ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
melihcelik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2019 23:10
Son Ziyaret:
19 Aralık 2020 23:36
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih Çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Melih Çelik
SON 7 MESAJI
Tetra Ve Fluval Marka Ürünlerden Çektiğim
[QUOTE=Lost.pyskhe]Merhaba tamamen kendi kişisel deneyimlerimiz ve kişisel görüşleridir. Sanırım reklamlar Alman malı önyargısı vs gibi nedenlerle tetra marka olarak cazip gelmiştir bana. Son 15 senelik hobi hayatımda tetratec ex1200 (2 adet) ex700 , ex600 ex 1200 plus(2 adet) modellerini bunun yanı sıra ht ve proline ısıtıcıları denedim.
Kısaca su kaçırmayan problem çıkartmayan 1 tane bile olmadı. En son 1200 plus kovası ayak yerlerinin birinden su kaçırdı kova çatlamış minimal çatlağı kaynakla tamir ettim ancak bir kaç ay sonra diğer ayaklarda da aynı sorun çıktı. Diğer 1200 plus olan filtreninde musluk takımı sızdırma yapıp uzun uğraşlardan sonra çöpe atmalık duruma geldi.
Bozulan ısıtıcılara bakıyorum yaklaşık 6 tane ht 200 2 tane ht 300 hediye gelen proline'ı saymıyorum bile durumu ortada.
Uzun lafın kısası şu anki fiyatıyla 700-1000 TL arası verip alacağınız tetra marka filtre en kalitesiz çatlaması halinde yedek kovası bulunmayan ve illaki su kaçıracak bir ürün olacak benim gözümde..
Fluval 105 305 206 tecrübem 105 e 2 kere musluk takımı aldım 206 ya sanırım 4 kere conta aldım ama sorunu çözemedim sızdırma konusunda yabancı forumlarda çözümün mandalların altına birşey sıkıştırmak olduğunu öğrendim ama 2 ayda bir yeniden uğraşmak altında kova tutmak zorundayım..
Ama 2009 yada 2010 yılında aldığım bir eheim ısıtıcı var 7 senedirde kullandığım 2217 filtre sıfır sorunla götürüyor beni şu ana kadar..
Ürün almadan kullanıcı deneyimi isteyenlere benden bir örnek sadece.. [/QUOTE]
Merhaba tetra 1200 e 1200 plus musluğu uyumlu mudur bilginiz var mı?
[QUOTE=Lost.pyskhe]Merhaba tamamen kendi kişisel deneyimlerimiz ve kişisel görüşleridir. Sanırım reklamlar Alman malı önyargısı vs gibi nedenlerle tetra marka olarak cazip gelmiştir bana. Son 15 senelik hobi hayatımda tetratec ex1200 (2 adet) ex700 , ex600 ex 1200 plus(2 adet) modellerini bunun yanı sıra ht ve proline ısıtıcıları denedim.
Kısaca su kaçırmayan problem çıkartmayan 1 tane bile olmadı. En son 1200 plus kovası ayak yerlerinin birinden su kaçırdı kova çatlamış minimal çatlağı kaynakla tamir ettim ancak bir kaç ay sonra diğer ayaklarda da aynı sorun çıktı. Diğer 1200 plus olan filtreninde musluk takımı sızdırma yapıp uzun uğraşlardan sonra çöpe atmalık duruma geldi.
Bozulan ısıtıcılara bakıyorum yaklaşık 6 tane ht 200 2 tane ht 300 hediye gelen proline'ı saymıyorum bile durumu ortada.
Uzun lafın kısası şu anki fiyatıyla 700-1000 TL arası verip alacağınız tetra marka filtre en kalitesiz çatlaması halinde yedek kovası bulunmayan ve illaki su kaçıracak bir ürün olacak benim gözümde..
Fluval 105 305 206 tecrübem 105 e 2 kere musluk takımı aldım 206 ya sanırım 4 kere conta aldım ama sorunu çözemedim sızdırma konusunda yabancı forumlarda çözümün mandalların altına birşey sıkıştırmak olduğunu öğrendim ama 2 ayda bir yeniden uğraşmak altında kova tutmak zorundayım..
Ama 2009 yada 2010 yılında aldığım bir eheim ısıtıcı var 7 senedirde kullandığım 2217 filtre sıfır sorunla götürüyor beni şu ana kadar..
