ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2020 04:45
Son Ziyaret:
08 Eylül 2020 00:08
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elif Çiftçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
H ❤ 🐢
SON 10 MESAJI
Nitrifikasyon Bakterileri !
19 yaşında vardır kaplumbağam. Akvaryum 160 litre. Sık su değişimi yapma dediler diye hatırlıyorum. Akvaryumu temizlemeden koku gitmiyordu. Komple akvaryum asla temizlememi söylediler. Ve asla filtre fisten cekme asla akvaryum temizleme diyenler oldu ben o yuzden gerildim acikcasi cunku bir gecede facia olurmus gibi konustu bana balik degil bu sonucta ve ic filtre bakteri uretmez diyen ama fisten cekme diyen var o da garip. Ic filtreyi akvaryum suyuyla temizlersem nasil arindiracagim ki yine o sekilde yaptigimda oldu. O grupta bunaldim acikcasi buraya sormak istedim ve gunlerdir kafa karisikligi olmustu yazdiklariniz asiri net yani sora sora ulastigim sonucu aninda yazmissiniz tesekkur ederim. Benim uyuduğum yere çok çok yakın akvaryum ve evde daha uygun bir yer ayarlamaya çalışıyorum. Ses oluyor denilenlere gore temizlik yapmamaliyim dis filtre benim icin 2.bir ses. Dip cekim yapiyordum ic filtreyi gunduz calistirip temizliyordum. Su temiz ama kisa surede koku oluyor. Ben bakteri kulturu alsam nette gordum onu kullansam olur mu. Dedikleriniz cok kiymetli. Tesekkurler
[QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE]
Aktif karbon ilaclamadan sonra kullanilir yaziyor. Sera siporax mini suyu temizliyor mu yine
19 yaşında vardır kaplumbağam. Akvaryum 160 litre. Sık su değişimi yapma dediler diye hatırlıyorum. Akvaryumu temizlemeden koku gitmiyordu. Komple akvaryum asla temizlememi söylediler. Ve asla filtre fisten cekme asla akvaryum temizleme diyenler oldu ben o yuzden gerildim acikcasi cunku bir gecede facia olurmus gibi konustu bana balik degil bu sonucta ve ic filtre bakteri uretmez diyen ama fisten cekme diyen var o da garip. Ic filtreyi akvaryum suyuyla temizlersem nasil arindiracagim ki yine o sekilde yaptigimda oldu. O grupta bunaldim acikcasi buraya sormak istedim ve gunlerdir kafa karisikligi olmustu yazdiklariniz asiri net yani sora sora ulastigim sonucu aninda yazmissiniz tesekkur ederim. Benim uyuduğum yere çok çok yakın akvaryum ve evde daha uygun bir yer ayarlamaya çalışıyorum. Ses oluyor denilenlere gore temizlik yapmamaliyim dis filtre benim icin 2.bir ses. Dip cekim yapiyordum ic filtreyi gunduz calistirip temizliyordum. Su temiz ama kisa surede koku oluyor. Ben bakteri kulturu alsam nette gordum onu kullansam olur mu. Dedikleriniz cok kiymetli. Tesekkurler
[QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE]
Aktif karbon ilaclamadan sonra kullanilir yaziyor. Sera siporax mini suyu temizliyor mu yine
Nitrifikasyon Bakterileri !
Arkadaşlar kimisine göre iç filtrem yararlı bakteri üretmiyor kimisine göre üretiyor ama ben bunları ihmal edebilirim. Yok edebilirmişim yani o kadar önemsiz üretiyormuş. 80 litre suda kaplumbağa bakıyorum. Yararlı bakteri üretmiyorsam iç filtreyi fişten asla çekmememin pislik harici mantığı ne diyorum ona da kötü bakterilerin üremesini engeller diyen var engellemez diyen var. Dış filtrem yok bir süre daha almayı düşünmüyorum. İç filtreme aktif karbon halka bioball koyup ( bunu nette yaptiklarini gordum ) kullansam yararlı bakteri üretebilir miyim ? - en azından zehirlemeyecek kadar is gorurler mi ( bunu da duydum cunku dis filtresiz amonyak patlamasi olurmus:) bu arada ic filtrem yararli bakteri uretmiyorsa akvaryum suyuyla yıka faydali bakteriler olur demelerinin mantigi nedir nitrifikasyon bakterileri haric baska faydali bakteriler mi var ben haftada bir ic filtre temizliyorum. Benim akvaryumumda yararli bakteri var mi yok mu. Camda bile oluyorlarmis daha çok aktif olduklari yer dis filtreymis ic filtreye dediklerimi yapsam amonyak konusunu halletmis olur muyum. Tesekkurler.
