ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2021 18:33
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 09:30
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buraj
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, sunsun hbl701 veya daha iyisi dolphin'in 500lük filtresi daha doğru seçim olur. Fakat fiyatlar artıyor tabii. F/p bakmak için 500 lüklerin benzer fiyatlı olanlarından en geniş hazneli olanı seçin derim. Motor güçleri birbirine benzer, önemli olan medya malzemesi konulacak hacim. Bu ne kadar geniş olursa filtrasyonda avantaj sağlayacak. Filtrelerle gönderilen malzemeler pek önemli değil, genelikle devamlı kullanılabilecek şeyler olmuyor, mecburen içini siz dolduracaksınız. O yüzden biyolojik, mekanik vs medyayı koyabilecek yer birinci derecede mühim. [/QUOTE]
Hocam ben baktım çok farklı modeller var https://app.hb.biz/H3YuKjkHDsod bu uygun olur mu mesela bütçem 500 600 civarı daha uygun olursa da olur sizden ricam sizde bı bakar mısınız lütfen teşekkür ederim herşey için birde hocam kum almak istiyorum bitki daha sonra olsun istiyorum kumda önerir misiniz
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Derinlik 50, Yükseklik 40 daha doğru olur. 50 Yükseklik bitki için zor, aydınlatmadan problem olur.[/QUOTE]
Aydınlatma büyük almıştım bunları daha önce aldım şimdi tekrar kuruyorum beyaz aralarda kırmızı ve mavi renkler geçiyor ne yapabilirim bilmiyorum biraz yeşillik olsun istiyorum
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, sunsun hbl701 veya daha iyisi dolphin'in 500lük filtresi daha doğru seçim olur. Fakat fiyatlar artıyor tabii. F/p bakmak için 500 lüklerin benzer fiyatlı olanlarından en geniş hazneli olanı seçin derim. Motor güçleri birbirine benzer, önemli olan medya malzemesi konulacak hacim. Bu ne kadar geniş olursa filtrasyonda avantaj sağlayacak. Filtrelerle gönderilen malzemeler pek önemli değil, genelikle devamlı kullanılabilecek şeyler olmuyor, mecburen içini siz dolduracaksınız. O yüzden biyolojik, mekanik vs medyayı koyabilecek yer birinci derecede mühim. [/QUOTE]
Hocam ben baktım çok farklı modeller var https://app.hb.biz/H3YuKjkHDsod bu uygun olur mu mesela bütçem 500 600 civarı daha uygun olursa da olur sizden ricam sizde bı bakar mısınız lütfen teşekkür ederim herşey için birde hocam kum almak istiyorum bitki daha sonra olsun istiyorum kumda önerir misiniz
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Derinlik 50, Yükseklik 40 daha doğru olur. 50 Yükseklik bitki için zor, aydınlatmadan problem olur.[/QUOTE]
Aydınlatma büyük almıştım bunları daha önce aldım şimdi tekrar kuruyorum beyaz aralarda kırmızı ve mavi renkler geçiyor ne yapabilirim bilmiyorum biraz yeşillik olsun istiyorum
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle henuz okumadıysanız bilgi ağacından yeni tank sendromu ve azot döngüsü konusuna bakın. Kumunuzu serdikten sonra suyu doldurun tankta bekleyebilir, filtreyi iki gün sonra çalıştırmaya başlarsınız, bitkileri de bundan bir gün sonra dikebilirsiniz. Canlıları ne kadar geç eklerseniz o kadar rahat edersiniz (3+ hafta).
