ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dgkngull
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2020 20:46
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2026 05:46
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğukan Gül
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğukan Gül
SON 10 MESAJI
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=ibryldz]
Ben akvaryumu ilk kurduğumda bu tarz bir sorun yaşamıştım ama Walstad yöntemi ile kurduğum için sorun kendi kendine çözülmüştü. Araştırırken bir paylaşım görmüştüm belki işinize yarar linki bırakıyorum. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yaprak_erimesi_k970479.asp[/URL] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir bakıyım her yorum öneri değerli benim için :)
[QUOTE=ibryldz]
Ben akvaryumu ilk kurduğumda bu tarz bir sorun yaşamıştım ama Walstad yöntemi ile kurduğum için sorun kendi kendine çözülmüştü. Araştırırken bir paylaşım görmüştüm belki işinize yarar linki bırakıyorum. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yaprak_erimesi_k970479.asp[/URL] [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir bakıyım her yorum öneri değerli benim için :)
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=benerium]Emers ortamdan submers ortama uyum sorunu gibi geldi bana.[/QUOTE]
Gübre problemim olduğunu düşünüyordum fakat söylediğiniz biraz daha farklı bir olay bu sorun olan bitkileri daha detaylı araştırırım teşekkürler.
[QUOTE=benerium]Emers ortamdan submers ortama uyum sorunu gibi geldi bana.[/QUOTE]
Gübre problemim olduğunu düşünüyordum fakat söylediğiniz biraz daha farklı bir olay bu sorun olan bitkileri daha detaylı araştırırım teşekkürler.
Bitkiler Ölüyor
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36watt uygundur. Çok yoğun bitkide yok, ama canlı yükü az, su değişimi iyi demekki suda nitrat birikmiyor, Tabandaki gübrede yetmiyor anlaşılan. Reeflowers all inclusive düşük destek için yapılmış gübredir çok az nitrat içerir. NPk yı düşük destekde kullanırken dikkatli olmak gerekir. Suda birikme yaparsa özellikle fosfat canlı kıyımı yapabilir. Bol su değişimi ile kontrollu kullanın, ölen bir canlı olursa hemen su değişimi yapın. Tankda bitkide yok, en minimal miktarda kullanmak uygundur. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim söylediklerinizi uygulayacağım ve başta az bitkiyle deniyimlemek istedim bu gibi sorunlarla karşılaşabilirim. Tavsiyeleriniz için sağolun.[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, akvaryumunuzda balık, karides ya da salyangoz gibi canlılar mevcut mu? Ayrıca akvaryumu hangi yöntemle kurduğunuzu paylaşır mısınız? (Walstad, normal kurulum gibi)[/QUOTE]
Akvaryum normal kurulum ve karides yada salyangoz yok.Balıklarda 7 adet koi lepistes 10 adet neon tetra 8 adet silvertip tetra 2 l144 tül vatoz 4 starbai corydoras 2 adet sae 1 tane düz vatoz var.
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36watt uygundur. Çok yoğun bitkide yok, ama canlı yükü az, su değişimi iyi demekki suda nitrat birikmiyor, Tabandaki gübrede yetmiyor anlaşılan. Reeflowers all inclusive düşük destek için yapılmış gübredir çok az nitrat içerir. NPk yı düşük destekde kullanırken dikkatli olmak gerekir. Suda birikme yaparsa özellikle fosfat canlı kıyımı yapabilir. Bol su değişimi ile kontrollu kullanın, ölen bir canlı olursa hemen su değişimi yapın. Tankda bitkide yok, en minimal miktarda kullanmak uygundur. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim söylediklerinizi uygulayacağım ve başta az bitkiyle deniyimlemek istedim bu gibi sorunlarla karşılaşabilirim. Tavsiyeleriniz için sağolun.[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, akvaryumunuzda balık, karides ya da salyangoz gibi canlılar mevcut mu? Ayrıca akvaryumu hangi yöntemle kurduğunuzu paylaşır mısınız? (Walstad, normal kurulum gibi)[/QUOTE]
Akvaryum normal kurulum ve karides yada salyangoz yok.Balıklarda 7 adet koi lepistes 10 adet neon tetra 8 adet silvertip tetra 2 l144 tül vatoz 4 starbai corydoras 2 adet sae 1 tane düz vatoz var.
