ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AquaAqua
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
387
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2020 16:28
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2023 08:26
Toplam Mesaj:
226 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orhun Kadim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Orhun Kadim - Aqua Aqua
SON 10 MESAJI
Helena Salyangozla Birlikte Yaşayabilecek Salyango
Hiç bir salyangoz helena ile birlikte yaşayamaz. Sayı oranları ve bitki yoğunluğuna bağlı olarak diğer salyangozlarin ömrü göreceli olarak uzayabilir. Ancak herhangi bir salyangozun birbirinden farkı yoktur. Helena avlayabildigini avlar.
Hiç bir salyangoz helena ile birlikte yaşayamaz. Sayı oranları ve bitki yoğunluğuna bağlı olarak diğer salyangozlarin ömrü göreceli olarak uzayabilir. Ancak herhangi bir salyangozun birbirinden farkı yoktur. Helena avlayabildigini avlar.
Yeni Bir Akvaryum, Yeni Bir Dutch !
[QUOTE=AquaAqua][B][K]20.03.2022 Güncellemesi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
[K][U]Güncel Hali:[/U][/K] (19.11.2021)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211909411.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler[/K]: 80x40x45h 10mm
[K]Canlı Türleri[/K]: Hb White Lepistes ,Cüce Vatoz , Bloodymary Karides
[K]Bitki Türleri:[/K] •Tonina Fluvialitis, •Pogostemon Erectus, •Myriophlyum Tuberculatum, •Ludwigia sp. Mini Super Red, •Ludwigia Arcuata, •Tonina Sp. Belem •Alternenthera Reineckii Mini, Monte Carlo, •Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, •Blyxa Japonica
[K]Tankın Yaşı:[/K] 5 Ay
[K]Filtrasyon ve Işıklandırma:[/K] Sunsun 603b , Venusaqua Sk-680 skimmer ,Powerled Full Spectrum Armatür
[K]Tasarım ve Dekorasyon:[/K] Dutch Stili
[K]Zemin[/K]: Lav kırığı, Ada Amazonia , Tropica soil Aktif toprak
Herkese merhaba arkadaşlar, her şey gönlünüzce olsun. Bir süredir hayalimde olan akvaryumu sonunda yaptırdım. Yoğunluktan kuramadığım akvaryumun sabırsızlikla beklediğim kurulum finali bugun bitti [:D]. Henüz bütün canlıları eklemedim bakteri kültürü oturdukça popülasyonu artıracağım. Kurulumu yaparken videoya da çektim ileride editleyip aşagıda paylaşacağım. İlk defa hightech bir kurulum yapıyorum. Her türlü tavsiyeye açığım. Keyifli hobiler..[:)]
[B]Not:[/B] Jbl Aquabasis'i suyu bulanıklaştırma ihtimalinden kullanmaktan vazgeçtim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212224251.jpg[/IMG]
[B]Lav kırığını sineklik içine koydum:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212232041.jpg[/IMG]
[B]Bitki Doldu:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/080920212354121.jpg[/IMG]
[B]Budama ve yer degişikliği:[/B]:
[U]Burada çok hızlı çoğalan walichii ve micra bitkisine elveda dedik[/U] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/291020211904441.jpg[/IMG]
[B]Yeni bitkiler eklendi (04.09.2021) :[/B]
Eski nizamı tarzdan sıkılıp biraz dağınık olmak istedim. Karmaşa içinde bir düzen olusturarak daha doğal bir görüntü olusturduğumu düşünuyorum. Bitkiler geliştikçe daha güzel bir hal alacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[K]•Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, • Blyxa Japonica
[/K]
[B]Oda manzarası(09.11.2021):[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/101120211258181.jpg[/IMG]
[B]Limnophila Aromatica[/B]:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949461.jpg[/IMG]
[B]Palustris Cuba:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949481.jpg[/IMG][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Bi guncelleme yapalım dedim. Japonica Blyxaları çıkarttım. Onun yerine bir takım yer değişikliği yaparak sp belemlerin yerini açtım. 5 adet [U]Barbus Titteya[/U] ekledim.
