ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berkeince23
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2021 01:50
Son Ziyaret:
13 Mart 2021 16:22
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berke İnce
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berke İnce
SON 10 MESAJI
Yem Miktarını Ayarlayamıyorum
[QUOTE=levoo1979]
Ek olarak haftada 1 gün aç bırakmanız balığın sağlığı açısından epey faydalı olur.[/QUOTE]
tamamdır hocam öyle yapıyım yarın o zaman teşekkür ederim bu bilgi için
[QUOTE=ukilavuz]Bir de ara sıra canlı yem de verin[/QUOTE]
Hocam 2 petshopa gittim ikisinde de canlı yem bulamadım o yüzden şuan canlı yemle besleme ihtimalim yok maalesef. Ama öneri için teşekkür ederim
[QUOTE=levoo1979]
Ek olarak haftada 1 gün aç bırakmanız balığın sağlığı açısından epey faydalı olur.[/QUOTE]
tamamdır hocam öyle yapıyım yarın o zaman teşekkür ederim bu bilgi için
[QUOTE=ukilavuz]Bir de ara sıra canlı yem de verin[/QUOTE]
Hocam 2 petshopa gittim ikisinde de canlı yem bulamadım o yüzden şuan canlı yemle besleme ihtimalim yok maalesef. Ama öneri için teşekkür ederim
Yem Miktarını Ayarlayamıyorum
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Sabah akşam olmak üzere günde toplam 6-7 granül verebilirsiniz [/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün zaten 8 granül vermiştim yeterli oldu sanırım sağolun.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Sabah akşam olmak üzere günde toplam 6-7 granül verebilirsiniz [/QUOTE]
Teşekkür ederim bugün zaten 8 granül vermiştim yeterli oldu sanırım sağolun.
Yem Miktarını Ayarlayamıyorum
[QUOTE=muratdeg]Yavaş tavaş yem verin, yeme ilgisi azaldığı nokta optimum diyebiliriz.
Her öğünde bu kadar yem verirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır usta şişkinlik vs. Olmasından korkuyordum ama dediğin gibi yapıcam teşekkür ederim
[QUOTE=ukilavuz]Yem yere düşmesin,balık ilgi göstermeyi bırakana kadar verin zaten zamanla eliniz alışır.[/QUOTE]
Tamamdır usta teşekkür ederim
Hocam bide son olarak 2 öğün mü vermeliyim tek öğün mü
[QUOTE=muratdeg]Yavaş tavaş yem verin, yeme ilgisi azaldığı nokta optimum diyebiliriz.
Her öğünde bu kadar yem verirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır usta şişkinlik vs. Olmasından korkuyordum ama dediğin gibi yapıcam teşekkür ederim
[QUOTE=ukilavuz]Yem yere düşmesin,balık ilgi göstermeyi bırakana kadar verin zaten zamanla eliniz alışır.[/QUOTE]
Tamamdır usta teşekkür ederim
Hocam bide son olarak 2 öğün mü vermeliyim tek öğün mü
Yem Miktarını Ayarlayamıyorum
Herkese iyi günler iyi sabahlar. Bugün forumdaki tavsiyeler üzerine beta balığıma bu yemden aldım. Aldığım yerdeki kişi yardımcı olmadığı için buraya yazmak istedim. Yemler çok küçük ve ne kadar vermem gerektiğini bilmiyorum. Pakedin arkasında 2 öğün verin yazıyor ama emin olamadım. Bu yemi kullananlar varsa veya yemleme hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim. İyi forumlar [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/040320210556591.jpg[/IMG]
Herkese iyi günler iyi sabahlar. Bugün forumdaki tavsiyeler üzerine beta balığıma bu yemden aldım. Aldığım yerdeki kişi yardımcı olmadığı için buraya yazmak istedim. Yemler çok küçük ve ne kadar vermem gerektiğini bilmiyorum. Pakedin arkasında 2 öğün verin yazıyor ama emin olamadım. Bu yemi kullananlar varsa veya yemleme hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim. İyi forumlar [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/040320210556591.jpg[/IMG]
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=Goldfisha]erkAslan10]
Teşekkürler hocam allah razı olsun. İnternetten yeni sipariş verdiğim için biraz daha durması gerekiyor ne zaman geldiğine bağlı akvaryumun. Ayrıca fanusa koyduğumdan beri kabızlık başladı sanırım. Afedersiniz dışkısı gözüküyor balığın arka tarafında fakat çıkaramıyor. Kusura bakmayın normalde ben balıklardan pek anlamam fakat oğlum istedi diye aldım ve beta balıklarından çok anlamıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim hayırlı geceler. Ek olarak hanımım bezelye haşladı yem haline getirip verdik ama çok az yedi ve çıkardı. Akvaryumcuya gittim ve bana bu tarz bi yem aldırttılar.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229984/260220210415131.jpg[/IMG][/QUOTE
Estağfurullah hocam ne kusuru yardım edebilirsem sevinirim. Beta balığı bezelyeye tepki göstermeyebilir yemeyebilir yani bir süre yem vermeyebilirsiniz balığınıza bir gün kadar iyi olabilir . Bu attığınız yem benim de şuan balıklarıma kullandığım yemlerden birtanesi Terra pro algae kaliteli bir yemdir ama betta balığı için olan bir yem değil tam olarak sanırım. Betta balıkları için özel yemler var onlar daha uygun olacaktır.oglunuza da bu erken yaşta hobi edindirmek güzel bir davranış bende 5-6 yıldır bakıyorum şuan 17 yaşıma gireceğim bende küçükken bakmaya başlamıştım.
