ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lucerda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2020 20:41
Son Ziyaret:
20 Şubat 2022 17:07
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sakir dogan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sakir dogan
SON 10 MESAJI
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
Yeni fotograflari eklemek istedim. Istedigim gibi cekemedim ama elimden bu kadari geldi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219371.jpg[/IMG]
[EDIT]Lucerda,2021-05-10 22:22:27[/EDIT]
Yeni fotograflari eklemek istedim. Istedigim gibi cekemedim ama elimden bu kadari geldi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219371.jpg[/IMG]
[EDIT]Lucerda,2021-05-10 22:22:27[/EDIT]
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=ÇEPNİ]
Gökay beye katılıyorum ve şunları eklemek istiyorum. Kökün dibini çeşitli boyutlardaki yuvarlak taşlarla desteklerseniz ortaya harika bir görüntü çıkacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Aklimda bu oneri [:)] ama kurduktan sonra degistirmek istemedim. Bu yili boyle gecirsin seneye yeni halinde denerim[:)]
Tesekkurler
[QUOTE=ÇEPNİ]
Gökay beye katılıyorum ve şunları eklemek istiyorum. Kökün dibini çeşitli boyutlardaki yuvarlak taşlarla desteklerseniz ortaya harika bir görüntü çıkacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Aklimda bu oneri [:)] ama kurduktan sonra degistirmek istemedim. Bu yili boyle gecirsin seneye yeni halinde denerim[:)]
Tesekkurler
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=ityo39]
Tam olarak ne sorduğunuzu anlayamadım ben. Bazı arkadaşlar da yazmış gerçi ama evet CO2 pH ı düşürecektir, ancak bu bir tercih meselesi biraz. CO2 ihtiyacı olmayan bitkiler seçerek daha yüksek pH lı bir akvaryumda da sağlıklı bir şekilde bitki ve balık bakılabilir. Canlı doğuranlar çok asidik suda sağlıklı olmaz zaten, tetra türleri bakıyor olsanız tamam düşük pH iyidir ama şu anda hem seçtiğiniz bitkiler hem de balıklar düşünüldüğünde düşük pH istemeniz çok anlamlı değil bence. Daha doğrusu gerekli değil.[/QUOTE]
Haklisiniz biraz karisik yazdim sanirim. Aslinda sunu sormak istemistim indikator`un PH`i gosterdigini dusunuyordum, mangrow Ph`i dusuruyorsa ve Co2 kullanirsam Ph`in ani bir sekilde dusup baliklarimi kaybeder miyim diye sormak istemistim ama indikator sadece sudaki Co2 seviyesini gosteriyormus yanlis anlamadiysam.
Co2 i bitkiler biraz hizli toparlasin hem ben de biraz deneyim kazanmis olurum diye istiyorum aslina bakarsaniz
[QUOTE=ityo39]
Tam olarak ne sorduğunuzu anlayamadım ben. Bazı arkadaşlar da yazmış gerçi ama evet CO2 pH ı düşürecektir, ancak bu bir tercih meselesi biraz. CO2 ihtiyacı olmayan bitkiler seçerek daha yüksek pH lı bir akvaryumda da sağlıklı bir şekilde bitki ve balık bakılabilir. Canlı doğuranlar çok asidik suda sağlıklı olmaz zaten, tetra türleri bakıyor olsanız tamam düşük pH iyidir ama şu anda hem seçtiğiniz bitkiler hem de balıklar düşünüldüğünde düşük pH istemeniz çok anlamlı değil bence. Daha doğrusu gerekli değil.[/QUOTE]
Haklisiniz biraz karisik yazdim sanirim. Aslinda sunu sormak istemistim indikator`un PH`i gosterdigini dusunuyordum, mangrow Ph`i dusuruyorsa ve Co2 kullanirsam Ph`in ani bir sekilde dusup baliklarimi kaybeder miyim diye sormak istemistim ama indikator sadece sudaki Co2 seviyesini gosteriyormus yanlis anlamadiysam.
