ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erenhamaloglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2020 12:26
Son Ziyaret:
13 Haziran 2021 20:11
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Hamaloğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eren Hamaloğlu
SON 10 MESAJI
Axolotl Uzuv Ve Solungaçları Çıkmıyor
[QUOTE=BadWolf]Duyduğum üzere Genetik olarak bazı axolotllar uzuv çıkarma yeteneğinden yoksun ya da bu konuda zayıf olabiliyorlarmış. Bu nedenle süreç hiç gerçekleşmiyor ya da yıllar sürebiliyormuş.
Ancak Benim asıl merak ettiğim, bu hayvan nasıl bu hale geldi? gözleri kolu bacağı solungaçları yok, sadece gövdeden ibaret..
[/QUOTE]
Gözlerinde bir sıkıntı yok göz kapakları bulunmuyor gözü de kırmızı olduğu için öyle çıkmış. Aldığımda yaklaşık 20 axolotl aynı akvaryum içinde en az 28derece sıcaklıkla bekliyordu. Birbirlerinin uzuvlarına zarar vermiş olabilirler hepsi küçüktü, küçükken yamyam oluyorlar bildiğim kadarıyla
[QUOTE=BadWolf]Duyduğum üzere Genetik olarak bazı axolotllar uzuv çıkarma yeteneğinden yoksun ya da bu konuda zayıf olabiliyorlarmış. Bu nedenle süreç hiç gerçekleşmiyor ya da yıllar sürebiliyormuş.
Ancak Benim asıl merak ettiğim, bu hayvan nasıl bu hale geldi? gözleri kolu bacağı solungaçları yok, sadece gövdeden ibaret..
[/QUOTE]
Gözlerinde bir sıkıntı yok göz kapakları bulunmuyor gözü de kırmızı olduğu için öyle çıkmış. Aldığımda yaklaşık 20 axolotl aynı akvaryum içinde en az 28derece sıcaklıkla bekliyordu. Birbirlerinin uzuvlarına zarar vermiş olabilirler hepsi küçüktü, küçükken yamyam oluyorlar bildiğim kadarıyla
Axolotl Uzuv Ve Solungaçları Çıkmıyor
[QUOTE=XPlot]Hayır bir tane daha axolotl almayın sizinki için bile çok geniş bir akvaryum değil. Uvuzları zamanla çıkacaktır. Akvaryum ölçülerini verebilir misiniz?[/QUOTE]
70-25-34 akvaryum ölçüleri, fazla geniş alan kullanmıyor genelde aynı yerlere saklanıyor arada su yüzeyine çıkıp geri iniyor yeni bir tane alırsam akvaryumu büyütürüm. Kafama takılan şey uzuvlarının ve solungaçlarının çıkmaması internette bir ay içinde çıkar deniliyor. Çıkmazsa bir anormallik söz konusuymuş. Ya hiç çıkmaz ya da yamuk çıkar bazı parmakları çıkmaz deniliyor
[QUOTE=XPlot]Hayır bir tane daha axolotl almayın sizinki için bile çok geniş bir akvaryum değil. Uvuzları zamanla çıkacaktır. Akvaryum ölçülerini verebilir misiniz?[/QUOTE]
70-25-34 akvaryum ölçüleri, fazla geniş alan kullanmıyor genelde aynı yerlere saklanıyor arada su yüzeyine çıkıp geri iniyor yeni bir tane alırsam akvaryumu büyütürüm. Kafama takılan şey uzuvlarının ve solungaçlarının çıkmaması internette bir ay içinde çıkar deniliyor. Çıkmazsa bir anormallik söz konusuymuş. Ya hiç çıkmaz ya da yamuk çıkar bazı parmakları çıkmaz deniliyor
Axolotl Uzuv Ve Solungaçları Çıkmıyor
Merhabalar, yaklaşık 6 ay önce bir axolotl aldım aldığımda bu haldeydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212236441.jpg[/IMG]
Alırken uzuvların ve solungaçların zamanla çıkacağı söylenmişti ancak şu an fiziksel olarak epey büyümesine rağmen ayakları ve solungaçlarında bir değişiklik olmadı. Son halini paylaşıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212240371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212240371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212241581.jpg[/IMG]
Bugün forumlarda gezinirken ayaklarının bir ay içinde çıkmamışsa bir anormallik olduğunu öğrendim. Uzuvları körelebiliyormuş ve bir daha çıkmayabiliyormuş. Solungaçlarının ise bakımsızlıktan çıkmadığını öğrendim ancak ben çok iyi bakıyorum muhtemelen ben almadan önce çok kötü bakıldı. Akvaryumum 60 litre ve iki saklanma alanı mevcut. Sunsun dış filtre kullanıyorum. Tabanda ince kuvars kum var. Haşlanmış karides, kurutulmuş karides, dondurulmuş kan kurdu, dondurulmuş Artemia, yürek, ciğer ve axolotl sticks diye bir kuru yemle besliyorum. Akvaryum sıcaklığı 18-22 derece arası. Günde ki kere besliyorum ancak karnı epey şişmiş diyete başlayacağım.