[QUOTE=AquaAqua][B][K]20.03.2022 Güncellemesi[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
[K][U]Güncel Hali:[/U][/K] (19.11.2021)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211909411.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler[/K]: 80x40x45h 10mm
[K]Canlı Türleri[/K]: Hb White Lepistes ,Cüce Vatoz , Bloodymary Karides
[K]Bitki Türleri:[/K] •Tonina Fluvialitis, •Pogostemon Erectus, •Myriophlyum Tuberculatum, •Ludwigia sp. Mini Super Red, •Ludwigia Arcuata, •Tonina Sp. Belem •Alternenthera Reineckii Mini, Monte Carlo, •Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, •Blyxa Japonica
[K]Tankın Yaşı:[/K] 5 Ay
[K]Filtrasyon ve Işıklandırma:[/K] Sunsun 603b , Venusaqua Sk-680 skimmer ,Powerled Full Spectrum Armatür
[K]Tasarım ve Dekorasyon:[/K] Dutch Stili
[K]Zemin[/K]: Lav kırığı, Ada Amazonia , Tropica soil Aktif toprak
Herkese merhaba arkadaşlar, her şey gönlünüzce olsun. Bir süredir hayalimde olan akvaryumu sonunda yaptırdım. Yoğunluktan kuramadığım akvaryumun sabırsızlikla beklediğim kurulum finali bugun bitti [:D]. Henüz bütün canlıları eklemedim bakteri kültürü oturdukça popülasyonu artıracağım. Kurulumu yaparken videoya da çektim ileride editleyip aşagıda paylaşacağım. İlk defa hightech bir kurulum yapıyorum. Her türlü tavsiyeye açığım. Keyifli hobiler..[:)]
[B]Not:[/B] Jbl Aquabasis'i suyu bulanıklaştırma ihtimalinden kullanmaktan vazgeçtim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212224251.jpg[/IMG]
[B]Lav kırığını sineklik içine koydum:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212232041.jpg[/IMG]
[B]Bitki Doldu:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/080920212354121.jpg[/IMG]
[B]Budama ve yer degişikliği:[/B]:
[U]Burada çok hızlı çoğalan walichii ve micra bitkisine elveda dedik[/U] [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/291020211904441.jpg[/IMG]
[B]Yeni bitkiler eklendi (04.09.2021) :[/B]
Eski nizamı tarzdan sıkılıp biraz dağınık olmak istedim. Karmaşa içinde bir düzen olusturarak daha doğal bir görüntü olusturduğumu düşünuyorum. Bitkiler geliştikçe daha güzel bir hal alacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211955441.jpg[/IMG]
[K]•Macrandra mini pink, •Rotala Indica Green, •Rotala Indica Red, • Aromatica , • Palustris Cuba, Helferi , •Staurogyne Repens, •Sp Bonsai, • Blyxa Japonica
[/K]
[B]Oda manzarası(09.11.2021):[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/101120211258181.jpg[/IMG]
[B]Limnophila Aromatica[/B]:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949461.jpg[/IMG]
[B]Palustris Cuba:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/191120211949481.jpg[/IMG][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/200320221901081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Bi guncelleme yapalım dedim. Japonica Blyxaları çıkarttım. Onun yerine bir takım yer değişikliği yaparak sp belemlerin yerini açtım. 5 adet [U]Barbus Titteya[/U] ekledim.
