ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Leprassd
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2021 17:55
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2021 15:05
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sadi gnc
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sdgnc
SON 5 MESAJI
İlk Balıklarım
Merhabalar bugün yeni akvaryumuma ilk balıklarımı aldım. 2 tane yaklaşık 3cm civarı albino frenatus. Biraz bitkili bir akvaryumum var. Bir süre sonra, bitkilere zarar vermeyecek, anlaşabilecekleri türlerden başka balıklar da eklemek istiyorum. Hangi balıkları tavsiye edersiniz ? Bir de aynı boylarda bir leopar vatoz koysam sıkıntı olur mu ?
Merhabalar bugün yeni akvaryumuma ilk balıklarımı aldım. 2 tane yaklaşık 3cm civarı albino frenatus. Biraz bitkili bir akvaryumum var. Bir süre sonra, bitkilere zarar vermeyecek, anlaşabilecekleri türlerden başka balıklar da eklemek istiyorum. Hangi balıkları tavsiye edersiniz ? Bir de aynı boylarda bir leopar vatoz koysam sıkıntı olur mu ?
Eski Akvaryumdan Yeni Akvaryuma
[QUOTE=Kaanozturk]
Merhabalar öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Benim fikrimi sorarsanız ben akvaryumda kimyasala karşıyım.Tabi bu demek değildir ki hiç kullanmıyorum ama en son çare olarak.Dediğiniz kimyasallarda yanlış hatırlamıyorsam haftalık kullanıma uygun olması lazım yani 1 hafta geçmeden kullanmanızı tavsiye etmem ki şöyle bir şeyde var 10-15 gün sonra balık eklemesi yapacağım diyorsunuz filtreleriniz çalıştığı taktirde suyunuz git gide berraklaşacaktır çünkü yavaş yavaş bakteri kültürünüz oluşuyor.Sadece aceleci davranmayın her şey zaman işi döngünüz oturduktan sonra onları aramayacaksınız bile kültürü oturtmak içinde 3. Veya 4. Gününüzde suya az bi şey yem atabilirsiniz balıklar geldiğinde nitrat patlaması yaşamamaları için veya bacteria feeder kullanabilirsiniz.
Sağlıklı Hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Şöyle ki yani şimdi yeni tekrar kullanırsam, önceki eski akvaryumda kullandıktan tam 15 gün sonra tekrar kullanmış olacağım. bir 15 gün sonra da balıkları atarım. tabi dediğim gibi suyu önceki akvaryumdan çektiğim için zaten içinde vardı her ikiside o yüzden kararsız kaldım. [:?] bacteria feeder reeflowers markasının bakteri kültürü sanırım. sera bio nitrivec ile farkı nedir ? [:?]
[QUOTE=Kaanozturk]
Merhabalar öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Benim fikrimi sorarsanız ben akvaryumda kimyasala karşıyım.Tabi bu demek değildir ki hiç kullanmıyorum ama en son çare olarak.Dediğiniz kimyasallarda yanlış hatırlamıyorsam haftalık kullanıma uygun olması lazım yani 1 hafta geçmeden kullanmanızı tavsiye etmem ki şöyle bir şeyde var 10-15 gün sonra balık eklemesi yapacağım diyorsunuz filtreleriniz çalıştığı taktirde suyunuz git gide berraklaşacaktır çünkü yavaş yavaş bakteri kültürünüz oluşuyor.Sadece aceleci davranmayın her şey zaman işi döngünüz oturduktan sonra onları aramayacaksınız bile kültürü oturtmak içinde 3. Veya 4. Gününüzde suya az bi şey yem atabilirsiniz balıklar geldiğinde nitrat patlaması yaşamamaları için veya bacteria feeder kullanabilirsiniz.
Sağlıklı Hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Şöyle ki yani şimdi yeni tekrar kullanırsam, önceki eski akvaryumda kullandıktan tam 15 gün sonra tekrar kullanmış olacağım. bir 15 gün sonra da balıkları atarım. tabi dediğim gibi suyu önceki akvaryumdan çektiğim için zaten içinde vardı her ikiside o yüzden kararsız kaldım. [:?] bacteria feeder reeflowers markasının bakteri kültürü sanırım. sera bio nitrivec ile farkı nedir ? [:?]
