220222022441.jpg[/IMG]
Led Armatur
Herkese çok teşekkür ederim fakat LED konusunu bir türlü kavrayamadim galiba floresan kullanmaya devam edicem akvaryumu kurduktan sonra akvaryum tanıtım bölümünde konu açıp tekrardan yazagim.
Emeği geçen arkadaslara tekrar teşekkürler.[:iyi:]
Herkese çok teşekkür ederim fakat LED konusunu bir türlü kavrayamadim galiba floresan kullanmaya devam edicem akvaryumu kurduktan sonra akvaryum tanıtım bölümünde konu açıp tekrardan yazagim.
Emeği geçen arkadaslara tekrar teşekkürler.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz ahmetfiratozkaya, 13:10
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 107 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
AquaShirmp,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Kınayu,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Conix,
ballantines,
gokalp674,
sina cen,
florasan,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
oguzozt,
Canberk18,
İsmail YILDIRIM,
ahmet22,
ciways,
ALTEMUR,
forthehordex,
ozan_1903,
yeekim,
zen666,
userhamit,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
Tr_bg,
Sfenks111,
Fatih Cebeci,
dachnyy_oyKi,
Oporchin,
priemka_yhOa,
riderfish,
Mitralyöz34,
Soner.x,
Sufisu,
OguzDEMIR,
yderinn,
dream07,
Tata,
kilic88,
Ehtiyar,
seiryuhare,
şansal,
kocoglu,
ertug26,
LeafyAqua,
Aguamentist,
polar,
Aplves,
sirhill,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