Co2 i bitkiler biraz hizli toparlasin hem ben de biraz deneyim kazanmis olurum diye istiyorum aslina bakarsaniz
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=Gokayb]Merhaba. Emeğinize sağlık. Nacizane tavsiyem kökün en güzel kısmını kuma saklamışsınız. Onu ortaya cıkarmanızı tavsiye ederim. Daha iyi bir görüntü oluşacaktır. Tabiki zevk sizin böyle sevdiyseniz diyecek bişi yok. Eğim vermek isterseniz illa ters tarafa eğim verebilirsiniz. [/QUOTE]
Merhabalar, guzel fikirmis aslinda :D ama durun bakalim dusuneyim bi
[QUOTE=Gokayb]Merhaba. Emeğinize sağlık. Nacizane tavsiyem kökün en güzel kısmını kuma saklamışsınız. Onu ortaya cıkarmanızı tavsiye ederim. Daha iyi bir görüntü oluşacaktır. Tabiki zevk sizin böyle sevdiyseniz diyecek bişi yok. Eğim vermek isterseniz illa ters tarafa eğim verebilirsiniz. [/QUOTE]
Merhabalar, guzel fikirmis aslinda :D ama durun bakalim dusuneyim bi
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=Altispinoza]Indikatorun mavi olması suda çözünmus co2 olmamasından dolayı, suyun phini anlamak icin ph metre kullanmanız gerekiyor. [/QUOTE]
Tesekkur ederim. yakin zamanda bir PH metre alayim :)
[QUOTE=EmreTS]Ellerinize sağlık muhteşem olmuş[:nazar:]
Çok teşekkür ederim
Acaba akvaryum ışığı power led mi? Sadece İç filtre mi var?[/QUOTE]
Power led aydinlatma. Fluval 106 dış filtrede kullanıyorum
[QUOTE=Altispinoza]Indikatorun mavi olması suda çözünmus co2 olmamasından dolayı, suyun phini anlamak icin ph metre kullanmanız gerekiyor. [/QUOTE]
Tesekkur ederim. yakin zamanda bir PH metre alayim :)
[QUOTE=EmreTS]Ellerinize sağlık muhteşem olmuş[:nazar:]
Çok teşekkür ederim
Acaba akvaryum ışığı power led mi? Sadece İç filtre mi var?[/QUOTE]
Power led aydinlatma. Fluval 106 dış filtrede kullanıyorum
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
Ölçüler:80*40*40
Canlı Türleri: Tetra Türleri
Bitki Türleri: Anubias, moss, fern, crypto ve eleocharis
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: ADA Aquasky MOON 601 / Fluval 106 / Aquael iç motor
Tasarım ve Dekorasyon: Mangrow kökü ve Sera antrasit 1-3mm taş
Selamlar,
Çoktandır ilgilenemediğim 60*40*40 akvaryumumu bozup yeni masayla beraber 80*40*40 a yükselttim :[:D]
Mangrow için biraz ayarlama yapmak gerekiyordu ama yardımcımla beraber hallettik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211938531.jpg[/IMG]
Aydınlatma 60cm için fazla güçlü geliyordu yanılmıyorsa 50w civarindaydı onu da keserek 80cm için geçici bir çözüm ürettim zaman bulursam eğer pleksi glasstan kestiririm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211945031.jpg[/IMG]
Mangrow kökünü de krom civatayla tutturup biraz yonttum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211946511.jpg[/IMG]
Sonra bitkileri ekledim, ilk defa bu kadar büyük bir işe giriştim aklımda bir kaç eksik artık zamanla tamamlarım.
Haftaya yeni balıkları eklemeyi planlıyorum. Suyunu ve kumları eski akvaryumdan aldığım için bakteri kültürü oluşmuştur diye düşünüyorum. Şuan içinde 2 lepistes 3 çöpçü 2 vatoz ve 10 kadar karides var. Mangrow'un da renk salmasıyla her gün %25 su değişimi yapıyorum.