Filtre ve diğer sorularınıza gelince; o filtre kesinlikle yetersiz, eğer değiştiremiyorsanız 500l/s şelale filtre ile desteklenmeli. Pipo filtre o hacimde sirkülasyon yetersizliğinden işlevsiz kalabilir. Lepistesler ile moliler, evet beraber yaşayabilir fakat aslında molilerin su ihtiyacı lepisteslere göre daha sert, acı su tam ortamları. Ben de birlikte bakıyorum ama doğrusu bu. Moli yerine plati düşünebilirsiniz onlarda çok eğlenceli balıklardır. Corydoras türlerinden birinden 6lı bir grup olabilir, hareketlidirler. Başka türe ihtiyaç yok bence. Bir kaç ay sonra akvaryum dolup taşacak çünkü [:lol:]. Kum olarak doğal kumlardan istediğinizi seçebilirsiniz, silis yada karbonatlı olmasın sorun olabilir, dere kumu bile gayet güzel duracaktır. 2,5 milim arası ve 4,6 santim kalınlık ideal olur. Balıklarınızı 1e, 3d gibi ayarlarsanız tankın huzuru ve neşesi yerinde olur. Birer hafta arayla birer takım eklersiniz, birden yüklenme olmasın. Zemin bitkilerine şimdilik isterseniz pek takılmayın, ışık vs ayrıntıları çok oluyor onların. Tekrardan kolaylıklar dilerim efendim. [/QUOTE]
Hocam ağzınıza sağlık filtre kısmında https://app.hb.biz/ihfRSWqYSQJu bunda mi bahsediyorsunuz yanlış sipariş vermek istemiyorum yada daha uygunu var ise onuda alabilirim onerebileceğiniz teşekkür ederim
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle henuz okumadıysanız bilgi ağacından yeni tank sendromu ve azot döngüsü konusuna bakın. Kumunuzu serdikten sonra suyu doldurun tankta bekleyebilir, filtreyi iki gün sonra çalıştırmaya başlarsınız, bitkileri de bundan bir gün sonra dikebilirsiniz. Canlıları ne kadar geç eklerseniz o kadar rahat edersiniz (3+ hafta).
Filtre ve diğer sorularınıza gelince; o filtre kesinlikle yetersiz, eğer değiştiremiyorsanız 500l/s şelale filtre ile desteklenmeli. Pipo filtre o hacimde sirkülasyon yetersizliğinden işlevsiz kalabilir. Lepistesler ile moliler, evet beraber yaşayabilir fakat aslında molilerin su ihtiyacı lepisteslere göre daha sert, acı su tam ortamları. Ben de birlikte bakıyorum ama doğrusu bu. Moli yerine plati düşünebilirsiniz onlarda çok eğlenceli balıklardır. Corydoras türlerinden birinden 6lı bir grup olabilir, hareketlidirler. Başka türe ihtiyaç yok bence. Bir kaç ay sonra akvaryum dolup taşacak çünkü [:lol:]. Kum olarak doğal kumlardan istediğinizi seçebilirsiniz, silis yada karbonatlı olmasın sorun olabilir, dere kumu bile gayet güzel duracaktır. 2,5 milim arası ve 4,6 santim kalınlık ideal olur. Balıklarınızı 1e, 3d gibi ayarlarsanız tankın huzuru ve neşesi yerinde olur. Birer hafta arayla birer takım eklersiniz, birden yüklenme olmasın. Zemin bitkilerine şimdilik isterseniz pek takılmayın, ışık vs ayrıntıları çok oluyor onların. Tekrardan kolaylıklar dilerim efendim. [/QUOTE]
Hocam ağzınıza sağlık filtre kısmında https://app.hb.biz/ihfRSWqYSQJu bunda mi bahsediyorsunuz yanlış sipariş vermek istemiyorum yada daha uygunu var ise onuda alabilirim onerebileceğiniz teşekkür ederim
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Kolibali93]
Ben olsam içeriye ekstradan ucuz yollu 300-400 tl ye pipo filtre eklerdim. [/QUOTE]
size zahmet bitane benim için seçip buraya yazarmısınız onuda yanlış bir şey almamak için ? balık adetleri ve balık türü için ne diyorusunuz hocam?
[QUOTE=Kolibali93]
Ben olsam içeriye ekstradan ucuz yollu 300-400 tl ye pipo filtre eklerdim. [/QUOTE]
size zahmet bitane benim için seçip buraya yazarmısınız onuda yanlış bir şey almamak için ? balık adetleri ve balık türü için ne diyorusunuz hocam?
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=Kolibali93]Merhaba ,
Taban malzemesi olarak mutlaka SUBSTRATE üstüne AKTİF TOPRAK kullanmanı tavsiye ederim.
Bitki seçimi olarak CO2 olmayacak anladığım kadarıyla
-Zemin bitkisi olarak kolay olan Lilaeopsis Novaezelandiae kullanabilirsin.
-Lav kırığına bağlı Bucephalandra Green Wavy da güzel olur.
Filtre seçimi olarak Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w yeterli olmaz diye düşünüyorum. Max 150 L olduğunu biliyorum.
Çeşme suyunu 2 gün bekletip kullanmadan problem yok. Direk kullanıp su düzenleyici de kullanabilirsin 200 L bekletmek problem olabilir.
[/QUOTE]
peki filtre değiştirmeden ne yapabilirim çöp olmasın filtre ?
