ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lavivesta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2020 14:15
Son Ziyaret:
27 Şubat 2022 12:23
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Someone
Doğum Tarihi:
29 Kasım 2001
Yaş:
24
İl:
Içel
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Someone
SON 8 MESAJI
Akvaryum Malzemesi İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=Beta_balik]Böyle birşey yapmayın, yoksa filtrenin bir anlamı kalmaz. Filtre demek suyu temizleyen cihaz demek. Ve bu sadece mekanik, görsel anlamda olmaz. Biyolojik olarak, balıkların bıraktığı atıklardan da temizler suyu. Bu sayede balıklar zehirlenmez. Ama siz filtreyi kapatınca bunu sağlayan bakteriler ölür. Susuz bir ortamda yarım saat kalmaları bile yararlı bakterileri öldürür. Belki akvaryumunuz geniş, balık yükü az ama yine de şu anda filtre gerçekten hiçbirişe yaramıyor sizde. Bu nedenle su değişiminden hemen önce kapatın, suyu değiştirip direk başlatın. Merak etmeyin filtre başka türlü kullanılmadığı için hiçbir problem olmaz.
Pislikleri çekme konusunda şelale filtrenin verimini bilmiyorum. Ama içindeki malzemelerin de direk olarak etkisi var. Kullanmıyorsanız özellikle elyaf öneririm. Çok iyi pislik tutar.
Rica ederim.:) Balığın iyileşmeye başladığına sevindim. Bi düzeldi mi tamamen tamamlanır kuyruğu Allah'ın izniyle. [/QUOTE]
Çekmemeye özen göstermeliyim ben bunlardan bihaberim her zamanki gibi...İnşallah şartları daha da iyileştiyireceğim bu süreçte balığımın iyileşmeye başlaması baya motivasyon oldu.[:)] Tekrardan teşekkür ederim[:nazar:]
[QUOTE=Beta_balik]Böyle birşey yapmayın, yoksa filtrenin bir anlamı kalmaz. Filtre demek suyu temizleyen cihaz demek. Ve bu sadece mekanik, görsel anlamda olmaz. Biyolojik olarak, balıkların bıraktığı atıklardan da temizler suyu. Bu sayede balıklar zehirlenmez. Ama siz filtreyi kapatınca bunu sağlayan bakteriler ölür. Susuz bir ortamda yarım saat kalmaları bile yararlı bakterileri öldürür. Belki akvaryumunuz geniş, balık yükü az ama yine de şu anda filtre gerçekten hiçbirişe yaramıyor sizde. Bu nedenle su değişiminden hemen önce kapatın, suyu değiştirip direk başlatın. Merak etmeyin filtre başka türlü kullanılmadığı için hiçbir problem olmaz.
Pislikleri çekme konusunda şelale filtrenin verimini bilmiyorum. Ama içindeki malzemelerin de direk olarak etkisi var. Kullanmıyorsanız özellikle elyaf öneririm. Çok iyi pislik tutar.
Rica ederim.:) Balığın iyileşmeye başladığına sevindim. Bi düzeldi mi tamamen tamamlanır kuyruğu Allah'ın izniyle. [/QUOTE]
Çekmemeye özen göstermeliyim ben bunlardan bihaberim her zamanki gibi...İnşallah şartları daha da iyileştiyireceğim bu süreçte balığımın iyileşmeye başlaması baya motivasyon oldu.[:)] Tekrardan teşekkür ederim[:nazar:]
Akvaryum Malzemesi İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=Beta_balik]Herhangi bir şelale filtre alabilirsiniz, debisi 300 lt/h yi geçmesin yeterli. İnternette bu şekilde aratıp ürünlere bakabilirsiniz. Ben soba markasının 280 lt/h, gücündeki şelale filtreyi kullanıyorum, tavsiye edebilirim.
Birde bu şelale filtrenin pervanesini kontrol edin bi. Muhtemelen ondan kaynaklı birşey olabilir. Sudan cihaza giden, emiş borusunun cihaz ile birleştiği yerde ufak bir pervane olur. O yerinden çıkmış veya birşey sıkışmış olabilir.