Ama aklımda bir soru var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Mangrow Ph'ı düşürüyormuş sanırım Ph sıvısı sürekli mavide ve ben bunu dengelemek için Co2 kullansam yeşile dönmesi için mantıklı bir şey yapmış olur muyum sizce?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211944351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212009491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212011091.jpg[/IMG]
Ölçüler:80*40*40
Canlı Türleri: Tetra Türleri
Bitki Türleri: Anubias, moss, fern, crypto ve eleocharis
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: ADA Aquasky MOON 601 / Fluval 106 / Aquael iç motor
Tasarım ve Dekorasyon: Mangrow kökü ve Sera antrasit 1-3mm taş
Selamlar,
Çoktandır ilgilenemediğim 60*40*40 akvaryumumu bozup yeni masayla beraber 80*40*40 a yükselttim :[:D]
Mangrow için biraz ayarlama yapmak gerekiyordu ama yardımcımla beraber hallettik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211938531.jpg[/IMG]
Aydınlatma 60cm için fazla güçlü geliyordu yanılmıyorsa 50w civarindaydı onu da keserek 80cm için geçici bir çözüm ürettim zaman bulursam eğer pleksi glasstan kestiririm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211945031.jpg[/IMG]
Mangrow kökünü de krom civatayla tutturup biraz yonttum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211946511.jpg[/IMG]
Sonra bitkileri ekledim, ilk defa bu kadar büyük bir işe giriştim aklımda bir kaç eksik artık zamanla tamamlarım.
Haftaya yeni balıkları eklemeyi planlıyorum. Suyunu ve kumları eski akvaryumdan aldığım için bakteri kültürü oluşmuştur diye düşünüyorum. Şuan içinde 2 lepistes 3 çöpçü 2 vatoz ve 10 kadar karides var. Mangrow'un da renk salmasıyla her gün %25 su değişimi yapıyorum.
Ama aklımda bir soru var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Mangrow Ph'ı düşürüyormuş sanırım Ph sıvısı sürekli mavide ve ben bunu dengelemek için Co2 kullansam yeşile dönmesi için mantıklı bir şey yapmış olur muyum sizce?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211944351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212009491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212011091.jpg[/IMG]
60*40*40 Low Tech Yaptığım Hatalar
[QUOTE=Splendor]Haftalık %30 su değişim yapın.
Su değişimi yaparken su sıcaklığının eşit olduğundan emin olun.
Tankın sıcaklığı gün içinde değişmesin, derece ile kontrol edin.[/QUOTE
Deneyeceğim. Teşekkür ederim
[QUOTE=Splendor]Haftalık %30 su değişim yapın.
Su değişimi yaparken su sıcaklığının eşit olduğundan emin olun.
Tankın sıcaklığı gün içinde değişmesin, derece ile kontrol edin.[/QUOTE
Deneyeceğim. Teşekkür ederim
60*40*40 Low Tech Yaptığım Hatalar
Ölçüler:60*40*40
Canlı Türleri:2D 1E Lepistes, 2 Panda Çöpçü, 2 SAE, 1 Elma, 1 Nerite,1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri: Monte Carlo,
Tankın Yaşı:1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 106, DIY 76 Watt Işıklandırma, Eheim ThermoPreset 100w ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Sera Gravel 1-3mm, Sera Taban Gübresi
Selamlar Herkese,
Yaklaşık 1 ay önce tekrar bi akvaryum alıp ufaktan bitkili bir şeyler yapmak için harekete geçtim. Seranın taban gübresi ve Sera Anthracite Gravel 1-3mm ile kurulumu yapıp. Fluval 106 ile yaklaşık 1 hafta çalıştırdım ve bunları yaparken bakteri kültürü almıştım markasız onlardan kırdım.