Bitkiler Ölüyor
Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim söylediğiniz gibi hemen npk gübre sipariş verdim kullanmaya başlayacağım.
[QUOTE=darkaura]Power lede geçişte çok yaşanan durumlar. Verimli bir ışık yaptıysanız bitkiler başta çok hızlı gelişir ama aynı sırada sudaki gübreyide çok hızlı tüketirler. Kısa süre sonra sudaki gübre ve mineraller tükenince gelişim durur, bozulmalar başlar. Fotodan gördüğüm kadarıyla çok ağır nitrat eksikliği var. Npk takviyesi gerekli ama tam kesin yardım istiyorsanız önce tankınızın tüm bilgilerini detaylı vermeniz gerekir, tankın ölçüleri nedir, en boy yükseklik, aydınlatma nedir, hangi bitkiler var, hangi gübreler kullanılıyor, zeminde takviyeli toprak var mı, co2 takviyesi var mı varsa hangi sistem kullanılıyor, ne sıklıkle ne kadar su değişimi yapılıyor. Bitki işi çok hassas iştir, tek bir parametredeki sapma çok farklı sonuçlar doğurur. Tankın herşeyini bilmeden ne kadar gübre ışık istiyor bir şey demek mümkün değil.[/QUOTE]
Abi hepsini detaylı yazıyım öncelikle powerledi senin konundan örnek alarak yaklaşık 1 sene önce yaptım yukarıda 32w demişim ama 36w dıy powerled var 6500k beyaz,kırmızı ve mavi şeklinde elimden geldiğince homojen dağılımla yaptım.
Akvaryum 90x50x50 ölçülerine sahip alt tabanda sadece hagen kum var ortalama 4-5 cm civarlarında ve ayrıca kapsül gübre kullandım. Sıvı gübre olarakta reeflowers all inclusive kullanıyorum.Co2 desteği şuanlık yok deneme amaçlı limon karbonat olayını yaptım ve onun dışında da bitkilerim elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil,nummularia sp green,bacopa ve yine deneme amaçlı rotala macandra mini var eksik saydığım olabilir ilk defa deneyimliyorum ve sil baştan bir kurulum yaptım 3 hafta öncesinde.Haftalık olarakta %20-%30 arası su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135321.jpg[/IMG]
Akvaryumum da şuanda telefonumda olan görüntüsü budur. Eksiklerim ve yanlış telaffuzum varsa affola 😊[EDIT]Dgkngull,2022-04-15 11:47:43[/EDIT]
Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim söylediğiniz gibi hemen npk gübre sipariş verdim kullanmaya başlayacağım.
[QUOTE=darkaura]Power lede geçişte çok yaşanan durumlar. Verimli bir ışık yaptıysanız bitkiler başta çok hızlı gelişir ama aynı sırada sudaki gübreyide çok hızlı tüketirler. Kısa süre sonra sudaki gübre ve mineraller tükenince gelişim durur, bozulmalar başlar. Fotodan gördüğüm kadarıyla çok ağır nitrat eksikliği var. Npk takviyesi gerekli ama tam kesin yardım istiyorsanız önce tankınızın tüm bilgilerini detaylı vermeniz gerekir, tankın ölçüleri nedir, en boy yükseklik, aydınlatma nedir, hangi bitkiler var, hangi gübreler kullanılıyor, zeminde takviyeli toprak var mı, co2 takviyesi var mı varsa hangi sistem kullanılıyor, ne sıklıkle ne kadar su değişimi yapılıyor. Bitki işi çok hassas iştir, tek bir parametredeki sapma çok farklı sonuçlar doğurur. Tankın herşeyini bilmeden ne kadar gübre ışık istiyor bir şey demek mümkün değil.[/QUOTE]
Abi hepsini detaylı yazıyım öncelikle powerledi senin konundan örnek alarak yaklaşık 1 sene önce yaptım yukarıda 32w demişim ama 36w dıy powerled var 6500k beyaz,kırmızı ve mavi şeklinde elimden geldiğince homojen dağılımla yaptım.