Ürün almadan kullanıcı deneyimi isteyenlere benden bir örnek sadece.. [/QUOTE]
Merhaba tetra 1200 e 1200 plus musluğu uyumlu mudur bilginiz var mı?
Yavru Yunuslarım Dipte Bekliyor
Merhaba, aşağıda belirttiğim bilgiler ışığında yardımcı olursanız çok sevinirim. Forum standardı gereği sanıyorum, verilen maddeleri doldurarak paylaşım yaptım:
Hastalık Belirtileri:Dişi ağzında gelişmiş yeni doğan 20 yavru ısıtıcılı (26derece),11 lt üretim filtresi ile bir akvaryumdalar. Hepsi dipte duruyor hareket etmiyorlar çok. Dişinin ağzından çıkalı 2 gün oldu . Ana akvaryumumun suyundan kullanıyorum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):11lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Ana akvaryumdan alınan su mevcut ve bir balıkla 2 hafta test ettim sıkıntı yaşanmadı.
Filitrasyon: Üretim filtresi kullanıyorum sera marka bir hava motoruyla.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bir değişim yapmadım
Teşekkürler [EDIT]melihcelik,2020-04-30 02:26:57[/EDIT]
Merhaba, aşağıda belirttiğim bilgiler ışığında yardımcı olursanız çok sevinirim. Forum standardı gereği sanıyorum, verilen maddeleri doldurarak paylaşım yaptım:
Hastalık Belirtileri:Dişi ağzında gelişmiş yeni doğan 20 yavru ısıtıcılı (26derece),11 lt üretim filtresi ile bir akvaryumdalar. Hepsi dipte duruyor hareket etmiyorlar çok. Dişinin ağzından çıkalı 2 gün oldu . Ana akvaryumumun suyundan kullanıyorum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):11lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Ana akvaryumdan alınan su mevcut ve bir balıkla 2 hafta test ettim sıkıntı yaşanmadı.
Filitrasyon: Üretim filtresi kullanıyorum sera marka bir hava motoruyla.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bir değişim yapmadım
Teşekkürler [EDIT]melihcelik,2020-04-30 02:26:57[/EDIT]
Akvaryumum İçin Alınacaklara Dair Yardım Ricası
Son bir güncelleme yapayım, suyun hala bulanıkken balıkları geçtiğimiz pazar günü akvaryuma koydum. Bu arada karbonu çıkarım substrat koydum. Bugün yani Salı itibari ile suyum gayet net ve sanıyorum bir iki güne tam berrak olacak. Referans olması adına paylaştım.
Son bir güncelleme yapayım, suyun hala bulanıkken balıkları geçtiğimiz pazar günü akvaryuma koydum. Bu arada karbonu çıkarım substrat koydum. Bugün yani Salı itibari ile suyum gayet net ve sanıyorum bir iki güne tam berrak olacak. Referans olması adına paylaştım.
Akvaryumum İçin Alınacaklara Dair Yardım Ricası
Merhaba arkadaşlar, dün tüm malzemeleri aldım. Sera aquatatn ekledim 1 saat sonunda nitrivec koydum. 15 saat sonunda suyum halen bulanık. Karbon filtrem var tetra ve marin marka karışık. Bulanıklığın yarına kadar geçmesini ümid ediyorum ama geçmezse balıkları koymanın bir zararı olur mu? Sanıyorum boş akvaryumda bakterilerin oturması hemen mümkün olmayacağından bulanıklık hemen geçmiyor. Biraz balık maması attım akvaryuma biraz önce. Bir arkadaşım keşke karbonu koymasaydın dedi nitrivec atacaksam ama kullanma kılavuzunda böyle bir uyarı yoktu.
Eşim balık tercihini frontazadan yana yapacak gibi duruyor ve bende 180-200 lt civarı akvaryum bakınıyorum.
Bu arada yorumlarınızdan sonra aldıklarım;
Basit sera nın tek çıkış hava motoru(süsler için)
Kuvars kum siyah
Eheim jager 100 w ısıtıcı
Rgb renkli led şerit
Merhaba arkadaşlar, dün tüm malzemeleri aldım. Sera aquatatn ekledim 1 saat sonunda nitrivec koydum. 15 saat sonunda suyum halen bulanık. Karbon filtrem var tetra ve marin marka karışık. Bulanıklığın yarına kadar geçmesini ümid ediyorum ama geçmezse balıkları koymanın bir zararı olur mu? Sanıyorum boş akvaryumda bakterilerin oturması hemen mümkün olmayacağından bulanıklık hemen geçmiyor. Biraz balık maması attım akvaryuma biraz önce. Bir arkadaşım keşke karbonu koymasaydın dedi nitrivec atacaksam ama kullanma kılavuzunda böyle bir uyarı yoktu.
