ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cmertarat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2021 23:35
Son Ziyaret:
02 Aralık 2021 02:12
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Mert ARAT
SON 10 MESAJI
Taç Kuyruk Bettada Kuyruk Problemi
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Dişi Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Dişi Betta Akvaryumu
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Betta Balığında Renk Solması Ve Dipde Durma
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Betta Uretim Yavrular En İyi Neyle Beslenmeli
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Sıcaklık Problemi
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
kasim12,
Sfenks111,
sina cen,
altuntasseref,
sero456,
syerli,
SeaWorld,
Hoppala,
OKIRATLI,
abunil,
ugurbaran,
0rnn,
MCY4,
Thunderbird,
forthehordex,
sirhill,
eyidasss,
MiSoSiKiaN,
TolgahanA,
Kuduoglu,
osmandbnl,
rexxter,
sakal34,
AquaVita,
betta.ist,
SJess,
LeventYorganci,
KSK lee,
HaydarGul,
ternapi,
Birtek,
İbrahims,
şansal,
Eldurmaz,
Umutoty,
yeekim,
aybas,
OsmanEnes,
Tallha,
metsi,
Jotunheim,
Leo,
oktay42,
murattr,
Savas37,
omererbas,
Kayi1299,
ozan_1903,
Mr. WingMan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