1 haftanın sonunda balıkları eklemeye başladım ve 6 lepistes 6 ember tetra 2 salyangoz 1 vatozla başladım. Haftalık yaklasık 10litre su değişimi yapıyordum. 3.günde 1 lepistes devamında 2 lepistes daha kaybettim. 1 hafta sonraki su değişiminde de tetralar beyaz benek oldu. tedavi için ısıtıcıyı artırmak gerekıyordu ama Eheim Thermopresette böyle bi özellik yoktu maalesef :( bütün tetraları ve lepistesleri kaybettim 2 gün içinde. bu arada su değişimlerine devam ettim fazladan bi adet daha ısıtıcı aldım ki olası durumlarda kullanabileyim diye.
Aklıma takılan soru şu ki acaba nerede hata yaptım ve balıklarım öldü ?
Yeniden balık aldım ve ölmemeleri için ne yapmam gerekiyor ?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200241.jpg[/IMG]
Ölçüler:60*40*40
Canlı Türleri:2D 1E Lepistes, 2 Panda Çöpçü, 2 SAE, 1 Elma, 1 Nerite,1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri: Monte Carlo,
Tankın Yaşı:1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 106, DIY 76 Watt Işıklandırma, Eheim ThermoPreset 100w ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Sera Gravel 1-3mm, Sera Taban Gübresi
Selamlar Herkese,
Yaklaşık 1 ay önce tekrar bi akvaryum alıp ufaktan bitkili bir şeyler yapmak için harekete geçtim. Seranın taban gübresi ve Sera Anthracite Gravel 1-3mm ile kurulumu yapıp. Fluval 106 ile yaklaşık 1 hafta çalıştırdım ve bunları yaparken bakteri kültürü almıştım markasız onlardan kırdım.
1 haftanın sonunda balıkları eklemeye başladım ve 6 lepistes 6 ember tetra 2 salyangoz 1 vatozla başladım. Haftalık yaklasık 10litre su değişimi yapıyordum. 3.günde 1 lepistes devamında 2 lepistes daha kaybettim. 1 hafta sonraki su değişiminde de tetralar beyaz benek oldu. tedavi için ısıtıcıyı artırmak gerekıyordu ama Eheim Thermopresette böyle bi özellik yoktu maalesef :( bütün tetraları ve lepistesleri kaybettim 2 gün içinde. bu arada su değişimlerine devam ettim fazladan bi adet daha ısıtıcı aldım ki olası durumlarda kullanabileyim diye.
Aklıma takılan soru şu ki acaba nerede hata yaptım ve balıklarım öldü ?
Yeniden balık aldım ve ölmemeleri için ne yapmam gerekiyor ?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200241.jpg[/IMG]
60*40*40 Karides Akvaryumu Filtre Ve Kurulum
[QUOTE=Ulvi Özuğur]
Ek : Isıtıcı kullanmanıza gerek yok, tek saklamanız gereken taban filtresinin borusu kalıyor. O da kolayca saklanır, tertemiz görüntü olur.[/QUOTE]
Tesekkur ederim oneriniz icin sizin akvaryumunuzu inceledim gayet guzel gorunuyor. Peki neden isitici kullanmaya gerek yok diye dusunuyorsunuz?
[QUOTE=Ulvi Özuğur]
Ek : Isıtıcı kullanmanıza gerek yok, tek saklamanız gereken taban filtresinin borusu kalıyor. O da kolayca saklanır, tertemiz görüntü olur.[/QUOTE]
Tesekkur ederim oneriniz icin sizin akvaryumunuzu inceledim gayet guzel gorunuyor. Peki neden isitici kullanmaya gerek yok diye dusunuyorsunuz?
60*40*40 Karides Akvaryumu Filtre Ve Kurulum
Teşekkür ederim cevabınız için ama pipo filtre görsel olarak çok da iyi durmuyor. Bu yüzden farklı çözüm arıyorum aslında.
Teşekkür ederim cevabınız için ama pipo filtre görsel olarak çok da iyi durmuyor. Bu yüzden farklı çözüm arıyorum aslında.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