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba öncelikle keyifli hobiler ama kullanmak istediğiniz dış filtre akvaryumunuz için yeterli olmayacaktır, verdiğiniz ölçüler doğrultusunda akvaryumunuz 200 litre fakat kullanacağınız sunsun 603b dış filtre doluyken üstünde yazan değerin aksine 200 litre civarı su çeviriyor ya dış filtreyi desteklemeniz gerek ya saatte en az 4 kere tüm suyu döndürecek bir dış filtre öneririm .[/QUOTE]
teşekkür ederim ama bu filtreyi kullanarak ekstra ne yapabilirim yazık çöp olmasın bu filtre
[QUOTE=Kolibali93]Merhaba ,
Taban malzemesi olarak mutlaka SUBSTRATE üstüne AKTİF TOPRAK kullanmanı tavsiye ederim.
Bitki seçimi olarak CO2 olmayacak anladığım kadarıyla
-Zemin bitkisi olarak kolay olan Lilaeopsis Novaezelandiae kullanabilirsin.
-Lav kırığına bağlı Bucephalandra Green Wavy da güzel olur.
Filtre seçimi olarak Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w yeterli olmaz diye düşünüyorum. Max 150 L olduğunu biliyorum.
Çeşme suyunu 2 gün bekletip kullanmadan problem yok. Direk kullanıp su düzenleyici de kullanabilirsin 200 L bekletmek problem olabilir.
[/QUOTE]
peki filtre değiştirmeden ne yapabilirim çöp olmasın filtre ?
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba öncelikle keyifli hobiler ama kullanmak istediğiniz dış filtre akvaryumunuz için yeterli olmayacaktır, verdiğiniz ölçüler doğrultusunda akvaryumunuz 200 litre fakat kullanacağınız sunsun 603b dış filtre doluyken üstünde yazan değerin aksine 200 litre civarı su çeviriyor ya dış filtreyi desteklemeniz gerek ya saatte en az 4 kere tüm suyu döndürecek bir dış filtre öneririm .[/QUOTE]
teşekkür ederim ama bu filtreyi kullanarak ekstra ne yapabilirim yazık çöp olmasın bu filtre
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
[QUOTE=xellence07]
1. 1erkek 3 dişi lepistes 1 erkek 3 dişi moli oneririm ama bunlar herbiri ortalama 15 yavru veriyor eğer sistemi oturtursanız duzenli şekilde yavru alırsınız her balıktan buda cok balık demek oyuzden dişileri 2 ye de duşurebilirsiniz.
2.baya copcu oneririm olmazsa olmaz bence :) bende de 2dişi 4 erkek bronz var satılık hatta [:)))]
3.ilk once su koyup bakteriyi oluşturduktan sınra bitki eklemen daha iyi olur
4.lav kırığı yada siyah hagen oneririm bana kalsa hagen daha iyi
5. 2 gun bekletmeniz proplem yaratmaz ama su değişiminlerini 5 gunde %20 oneririm yada 25-30 boyle en sağlıklısı onemli olan eklenen suyun yavaş ve akvaryum suyuna yakın ısıda olmasıdır birde klorsuz.
ben teşekkur ederim iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çöpçü derken vatoz mu sadece başka tür koyulacak balık varmı renkli anlaşabilecekleri ? Ve akvaryum büyük çöpçüler hariç 8 balık az olmaz mı daha fazla atmaya gerek var mı yada yeter mi ?
[QUOTE=xellence07]
1. 1erkek 3 dişi lepistes 1 erkek 3 dişi moli oneririm ama bunlar herbiri ortalama 15 yavru veriyor eğer sistemi oturtursanız duzenli şekilde yavru alırsınız her balıktan buda cok balık demek oyuzden dişileri 2 ye de duşurebilirsiniz.
2.baya copcu oneririm olmazsa olmaz bence :) bende de 2dişi 4 erkek bronz var satılık hatta [:)))]
3.ilk once su koyup bakteriyi oluşturduktan sınra bitki eklemen daha iyi olur
4.lav kırığı yada siyah hagen oneririm bana kalsa hagen daha iyi
5. 2 gun bekletmeniz proplem yaratmaz ama su değişiminlerini 5 gunde %20 oneririm yada 25-30 boyle en sağlıklısı onemli olan eklenen suyun yavaş ve akvaryum suyuna yakın ısıda olmasıdır birde klorsuz.
ben teşekkur ederim iyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Çöpçü derken vatoz mu sadece başka tür koyulacak balık varmı renkli anlaşabilecekleri ? Ve akvaryum büyük çöpçüler hariç 8 balık az olmaz mı daha fazla atmaya gerek var mı yada yeter mi ?