Eski Akvaryumdan Yeni Akvaryuma
Merhabalar iyi geceler. Bir kaç hafta önce 100 litrelik balıksız, bitkili bir akvaryum yaptım. Suyu beklemek istemediğim için, önce seachem prime koyup bir gün sonra da sera nın bio nitrivec ini kullandım. Birkaç gün sonra sonuç inanılmaz oldu. Akvaryumda sanki hiç su yokmuş, boşmuş gibi muhteşem bir berraklık vardı çok sevindim. Fakat akvaryum bir arkadaşımın çok uzun süre kullanmadığı, deposunda duran akvaryumuydu ve küçük bir çatlağından sızdırıyordu. Tamir edip sızdırmasını tamamen kesmiştim ama hem akvaryumun çok uzun süre susuz beklemiş olması, hem de ne kadar tamir etmiş olsam da o çatlağın olması nedeniyle içim rahat etmediği için, bugün yeni bir akvaryum aldım.
Aynı taban malzemelerini, bitkileri dekorları olduğu gibi yeni akvaryuma taşıdım. Yeni akvaryumun ölçüleri biraz daha küçük olduğu için eskisinden aldığım su fazlası ile yeterli geldi yeni su eklemedim. Tabi taban malzemesini taşıyıp serince suda baya bir bulanıklık oldu. Filtre uzun süredir çalışıyor ve su çökmeye başladığı için bulanıklık git gide kayboldu şu ana kadar ama hala biraz daha var. Eski akvaryumdaki o aynı berraklık için yeni akvaryumun litresine uygun miktarda seachem prime dan ve bio nitrivec ten tekrar kullanmalı mıyım ? 10-15 gün sonra balık eklemek istiyorum, zaten suyun içinde vardı tekrar koyup, fazla kimyasal da olsun istemiyorum suyun içinde ama o önceki berraklığı da yakalamak istiyorum yine. Sizce ne yapmalıyım ?
Merhabalar iyi geceler. Bir kaç hafta önce 100 litrelik balıksız, bitkili bir akvaryum yaptım. Suyu beklemek istemediğim için, önce seachem prime koyup bir gün sonra da sera nın bio nitrivec ini kullandım. Birkaç gün sonra sonuç inanılmaz oldu. Akvaryumda sanki hiç su yokmuş, boşmuş gibi muhteşem bir berraklık vardı çok sevindim. Fakat akvaryum bir arkadaşımın çok uzun süre kullanmadığı, deposunda duran akvaryumuydu ve küçük bir çatlağından sızdırıyordu. Tamir edip sızdırmasını tamamen kesmiştim ama hem akvaryumun çok uzun süre susuz beklemiş olması, hem de ne kadar tamir etmiş olsam da o çatlağın olması nedeniyle içim rahat etmediği için, bugün yeni bir akvaryum aldım.
Aynı taban malzemelerini, bitkileri dekorları olduğu gibi yeni akvaryuma taşıdım. Yeni akvaryumun ölçüleri biraz daha küçük olduğu için eskisinden aldığım su fazlası ile yeterli geldi yeni su eklemedim. Tabi taban malzemesini taşıyıp serince suda baya bir bulanıklık oldu. Filtre uzun süredir çalışıyor ve su çökmeye başladığı için bulanıklık git gide kayboldu şu ana kadar ama hala biraz daha var. Eski akvaryumdaki o aynı berraklık için yeni akvaryumun litresine uygun miktarda seachem prime dan ve bio nitrivec ten tekrar kullanmalı mıyım ? 10-15 gün sonra balık eklemek istiyorum, zaten suyun içinde vardı tekrar koyup, fazla kimyasal da olsun istemiyorum suyun içinde ama o önceki berraklığı da yakalamak istiyorum yine. Sizce ne yapmalıyım ?
Yeni Akvaryum Geçiş.
Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.
Yeni Akvaryum Geçiş.
Merhabalar. Sizlerle endişeli olduğum bir konuyu paylaşıp, yardımlarınızı rica ediyorum. Bir kaç hafta önce bir arkadaşımın uzun süredir kullanmadığı için bana hediye ettiği 80cmlik akvaryumu kurmak istedim.