Bu arada filtreyi neden bir gün önceden kapatıyorsunuz? [/QUOTE]
Bir gün önce kapatmak aslında alışkanlık bende mantıklı bir gerekçesi yok ben suya temas eden elektronik cihazlardan çok korkuyorum ondan galiba bazen unuttuğum da oluyor o gün nasıl denk gelmişse.Filtreyi kontrol ettim pervanede bir sorun görünmüyor hatta beklediğimden daha temiz duruyor kireç filan da tutmamış.Zaten düzelse bile dediğim gibi hiç memnun değildim suda böyle tek balık olmasına ve aksesuar dere kumundan başka bir şey olmamasına rağmen akvaryuma su ekleyince yada suyunu qkarıştırınca dipten toz gibi pislik kalkıyordu.Suyu o kadar değişmeme rağmen hiç cam gibi durmuyordu.Bu arada tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim baya ilgilendiniz balığım iyişleşti kuyrukları toparlandı ara sıra bahsettiğiniz canlı yemlerden de veriyorum 1.5 yaşında olmasına rağmen baya iyi [:nazar:][:)))]
[QUOTE=Beta_balik]Herhangi bir şelale filtre alabilirsiniz, debisi 300 lt/h yi geçmesin yeterli. İnternette bu şekilde aratıp ürünlere bakabilirsiniz. Ben soba markasının 280 lt/h, gücündeki şelale filtreyi kullanıyorum, tavsiye edebilirim.
Birde bu şelale filtrenin pervanesini kontrol edin bi. Muhtemelen ondan kaynaklı birşey olabilir. Sudan cihaza giden, emiş borusunun cihaz ile birleştiği yerde ufak bir pervane olur. O yerinden çıkmış veya birşey sıkışmış olabilir.
Bu arada filtreyi neden bir gün önceden kapatıyorsunuz? [/QUOTE]
Bir gün önce kapatmak aslında alışkanlık bende mantıklı bir gerekçesi yok ben suya temas eden elektronik cihazlardan çok korkuyorum ondan galiba bazen unuttuğum da oluyor o gün nasıl denk gelmişse.Filtreyi kontrol ettim pervanede bir sorun görünmüyor hatta beklediğimden daha temiz duruyor kireç filan da tutmamış.Zaten düzelse bile dediğim gibi hiç memnun değildim suda böyle tek balık olmasına ve aksesuar dere kumundan başka bir şey olmamasına rağmen akvaryuma su ekleyince yada suyunu qkarıştırınca dipten toz gibi pislik kalkıyordu.Suyu o kadar değişmeme rağmen hiç cam gibi durmuyordu.Bu arada tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim baya ilgilendiniz balığım iyişleşti kuyrukları toparlandı ara sıra bahsettiğiniz canlı yemlerden de veriyorum 1.5 yaşında olmasına rağmen baya iyi [:nazar:][:)))]
Akvaryum Malzemesi İçin Öneri Bekliyorum
30-40 Litre akvaryumun var ve venusaqua nın 3w Aq350f şelale filtresini kullanıyordum.akvaryumu temizleme gününden 1 gün önce kapattım akvaryumu temizledim doldurdum suyu fişe taktım ses seda yok.Hiç çalışmıyor.Fişini kontrol ettim acaba temassızlık mı yapıyor diye gene tık yok.Ne olduğunu bilmiyorum bozuldu mu tamir edilebilir mi ancak düşündüm taşındım yeni bir filtre almaya karar verdim.Sadece beta balığı besliyorum ama akvaryum çok kirleniyor zaten o cihazın temizlediğine de inanmıyordum bundan mütevellit akvaryumu tertemiz yapan motor gücü hacime uyan akıntı yapmayan iç veya şelale filtre önerileri bekliyorum max 150 veya 200 TL verebilirim.[:)]
30-40 Litre akvaryumun var ve venusaqua nın 3w Aq350f şelale filtresini kullanıyordum.akvaryumu temizleme gününden 1 gün önce kapattım akvaryumu temizledim doldurdum suyu fişe taktım ses seda yok.Hiç çalışmıyor.Fişini kontrol ettim acaba temassızlık mı yapıyor diye gene tık yok.Ne olduğunu bilmiyorum bozuldu mu tamir edilebilir mi ancak düşündüm taşındım yeni bir filtre almaya karar verdim.Sadece beta balığı besliyorum ama akvaryum çok kirleniyor zaten o cihazın temizlediğine de inanmıyordum bundan mütevellit akvaryumu tertemiz yapan motor gücü hacime uyan akıntı yapmayan iç veya şelale filtre önerileri bekliyorum max 150 veya 200 TL verebilirim.[:)]
Betta Ne Kadar Yemlenmeli?