Yeni Akvaryum Yapıyorum Tavsiyeleriz
Merhaba Arkadaşlar akvaryum yapıyorum sizlerden yardım istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Akvaryum ölçüleri Genişlik : 100 İç Derinlik : 40 Yerden Yükseklik : 50
Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w Vardı onu temizleyip kullanmak istiyorum.
Benim sorularım
1 - Ben balık türü canlı doğurgan Lepistes ve Molly almak istiyorum ikisi birlikte yaşar mı ? Kaç adet olması gerekir Yada sizce doğru bir karar mı verdim
2- Lepistes ve Molly haricinde başka tür neler koyabilirim farklı renkli onlarla uyumlu olabilecek
3 - Bitki yapmak istiyorum zemine akvaryum şuan boş temizleyeceğim su koymadan önce mi bitti olacak yoksa suyu iyice doldurduktan sonra mı zemine bitki koymalıyım ?
4 - Kum ne seçmeliyim Bitkilerde böle çim gibi bir şey var ise yani yeşil istiyorum yapabilir miyim bilmiyorum.
5 - Akvaryum suyunu Çeşme suyunu 2 gün bekletip koyarsam problem olur mu bahsettiğim türler için yada sizin önerdiğiniz türler için
Her şey için şimdide teşekkür ederim yardım edersiniz çok sevinirim
Merhaba Arkadaşlar akvaryum yapıyorum sizlerden yardım istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Akvaryum ölçüleri Genişlik : 100 İç Derinlik : 40 Yerden Yükseklik : 50
Sunsun 603B Dış Filtre 400 lt/h 6w Vardı onu temizleyip kullanmak istiyorum.
Benim sorularım
1 - Ben balık türü canlı doğurgan Lepistes ve Molly almak istiyorum ikisi birlikte yaşar mı ? Kaç adet olması gerekir Yada sizce doğru bir karar mı verdim
2- Lepistes ve Molly haricinde başka tür neler koyabilirim farklı renkli onlarla uyumlu olabilecek
3 - Bitki yapmak istiyorum zemine akvaryum şuan boş temizleyeceğim su koymadan önce mi bitti olacak yoksa suyu iyice doldurduktan sonra mı zemine bitki koymalıyım ?
4 - Kum ne seçmeliyim Bitkilerde böle çim gibi bir şey var ise yani yeşil istiyorum yapabilir miyim bilmiyorum.
5 - Akvaryum suyunu Çeşme suyunu 2 gün bekletip koyarsam problem olur mu bahsettiğim türler için yada sizin önerdiğiniz türler için
Her şey için şimdide teşekkür ederim yardım edersiniz çok sevinirim
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=Japon & Beta]Akvaryum koşulları, balıkların durumu, her şey hazır ve yan yana koyup ciftlestireceksiniz. Dişiyi erkeğin yanına attınız. Bu süreçten, dişi bütün yumurtalarını döküp akvaryumdan çıkarılana kadar ikisini de beslememelisiniz. Dikkatlerini dağıtacak hiç bir şey olmamalı.
Beyaz benek bir hastalık. Yanlış görmüyorsam ve beyaz benek var ise dişi hasta oldugu için erkeği kovalıyor olabilir,
Akvaryumda ısıtıcı yok ise ve suda bakteri kültürü oluşmadan önce balığı koyduysanız bu yüzden olmuş olabilir. Eger beyaz benek varsa onun tedavisini yapmanız lazım.[/QUOTE]
teşekkür ederim dişide o beyazlık süzgeç altında yumurtlama tüpü değil mi öle okudum ben ama
[QUOTE=Japon & Beta]Akvaryum koşulları, balıkların durumu, her şey hazır ve yan yana koyup ciftlestireceksiniz. Dişiyi erkeğin yanına attınız. Bu süreçten, dişi bütün yumurtalarını döküp akvaryumdan çıkarılana kadar ikisini de beslememelisiniz. Dikkatlerini dağıtacak hiç bir şey olmamalı.