Uzunca bir süredir kullanmadığı için iyice temizledim. Duracağı yere yerleştirdiğim esnada, içine bir şey düşürüp tabanı sağ kenarından çatlattım. Ertesi gün hemen camcıya gidip 2 parça kalın cam kestirdim. Sista markanın akvaryum silikonu ile hem içerden tabanın üzerine, hem de dışarıdan tabanın altına gelecek şekilde iyice yapıştırdım. İçeriden de kenarlarda boşluk kalmayacak şekilde silikonla doldurdum. Bu şekilde 2 gün beklettikten sonra, boş halde içine su doldurup, 2 gün de sızdırma kontrolü için bekledim. Hiç bir şekilde sızdırmadığını gözlemledikten sonra, suyu boşaltıp iyice kurulayıp, ertesi gün, tabandan 4cm yükseklikte örtecek miktarda lav kırığı, üzerine de yine 3.5 cm kalınlık oluşturacak şekilde refflowers markasının iceland black sand kumundan ekledim.
Dekor olarak bir adet büyük gnays kaya, 4 parça küçük falez kayası, 2 parça orta büyüklükte dragon stone koydum. 6 kök bucephalandra velvet, 6 kök cryptocoryne wendtii, 5 tane myriophyllum scabratum, 2 bağ da lilaeopsis novaezelandiae bitkisi aldım. Bunlardan ekmem gerekenleri ektim, kalanları da ista akvaryum yapıştırıcısı ile dragon stone ve falez kayalarına, yapıştırdım.
Dekorumu tamamlayınca sıra su ekleme işlemine geldi. Hem yüksek miktarda suyu depolayacak alanım, kabım olmadığı için, bir de bir süre bitkileri izleyip, hemen balık eklemek için acele etmek istemediğimden, 75 litre suyu direkt olarak koydum. Suyu hazırlamak için ilk gün seachem prime, ertesi gün de sera bio nitrivec ekledim. 3. gün öğlen saatine kadar her şey normaldi. Suyun durumu, akvaryumun görünüşü de, bitkilerin durumu da gayet iyidi. Bu arada suyu koyduğum andan itibaren euro star markasının ege 2000f iç filtresini hiç kapatmadan çalışır durumda bıraktım. Fakat 3. gün suyun seviyesinin, akvaryum ön camında cam kalemi ile çizdiğim çiziğin altına düştüğünü farkettim. Hemen akvaryumun etrafını yokladığımda, yerde su birikintisi vardı. Tabanında alttaki plastiğin içerisinde su birikmiş olduğunu gördüm. plastiğe biraz bastırınca su taşıyordu. Hemen bitkilerin hizasını geçmeyecek şekilde suyu boşalttık. Akvaryumu biraz hafifletip kaldırarak altından plastiği aldık, içi su doluydu. Tabandan, camla yama yaptığım yerden sızdırmıştı ama tabanda herhangi bir diğer noktalarda sızdırma yoktu. O bölgeyi iyice kuruladık. Sanırım suyun miktarı azaldığı için çok uzun sürede çok yavaş şekilde damlatmaya başladı. Bitkilerin fazlalığı, depolayacak yer vs.. konusunda tereddütlerim olduğu için akvaryumu komple boşaltmadan damlattığı bölgeyi kurulayarak, bolca silikonla yeniden kapattım. Çıkarttığım su miktarının tamamını tekrar ilave ettim. Damlattığı, silikonladığım alanın yaklaşık 10-15 cm altına büyükçe bir kap koydum. Bu işlemi yapalı 1 gün, 8 saat kadar oldu. gözlemliyorum, ne kabın içinde ne de kabın etrafında yerde bir damla bile su yok. Silikonladığım bölge tamamen kupkuru herhangi bir nem, ıslaklık vs yok. ancak, hem akvaryumun sıfır akvaryum olmaması hem de orda o çatlağın olduğunu bilmem beni çok tedirgin ediyor. internette arattığımdan özellikle eski akvaryumlarda çatlakların ileride büyük bir sorun olacağı, akvaryumun patlayabileceği vs.. belirtiliyor. içim pek rahat değil ve de ilerisi için biraz endişeleniyorum.
Pazartesi günü aynı ebatlarda yeni bir akvaryum almayı düşünüyorum ama bitkilere zarar vermeden taban malzemesi ile yeni akvaryuma nasıl geçebilirim ? Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim ? Aktardığım su sorun yaratır mı ? bunları merak ediyorum. Biraz uzun oldu özür dilerim. okuyan, cevaplayan herkese şimdiden çok teşekkürler.
Merhabalar. Sizlerle endişeli olduğum bir konuyu paylaşıp, yardımlarınızı rica ediyorum. Bir kaç hafta önce bir arkadaşımın uzun süredir kullanmadığı için bana hediye ettiği 80cmlik akvaryumu kurmak istedim.