Birde abi şu şekilde bir yöntem var ne kadar doğru bilmiyorum ama baliginiza ayna tutmayı deneyebilirsiniz 5 dakika kadar. Bezelyeyi yerse kabizligina iyi olur .
Suyun ısısına dikkat edin birde suyu sık değiştirmeyi unutmayın fanus küçük zaten çabuk kirlenecektir yarısı veya 3/1 i oranında su degiskikliligi iyi olacaktır.
Direkt güneş ışığına maruz kalmaması daha iyi olur fanusun. Allah hepimizden razı olsun abi ne demek hayırlı geceler[/QUOTE]
Bende de bu yemden var diğer üyeler görürse aldığım yem beta balıkları için değil mi acaba cevaplar mısınız?[EDIT]berkeince23,2021-02-26 04:52:12[/EDIT]
[QUOTE=Goldfisha]erkAslan10]
Teşekkürler hocam allah razı olsun. İnternetten yeni sipariş verdiğim için biraz daha durması gerekiyor ne zaman geldiğine bağlı akvaryumun. Ayrıca fanusa koyduğumdan beri kabızlık başladı sanırım. Afedersiniz dışkısı gözüküyor balığın arka tarafında fakat çıkaramıyor. Kusura bakmayın normalde ben balıklardan pek anlamam fakat oğlum istedi diye aldım ve beta balıklarından çok anlamıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim hayırlı geceler. Ek olarak hanımım bezelye haşladı yem haline getirip verdik ama çok az yedi ve çıkardı. Akvaryumcuya gittim ve bana bu tarz bi yem aldırttılar.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229984/260220210415131.jpg[/IMG][/QUOTE
Estağfurullah hocam ne kusuru yardım edebilirsem sevinirim. Beta balığı bezelyeye tepki göstermeyebilir yemeyebilir yani bir süre yem vermeyebilirsiniz balığınıza bir gün kadar iyi olabilir . Bu attığınız yem benim de şuan balıklarıma kullandığım yemlerden birtanesi Terra pro algae kaliteli bir yemdir ama betta balığı için olan bir yem değil tam olarak sanırım. Betta balıkları için özel yemler var onlar daha uygun olacaktır.oglunuza da bu erken yaşta hobi edindirmek güzel bir davranış bende 5-6 yıldır bakıyorum şuan 17 yaşıma gireceğim bende küçükken bakmaya başlamıştım.
Birde abi şu şekilde bir yöntem var ne kadar doğru bilmiyorum ama baliginiza ayna tutmayı deneyebilirsiniz 5 dakika kadar. Bezelyeyi yerse kabizligina iyi olur .
Suyun ısısına dikkat edin birde suyu sık değiştirmeyi unutmayın fanus küçük zaten çabuk kirlenecektir yarısı veya 3/1 i oranında su degiskikliligi iyi olacaktır.
Direkt güneş ışığına maruz kalmaması daha iyi olur fanusun. Allah hepimizden razı olsun abi ne demek hayırlı geceler[/QUOTE]
Bende de bu yemden var diğer üyeler görürse aldığım yem beta balıkları için değil mi acaba cevaplar mısınız?[EDIT]berkeince23,2021-02-26 04:52:12[/EDIT]
Yeni Aldığım Beta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=ceyh]Kabızlık şüpheniz varsa 1-2 gün aç bırakın, etçil bir türün bezelyeye ilgi göstermemesi normal olabilir, yine de zamanla az da olsa yemeye alışabilir.
