ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
American 35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ağustos 2021 17:16
Son Ziyaret:
06 Mart 2022 14:02
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür
Doğum Tarihi:
05 Mart 1978
Yaş:
48
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özgür
Güney abd.
SON 9 MESAJI
Kedi Maması
[QUOTE=ozankavrar]American 35 balıklara kedi maması mı veriyorsunuz??15 senedir balık besliyorum ilk kez siZden duyuyorum…size tavsiyem balıkları dietine uygun yemlerle beslemeniz…yada hobinze lütfen kedi köpekle devam ediniz…garip garip şeyler deneyerek hobicileri yanlış yönlendirmeyin[/QUOTE]
Ben 20 seneyi aşkındır besliyorum tavsiyene uyup hobiyi bırakıcam yorum yapmadan postu baştan okursan konuya vakıf olursun diye düşünüyorum.
[EDIT]American 35,2022-01-11 12:54:56[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Konunun silinmesi sakıncalı. Bu tür bir iddia enine boyuna tartışılsın ki gerçekler ortaya çıksın, insanlar kendi kararlarını versinler. Konu sahibi ve bazı kişiler eleştirilere cevap vermek yerine kaçak güreşmeyi ve laf ebeliğini tercih ediyorlar.
Başından beri kedi maması yiyen sağlıklı(!) balıkların bir tek fotoğrafı yok. Mamanın markası belli değil, defalarca sorulmasına rağmen fiyat kıyaslaması yok. Sonunda dayanamayıp ben bazı örnekler verdim. Balıklarınızın doğal diyetinde tavuk mu var, kuzu mu var, dana mı yiyorlar diye sordum cevap gelmedi.
Şimdi biri çıkıp dese ki ben de alabalık yemiyle besliyorum hem de kedi mamasının üçte biri maliyetine, haklıdır. Doğru değildir fakat mümkündür. Nedeni ve nasılıyla ilgili tepkileri kaldıramayacaksanız, soruları cevaplayamayacaksanız böyle bir konu açmanızın bir anlamı yoktur.
Siz balıklarınızı istediğiniz şekilde beslemeye devam edebilirsiniz fakat fakat bunu herkese mutlak bir doğruymuş gibi, bir şey icat etmişsiniz gibi sunamazsınız.[/QUOTE]
Sayın Lemur
Sizde postu lütfen başından okuyunda yorum yapın ben bunu %100 doğruymuş ya da bir şey icat etmiş gibi sunmadım!!!
Balıkların diyetinde haşlanmış ıspanak dana ciğeri un kurdu kan kurdu vs vs mi var bu balıklar bir çok gölde nehirde yetişip büyüyen balıklar ve o ranin yerlileri bu balıkları yiyor bile neyse marka sorunuza cevap veedim sanırım ND , Proplan gibi kaliteli mamalar diye belirttim !
Fiyat konusuna girmedim bir kg mama bana 5-6 ay gidiyor yanlış bilgi vermek istemediğim için siz denemiyebilirsiniz ben tecrübe edinmiş biri olarak memnunun.
[QUOTE=ozankavrar]American 35 balıklara kedi maması mı veriyorsunuz??15 senedir balık besliyorum ilk kez siZden duyuyorum…size tavsiyem balıkları dietine uygun yemlerle beslemeniz…yada hobinze lütfen kedi köpekle devam ediniz…garip garip şeyler deneyerek hobicileri yanlış yönlendirmeyin[/QUOTE]
Ben 20 seneyi aşkındır besliyorum tavsiyene uyup hobiyi bırakıcam yorum yapmadan postu baştan okursan konuya vakıf olursun diye düşünüyorum.
[EDIT]American 35,2022-01-11 12:54:56[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Konunun silinmesi sakıncalı. Bu tür bir iddia enine boyuna tartışılsın ki gerçekler ortaya çıksın, insanlar kendi kararlarını versinler. Konu sahibi ve bazı kişiler eleştirilere cevap vermek yerine kaçak güreşmeyi ve laf ebeliğini tercih ediyorlar.