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/130520211305581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/120520211613511.jpg[/IMG]
Bu yemden günlük ne kadar verilmeli? Genelde tetra ve zebra baktığım için sabah akşam 1 tatlı kaşığı kadar veriyorum . Zebralar kaptığı için bettanın önüne atıyorum genelde.
Betta ne sıklıkla beslenmeli?[/QUOTE]
Öncelikle kullandığınız yem kaliteli bir yem değil uzun vadede kullanımınız balığı etkileyebilir hatta hasta edebilir.Tetra,sera,hikari,new life spectrum tarzı yemleri öneririm.Betaya günlük 3-4 tane granül yem vermelisin.1 tatlı kaşığı beta balığına çok gelir.Zaten midesinin boyutu gözü kadar.Hafta 1-2 gün canlı yem verebilirsin kan kurdu artemia vs tarzı şeyler betalar çok sever.1 gün de aç bırakmalısın sindirim sisteminin sağlığı için.İyi günler,mutlu hobiler.[EDIT]Lavivesta,2021-05-17 07:27:33[/EDIT]
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/130520211305581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/120520211613511.jpg[/IMG]
Bu yemden günlük ne kadar verilmeli? Genelde tetra ve zebra baktığım için sabah akşam 1 tatlı kaşığı kadar veriyorum . Zebralar kaptığı için bettanın önüne atıyorum genelde.
Betta ne sıklıkla beslenmeli?[/QUOTE]
Öncelikle kullandığınız yem kaliteli bir yem değil uzun vadede kullanımınız balığı etkileyebilir hatta hasta edebilir.Tetra,sera,hikari,new life spectrum tarzı yemleri öneririm.Betaya günlük 3-4 tane granül yem vermelisin.1 tatlı kaşığı beta balığına çok gelir.Zaten midesinin boyutu gözü kadar.Hafta 1-2 gün canlı yem verebilirsin kan kurdu artemia vs tarzı şeyler betalar çok sever.1 gün de aç bırakmalısın sindirim sisteminin sağlığı için.İyi günler,mutlu hobiler.[EDIT]Lavivesta,2021-05-17 07:27:33[/EDIT]
Beta Balığım Hasta
[QUOTE=Beta_balik]Yani akvaryumunuzun camları vs aşırı kirlenmişti. Siz de bunun için onu boşaltıp balığı küçük akvaryuma aldınız, doğru mudur?
Eğer böyle ise ilk fırsatta temizleyin akvaryumu. Ama kimyasal kullanmayın kesinlikle. Kir dediğiniz şey yosun olabilir. Çıkartmak için diş fırçası veya kullanılmamış sünger kullanabilirsiniz. Sirke ile yıkayabilirsiniz akvaryumu.
Termometre alın. Çünkü smart marka ısıtıcılar ayarladığınız dereceden 1-2 derce farklı ısıtabiliyor. Bunu fark etmek için termometre lazım. Elinizdeki işe yaramaz diyorsanız vantuzlu, içersen takılanlardan kullanabilirsiniz.
Ahm kaliteli bir marka değildir evet, ama tetra da tek başına kesinlikle yeterli değil. Balığın şu anda toparlaması için canlı yeme ihtiyacı var. Öncelikle canlı yem temin edin bu nedenle. Bütçeniz çok yok anladığım kadarıyla. Bu nedenle canlı yemin yanında kaliteli ama uygun fiyatlı olan yemlerden alabilirsiniz. Dajana, hikari, sera, tropical tarzı markaların 2 veya 3 tane beta yemlerinden en düşük gramajını alın ki yem bayatlamadan bitsin.