Eşim balık tercihini frontazadan yana yapacak gibi duruyor ve bende 180-200 lt civarı akvaryum bakınıyorum.
Bu arada yorumlarınızdan sonra aldıklarım;
Basit sera nın tek çıkış hava motoru(süsler için)
Kuvars kum siyah
Eheim jager 100 w ısıtıcı
Rgb renkli led şerit
Akvaryumum İçin Alınacaklara Dair Yardım Ricası
[QUOTE=Fishloverxx] Melih bey anlayışınız için teşekkürler ben fanus diye görünce yanlış anlamışım kusura bakmayın [:P] ayrıca ciklet balığı ile Japon çok ayrı türlerdir beraber beslemeyin lütfen Japon balıkları soğuk su sazansılarıdır cikletler ise farklı bir türdür. Japon balığını Japon balığıyla beslerseniz hem daha iyi büyüdüğünü hemde daha mutlu olduğunu görürsünüz [;)][:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler. Aynen dediğinize dikkat edeceğim. Şuan sadece duboisi koymayı düşünüyorum ama küçük kalır demiş bir üstadımız ki doğrudur dikkat edeceğim buna da. Japonlardan bahsetmemdeki amaç sadece onlara baktım şuana kadar demek ve acemilik derecemi yansıtmaktı :)
[QUOTE=lazarusv20]- Kum için çok para harcamanıza gerek yok, kilosu 2 TL civarında olan silis kumlar işinizi rahatlıkla görür.
- Küçük taneli filtre malzemelerini kesinlikle filesiz kullanmayın derim.
- Tetra HT 100 w gayet yeterli.
- Dış filtreyi doğru malzemelerle kullanırsanız pipoya gerek yok.
- Siz her halukarda elde 1 adet su düzenleyici ve 1 adet de bakteri kültürü bulundurun derim.
Son olarak dost acı söyler diyelim ve ekleyelim: O hacimde (80 l.) Duboisi olmaz. Yol yakınken vazgeçin ve akvaryumu büyüttüğünüz zaman Duboisi düşünün derim.
Bol şans. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkürler. İyi ki sizlere danışmışım. Normalde 180 lt gelecekti akvaryum hazırlıklarım buna göreydi ama bana akvaryumu veren dostum yanlış vermiş ölçüleri. İlk etap başka balık yetiştireceğim o vakit.
[QUOTE=35yukselozcan]
Tropheus için akvaryum uzunluğunuzun min 120cm olması gerekir akvaryumunuz 78cm troplar için çok küçük bir akvaryum, alacağınız balıklara eziyet etmiş olursunuz. Size tavsiyem ya akvaryumunuzu büyütün yada 1 erkek 4-5 dişili sarı prenses yada mavi prenses kolonisi kurmanız olur.[/QUOTE]
Size de değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu konuyu bilmem çok iyi oldu ki aslında 180lt olacaktı akvaryum maalesef bilgilendirme ile gelen akvaryum farklı oldu
[QUOTE=Fishloverxx] Melih bey anlayışınız için teşekkürler ben fanus diye görünce yanlış anlamışım kusura bakmayın [:P] ayrıca ciklet balığı ile Japon çok ayrı türlerdir beraber beslemeyin lütfen Japon balıkları soğuk su sazansılarıdır cikletler ise farklı bir türdür. Japon balığını Japon balığıyla beslerseniz hem daha iyi büyüdüğünü hemde daha mutlu olduğunu görürsünüz [;)][:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler. Aynen dediğinize dikkat edeceğim. Şuan sadece duboisi koymayı düşünüyorum ama küçük kalır demiş bir üstadımız ki doğrudur dikkat edeceğim buna da. Japonlardan bahsetmemdeki amaç sadece onlara baktım şuana kadar demek ve acemilik derecemi yansıtmaktı :)
[QUOTE=lazarusv20]- Kum için çok para harcamanıza gerek yok, kilosu 2 TL civarında olan silis kumlar işinizi rahatlıkla görür.