Başından beri kedi maması yiyen sağlıklı(!) balıkların bir tek fotoğrafı yok. Mamanın markası belli değil, defalarca sorulmasına rağmen fiyat kıyaslaması yok. Sonunda dayanamayıp ben bazı örnekler verdim. Balıklarınızın doğal diyetinde tavuk mu var, kuzu mu var, dana mı yiyorlar diye sordum cevap gelmedi.
Şimdi biri çıkıp dese ki ben de alabalık yemiyle besliyorum hem de kedi mamasının üçte biri maliyetine, haklıdır. Doğru değildir fakat mümkündür. Nedeni ve nasılıyla ilgili tepkileri kaldıramayacaksanız, soruları cevaplayamayacaksanız böyle bir konu açmanızın bir anlamı yoktur.
Siz balıklarınızı istediğiniz şekilde beslemeye devam edebilirsiniz fakat fakat bunu herkese mutlak bir doğruymuş gibi, bir şey icat etmişsiniz gibi sunamazsınız.[/QUOTE]
Sayın Lemur
Sizde postu lütfen başından okuyunda yorum yapın ben bunu %100 doğruymuş ya da bir şey icat etmiş gibi sunmadım!!!
Balıkların diyetinde haşlanmış ıspanak dana ciğeri un kurdu kan kurdu vs vs mi var bu balıklar bir çok gölde nehirde yetişip büyüyen balıklar ve o ranin yerlileri bu balıkları yiyor bile neyse marka sorunuza cevap veedim sanırım ND , Proplan gibi kaliteli mamalar diye belirttim !
Fiyat konusuna girmedim bir kg mama bana 5-6 ay gidiyor yanlış bilgi vermek istemediğim için siz denemiyebilirsiniz ben tecrübe edinmiş biri olarak memnunun.
Kedi Maması
[QUOTE=MertSoyumert]
İnsanların fikirlerini boş, gereksiz yorum olarak tanımlamanız hoş değil. Sizin gibi düşünmeyen insanlar size göre boş ve gereksiz mi acaba? [/QUOTE]
Klavyesi olan oturduğu yerden yazıp ciziyor benim gibi düşünüp düşunmemesi umrumda degil !!!
Proklem 1 seneyi aşkındır kullandığımı söylüyorum vs vs adam kullanmadan test etmeden yorum yapıyor sadece bu konu için söylemiyorum 6 ay bir sene denersin kendi tankında ve tecrübelerini aktarırsın denemeden test etmeden vs internettet başkalarının bilgisini yorumunu iki satır okuyupta bilmişlik taslıyanların yorumunu umursamıyorum.
Hepsi bu bunda da seni veya başkası rahatsız edicek bir durum göremiyorum.
(Bir şeyi biliyorsan paylaş bilmiyorsan sus ve izle öğren tecrübe et)
Cin ata sözü dermişim:)
[QUOTE=MertSoyumert]
İnsanların fikirlerini boş, gereksiz yorum olarak tanımlamanız hoş değil. Sizin gibi düşünmeyen insanlar size göre boş ve gereksiz mi acaba? [/QUOTE]
Klavyesi olan oturduğu yerden yazıp ciziyor benim gibi düşünüp düşunmemesi umrumda degil !!!
Proklem 1 seneyi aşkındır kullandığımı söylüyorum vs vs adam kullanmadan test etmeden yorum yapıyor sadece bu konu için söylemiyorum 6 ay bir sene denersin kendi tankında ve tecrübelerini aktarırsın denemeden test etmeden vs internettet başkalarının bilgisini yorumunu iki satır okuyupta bilmişlik taslıyanların yorumunu umursamıyorum.
Hepsi bu bunda da seni veya başkası rahatsız edicek bir durum göremiyorum.