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=hobim35][:iyi:]Hocam çok şık ve asil [:nazar:] görünüyor yağlı boya tablo misali emeğinize sağlık ,bir bütün olarak sanat eseri zevkinize hayran kaldım ... Keyifli sağlıklı mutlu hobiler
[/QUOTE][QUOTE=Canopolos]Hocam çok güzel manzaralar yakalamışsınız gerçekten harika görünüyorlar. Çekimler de güzel olmuş sanki akvaryum değil de sanat galerisinde sergilenen yan yana tablolara bakıyormuşum gibi[:3]. Başarılar dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Güzel mesajlarınız beni çok mutlu etti [:)]
[QUOTE=hobim35][:iyi:]Hocam çok şık ve asil [:nazar:] görünüyor yağlı boya tablo misali emeğinize sağlık ,bir bütün olarak sanat eseri zevkinize hayran kaldım ... Keyifli sağlıklı mutlu hobiler
[/QUOTE][QUOTE=Canopolos]Hocam çok güzel manzaralar yakalamışsınız gerçekten harika görünüyorlar. Çekimler de güzel olmuş sanki akvaryum değil de sanat galerisinde sergilenen yan yana tablolara bakıyormuşum gibi[:3]. Başarılar dilerim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Güzel mesajlarınız beni çok mutlu etti [:)]
High Tech 250 Lt.
Tasarıma bayıldım bende istiyorum 🤣
Tasarıma bayıldım bende istiyorum 🤣
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=Enesaksu34]Orhun Bey güncel fotolar için teşekkürler.Dolap yaptırmanız çok ayrı hava katmış dediğiniz gibi çok beğendim.Tanka ember tetra eklemişsiniz sanırım sevimli nano tanklara çok yakışan canlılar maşallah diyeyim.Bir sorum olucak H80 şelale filtre bu kadar canlı yüküne yeterli oluyor mu ve wolfmar nano dan memnunmusunuz yakin zamanda bende düşünüyorum low tech için.Tanklarınız çok hoş,kayıpsız sağlıklı bir hobi diliyorum Orhun bey,arada uğrayın özletmeyin kendinizi[:)))][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah hemen farketmişsiniz. 😊 evet , ember tetra ekledim.Tankta 7 neon 14 ember tetra var. Aslında alırken canli yüküyle ilgili çok düşündüm.Ancak akvaryumu ilk kurdugumdan bu yana canliları kademeli olarak artırdım. Bakteri kültürü zamanla olgunlaştı. [K]Dophin H80 [/K]filtresi debi olarak yeterli geliyor elbette. Ancak filtre malzemesi sonuç olarak sadece sünger. Ben sünger dışında boşta kalan bolmelere seachem matriks kullandım. Nitrifikasyon bakterileri için çok onemli. Sevdigim bir ürün tavsiye ederim. Zaten amonyak nitrata döndükten sonra iş bitkilere kalıyor. Bu kısımda nitrat seven bitkiler önemli. Tasarımdan ötürü java fern anubias ve bucephlandra kullandım.bu bitkiler yavaş gelisim gosterdikleri icin suyun icerisinde nitrati temizleme gibi bir olasiliklari yok. Bunun için pistia ve frogbit gibi su üstü bitkileri kullanıyorum. Bunun yanı sıra büyüyen bambularimi budayip arka taraftan suya soktum. Bu sayede nitrat olayini hafifletmis oluyorum. Haftalik su degişimlerini aksatmamak ve yemlemeyi de seyrek yapmak önemli. Her gün yem vermiyorum.
[K]Wolfmar[/K] nano için sunu soyleyebilirim cama takılan 6 wattlik nano yetersiz geldigi icin elimde 9 wattlik düz armatürü vardı. Onu kullanıyorum. Bu akvaryumumda gayet memnunum. Ancak bu wolfmar serilerinde ayaklarını cok kısa yaptikları icin ışık akvaryumda guzelce dağılmıyor. Biraz can sıkıcı her bitkiye ışıgın eşit gitmediği gölgede kalan yerler oluyor. Şuanki fiyatlar nasil bilmem ama bugun yeni bir akvaryum kurcak olsam tercih etmezdim. Ince tasarımı guzel ama dedigim gibi ışık tam dağılmıyor, ayaklar kısa olduğu için. Bütün bunlar bir yana işimi görüyor.( sadece 30³ lowtech akvaryum için söylüyorum).