Mevcut düzeneğinizde azot döngüsünü başlatacak faydalı bakterilerin yerleşip çoğalarak kolonileşebileceği bir ortam yok, dolayısıyla hazır su (ki suda serbest olarak pek bulunmazlar) ya da bakteri kültürü kullanmak da çözüm olmayacaktır. Bu konuyla ilgili linkteki makaleyi incelemenizi öneririm, tüm sorularınıza cevap bulacağınızı düşünüyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim hemen bakıyorum
[QUOTE=ceyh]Kabızlık şüpheniz varsa 1-2 gün aç bırakın, etçil bir türün bezelyeye ilgi göstermemesi normal olabilir, yine de zamanla az da olsa yemeye alışabilir.
Mevcut düzeneğinizde azot döngüsünü başlatacak faydalı bakterilerin yerleşip çoğalarak kolonileşebileceği bir ortam yok, dolayısıyla hazır su (ki suda serbest olarak pek bulunmazlar) ya da bakteri kültürü kullanmak da çözüm olmayacaktır. Bu konuyla ilgili linkteki makaleyi incelemenizi öneririm, tüm sorularınıza cevap bulacağınızı düşünüyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim hemen bakıyorum
Yeni Aldığım Beta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=AliEfeCin]Hızlıca 30 litre bir akvaryum sipariş edin doğal bir kum edinin ısıtıcı alın şelale filtre alın dolphin h80 yeterli olur sonra basi bir kaç bitki alın ve akvaryuma ekleyin
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=lZMm9mSom0c[/VID][/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim ancak yukarda dediğim gibi bezelyeyi yemedi
[QUOTE=AliEfeCin]Hızlıca 30 litre bir akvaryum sipariş edin doğal bir kum edinin ısıtıcı alın şelale filtre alın dolphin h80 yeterli olur sonra basi bir kaç bitki alın ve akvaryuma ekleyin
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=lZMm9mSom0c[/VID][/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim ancak yukarda dediğim gibi bezelyeyi yemedi
Yeni Aldığım Beta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=Goldfisha]
Hocam 50 dakika yetmez 1-2 gün dinlenmesi gerekir suyun . Birde kurulumu ilk yaptığınız suyu nerdeden koydunuz normal dinlemiş bir su muydu. Bakteri kültürü gibi bir şey kullandınız veya başka bir akvaryumdan hazır su aldınız mı. almadıysanız betta da aynı mı bilmiyorum ama 4-5 tür kadar balık besledim. Hepsinde bakteri kültürü hazır bir su gereklidir. Bunu yapmaksa basittir. Petshoptan bakteri kültürü satın alabilirsiniz veya ücretsiz verebilirler isterseniz akvaryumdan su katıp size vermelerini isterseniz. Balığa bu zamanda daha iyi beslemeniz daha iyi olacak formdan düşmüş gibi duruyor iyi geceler hocam[:D]
Bakteri kültürünün oluşturulması kendiliğinden 3 günde oluşmaz hocam sanırım yani oluşması için birşey yapmadıysanız. 5 ay kadar sürer tamamen güzelce oturmuş bir bakteri kültürü için.
Bakteri kültürü balıklara zarar veren maddeleri temizliyor yok ediyor amonyak gibi. Oluşmamışsa amonyak patlaması denilen olay olur akvaryum kirlenir kötü bir koku olur balığı kaybederiz sonrasında.
Şimdilik bakteri kültürü kurmaya çalışın hocam petshoptan rica edin 2-3 litre kadar akvaryumdan su koyabilirmisiniz diye tankınıza ekleyin ve bundan sonraki su değişimlerini 1 gün beklemiş suyla yapın baliginiz eski formuna dönecektir [:)] ne demek ben teşekkür ederim yardım edebildiysem ne mutlu[:)][/QUOTE]
Anladım yarın uygulamaya çalışıcam hepsini ayrıca karnında şişlik var sanırım kabızlık olabilir mi anlar mısınız acaba
[QUOTE=Goldfisha]
Hocam 50 dakika yetmez 1-2 gün dinlenmesi gerekir suyun . Birde kurulumu ilk yaptığınız suyu nerdeden koydunuz normal dinlemiş bir su muydu. Bakteri kültürü gibi bir şey kullandınız veya başka bir akvaryumdan hazır su aldınız mı. almadıysanız betta da aynı mı bilmiyorum ama 4-5 tür kadar balık besledim. Hepsinde bakteri kültürü hazır bir su gereklidir. Bunu yapmaksa basittir. Petshoptan bakteri kültürü satın alabilirsiniz veya ücretsiz verebilirler isterseniz akvaryumdan su katıp size vermelerini isterseniz. Balığa bu zamanda daha iyi beslemeniz daha iyi olacak formdan düşmüş gibi duruyor iyi geceler hocam[:D]
Bakteri kültürünün oluşturulması kendiliğinden 3 günde oluşmaz hocam sanırım yani oluşması için birşey yapmadıysanız. 5 ay kadar sürer tamamen güzelce oturmuş bir bakteri kültürü için.