Isıtıcı ve yeteri kadar büyük bir akvaryumunuz var zaten. Yemde ve su düzenleyicilerde eksik var diyeyim ben. Yemi de dediğim markalardan alabilirsiniz.
Su düzenleyici derken kullandığınız tarz ilaçları kastetmiyorumum. Bence çok faydalı da değildir onlar. Bir daha almayabilirsiniz. Onun yerine catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanın. Kesinlikle daha faydalı olacaktır. Akvaryum boş demişsiniz. Dışarıdan uygun ağaç dallarını toplayıp onu kullanın. Catappa, kızılağaç, ağaç dallar suya salgılayacakları şeyler sayesinde su düzenleyicilerden kat kat etkili olur. Bu nedenle kullanmanızı öneririm.
Bir de su değişimini balık iyileşene kafar iki üç günde bir yapın. Toparlaması için yeterli olacaktır bunlar.
Bahsettiğiniz noktaları göremedim. Anlatım şeklinizden bir problem olduğunu da düşünmüyorum ama. Kendi rengidir muhtemelen.
Solungacı konusunda da eğer açık durmasından bahsediyorsunanız o normal bir durum. Beta agresif bir balıktır. Düşman algıladığı diğer şeylere heybetli gözükmek için solungacının üstünde duran bir organını o şekilde açar. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dediğiniz yemleri bizzat alacağım catappaların da siparişini verdim.Ayrıca kimyasal ve termometre kullanımı konusunda uyardığınız için de teşekkür ederim hepsini en kısa sürede temin edeceğim.Açıkçası içim çok rahatladı.İyi günler mutlu hobiler [:nazar:]
[QUOTE=Beta_balik]Yani akvaryumunuzun camları vs aşırı kirlenmişti. Siz de bunun için onu boşaltıp balığı küçük akvaryuma aldınız, doğru mudur?
Eğer böyle ise ilk fırsatta temizleyin akvaryumu. Ama kimyasal kullanmayın kesinlikle. Kir dediğiniz şey yosun olabilir. Çıkartmak için diş fırçası veya kullanılmamış sünger kullanabilirsiniz. Sirke ile yıkayabilirsiniz akvaryumu.
Termometre alın. Çünkü smart marka ısıtıcılar ayarladığınız dereceden 1-2 derce farklı ısıtabiliyor. Bunu fark etmek için termometre lazım. Elinizdeki işe yaramaz diyorsanız vantuzlu, içersen takılanlardan kullanabilirsiniz.
Ahm kaliteli bir marka değildir evet, ama tetra da tek başına kesinlikle yeterli değil. Balığın şu anda toparlaması için canlı yeme ihtiyacı var. Öncelikle canlı yem temin edin bu nedenle. Bütçeniz çok yok anladığım kadarıyla. Bu nedenle canlı yemin yanında kaliteli ama uygun fiyatlı olan yemlerden alabilirsiniz. Dajana, hikari, sera, tropical tarzı markaların 2 veya 3 tane beta yemlerinden en düşük gramajını alın ki yem bayatlamadan bitsin.
Isıtıcı ve yeteri kadar büyük bir akvaryumunuz var zaten. Yemde ve su düzenleyicilerde eksik var diyeyim ben. Yemi de dediğim markalardan alabilirsiniz.
Su düzenleyici derken kullandığınız tarz ilaçları kastetmiyorumum. Bence çok faydalı da değildir onlar. Bir daha almayabilirsiniz. Onun yerine catappa yaprağı ve kızılağaç kozalağı kullanın. Kesinlikle daha faydalı olacaktır. Akvaryum boş demişsiniz. Dışarıdan uygun ağaç dallarını toplayıp onu kullanın. Catappa, kızılağaç, ağaç dallar suya salgılayacakları şeyler sayesinde su düzenleyicilerden kat kat etkili olur. Bu nedenle kullanmanızı öneririm.
Bir de su değişimini balık iyileşene kafar iki üç günde bir yapın. Toparlaması için yeterli olacaktır bunlar.