İlginiz beni çok memnun etti, hoş sözleriniz için teşekkür ederim. Elimden geldiğince forum'a yetişmeye çalışıyorum 😊. Beni instagram ve youtubedan da takip edebilirsiniz. [K]Youtube[/K]: Aqua Aqua https://youtube.com/channel/UC7skxsVn11JG3u_P_r1jcTg
[K]Instagram[/K]:
aquaaquascape
Keyifli hobiler dilerim.[:)]
[QUOTE=Enesaksu34]Orhun Bey güncel fotolar için teşekkürler.Dolap yaptırmanız çok ayrı hava katmış dediğiniz gibi çok beğendim.Tanka ember tetra eklemişsiniz sanırım sevimli nano tanklara çok yakışan canlılar maşallah diyeyim.Bir sorum olucak H80 şelale filtre bu kadar canlı yüküne yeterli oluyor mu ve wolfmar nano dan memnunmusunuz yakin zamanda bende düşünüyorum low tech için.Tanklarınız çok hoş,kayıpsız sağlıklı bir hobi diliyorum Orhun bey,arada uğrayın özletmeyin kendinizi[:)))][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah hemen farketmişsiniz. 😊 evet , ember tetra ekledim.Tankta 7 neon 14 ember tetra var. Aslında alırken canli yüküyle ilgili çok düşündüm.Ancak akvaryumu ilk kurdugumdan bu yana canliları kademeli olarak artırdım. Bakteri kültürü zamanla olgunlaştı. [K]Dophin H80 [/K]filtresi debi olarak yeterli geliyor elbette. Ancak filtre malzemesi sonuç olarak sadece sünger. Ben sünger dışında boşta kalan bolmelere seachem matriks kullandım. Nitrifikasyon bakterileri için çok onemli. Sevdigim bir ürün tavsiye ederim. Zaten amonyak nitrata döndükten sonra iş bitkilere kalıyor. Bu kısımda nitrat seven bitkiler önemli. Tasarımdan ötürü java fern anubias ve bucephlandra kullandım.bu bitkiler yavaş gelisim gosterdikleri icin suyun icerisinde nitrati temizleme gibi bir olasiliklari yok. Bunun için pistia ve frogbit gibi su üstü bitkileri kullanıyorum. Bunun yanı sıra büyüyen bambularimi budayip arka taraftan suya soktum. Bu sayede nitrat olayini hafifletmis oluyorum. Haftalik su degişimlerini aksatmamak ve yemlemeyi de seyrek yapmak önemli. Her gün yem vermiyorum.
[K]Wolfmar[/K] nano için sunu soyleyebilirim cama takılan 6 wattlik nano yetersiz geldigi icin elimde 9 wattlik düz armatürü vardı. Onu kullanıyorum. Bu akvaryumumda gayet memnunum. Ancak bu wolfmar serilerinde ayaklarını cok kısa yaptikları icin ışık akvaryumda guzelce dağılmıyor. Biraz can sıkıcı her bitkiye ışıgın eşit gitmediği gölgede kalan yerler oluyor. Şuanki fiyatlar nasil bilmem ama bugun yeni bir akvaryum kurcak olsam tercih etmezdim. Ince tasarımı guzel ama dedigim gibi ışık tam dağılmıyor, ayaklar kısa olduğu için. Bütün bunlar bir yana işimi görüyor.( sadece 30³ lowtech akvaryum için söylüyorum).