- Küçük taneli filtre malzemelerini kesinlikle filesiz kullanmayın derim.
- Tetra HT 100 w gayet yeterli.
- Dış filtreyi doğru malzemelerle kullanırsanız pipoya gerek yok.
- Siz her halukarda elde 1 adet su düzenleyici ve 1 adet de bakteri kültürü bulundurun derim.
Son olarak dost acı söyler diyelim ve ekleyelim: O hacimde (80 l.) Duboisi olmaz. Yol yakınken vazgeçin ve akvaryumu büyüttüğünüz zaman Duboisi düşünün derim.
Bol şans. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkürler. İyi ki sizlere danışmışım. Normalde 180 lt gelecekti akvaryum hazırlıklarım buna göreydi ama bana akvaryumu veren dostum yanlış vermiş ölçüleri. İlk etap başka balık yetiştireceğim o vakit.
[QUOTE=35yukselozcan]
Tropheus için akvaryum uzunluğunuzun min 120cm olması gerekir akvaryumunuz 78cm troplar için çok küçük bir akvaryum, alacağınız balıklara eziyet etmiş olursunuz. Size tavsiyem ya akvaryumunuzu büyütün yada 1 erkek 4-5 dişili sarı prenses yada mavi prenses kolonisi kurmanız olur.[/QUOTE]
Size de değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu konuyu bilmem çok iyi oldu ki aslında 180lt olacaktı akvaryum maalesef bilgilendirme ile gelen akvaryum farklı oldu
Akvaryumum İçin Alınacaklara Dair Yardım Ricası
[QUOTE=brownorum]1- Dere kumu önerim.
2- Dışarıda olması gerekir.
3- Gerekli olacağını düşünmüyorum dış filtreden sonra.
5- Tek filtre yeterli olacaktır eğer çok küçük değilse elinizdeki dış filtre.
7- Olmazsa olmaz değil ama almazsanız 1 ay döngüde bekletmelisiniz su değişimi ve filtre döner iken. Aynı canlı varmış gibi[/QUOTE]
Çok teşekkürler bilgi ve yorumlarınız için
[QUOTE=Fishloverxx]Kesinlikle Japon balıklarınızı o fanustan K U R T A R I N I Z ve alacağınız Türe göre araştırma yapıp akvaryumunuzu dizayn edersiniz[/QUOTE]
Merhaba fanus yazdım ama küçük bir akvaryum diyeyim o küçük kürecikler değil kesinlikle. Çok hareketliler çok şükür. İki japonumuz o akvaryumda yaşamaya devam edebilir Duboisi ciklet ile yaşamaları belki sıkıntılıdır araştıracağım. Aksi durumda tabii ki daha geniş ortama geçecekler.
[QUOTE=brownorum]1- Dere kumu önerim.
2- Dışarıda olması gerekir.
3- Gerekli olacağını düşünmüyorum dış filtreden sonra.
5- Tek filtre yeterli olacaktır eğer çok küçük değilse elinizdeki dış filtre.
7- Olmazsa olmaz değil ama almazsanız 1 ay döngüde bekletmelisiniz su değişimi ve filtre döner iken. Aynı canlı varmış gibi[/QUOTE]
Çok teşekkürler bilgi ve yorumlarınız için
[QUOTE=Fishloverxx]Kesinlikle Japon balıklarınızı o fanustan K U R T A R I N I Z ve alacağınız Türe göre araştırma yapıp akvaryumunuzu dizayn edersiniz[/QUOTE]
Merhaba fanus yazdım ama küçük bir akvaryum diyeyim o küçük kürecikler değil kesinlikle. Çok hareketliler çok şükür. İki japonumuz o akvaryumda yaşamaya devam edebilir Duboisi ciklet ile yaşamaları belki sıkıntılıdır araştıracağım. Aksi durumda tabii ki daha geniş ortama geçecekler.