Bakteri kültürü balıklara zarar veren maddeleri temizliyor yok ediyor amonyak gibi. Oluşmamışsa amonyak patlaması denilen olay olur akvaryum kirlenir kötü bir koku olur balığı kaybederiz sonrasında.
Şimdilik bakteri kültürü kurmaya çalışın hocam petshoptan rica edin 2-3 litre kadar akvaryumdan su koyabilirmisiniz diye tankınıza ekleyin ve bundan sonraki su değişimlerini 1 gün beklemiş suyla yapın baliginiz eski formuna dönecektir [:)] ne demek ben teşekkür ederim yardım edebildiysem ne mutlu[:)][/QUOTE]
Anladım yarın uygulamaya çalışıcam hepsini ayrıca karnında şişlik var sanırım kabızlık olabilir mi anlar mısınız acaba
Yeni Aldığım Beta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=Goldfisha]erkeince23][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/250220210152381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi geceler. Foruma yeni üye oldum ve yeni bir beta balığı aldım. Yaklaşık 3 gün oldu ve fotoğrafta gözüktüğü gibi karın bölgesinde bir şişlik var. Kabızlık olabilir mi? Yeni aldığım için emin olamadım. (Balığın akvaryum suyu sıcak, temizliğini de yeni yaptım) Yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada bezelye haşlayıp yem haline getirdim verdim fakat yemedi.
[/QUOTE
Hocam merhabalar suyu dinlendirdiniz mi ve bakteri kültürü oturmuş durumda mı ben bundan şüphelendim renkli taşlar da suyu bozmuş olabilir yeni tank sendromuna bir göz atmanızı isterim.[/QUOTE]
Merhabalar suyunu değiştirirken yaklaşık 8 bardak kendi suyundan ayırıyorum ardından 50 dakika dinlendirdiğim suyunu ekliyorum. Taşları şuan kaldırdım ayrıca bakteri kültürü oturup oturmadığını nasıl anlayabilirim teşekkürler.[EDIT]berkeince23,2021-02-25 04:33:42[/EDIT]
[QUOTE=Goldfisha]erkeince23][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/250220210152381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi geceler. Foruma yeni üye oldum ve yeni bir beta balığı aldım. Yaklaşık 3 gün oldu ve fotoğrafta gözüktüğü gibi karın bölgesinde bir şişlik var. Kabızlık olabilir mi? Yeni aldığım için emin olamadım. (Balığın akvaryum suyu sıcak, temizliğini de yeni yaptım) Yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada bezelye haşlayıp yem haline getirdim verdim fakat yemedi.
[/QUOTE
Hocam merhabalar suyu dinlendirdiniz mi ve bakteri kültürü oturmuş durumda mı ben bundan şüphelendim renkli taşlar da suyu bozmuş olabilir yeni tank sendromuna bir göz atmanızı isterim.[/QUOTE]
Merhabalar suyunu değiştirirken yaklaşık 8 bardak kendi suyundan ayırıyorum ardından 50 dakika dinlendirdiğim suyunu ekliyorum. Taşları şuan kaldırdım ayrıca bakteri kültürü oturup oturmadığını nasıl anlayabilirim teşekkürler.[EDIT]berkeince23,2021-02-25 04:33:42[/EDIT]
Yeni Aldığım Beta Balığım Hasta Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/250220210152381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi geceler. Foruma yeni üye oldum ve yeni bir beta balığı aldım. Yaklaşık 3 gün oldu ve fotoğrafta gözüktüğü gibi karın bölgesinde bir şişlik var. Kabızlık olabilir mi? Yeni aldığım için emin olamadım. (Balığın akvaryum suyu sıcak, temizliğini de yeni yaptım) Yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada bezelye haşlayıp yem haline getirdim verdim fakat yemedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229969/250220210152381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi geceler. Foruma yeni üye oldum ve yeni bir beta balığı aldım. Yaklaşık 3 gün oldu ve fotoğrafta gözüktüğü gibi karın bölgesinde bir şişlik var. Kabızlık olabilir mi? Yeni aldığım için emin olamadım. (Balığın akvaryum suyu sıcak, temizliğini de yeni yaptım) Yardımcı olabilirseniz sevinirim bu arada bezelye haşlayıp yem haline getirdim verdim fakat yemedi.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