Arkadaşlar kimisine göre iç filtrem yararlı bakteri üretmiyor kimisine göre üretiyor ama ben bunları ihmal edebilirim. Yok edebilirmişim yani o kadar önemsiz üretiyormuş. 80 litre suda kaplumbağa bakıyorum. Yararlı bakteri üretmiyorsam iç filtreyi fişten asla çekmememin pislik harici mantığı ne diyorum ona da kötü bakterilerin üremesini engeller diyen var engellemez diyen var. Dış filtrem yok bir süre daha almayı düşünmüyorum. İç filtreme aktif karbon halka bioball koyup ( bunu nette yaptiklarini gordum ) kullansam yararlı bakteri üretebilir miyim ? - en azından zehirlemeyecek kadar is gorurler mi ( bunu da duydum cunku dis filtresiz amonyak patlamasi olurmus:) bu arada ic filtrem yararli bakteri uretmiyorsa akvaryum suyuyla yıka faydali bakteriler olur demelerinin mantigi nedir nitrifikasyon bakterileri haric baska faydali bakteriler mi var ben haftada bir ic filtre temizliyorum. Benim akvaryumumda yararli bakteri var mi yok mu. Camda bile oluyorlarmis daha çok aktif olduklari yer dis filtreymis ic filtreye dediklerimi yapsam amonyak konusunu halletmis olur muyum. Tesekkurler.
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
İnşallah o mutlu ben mutlu. O stresli ben de stresli. Sürekli akvaryumda durduğu için burada her yer çim gezinsin diye çıkardım kaptan. İlk başta kaçmasın diye yer ayarlamıştım. Betona bıraktım gezindi orada. Alt kabuklarının bir kısmı soyulmuş. O düzelir mi acaba ? Cevabınız için çok teşekkür ederim.
İnşallah o mutlu ben mutlu. O stresli ben de stresli. Sürekli akvaryumda durduğu için burada her yer çim gezinsin diye çıkardım kaptan. İlk başta kaçmasın diye yer ayarlamıştım. Betona bıraktım gezindi orada. Alt kabuklarının bir kısmı soyulmuş. O düzelir mi acaba ? Cevabınız için çok teşekkür ederim.
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
Allah korusun ya. Üzüldüm senin için. Boynunun nedenini anladım. Yolda getirirken kutuya hava alsın diye yerler açmıştım boynunu o şekilde tahriş etmiş. Geldiğimizden beri tavuk yedi 1 kez. Hareketli maşallahı var ama ortam değişikliğinden mi bilmiyorum yem yemiyor. Seninki hareketsiz miydi
Allah korusun ya. Üzüldüm senin için. Boynunun nedenini anladım. Yolda getirirken kutuya hava alsın diye yerler açmıştım boynunu o şekilde tahriş etmiş. Geldiğimizden beri tavuk yedi 1 kez. Hareketli maşallahı var ama ortam değişikliğinden mi bilmiyorum yem yemiyor. Seninki hareketsiz miydi
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
Yem verecek kimse bulamadığım için kaplumbağamı köye getirdim. Büyük bir yere koydum. 16 senelik vardır. Fakat 2 gündür yem yemiyor. Yolda gelirken kutuda boynu tahris olmus ve gozleri sıkıntılı görünüyor burada eczane yok. Bahceye cikardim gunes alsin diye cunku kiyamadim almaya. Kabukları soyulmaya basladı. Otlarin icine girdi pire mi sinek mi bilmiyorum boynunda bir sey geziniyordu. Zarar verir mi. Acil cozumlerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/090720202015341.jpg[/IMG]
Yem verecek kimse bulamadığım için kaplumbağamı köye getirdim. Büyük bir yere koydum. 16 senelik vardır. Fakat 2 gündür yem yemiyor. Yolda gelirken kutuda boynu tahris olmus ve gozleri sıkıntılı görünüyor burada eczane yok. Bahceye cikardim gunes alsin diye cunku kiyamadim almaya. Kabukları soyulmaya basladı. Otlarin icine girdi pire mi sinek mi bilmiyorum boynunda bir sey geziniyordu. Zarar verir mi. Acil cozumlerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/090720202015341.jpg[/IMG]
Veteriner Şart Mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/030620200019441.jpg[/IMG]
Bugün güneşe çıkardım. Normalde boynu bu kadar kırmızı değil. Neden olabilir ? Akvaryumunda bugün şeffaf yüzen bir şey gördüm. İç filtre kullanıyorum. Sizce sorun büyük mü ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/030620200019441.jpg[/IMG]
Bugün güneşe çıkardım. Normalde boynu bu kadar kırmızı değil. Neden olabilir ? Akvaryumunda bugün şeffaf yüzen bir şey gördüm. İç filtre kullanıyorum. Sizce sorun büyük mü ?
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=Yenici58]ısıtıcıyı yeni aldıysanız ve suyunuz takmadan önce soğuksa ısıtması biraz zaman alabilir ama hala çalışıyomu suyun ılık olması normal ve ısıtıcının ısıtma aşamasında sıcak olması normal suyu ısıymak için fazla ısıyla sıcaklığın ayarını sağlıyo normalde ısıtıcılar böyle olur
Termometre niz varsa ondan sıcaklığı kontrol edebilirsiniz yoksa da petshop tan bitane almanızı tavsiye ederim ama genelde ısıtıcılar sıcaklık ayarına gelince dururlar içinize sinmiyosa termometre den kontrol yapabilirsiniz yok almıycam diyosanız da evinizin ısısına güveniyosanız oda sıcaklığında da kaplumbağa yaşar [/QUOTE]
Evet durması lazım ama durmuyor. Yani 24 saat boyunca hic kendini kapatmadan calisti. Zaten ilk isitici bununla birebir ayniydi ben onu bir hafta civari bekledim sonmedi o ısık degistirdim bu da 1 gunde 200 derece duzlestirici dusunun dokunamazsiniz o kadar sıcak suyun icinde alev topu var sanki. O kadar sicak bir seyle hayvani basbasa birakamadim.