Türkçe kaynak neredeyse hiç yok axolotlumun ayaklarının tekrar çıkma olasılığı var mıdır? Solungaçları neden çıkmıyor sadece çok az ucundan gözüküyor çıkmama ihtimali var mı? Beslenme düzenim nasıl olmalı bazı kişiler haftada 3 gün yem verdiğini söyledi düzgün kaynak yok her kafadan ayrı ses çıkıyor.
Son olarak yanına bir axolotl daha alicam ancak satılan axolotllar 5-6 cm, onlara saldırma ihtimali var mı acaba? Veya uzuvlarına zarar verir mi[EDIT]erenhamaloglu,2021-03-21 22:54:25[/EDIT]
Merhabalar, yaklaşık 6 ay önce bir axolotl aldım aldığımda bu haldeydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212236441.jpg[/IMG]
Alırken uzuvların ve solungaçların zamanla çıkacağı söylenmişti ancak şu an fiziksel olarak epey büyümesine rağmen ayakları ve solungaçlarında bir değişiklik olmadı. Son halini paylaşıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212240371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212240371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/210320212241581.jpg[/IMG]
Bugün forumlarda gezinirken ayaklarının bir ay içinde çıkmamışsa bir anormallik olduğunu öğrendim. Uzuvları körelebiliyormuş ve bir daha çıkmayabiliyormuş. Solungaçlarının ise bakımsızlıktan çıkmadığını öğrendim ancak ben çok iyi bakıyorum muhtemelen ben almadan önce çok kötü bakıldı. Akvaryumum 60 litre ve iki saklanma alanı mevcut. Sunsun dış filtre kullanıyorum. Tabanda ince kuvars kum var. Haşlanmış karides, kurutulmuş karides, dondurulmuş kan kurdu, dondurulmuş Artemia, yürek, ciğer ve axolotl sticks diye bir kuru yemle besliyorum. Akvaryum sıcaklığı 18-22 derece arası. Günde ki kere besliyorum ancak karnı epey şişmiş diyete başlayacağım.
Türkçe kaynak neredeyse hiç yok axolotlumun ayaklarının tekrar çıkma olasılığı var mıdır? Solungaçları neden çıkmıyor sadece çok az ucundan gözüküyor çıkmama ihtimali var mı? Beslenme düzenim nasıl olmalı bazı kişiler haftada 3 gün yem verdiğini söyledi düzgün kaynak yok her kafadan ayrı ses çıkıyor.
Son olarak yanına bir axolotl daha alicam ancak satılan axolotllar 5-6 cm, onlara saldırma ihtimali var mı acaba? Veya uzuvlarına zarar verir mi[EDIT]erenhamaloglu,2021-03-21 22:54:25[/EDIT]
Anentome Helena (katil Salyangoz) Sorusu
Nano akvaryum brüt 56 litre bitkiler kum falan derken 40 litre anca su alıyordur. Eski akvaryumumu boşaltırken kıyamayıp yakalayabildiğim adi salyangozlardan yaklaşık 30-40 tanesini yeni akvaryumuma atmıştım. Bir süre sonra akvaryumda minik bir Helena gördüm bir ay sürmeden adi salyangozlar yok oldu. Bir iki tane atsanız yeterli olur muhtemelen yumurtaları yese yeter bir süre sonra adi salyangozlar azala azala biter ancak bence bitkili akvaryumların tamamında adi salyangoz olması lazım adi salyangoz azaldığı zaman akvaryumda sorunlar çıkıyor sayıyı azaltıp dengede tutun bence adileri
Nano akvaryum brüt 56 litre bitkiler kum falan derken 40 litre anca su alıyordur. Eski akvaryumumu boşaltırken kıyamayıp yakalayabildiğim adi salyangozlardan yaklaşık 30-40 tanesini yeni akvaryumuma atmıştım. Bir süre sonra akvaryumda minik bir Helena gördüm bir ay sürmeden adi salyangozlar yok oldu. Bir iki tane atsanız yeterli olur muhtemelen yumurtaları yese yeter bir süre sonra adi salyangozlar azala azala biter ancak bence bitkili akvaryumların tamamında adi salyangoz olması lazım adi salyangoz azaldığı zaman akvaryumda sorunlar çıkıyor sayıyı azaltıp dengede tutun bence adileri