Beyaz benek bir hastalık. Yanlış görmüyorsam ve beyaz benek var ise dişi hasta oldugu için erkeği kovalıyor olabilir,
Akvaryumda ısıtıcı yok ise ve suda bakteri kültürü oluşmadan önce balığı koyduysanız bu yüzden olmuş olabilir. Eger beyaz benek varsa onun tedavisini yapmanız lazım.[/QUOTE]
teşekkür ederim dişide o beyazlık süzgeç altında yumurtlama tüpü değil mi öle okudum ben ama
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=Japon & Beta]
Dişi ve erkeği ayri akvaryumlarda bir süre birbirlerine gösterdiniz mi? Bir süreden kasıt balıkların davranışlarına göre değişir 2 gün de olur 1 hafta da.
Dişiyi koymadan önce ikisini de güzelce beslediniz mi?
Erkek köpüğü tam olarak tamamlamamış gibi görünüyor. Ayrıca dişinin formu erkekten iyi duruyor tam tersi olması veya ikisinin de formunun aynı seviyede olması daha makul.
Suyun ısısı kaç derece?
Erkek ve dişiyi yan yana koymanın amacı bildiğiniz üzere çiftleşme sürecinin gerçekleşmesi için onun haricinde yan yana kalıcı yaşayamazlar. Bence ikisini tekrar ayırın. Anlattığım detayları gözden geçirin. Ardından uygun bir zamanda suyu da biraz sarartıp yan yana atarsınız. Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız.
Bu arada yeni görüyorum. Erkekten beyaz benek olabilir mi yoksa fotogragin kalitesiyle mi alakalı?[/QUOTE]
Erkekten beyaz benek ne demek oluyor tekrar bakarım beyaz benek var ise ne anlama geliyor teşekkür ederim bilgiler için
bir de Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız. Bu cümleyi biraz acarmısın sana zahmet teşekkürler.[EDIT]Mass,2025-01-16 00:54:24[/EDIT]
[QUOTE=Japon & Beta]
Dişi ve erkeği ayri akvaryumlarda bir süre birbirlerine gösterdiniz mi? Bir süreden kasıt balıkların davranışlarına göre değişir 2 gün de olur 1 hafta da.
Dişiyi koymadan önce ikisini de güzelce beslediniz mi?
Erkek köpüğü tam olarak tamamlamamış gibi görünüyor. Ayrıca dişinin formu erkekten iyi duruyor tam tersi olması veya ikisinin de formunun aynı seviyede olması daha makul.
Suyun ısısı kaç derece?
Erkek ve dişiyi yan yana koymanın amacı bildiğiniz üzere çiftleşme sürecinin gerçekleşmesi için onun haricinde yan yana kalıcı yaşayamazlar. Bence ikisini tekrar ayırın. Anlattığım detayları gözden geçirin. Ardından uygun bir zamanda suyu da biraz sarartıp yan yana atarsınız. Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız.
Bu arada yeni görüyorum. Erkekten beyaz benek olabilir mi yoksa fotogragin kalitesiyle mi alakalı?[/QUOTE]
Erkekten beyaz benek ne demek oluyor tekrar bakarım beyaz benek var ise ne anlama geliyor teşekkür ederim bilgiler için
bir de Ayrıca yan hana koyduğunuzda çiftleşme işlemi tamamlanıp dişiyi ayırana kadar besleme yapmamalısınız. Bu cümleyi biraz acarmısın sana zahmet teşekkürler.[EDIT]Mass,2025-01-16 00:54:24[/EDIT]
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
[QUOTE=İsmail_194606946]Evet küçük kuruklu olan dişi akvaryumları yan yana ise çiftleşmek istediği için yapıyor[/QUOTE]
şuan aynı akvaryumdalar ama dişi yanına gidince erkek kaçıyor daha bugün koyduk aynı akvaryuma
[QUOTE=İsmail_194606946]Evet küçük kuruklu olan dişi akvaryumları yan yana ise çiftleşmek istediği için yapıyor[/QUOTE]
şuan aynı akvaryumdalar ama dişi yanına gidince erkek kaçıyor daha bugün koyduk aynı akvaryuma
Beta Balığın Cinsiyet Hakkında
Merhaba arkadaşlar beta balık aldık erkek dişi erkek köpük yapıyor dişiyi önce ayrı ayrı koyduk sonra aynı akvaryuma aldık fakat dişi değimiz erkeğin yanına gidiyor erkek kaçıyor bu aldığımız dişi dişimi sizce yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar beta balık aldık erkek dişi erkek köpük yapıyor dişiyi önce ayrı ayrı koyduk sonra aynı akvaryuma aldık fakat dişi değimiz erkeğin yanına gidiyor erkek kaçıyor bu aldığımız dişi dişimi sizce yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232006/150120252312441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi merutay, 22:05
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