[QUOTE=Müptela]Su kaplumbağası oda sicakliginda yaşar isiticiya gerek olmadigini dusunuyorum.Kaplumbaganiza akvaryumda su ustune cikip dinlenebilecegi bir alan olusturdunuzmu bu gerekli bir durumdur.[/QUOTE]
Suyun icinde kayalar var cok buyuk degil ve kuru alan yaptım fakat rampasını tam ayarlayamadim. Buyuk kaplumbagam var rampasini yapip tekrar takacagim
[QUOTE=Yenici58]ısıtıcıyı yeni aldıysanız ve suyunuz takmadan önce soğuksa ısıtması biraz zaman alabilir ama hala çalışıyomu suyun ılık olması normal ve ısıtıcının ısıtma aşamasında sıcak olması normal suyu ısıymak için fazla ısıyla sıcaklığın ayarını sağlıyo normalde ısıtıcılar böyle olur
Termometre niz varsa ondan sıcaklığı kontrol edebilirsiniz yoksa da petshop tan bitane almanızı tavsiye ederim ama genelde ısıtıcılar sıcaklık ayarına gelince dururlar içinize sinmiyosa termometre den kontrol yapabilirsiniz yok almıycam diyosanız da evinizin ısısına güveniyosanız oda sıcaklığında da kaplumbağa yaşar [/QUOTE]
Evet durması lazım ama durmuyor. Yani 24 saat boyunca hic kendini kapatmadan calisti. Zaten ilk isitici bununla birebir ayniydi ben onu bir hafta civari bekledim sonmedi o ısık degistirdim bu da 1 gunde 200 derece duzlestirici dusunun dokunamazsiniz o kadar sıcak suyun icinde alev topu var sanki. O kadar sicak bir seyle hayvani basbasa birakamadim.
[QUOTE=Müptela]Su kaplumbağası oda sicakliginda yaşar isiticiya gerek olmadigini dusunuyorum.Kaplumbaganiza akvaryumda su ustune cikip dinlenebilecegi bir alan olusturdunuzmu bu gerekli bir durumdur.[/QUOTE]
Suyun icinde kayalar var cok buyuk degil ve kuru alan yaptım fakat rampasını tam ayarlayamadim. Buyuk kaplumbagam var rampasini yapip tekrar takacagim
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=lemur]Merak ettim, ısıtıcının metal kısmı tamamıyla suyun içinde mi çalışıyor? Kısmen dışarda kalıyorsa termostat ayarı bozulabilir.[/QUOTE]
Evet
[QUOTE=lemur]Merak ettim, ısıtıcının metal kısmı tamamıyla suyun içinde mi çalışıyor? Kısmen dışarda kalıyorsa termostat ayarı bozulabilir.[/QUOTE]
Evet
Bunlar Yanık Mı ?
Isıtıcı almıştım ışıgı hiç sönmüyor. Isitici asiri sicak degilmiyor zaten. Kaplumbagamin kabugunda bunlar var. Yanık mı arkadaslar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/250320201318061.jpg[/IMG]
Isıtıcı almıştım ışıgı hiç sönmüyor. Isitici asiri sicak degilmiyor zaten. Kaplumbagamin kabugunda bunlar var. Yanık mı arkadaslar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/250320201318061.jpg[/IMG]
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=Yenici58]hangi markanın ısıtıcısını aldınız bende de bikere böyle bi sorun olmuştu su acayip ısınıyodu ve bu jiç iyi değil suyun gözle görünür biçimde buharların çıkması suyun bir balık ve kaplumbağaya göre çok sıcak olduğu anlamına gelir çok çok sıcak ayarı falan varmı markası nedir kaç dereceye ayarladınız kullanma talimatını okuyup doğru uyguladınızmı[/QUOTE]
Rs çelik. 28 dereceydi gece taktım fise bir sonraki gun su ılıktı ama ısıtıcı patlayacak kadar sıcaktı
[QUOTE=Yenici58]hangi markanın ısıtıcısını aldınız bende de bikere böyle bi sorun olmuştu su acayip ısınıyodu ve bu jiç iyi değil suyun gözle görünür biçimde buharların çıkması suyun bir balık ve kaplumbağaya göre çok sıcak olduğu anlamına gelir çok çok sıcak ayarı falan varmı markası nedir kaç dereceye ayarladınız kullanma talimatını okuyup doğru uyguladınızmı[/QUOTE]
Rs çelik. 28 dereceydi gece taktım fise bir sonraki gun su ılıktı ama ısıtıcı patlayacak kadar sıcaktı
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