Akvaryum 90x50x50 ölçülerine sahip alt tabanda sadece hagen kum var ortalama 4-5 cm civarlarında ve ayrıca kapsül gübre kullandım. Sıvı gübre olarakta reeflowers all inclusive kullanıyorum.Co2 desteği şuanlık yok deneme amaçlı limon karbonat olayını yaptım ve onun dışında da bitkilerim elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil,nummularia sp green,bacopa ve yine deneme amaçlı rotala macandra mini var eksik saydığım olabilir ilk defa deneyimliyorum ve sil baştan bir kurulum yaptım 3 hafta öncesinde.Haftalık olarakta %20-%30 arası su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/150420221135321.jpg[/IMG]
Akvaryumum da şuanda telefonumda olan görüntüsü budur. Eksiklerim ve yanlış telaffuzum varsa affola 😊[EDIT]Dgkngull,2022-04-15 11:47:43[/EDIT]
Bitkiler Ölüyor
Tamamdır teşekkür ederiimm
Tamamdır teşekkür ederiimm
Bitkiler Ölüyor
Tabiki, fotoğrafta görünen bitkiler elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil ve nummularia sp green olması lazım kolay bitki türü paketi olarak satın aldım ilk deneyimim isimler yanlış olabilir o yüzden bilginiz olsun.
Işık olarakta şuanlık 32w kendim yapmış olduğum powerled’i kullanıyorum fakat herşeyi hazır bağlantılarını yapıp 72w yükselticem çünkü akvaryum boyutuna göre hesapladığımda ışığım yetersiz kalıyor.
Tabiki, fotoğrafta görünen bitkiler elodea,nomaphila spp,ludwigia ovasil ve nummularia sp green olması lazım kolay bitki türü paketi olarak satın aldım ilk deneyimim isimler yanlış olabilir o yüzden bilginiz olsun.
Işık olarakta şuanlık 32w kendim yapmış olduğum powerled’i kullanıyorum fakat herşeyi hazır bağlantılarını yapıp 72w yükselticem çünkü akvaryum boyutuna göre hesapladığımda ışığım yetersiz kalıyor.
Bitkiler Ölüyor
Yorumunuz için teşekkür ederim tavsiyenizi uygulayacağım fakat sabırlı olsamda her geçen gün bitkiler daha kötü oluyor gibi çözemedim inşallah toparlar 😊
Yorumunuz için teşekkür ederim tavsiyenizi uygulayacağım fakat sabırlı olsamda her geçen gün bitkiler daha kötü oluyor gibi çözemedim inşallah toparlar 😊
Bitkiler Ölüyor
[B]Merhaba;
Bitkileri ekeli yaklaşık 3 hafta oluyor.İlk zamanlarda çok güzel gelişen ve büyüyen bitkilerim son 5 gündür bu hale geldi.Yapraklar siyahlaşıyor ve delinmeye başlıyor yada direk delinip kopmaya başlıyor. Bu durumun başlangıcında kapsül gübre ektim ve reeflowers all inclusive kullanmaya başladım fakat hala bir düzelme gözükmüyor ve ölmeye devam ediyolar. Sizce sorun nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030251.jpg[/IMG]
[B]Merhaba;
Bitkileri ekeli yaklaşık 3 hafta oluyor.İlk zamanlarda çok güzel gelişen ve büyüyen bitkilerim son 5 gündür bu hale geldi.Yapraklar siyahlaşıyor ve delinmeye başlıyor yada direk delinip kopmaya başlıyor. Bu durumun başlangıcında kapsül gübre ektim ve reeflowers all inclusive kullanmaya başladım fakat hala bir düzelme gözükmüyor ve ölmeye devam ediyolar. Sizce sorun nedir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221511/140420220030251.jpg[/IMG]
Silinsin Lütfen
FORUM MÜKEMMEL DERECE DE YARDIM SEVER VE GÜNCEL TEŞEKKÜRLER. KONU SİLİNSİN LÜTFEN.......[EDIT]Dgkngull,2020-07-27 01:27:33[/EDIT]