Bahsettiğiniz noktaları göremedim. Anlatım şeklinizden bir problem olduğunu da düşünmüyorum ama. Kendi rengidir muhtemelen.
Solungacı konusunda da eğer açık durmasından bahsediyorsunanız o normal bir durum. Beta agresif bir balıktır. Düşman algıladığı diğer şeylere heybetli gözükmek için solungacının üstünde duran bir organını o şekilde açar. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim dediğiniz yemleri bizzat alacağım catappaların da siparişini verdim.Ayrıca kimyasal ve termometre kullanımı konusunda uyardığınız için de teşekkür ederim hepsini en kısa sürede temin edeceğim.Açıkçası içim çok rahatladı.İyi günler mutlu hobiler [:nazar:]
Beta Balığım Hasta
[QUOTE=Beta_balik]Tuz banyosunu şu anda kesin. Tuzun oranını ve süresini iyi ayarlamanız gerekiyor. Yoksa labirentli balıklara zarar verir.
Ama iyi haber, balığınızda dropsy yok göremedim ben.:) Bu iyi haber çünkü dropsy olan çoğu balık maalesef kurtulamıyor. Balığınızda dropsy belirtisi görmedim. Aynı şekilde solungaç paraziti de görmedim. Ama çok ilerlemiş, ciddi bir kuyruk erimezi var ki müdahale etmezseniz balığı kısa zamanda öldürür. Şimdiye kadar hiç mi dikkatinizi çekmedi bu?
Zaten balık halfmoon, kuyruk konusunda daha hassas olan varyetelerden. Ama yine de bu kadar erimesi akvaryumda bir problem olduğunu gösteriyor. Ana akvaryumun bir fotoğrafını atar mısınız. Genel olarak şartlar iyi aslında, ama yine de iyice inceleyelim.
Filtrenin akıntısını anlayabileceğimiz şekilde bir fotoğraf verir misiniz. Aynı şekilde kullandığınız yemler nelerdir? Isıtıcının markası nedir, termometre ile kontrol ediyor musunuz doğru çalışıp çalışmadığını? Su değişim sıklığı nedir? Herhangi bir vitamin, su düzenleyici vb birşey kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Daha önce hiçbir hayvana bakmadım.İlk defa bu sene balık aldım ilk 5-6 ay az önceki küçük akvaryumda hiçbir şeysiz kaldı.Daha sonralar kopmaları fark ettim o arada bir kaç bir şey öğrendim akvaryum hakkında.Gelişmeye gittim birazdan akvaryumu eklerim ancak 2 gündür içi boş çünkü filtrem de bozuldu içinde bir şeyler uçuşup kirli olduğunu fark edince balığımı geçici buraya aldım.Yarın veya bugün gece yıkamam lazım çok kirlenmiş.İlk başta 3 watt şelale filtre akıntı yapıyordu ama ayarlama vanası varmış ben de bilmiyordum düşüğe ayarladım akıntı seviyesi normaldi yani akıntı konusunda içiniz rahat olsun onu fark ettim çünkü :) .Isıtıcının markası smart 100 watt olandan.Termometre daha önce hiç kullanmadım elimde kağıt olanlardan mevcut ama bir işe yaramayacağını söyledikleri için ki ben de yararlı bir şey olabileceğini düşünmediğim için kullanmadım.Balığa ilk geldiğinde ahm beta balığı yemleri vardı ondan veriyordum ancak sağlıklı olmadığını öğrendim.Şuan tetra beta balık yemi var sabah 2 boncuk akşam 2 boncuk veriyorum.Haftada bir kere iyi haşlanmış ıspanak veriyorum 1 gün de aç bırakıyorum.apexin su düzenleyicisini kullanıyorum bir de aynı şekilde apexin vitamini var elimde onları kullanıyorum.Hafta da bir de %30 su değişimi yapıyordum.Su değişimini özellikle dinlenmiş çeşme suyu ve hazır su karışımından yapıyorum.ancak fotoğraf çekerken fark ettiğim bir şeyi sormak istiyorum ışığı açınca balığın içinde mor mor noktalar görünüyor fotoğrafta da çıkmış zaten onlar nedir?Hatta kuyruğunda da var noktalardan üst ve alt yüzgeçlerde.Ayrıca solungaç kısmı da simetrik değil erimeler var aslında tam çekememiş olabilirim [:?][EDIT]Lavivesta,2021-05-16 21:05:22[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Tuz banyosunu şu anda kesin. Tuzun oranını ve süresini iyi ayarlamanız gerekiyor. Yoksa labirentli balıklara zarar verir.
