ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Engineerpro123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2020 21:55
Son Ziyaret:
09 Eylül 2020 23:06
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin özel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin özel
SON 7 MESAJI
450l Akvaryuma Zeolit Miktarı
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
200*60*60 Ölçüsünde Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
2 Adet Akvaryumla Herkese Merhaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