İlginiz beni çok memnun etti, hoş sözleriniz için teşekkür ederim. Elimden geldiğince forum'a yetişmeye çalışıyorum 😊. Beni instagram ve youtubedan da takip edebilirsiniz. [K]Youtube[/K]: Aqua Aqua https://youtube.com/channel/UC7skxsVn11JG3u_P_r1jcTg
[K]Instagram[/K]:
aquaaquascape
Keyifli hobiler dilerim.[:)]
Akvaryumumdaki Daldan Kurt Fışkırıyor Sanırım
[QUOTE=Emiraksoy]Vallah sorun teşkil eder yapraklarım hep delik delik buldum sonunda adiyi katil salyangoz alsam elma salyangozumu yermi[/QUOTE]
Minare salyangozları bitki yemezler, yaprağınızdaki delikler ya potasyum eksikliği ya da elma salyangozunun oburluğu. Elma salyangozu olan bir bitkili akvaryum da bitkiye zarar verecek baska canli aramaniza gerek yok. Elma salyangozu yumusak bitkileri yavas yavaş yiyecektir. Anubias, java fern, amazon, bucheplandra hariç her bitkiyi yerler.
[QUOTE=Emiraksoy]Vallah sorun teşkil eder yapraklarım hep delik delik buldum sonunda adiyi katil salyangoz alsam elma salyangozumu yermi[/QUOTE]
Minare salyangozları bitki yemezler, yaprağınızdaki delikler ya potasyum eksikliği ya da elma salyangozunun oburluğu. Elma salyangozu olan bir bitkili akvaryum da bitkiye zarar verecek baska canli aramaniza gerek yok. Elma salyangozu yumusak bitkileri yavas yavaş yiyecektir. Anubias, java fern, amazon, bucheplandra hariç her bitkiyi yerler.
30³ Nature Style - Ortada Adacık Tasarımı
[QUOTE=Enesaksu34]
Maşallah hocam çok beğendim son halini paylaşabilirmisiniz mümkünse.[:nazar:][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221302201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Foruma uzun zamandır girmiyordum. Yorumunuz için tesekkur ederim. Bitkiler epey çoğaldı. Gübre, co2 vesaire kullanmıyorum. Sadece su degişimi yapıyorum. Tamamen kendi haline bıraktım. Ve zaman içinde hightech tankımdan bile daha eziyetsiz bir şekilde gelişti [:D]. Kendi halinde bitkiler ordan burdan çoğalırken doğal bir görüntü oluştu. Bir de mobilya yaptırdım. Daha premium bir görüntüsü oldu bu sayede. Akşam iş dönüşü seyir zevki muhteşem [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Enesaksu34]
Maşallah hocam çok beğendim son halini paylaşabilirmisiniz mümkünse.[:nazar:][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221302201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221303461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221304411.jpg[/IMG]
Foruma uzun zamandır girmiyordum. Yorumunuz için tesekkur ederim. Bitkiler epey çoğaldı. Gübre, co2 vesaire kullanmıyorum. Sadece su degişimi yapıyorum. Tamamen kendi haline bıraktım. Ve zaman içinde hightech tankımdan bile daha eziyetsiz bir şekilde gelişti [:D]. Kendi halinde bitkiler ordan burdan çoğalırken doğal bir görüntü oluştu. Bir de mobilya yaptırdım. Daha premium bir görüntüsü oldu bu sayede. Akşam iş dönüşü seyir zevki muhteşem [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/040320221306591.jpg[/IMG]
Barbus Titteya (kiraz Barb) Sorusu
Kiraz Barb ile karidesleri bir arada besleyen oldu mu? Bol bitkili hightech tankima bu baligı eklemek istiyorum ancak karideslerime musallat olur mu diye merak icerisindeyim [:?][EDIT]AquaAqua,2021-12-17 19:05:34[/EDIT]
Kiraz Barb ile karidesleri bir arada besleyen oldu mu? Bol bitkili hightech tankima bu baligı eklemek istiyorum ancak karideslerime musallat olur mu diye merak icerisindeyim [:?][EDIT]AquaAqua,2021-12-17 19:05:34[/EDIT]
Sıva Filesi İle Toprak Ayrılır Mı?