Akvaryumum İçin Alınacaklara Dair Yardım Ricası
Merhaba , aranızda yeniyim ve 1 haftadır ciddi yazılanları okuyorum. İlkez akvaryum kuruyorum normalde fanusta 2 japonum var. 78x33x35(h) içten ölçtüğüm 80 lt lik ilk akvaryumumda bir arkadaşımdan duboisi ler alarak başlayacağım. Sizlerden rica etsem birkaç sorum var hangisine olursa olsun cevap konusunda destek olabilirseniz çok sevinirim. Akvaryumu daha sonra büyütebilme ihtimali ile aşağıda yazdım:
1) Hangi kum almalıyım ve sanırım 10-12kg yeterli (78x33x4 olarak hesapladım) ,hesaplı bir marka var mıdır yoksa paraya kıyıp Reef flowers pearl kumundan almalı mıyım(5lt 70tl civarı). Aslında siyahımsı kumları çok seviyorum ama sanırım uygun değil balıklarım için.
2) tetra ex800 plus dış filtre aldım , fıskiye çubuğu ile suyun içinde kullanıyorum ama suda bariz bir dalgalanma yok, acaba debiyi düşüren birşey olabilir mi? Şüphem kömürü filesinden çıkararak koydum. Filtre çok sessiz garip bir ses yok ama kömür biryere kaçıp tıkama yapar mı acaba?
3) Eheim 200 hava pompası alacağım fazla gelir mi?
4) Tetra 100 w ısıtıcı alacağım yada eheim jager 100 yeterli mi? Tetra 300w alacaktım ama su ani ısınıp dengeleme çok kolay yapamam diye korkuyorum.
5) pipo filtre almalı mıyım? Sfp34 sebo motorlu pipo filtre var. Bunu alacaktım ve hava filtresi almayacaktım ama suya motoru ve elektrik kablosu sokma işi beni korkuttu.88tl çok hesaplı,iki işi görüyor ve sessiz, suda olduğundan.
6) Musluk suyu koydum 2 gündür filtre çalışıyor su dinleniyor. Tetra aqua safe alıp damlatmalı mıyım?
7) Bir de bakteri kültürü almalı mıyım şayet evetse marka öneriniz varsa çok sevinirim.
Yardımcı olabilir fikirlerinizi öyle ya da böyle paylaşabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]melihcelik,2019-12-27 23:39:17[/EDIT]
Merhaba , aranızda yeniyim ve 1 haftadır ciddi yazılanları okuyorum. İlkez akvaryum kuruyorum normalde fanusta 2 japonum var. 78x33x35(h) içten ölçtüğüm 80 lt lik ilk akvaryumumda bir arkadaşımdan duboisi ler alarak başlayacağım. Sizlerden rica etsem birkaç sorum var hangisine olursa olsun cevap konusunda destek olabilirseniz çok sevinirim. Akvaryumu daha sonra büyütebilme ihtimali ile aşağıda yazdım:
1) Hangi kum almalıyım ve sanırım 10-12kg yeterli (78x33x4 olarak hesapladım) ,hesaplı bir marka var mıdır yoksa paraya kıyıp Reef flowers pearl kumundan almalı mıyım(5lt 70tl civarı). Aslında siyahımsı kumları çok seviyorum ama sanırım uygun değil balıklarım için.
2) tetra ex800 plus dış filtre aldım , fıskiye çubuğu ile suyun içinde kullanıyorum ama suda bariz bir dalgalanma yok, acaba debiyi düşüren birşey olabilir mi? Şüphem kömürü filesinden çıkararak koydum. Filtre çok sessiz garip bir ses yok ama kömür biryere kaçıp tıkama yapar mı acaba?
3) Eheim 200 hava pompası alacağım fazla gelir mi?
4) Tetra 100 w ısıtıcı alacağım yada eheim jager 100 yeterli mi? Tetra 300w alacaktım ama su ani ısınıp dengeleme çok kolay yapamam diye korkuyorum.
5) pipo filtre almalı mıyım? Sfp34 sebo motorlu pipo filtre var. Bunu alacaktım ve hava filtresi almayacaktım ama suya motoru ve elektrik kablosu sokma işi beni korkuttu.88tl çok hesaplı,iki işi görüyor ve sessiz, suda olduğundan.
6) Musluk suyu koydum 2 gündür filtre çalışıyor su dinleniyor. Tetra aqua safe alıp damlatmalı mıyım?
7) Bir de bakteri kültürü almalı mıyım şayet evetse marka öneriniz varsa çok sevinirim.
Yardımcı olabilir fikirlerinizi öyle ya da böyle paylaşabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]melihcelik,2019-12-27 23:39:17[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