(Bir şeyi biliyorsan paylaş bilmiyorsan sus ve izle öğren tecrübe et)
Cin ata sözü dermişim:)
Kedi Maması
Bu paylaşımıma yorum yazanlar ilgilenenler okuyanlar !!!
Arkadaşlar cidden pişman oldum herkez boş gereksiz yorum yapmaya başladı :(
Matametiksel olarak bakarsak çok karlı !!!!
Fayda zararinıda bilimsel olarak olmasada bir seneyi aşkındır kullanıyorum ve ÇOK memnunun koku ekstra kirlilik vs YOK denemeden yorum yapanları anlamıyorum ben bu hobiye gönül vermiş arkadaşlar bir nebzede kar etmeleri acısından yazmıştım neyse saglıklı hobiler.
Bu paylaşımıma yorum yazanlar ilgilenenler okuyanlar !!!
Arkadaşlar cidden pişman oldum herkez boş gereksiz yorum yapmaya başladı :(
Matametiksel olarak bakarsak çok karlı !!!!
Fayda zararinıda bilimsel olarak olmasada bir seneyi aşkındır kullanıyorum ve ÇOK memnunun koku ekstra kirlilik vs YOK denemeden yorum yapanları anlamıyorum ben bu hobiye gönül vermiş arkadaşlar bir nebzede kar etmeleri acısından yazmıştım neyse saglıklı hobiler.
Kedi Maması
Merhaba üstadım KALİTELİ YEM KULLANMAKTAYIM BİRE BİR KULLANDIĞIM BİR ÜRÜN BİR SENEDİRDE HİÇ BİR SIKINTI YAŞAMADIM KULLANIN DENEYİN TAVSİYE EDERİM herşeye bu kadar zam gelirken özellikle elektrige bence faydalı!!!
Balıkların renk fromları gayet güzel ve suyada en ufak sıkıntısını görmedim!
Merhaba üstadım KALİTELİ YEM KULLANMAKTAYIM BİRE BİR KULLANDIĞIM BİR ÜRÜN BİR SENEDİRDE HİÇ BİR SIKINTI YAŞAMADIM KULLANIN DENEYİN TAVSİYE EDERİM herşeye bu kadar zam gelirken özellikle elektrige bence faydalı!!!
Balıkların renk fromları gayet güzel ve suyada en ufak sıkıntısını görmedim!
Kedi Maması
Burdan foto atabilseydim keske profilimde paylaşıcam
Burdan foto atabilseydim keske profilimde paylaşıcam
Kedi Maması
Dolapta saklamıyorum gerek duymadım hesabını yaptım çok daha karlı.
Dolapta saklamıyorum gerek duymadım hesabını yaptım çok daha karlı.
Kedi Maması
Hobici arkadaşlara selamlar ben izmirde oturuyorum izmirde oturan ve denemek istiyenlere verebilirim!
1 yılı aşkındır çeşitli markaları kullanmaktayım fakat (proplan royal canin ve nd) bu üç markayı öneririm başka markalarda var ben denedim bu üç markayı öneririm petshopta en azından bana yakın mazada 500 gr ve 1 kg olarak bölüp satış yapılıyor deneyipte pişman olucak olana denk gelmedim cevremde kullandirdigim kişiler çok memnun .[:iyi:]
Hobici arkadaşlara selamlar ben izmirde oturuyorum izmirde oturan ve denemek istiyenlere verebilirim!
1 yılı aşkındır çeşitli markaları kullanmaktayım fakat (proplan royal canin ve nd) bu üç markayı öneririm başka markalarda var ben denedim bu üç markayı öneririm petshopta en azından bana yakın mazada 500 gr ve 1 kg olarak bölüp satış yapılıyor deneyipte pişman olucak olana denk gelmedim cevremde kullandirdigim kişiler çok memnun .[:iyi:]
Kedi Maması
Kardeşim
(Konuyu bilgi alıp verme için açın yazmışsın)
Bende tecrübe edip deneyimlediğim bir çalışmayı başkasıda faydalanmak denemek istiyebilir düşüncesiyle paylaşım yaptım seni ne rahatsız etti ?