Ama iyi haber, balığınızda dropsy yok göremedim ben.:) Bu iyi haber çünkü dropsy olan çoğu balık maalesef kurtulamıyor. Balığınızda dropsy belirtisi görmedim. Aynı şekilde solungaç paraziti de görmedim. Ama çok ilerlemiş, ciddi bir kuyruk erimezi var ki müdahale etmezseniz balığı kısa zamanda öldürür. Şimdiye kadar hiç mi dikkatinizi çekmedi bu?
Zaten balık halfmoon, kuyruk konusunda daha hassas olan varyetelerden. Ama yine de bu kadar erimesi akvaryumda bir problem olduğunu gösteriyor. Ana akvaryumun bir fotoğrafını atar mısınız. Genel olarak şartlar iyi aslında, ama yine de iyice inceleyelim.
Filtrenin akıntısını anlayabileceğimiz şekilde bir fotoğraf verir misiniz. Aynı şekilde kullandığınız yemler nelerdir? Isıtıcının markası nedir, termometre ile kontrol ediyor musunuz doğru çalışıp çalışmadığını? Su değişim sıklığı nedir? Herhangi bir vitamin, su düzenleyici vb birşey kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Daha önce hiçbir hayvana bakmadım.İlk defa bu sene balık aldım ilk 5-6 ay az önceki küçük akvaryumda hiçbir şeysiz kaldı.Daha sonralar kopmaları fark ettim o arada bir kaç bir şey öğrendim akvaryum hakkında.Gelişmeye gittim birazdan akvaryumu eklerim ancak 2 gündür içi boş çünkü filtrem de bozuldu içinde bir şeyler uçuşup kirli olduğunu fark edince balığımı geçici buraya aldım.Yarın veya bugün gece yıkamam lazım çok kirlenmiş.İlk başta 3 watt şelale filtre akıntı yapıyordu ama ayarlama vanası varmış ben de bilmiyordum düşüğe ayarladım akıntı seviyesi normaldi yani akıntı konusunda içiniz rahat olsun onu fark ettim çünkü :) .Isıtıcının markası smart 100 watt olandan.Termometre daha önce hiç kullanmadım elimde kağıt olanlardan mevcut ama bir işe yaramayacağını söyledikleri için ki ben de yararlı bir şey olabileceğini düşünmediğim için kullanmadım.Balığa ilk geldiğinde ahm beta balığı yemleri vardı ondan veriyordum ancak sağlıklı olmadığını öğrendim.Şuan tetra beta balık yemi var sabah 2 boncuk akşam 2 boncuk veriyorum.Haftada bir kere iyi haşlanmış ıspanak veriyorum 1 gün de aç bırakıyorum.apexin su düzenleyicisini kullanıyorum bir de aynı şekilde apexin vitamini var elimde onları kullanıyorum.Hafta da bir de %30 su değişimi yapıyordum.Su değişimini özellikle dinlenmiş çeşme suyu ve hazır su karışımından yapıyorum.ancak fotoğraf çekerken fark ettiğim bir şeyi sormak istiyorum ışığı açınca balığın içinde mor mor noktalar görünüyor fotoğrafta da çıkmış zaten onlar nedir?Hatta kuyruğunda da var noktalardan üst ve alt yüzgeçlerde.Ayrıca solungaç kısmı da simetrik değil erimeler var aslında tam çekememiş olabilirim [:?][EDIT]Lavivesta,2021-05-16 21:05:22[/EDIT]
Beta Balığım Hasta
Daha iyi görünmesi için lamba açtım umarım işe yarar.Tuz banyosu için bugün küçük akvaryuma geçirdim şimdiden belirteyim ana tankı bu değil.