Anentome Helena (katil Salyangoz) Sorusu
Akvaryumdaki adi salyangoz sayısı azaldıktan sonra akvaryumu dikkatli takip edince minicik bir Helena salyangoz olduğunu keşfettim. Aradan biraz zaman geçti o Helena şimdi kocaman olmuş ve akvaryumdaki onlarca adi salyangozun tamamı yok oldu bir tane bile göremiyorum şu an. Tek helenanın onlarca salyangozu öldürmesi mümkün mü? Eğer adi salyangoz kalmadıysa Helena neyle beslenecek karidese falan saldırmaz umarım aç kalıp. Bir de odaya girdiğimde Helena salyangoz akvaryumdan dışarı çıkmıştı hemen vurdum akvaryuma attım dışarı çıkma sebebi ne olabilir? Karidesime veya uyurken betamın kuyruguna saldırmaz umarım. Haftalardır takip ediyorum ve sadece bir tane Helena görebildim aylarca akvaryuma hiç bir şey eklemedim piyasada yoktu nasıl geldi yumurtası mı var hiç bir fikrim ama. Adi salyangozlar yok olduğundan beri difüzörle cam kenarları biraz yosun tutuyor adiler varken hiç bir sorun yoktu
Akvaryumdaki adi salyangoz sayısı azaldıktan sonra akvaryumu dikkatli takip edince minicik bir Helena salyangoz olduğunu keşfettim. Aradan biraz zaman geçti o Helena şimdi kocaman olmuş ve akvaryumdaki onlarca adi salyangozun tamamı yok oldu bir tane bile göremiyorum şu an. Tek helenanın onlarca salyangozu öldürmesi mümkün mü? Eğer adi salyangoz kalmadıysa Helena neyle beslenecek karidese falan saldırmaz umarım aç kalıp. Bir de odaya girdiğimde Helena salyangoz akvaryumdan dışarı çıkmıştı hemen vurdum akvaryuma attım dışarı çıkma sebebi ne olabilir? Karidesime veya uyurken betamın kuyruguna saldırmaz umarım. Haftalardır takip ediyorum ve sadece bir tane Helena görebildim aylarca akvaryuma hiç bir şey eklemedim piyasada yoktu nasıl geldi yumurtası mı var hiç bir fikrim ama. Adi salyangozlar yok olduğundan beri difüzörle cam kenarları biraz yosun tutuyor adiler varken hiç bir sorun yoktu
Beta Balığı Göz Fungusu
[QUOTE=The Last Samurai]Akvaryum kurulumunda yaptığınız uygulama, mevcut koşullar, yem kaliteniz gayet iyi.[:iyi:]
Ben de bettanızda bir olumsuzluk göremedim.
Ancak emin olabilmek adına, tam üstten çekilmiş bir fotoğraf eklemenizi rica ederim. Göz fırlaması varsa, üstten görünüşte daha net anlaşılır.
Bettanızın renk ve formu da çok güzel.[:nazar:]
Keyifli ve sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Önceki betam bilgisizliğimden ölmüştü o yüzden bunda dikkat etmeye çalıştım
Bunu bir gün önce çekmiştim gözleri normaldi düne göre gözleri şiş gibi geldi yarın gündüz gözüyle dikkatli inceleyeceğim üstten fotoğrafta çekerim umarım birşeyi yoktur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/301020200839111.jpg[/IMG][EDIT]erenhamaloglu,2020-11-01 02:36:46[/EDIT]
[QUOTE=The Last Samurai]Akvaryum kurulumunda yaptığınız uygulama, mevcut koşullar, yem kaliteniz gayet iyi.[:iyi:]
Ben de bettanızda bir olumsuzluk göremedim.
Ancak emin olabilmek adına, tam üstten çekilmiş bir fotoğraf eklemenizi rica ederim. Göz fırlaması varsa, üstten görünüşte daha net anlaşılır.