Selamlar. Bildirim üzerine geldim. Benim bir arada yaptığım file tarzinda bir şey yapmak istiyorsunuz sanırım. Nalburda veya yapımarketlerde satılan boyalı ürünleri kullanmanizi tavsiye etmiyorum. O boyalar zamanla atma riskine sahip zira sıcak su döktügünüzde verniği atacak ve boyasi elinize geçecektir. Kaynatıp görebilirsiniz. Ben kendim bimden sezonda gelen şeffaf sinekliklerden alıp dikmiştim kafam rahat. Tavsiye ederim. Şeffaf boyasiz plastik sineklik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
Selamlar. Bildirim üzerine geldim. Benim bir arada yaptığım file tarzinda bir şey yapmak istiyorsunuz sanırım. Nalburda veya yapımarketlerde satılan boyalı ürünleri kullanmanizi tavsiye etmiyorum. O boyalar zamanla atma riskine sahip zira sıcak su döktügünüzde verniği atacak ve boyasi elinize geçecektir. Kaynatıp görebilirsiniz. Ben kendim bimden sezonda gelen şeffaf sinekliklerden alıp dikmiştim kafam rahat. Tavsiye ederim. Şeffaf boyasiz plastik sineklik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224636/020720212225411.jpg[/IMG]
Emamapet
[QUOTE=fossadeileoni]Merhaba, ben alışverişlerimde sıkıntı yaşamadım, kargo yoğunluğundan 1 gün geç yolladılar. Telefonla arayıp stok bilgisi sorabilirsiniz,gayet ilgililer. Kendi sitelerinden değil başka bir e-ticaret sitesi üzerinden alım yaptım.Kendi siteleri üzerinden de alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Nihat Taşçı]Alışveriş yapmadım fakat güvenlik konusunda şüpheye düştüğünüz sitelere kart bilgisi vermek sakıncalı olabilir. kapıda ödeme ile alışveriş seçeneği varsa bunu kullanabileceğinizi, kargo geldiğinde önce ürünü kontrol edip sonra ödeme yapabileciğini hatırlatmak isterim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Siparişimi verdim hızlıca geldi, kargo takipte biraz sıkıntı var sistemlerinde ama kibar ve anlayışlılar aradığımda ilgilendiler. Tereddüt ettiğim gibi değilmiş. ama daha iyi olabilir
[QUOTE=fossadeileoni]Merhaba, ben alışverişlerimde sıkıntı yaşamadım, kargo yoğunluğundan 1 gün geç yolladılar. Telefonla arayıp stok bilgisi sorabilirsiniz,gayet ilgililer. Kendi sitelerinden değil başka bir e-ticaret sitesi üzerinden alım yaptım.Kendi siteleri üzerinden de alışveriş yapılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=Nihat Taşçı]Alışveriş yapmadım fakat güvenlik konusunda şüpheye düştüğünüz sitelere kart bilgisi vermek sakıncalı olabilir. kapıda ödeme ile alışveriş seçeneği varsa bunu kullanabileceğinizi, kargo geldiğinde önce ürünü kontrol edip sonra ödeme yapabileciğini hatırlatmak isterim. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Siparişimi verdim hızlıca geldi, kargo takipte biraz sıkıntı var sistemlerinde ama kibar ve anlayışlılar aradığımda ilgilendiler. Tereddüt ettiğim gibi değilmiş. ama daha iyi olabilir
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
hasancn,
ezzalisi,
Eldurmaz,
0rnn,
sedatkaryurek,
Oquanus,
TuRKeR,
Jeveux,
Sungurr,
yaguara,
MertGun,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
bysmokin,
Fatihsm,
Koksal Gurkan,
BilalM.,
sina cen,
yeekim,
Malawi34,
MiSoSiKiaN,
EKAR,
Kınayu,
√olkaπ,
chapi,
FurkanYnk,
MertSoyumert,
Savas37,
Hilmi22,
MelihB,
capitano,
IgorVladimir,
Killicory,
Sametbugra,
keremcosgun,
şansal,
syerli,
oguzozt,
akinsinan,
EmiirKaan,
jamaisvus,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