[QUOTE=Beta_balik]Geçmiş olsun,
Bahsettiğiniz üç şey varsa durum biraz riskli. Gerçi kuyruk erimesi dropsy nedenli olabilir. Yaptığınız tespitler olsa da yine de balığın fotoğrafını paylaşmanız lazım. Ki yalnızca bir kişi değil daha önce hastalıkları tecrübe etmiş başka hobiciler de değerlendirsin.
Olabildiğince net, aydınlık, yakın planda beta olacak şekilde farklı açılardan 3-5 fotoğrafını verir misiniz. [/QUOTE]
Konuya ekledim.Forumda yeni olruğum için nasıl yanıt verilir bilemiyorum sanırım 2 kez yazdım eğer gördüyseniz bu mesajı görmezden gelebilirsiniz teşekkürler[EDIT]Lavivesta,2021-05-16 20:32:59[/EDIT]
Daha iyi görünmesi için lamba açtım umarım işe yarar.Tuz banyosu için bugün küçük akvaryuma geçirdim şimdiden belirteyim ana tankı bu değil.
[QUOTE=Beta_balik]Geçmiş olsun,
Bahsettiğiniz üç şey varsa durum biraz riskli. Gerçi kuyruk erimesi dropsy nedenli olabilir. Yaptığınız tespitler olsa da yine de balığın fotoğrafını paylaşmanız lazım. Ki yalnızca bir kişi değil daha önce hastalıkları tecrübe etmiş başka hobiciler de değerlendirsin.
Olabildiğince net, aydınlık, yakın planda beta olacak şekilde farklı açılardan 3-5 fotoğrafını verir misiniz. [/QUOTE]
Konuya ekledim.Forumda yeni olruğum için nasıl yanıt verilir bilemiyorum sanırım 2 kez yazdım eğer gördüyseniz bu mesajı görmezden gelebilirsiniz teşekkürler[EDIT]Lavivesta,2021-05-16 20:32:59[/EDIT]
Beta Balığım Hasta
İyi günler.Yaklaşık 1 senedir benimle yaşayan oda arkadaşım olan beta balığım hasta.Baya araştırdım sordum soruşturdum solungaç paraziti,kuyruk erimesi ve hafif dropsy başlangıcı var.Kendisini 30 Litrede oldukça düz dere kumlu bir akvaryumda besliyorum.Akvaryum ısıtıcısı 24 derece ve 3 watt şelale filtre mevcut.Yanında başka bir balık yok akvaryumda tek.Lise öğrencisi olduğum için elimdeki harçlığı iyi kullanıp düzgün ve kesin bir ilaç almak istiyorum.Tuzla daha önce defalarca banyo yaptırdım erime de geçmedi.İç ve dış parazit tedavisinde nasıl bir yöntem izlemeliyim? Hangi ilaçları almalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim minik dostumu kaybetmek istemiyorum[:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007551.jpg[/IMG][EDIT]Lavivesta,2021-05-16 20:08:28[/EDIT]
İyi günler.Yaklaşık 1 senedir benimle yaşayan oda arkadaşım olan beta balığım hasta.Baya araştırdım sordum soruşturdum solungaç paraziti,kuyruk erimesi ve hafif dropsy başlangıcı var.Kendisini 30 Litrede oldukça düz dere kumlu bir akvaryumda besliyorum.Akvaryum ısıtıcısı 24 derece ve 3 watt şelale filtre mevcut.Yanında başka bir balık yok akvaryumda tek.Lise öğrencisi olduğum için elimdeki harçlığı iyi kullanıp düzgün ve kesin bir ilaç almak istiyorum.Tuzla daha önce defalarca banyo yaptırdım erime de geçmedi.İç ve dış parazit tedavisinde nasıl bir yöntem izlemeliyim? Hangi ilaçları almalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim minik dostumu kaybetmek istemiyorum[:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228496/160520212007551.jpg[/IMG][EDIT]Lavivesta,2021-05-16 20:08:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