Bettanızın renk ve formu da çok güzel.[:nazar:]
Keyifli ve sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054511.jpg[/IMG]
Üstten fotoğraf ekledim bakabilir misiniz bana şiş gibi geliyor
[QUOTE=The Last Samurai]Akvaryum kurulumunda yaptığınız uygulama, mevcut koşullar, yem kaliteniz gayet iyi.[:iyi:]
Ben de bettanızda bir olumsuzluk göremedim.
Ancak emin olabilmek adına, tam üstten çekilmiş bir fotoğraf eklemenizi rica ederim. Göz fırlaması varsa, üstten görünüşte daha net anlaşılır.
Bettanızın renk ve formu da çok güzel.[:nazar:]
Keyifli ve sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Önceki betam bilgisizliğimden ölmüştü o yüzden bunda dikkat etmeye çalıştım
Bunu bir gün önce çekmiştim gözleri normaldi düne göre gözleri şiş gibi geldi yarın gündüz gözüyle dikkatli inceleyeceğim üstten fotoğrafta çekerim umarım birşeyi yoktur[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/301020200839111.jpg[/IMG][EDIT]erenhamaloglu,2020-11-01 02:36:46[/EDIT]
[QUOTE=The Last Samurai]Akvaryum kurulumunda yaptığınız uygulama, mevcut koşullar, yem kaliteniz gayet iyi.[:iyi:]
Ben de bettanızda bir olumsuzluk göremedim.
Ancak emin olabilmek adına, tam üstten çekilmiş bir fotoğraf eklemenizi rica ederim. Göz fırlaması varsa, üstten görünüşte daha net anlaşılır.
Bettanızın renk ve formu da çok güzel.[:nazar:]
Keyifli ve sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120201054511.jpg[/IMG]
Üstten fotoğraf ekledim bakabilir misiniz bana şiş gibi geliyor
Beta Balığı Göz Fungusu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Anlatımınıza göre koşullar betta için oldukça uygun ,fotoğraflarda da gözü normal görünüyor , iştah kaybı,saklanma,hareketsizlik vb bir şey gözünüze çarptı mı,su değişimini nasıl yaptınız ?
[/QUOTE]
Hayır çok hareketli yalnızca cam kenarlarında çok yüzüyor gözünü sürter gibi ve gözü de biraz şiş gibi geldi. Bir de uzaktaysa verdiğim yemi göremiyor cımbızı sokup hareket ettiriyorum anca farkedip geliyor yem olarak ocean nutritions betta pro, sera bettagran, new life spectrum betta formula günde iki kez veriyorum, haftada bir iki kez dondurulmuş kan kurdu ve haftada bir kez dajana flora bitkisel yem veriyorum. Yeni aldığım için beslenmesi tam oturmadı ama bu hafta bu şekilde verdim değiştire değiştire
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Anlatımınıza göre koşullar betta için oldukça uygun ,fotoğraflarda da gözü normal görünüyor , iştah kaybı,saklanma,hareketsizlik vb bir şey gözünüze çarptı mı,su değişimini nasıl yaptınız ?
[/QUOTE]
Hayır çok hareketli yalnızca cam kenarlarında çok yüzüyor gözünü sürter gibi ve gözü de biraz şiş gibi geldi. Bir de uzaktaysa verdiğim yemi göremiyor cımbızı sokup hareket ettiriyorum anca farkedip geliyor yem olarak ocean nutritions betta pro, sera bettagran, new life spectrum betta formula günde iki kez veriyorum, haftada bir iki kez dondurulmuş kan kurdu ve haftada bir kez dajana flora bitkisel yem veriyorum. Yeni aldığım için beslenmesi tam oturmadı ama bu hafta bu şekilde verdim değiştire değiştire
Beta Balığı Göz Fungusu
Merhabalar, akşam beta balığına yem verirken gözlerinde şişlik olduğunu farkettim. Belki de yanılıyorumdur emin değilim bu yüzden size danışmak istedim. Balığın gözü biraz şiş ve cama sürtüyor ancak su gayet temiz filtrem sunsun 602b su berrak ve suyun sıcaklığı 25-26 derece. Beyanı alalı bir hafta oldu dün %30 su değişimi yapmıştım ondan sonra oldu. Akvaryumu kuralı yaklaşık bir ay oldu ve üzerinde yazan miktarda sera nitrivic damlatmıştım kurarken. Daha önceki betamı beyaz benekten kaybettiğim için elimde hazırda metilen mavisi ve seachem paraguard var. Betam da göz fungusu mu var? Varsa bu ilaçların hangisini nasıl uygulamalıyım tavsiye verebilir misiniz? Akvaryumda kiraz karidesler de bulunduğu için betamı 10 litrelik karantina akvaryumuna alıcam ve tedaviyi orda uygulucam. Bu arada balığın kuyruğunda veya başka bir yerinde herhangi bir sıkıntı göremedim yalnızca gözleri biraz şiş