Uzunca bir süredir kullanmadığı için iyice temizledim. Duracağı yere yerleştirdiğim esnada, içine bir şey düşürüp tabanı sağ kenarından çatlattım. Ertesi gün hemen camcıya gidip 2 parça kalın cam kestirdim. Sista markanın akvaryum silikonu ile hem içerden tabanın üzerine, hem de dışarıdan tabanın altına gelecek şekilde iyice yapıştırdım. İçeriden de kenarlarda boşluk kalmayacak şekilde silikonla doldurdum. Bu şekilde 2 gün beklettikten sonra, boş halde içine su doldurup, 2 gün de sızdırma kontrolü için bekledim. Hiç bir şekilde sızdırmadığını gözlemledikten sonra, suyu boşaltıp iyice kurulayıp, ertesi gün, tabandan 4cm yükseklikte örtecek miktarda lav kırığı, üzerine de yine 3.5 cm kalınlık oluşturacak şekilde refflowers markasının iceland black sand kumundan ekledim.
Dekor olarak bir adet büyük gnays kaya, 4 parça küçük falez kayası, 2 parça orta büyüklükte dragon stone koydum. 6 kök bucephalandra velvet, 6 kök cryptocoryne wendtii, 5 tane myriophyllum scabratum, 2 bağ da lilaeopsis novaezelandiae bitkisi aldım. Bunlardan ekmem gerekenleri ektim, kalanları da ista akvaryum yapıştırıcısı ile dragon stone ve falez kayalarına, yapıştırdım.
Dekorumu tamamlayınca sıra su ekleme işlemine geldi. Hem yüksek miktarda suyu depolayacak alanım, kabım olmadığı için, bir de bir süre bitkileri izleyip, hemen balık eklemek için acele etmek istemediğimden, 75 litre suyu direkt olarak koydum. Suyu hazırlamak için ilk gün seachem prime, ertesi gün de sera bio nitrivec ekledim. 3. gün öğlen saatine kadar her şey normaldi. Suyun durumu, akvaryumun görünüşü de, bitkilerin durumu da gayet iyidi. Bu arada suyu koyduğum andan itibaren euro star markasının ege 2000f iç filtresini hiç kapatmadan çalışır durumda bıraktım. Fakat 3. gün suyun seviyesinin, akvaryum ön camında cam kalemi ile çizdiğim çiziğin altına düştüğünü farkettim. Hemen akvaryumun etrafını yokladığımda, yerde su birikintisi vardı. Tabanında alttaki plastiğin içerisinde su birikmiş olduğunu gördüm. plastiğe biraz bastırınca su taşıyordu. Hemen bitkilerin hizasını geçmeyecek şekilde suyu boşalttık. Akvaryumu biraz hafifletip kaldırarak altından plastiği aldık, içi su doluydu. Tabandan, camla yama yaptığım yerden sızdırmıştı ama tabanda herhangi bir diğer noktalarda sızdırma yoktu. O bölgeyi iyice kuruladık. Sanırım suyun miktarı azaldığı için çok uzun sürede çok yavaş şekilde damlatmaya başladı. Bitkilerin fazlalığı, depolayacak yer vs.. konusunda tereddütlerim olduğu için akvaryumu komple boşaltmadan damlattığı bölgeyi kurulayarak, bolca silikonla yeniden kapattım. Çıkarttığım su miktarının tamamını tekrar ilave ettim. Damlattığı, silikonladığım alanın yaklaşık 10-15 cm altına büyükçe bir kap koydum. Bu işlemi yapalı 1 gün, 8 saat kadar oldu. gözlemliyorum, ne kabın içinde ne de kabın etrafında yerde bir damla bile su yok. Silikonladığım bölge tamamen kupkuru herhangi bir nem, ıslaklık vs yok. ancak, hem akvaryumun sıfır akvaryum olmaması hem de orda o çatlağın olduğunu bilmem beni çok tedirgin ediyor. internette arattığımdan özellikle eski akvaryumlarda çatlakların ileride büyük bir sorun olacağı, akvaryumun patlayabileceği vs.. belirtiliyor. içim pek rahat değil ve de ilerisi için biraz endişeleniyorum.
Pazartesi günü aynı ebatlarda yeni bir akvaryum almayı düşünüyorum ama bitkilere zarar vermeden taban malzemesi ile yeni akvaryuma nasıl geçebilirim ? Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim ? Aktardığım su sorun yaratır mı ? bunları merak ediyorum. Biraz uzun oldu özür dilerim. okuyan, cevaplayan herkese şimdiden çok teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