FORUM MÜKEMMEL DERECE DE YARDIM SEVER VE GÜNCEL TEŞEKKÜRLER. KONU SİLİNSİN LÜTFEN.......[EDIT]Dgkngull,2020-07-27 01:27:33[/EDIT]
Mayalı Sistem Co2 Yapımı ( Tavsiye Gerekli )
[B][QUOTE=zaferrrr]Merhaba. Sistemde %90 kaçak vardır. Her defasında sallarsanız ömrü çok kısalır sistemin. Hortumları kapaklara karbonat ve japon yapıştırıcı ile yapıştırın. Nerede kaçak var iyice kontrol edin. Ayrıca kabarcıklar akvaryumun içinde dağılacak şekilde küçük çıkmıyorsa faydası olmaz. İce tea şişesini değiştirmenizi tavsiye ederim çünkü basınca dayanıklı değil. Ek olarak ta sitrik asit sisteme geçmenizi tavsiye ederim. Ben uzun süre mayalı kullandım fakat pek faydalı olmadı. Şuan sitrik asit kullanıyorum ve yaptığım karışım 3 ay kadar bitmiyor. Maliyeti de 10 tl civarı tutuyor. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim. O zaman yarın sistemi bozup tekrardan yapıyım ve sitrik asit dediğiniz sistem limon tuzu - karbonhidrat olan mı ? Çünkü eğer o ise açıkcası hata benim olsada mayalıda bir tık soğudum, dediğiniz gibi araştırmalarımın sonucunda da bu daha uzun gidiyormuş bu yüzden bunu bozuk tekrardan o şekilde yapma planım vardı.Son olarak ice tea şişesi basınca dayanıklı değil demişsiniz düşünmem gerekirdi asitsiz bir içecek sonuçta.
[QUOTE=mrcnnn]Hocam icetea şişesi basınca dayanıklı bir şişe değil. Belki bu yüzden kapağının kenarlarından falan co2 kaçırıyo olabilir. Bir de ucuz çekvalf falan kullandıysanız ordan da kaçırabilir. Bence 2. şişeyi bi kola şişesiyle değiştirip tekrar deneyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Tavsiyenizi göz önünde bulundurup sistemi tekrardan yapıcam.[/B]
[B][QUOTE=zaferrrr]Merhaba. Sistemde %90 kaçak vardır. Her defasında sallarsanız ömrü çok kısalır sistemin. Hortumları kapaklara karbonat ve japon yapıştırıcı ile yapıştırın. Nerede kaçak var iyice kontrol edin. Ayrıca kabarcıklar akvaryumun içinde dağılacak şekilde küçük çıkmıyorsa faydası olmaz. İce tea şişesini değiştirmenizi tavsiye ederim çünkü basınca dayanıklı değil. Ek olarak ta sitrik asit sisteme geçmenizi tavsiye ederim. Ben uzun süre mayalı kullandım fakat pek faydalı olmadı. Şuan sitrik asit kullanıyorum ve yaptığım karışım 3 ay kadar bitmiyor. Maliyeti de 10 tl civarı tutuyor. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim. O zaman yarın sistemi bozup tekrardan yapıyım ve sitrik asit dediğiniz sistem limon tuzu - karbonhidrat olan mı ? Çünkü eğer o ise açıkcası hata benim olsada mayalıda bir tık soğudum, dediğiniz gibi araştırmalarımın sonucunda da bu daha uzun gidiyormuş bu yüzden bunu bozuk tekrardan o şekilde yapma planım vardı.Son olarak ice tea şişesi basınca dayanıklı değil demişsiniz düşünmem gerekirdi asitsiz bir içecek sonuçta.
[QUOTE=mrcnnn]Hocam icetea şişesi basınca dayanıklı bir şişe değil. Belki bu yüzden kapağının kenarlarından falan co2 kaçırıyo olabilir. Bir de ucuz çekvalf falan kullandıysanız ordan da kaçırabilir. Bence 2. şişeyi bi kola şişesiyle değiştirip tekrar deneyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumunuz için.Tavsiyenizi göz önünde bulundurup sistemi tekrardan yapıcam.[/B]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