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200101491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200102191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200102511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200103171.jpg[/IMG]
Merhabalar, akşam beta balığına yem verirken gözlerinde şişlik olduğunu farkettim. Belki de yanılıyorumdur emin değilim bu yüzden size danışmak istedim. Balığın gözü biraz şiş ve cama sürtüyor ancak su gayet temiz filtrem sunsun 602b su berrak ve suyun sıcaklığı 25-26 derece. Beyanı alalı bir hafta oldu dün %30 su değişimi yapmıştım ondan sonra oldu. Akvaryumu kuralı yaklaşık bir ay oldu ve üzerinde yazan miktarda sera nitrivic damlatmıştım kurarken. Daha önceki betamı beyaz benekten kaybettiğim için elimde hazırda metilen mavisi ve seachem paraguard var. Betam da göz fungusu mu var? Varsa bu ilaçların hangisini nasıl uygulamalıyım tavsiye verebilir misiniz? Akvaryumda kiraz karidesler de bulunduğu için betamı 10 litrelik karantina akvaryumuna alıcam ve tedaviyi orda uygulucam. Bu arada balığın kuyruğunda veya başka bir yerinde herhangi bir sıkıntı göremedim yalnızca gözleri biraz şiş
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200101491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200102191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200102511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225671/011120200103171.jpg[/IMG]
Anubias Yapraklarında Küf Gibi Beyaz Katman
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben 6 saat veriyordum ama o bile fazla geldi. Işığımda baya kuvvetli olunca zamanla beyazlaştı, kısa süre sonra yosunlaştı. Uzun yapraklı bitkilerin arasına sakladım. 2 hafta sonra filiz açtı :) Benim ki golden o yüzen saklamak kolay. Ama senin ki biraz zor dostum. Bitki alırken ortalama ışık ihtiyacının aynı olmasına dikkat etmek gerek :)[/QUOTE]
Üzerindeki beyazlıkları dip çekim hortumuyla aldım şimdi. İsteyen birisine vericem artık anubiası yerine java moss ağacı vardı onu koyarım:) teşekkürler
[QUOTE=samato]Yüzey bitkisi koy gölge yapsın [/QUOTE]
Yüzey bitkisi çok güzel duruyor ama tek anubias yok diğer bitkilere ışık gitmez bu sefer de ve çok çabuk gelişip diğer bitkilerin gelişimini yavaşlattığı söyleniyor aslında beta da seviyormuş yüzey bitkisini ama bu nedenlerden koymak istemiyordum
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben 6 saat veriyordum ama o bile fazla geldi. Işığımda baya kuvvetli olunca zamanla beyazlaştı, kısa süre sonra yosunlaştı. Uzun yapraklı bitkilerin arasına sakladım. 2 hafta sonra filiz açtı :) Benim ki golden o yüzen saklamak kolay. Ama senin ki biraz zor dostum. Bitki alırken ortalama ışık ihtiyacının aynı olmasına dikkat etmek gerek :)[/QUOTE]
Üzerindeki beyazlıkları dip çekim hortumuyla aldım şimdi. İsteyen birisine vericem artık anubiası yerine java moss ağacı vardı onu koyarım:) teşekkürler
[QUOTE=samato]Yüzey bitkisi koy gölge yapsın [/QUOTE]
Yüzey bitkisi çok güzel duruyor ama tek anubias yok diğer bitkilere ışık gitmez bu sefer de ve çok çabuk gelişip diğer bitkilerin gelişimini yavaşlattığı söyleniyor aslında beta da seviyormuş yüzey bitkisini ama bu nedenlerden koymak istemiyordum
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
Aylardır siyah göz albino axolotl arıyorum ama hiç bir yerde bulamadım ya siyah var ya da komple albino var bulamadım bir türlü bu canlı nerelerde satılır türkiyede üretimi yapılmıyor mu gören duyan var mı acaba
Aylardır siyah göz albino axolotl arıyorum ama hiç bir yerde bulamadım ya siyah var ya da komple albino var bulamadım bir türlü bu canlı nerelerde satılır türkiyede üretimi yapılmıyor mu gören duyan var mı acaba
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