İster denersin ister denemezsin ve bugün iyi bir marka yemin 100 gr 25-30 tl başlıyor minimum 100 gr bana bir hafta gitmiyor olayın ekonomik kısmı seni ilgilendirmiyorsa bunu bilemem.
Benim gibi bir sürü kişi var ki ben yem yem alırken en iyisini almaya çalışırdım yem maliyeti aylık 200 tl yi yaklaşıyordu elektirik vs maliyet artıyor bunu minimumum seviyelerine indirmeye çalışmanın ne sakıncası var
Kardeşim
(Konuyu bilgi alıp verme için açın yazmışsın)
Bende tecrübe edip deneyimlediğim bir çalışmayı başkasıda faydalanmak denemek istiyebilir düşüncesiyle paylaşım yaptım seni ne rahatsız etti ?
İster denersin ister denemezsin ve bugün iyi bir marka yemin 100 gr 25-30 tl başlıyor minimum 100 gr bana bir hafta gitmiyor olayın ekonomik kısmı seni ilgilendirmiyorsa bunu bilemem.
Benim gibi bir sürü kişi var ki ben yem yem alırken en iyisini almaya çalışırdım yem maliyeti aylık 200 tl yi yaklaşıyordu elektirik vs maliyet artıyor bunu minimumum seviyelerine indirmeye çalışmanın ne sakıncası var
Kedi Maması
Herkeze merhaba daha önceleri bu konu açılmış olsada ben kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim 20 seneyi aşkın bu hobiyle uğraşmaktayım,,
Beslemediğim tür azdır neyse
Ciklet besliyenler için BİR seneyi aşkın balıklarıma proplan royal canin nd vs kalite mamaları kullanmaktayım yavru kediler için olanlar var ufak palet yemler su kalitesini degiştirmiyor balıklar tek hamlede yiyor çokta iştahlı sekilde renkleri çokta güzel haftada birde salatalık morul vs kullanıyorum çok balığı olanlar için öneriyorum discus gibi hassas balık için söylemiyorum tabi fakat cikletler için mükemmel derim .
Üreticiler ciflikler herelde bizim kullandığımız en azından benim kullandığım kaliteli yellerden kullanmıyorlar bana kalırsa bu petshop ların büyük kar ettigiği bir ürün deneyin derim.
İçinde şu deger fazla bu az vs vs diyecek arkadaşlar bir senedir kullanıyor ve çok rahat yavru alıp balıkların renklerinden çok memnunum suyun kalitesindende hepinize sağlıklı tanklar dilerim.
Herkeze merhaba daha önceleri bu konu açılmış olsada ben kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim 20 seneyi aşkın bu hobiyle uğraşmaktayım,,
Beslemediğim tür azdır neyse
Ciklet besliyenler için BİR seneyi aşkın balıklarıma proplan royal canin nd vs kalite mamaları kullanmaktayım yavru kediler için olanlar var ufak palet yemler su kalitesini degiştirmiyor balıklar tek hamlede yiyor çokta iştahlı sekilde renkleri çokta güzel haftada birde salatalık morul vs kullanıyorum çok balığı olanlar için öneriyorum discus gibi hassas balık için söylemiyorum tabi fakat cikletler için mükemmel derim .
Üreticiler ciflikler herelde bizim kullandığımız en azından benim kullandığım kaliteli yellerden kullanmıyorlar bana kalırsa bu petshop ların büyük kar ettigiği bir ürün deneyin derim.
İçinde şu deger fazla bu az vs vs diyecek arkadaşlar bir senedir kullanıyor ve çok rahat yavru alıp balıkların renklerinden çok memnunum suyun kalitesindende hepinize sağlıklı tanklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
