ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2019 20:21
Son Ziyaret:
21 Haziran 2026 20:00
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Yıldırım
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Yıldırım
SON 10 MESAJI
Akvaryum Hobisinin Gittiği İstikamet
[QUOTE=Cyber_Scout]Butik üreticilerin maliyetleri de sizin bahsettiğiniz gibi anlaşılamaz ve kabul edilemez durumda.[/QUOTE]
Mutlaka öyledir. Akvaryumundaki bacopa sessiflora gül tütün vs vs gibi sürekli sürgün veren bitkilerin muhtemelen inanılmaz maliyetleri olacaktır. Siz fiyatların manüpile edilmediğini mi düşünüyorsunuz ? Yada butik üretici misiniz?
[QUOTE=Cyber_Scout]Butik üreticilerin maliyetleri de sizin bahsettiğiniz gibi anlaşılamaz ve kabul edilemez durumda.[/QUOTE]
Mutlaka öyledir. Akvaryumundaki bacopa sessiflora gül tütün vs vs gibi sürekli sürgün veren bitkilerin muhtemelen inanılmaz maliyetleri olacaktır. Siz fiyatların manüpile edilmediğini mi düşünüyorsunuz ? Yada butik üretici misiniz?
Akvaryum Hobisinin Gittiği İstikamet
Merhabalar,
Ufak yaşlardan itibaren hevesle başladığımız bu hobiye yeri geldi eski malzemelerle yeri geldi kendin yap malzemelerle yeri geldi profesyonel ekipmanlarla bu yaşlarımıza kadar bazı aralıklar ile geldik. Fakat artık hobinin gittiği yol ticari anlamda gerçekten yol değil. 5 yıl öncesine kadar akvaryum malzemelerimiz ortalama kazandığımız paralarımıza oranla daha alınabilir seviyedeydi. 5 yıldan öncesinde ise çok daha rahat alım koşullarımız vardı. Evet ülkenin durumunu tasvir etmiş gibi oldum fakat dış filtrelerin aldığı zamlar, ilaçların aldığı zamlar ısıtıcıların aldığı zamlar ülkedeki hemen hemen herşeyden daha çok. tabi ki etki tepki neticesinde aynı oranda da canlıların fiyatları uçtu gitti. Fiyat performans ürünleri bile inanılmaz fiyatlarda. Çoğu insan için gerçekten alınabilirliği yok, genç hobiciler için ise imkansıza yakın. Forumda da bazı konuların içerisinde bazı petshopların iyi, uygun olduğu gibi yorumlar okuyorum ve 1-2 tanesini birbiri ile kıyasladım. 1 malzeme referans verilen petshopta 1000 tl iken diğerinde 700 tl. Sahibinden.com sitesine girdiğimiz zaman artık orada da gerçekten sahibinden satan birilerini bulamıyoruz. Bazı pethopların 1000'i aşkın aktif ilanı var. O platformu da zapt ettiler. Onların fiyatlarını gören küçük butik üreticiler de kendi üretimlerini daha üst fiyatlardan satmaya başladılar. Lowtech akvaryum bitkileri bile altına 5cm mangrow,taş vs. vs. bağlanıp 500-750-1000 TL lerden satılıyor. Bunlardan akvaryumda görsellik oluşturmak için büyüklüğe bağlı olarak minumum 10 tane koysak sadece tek tür bitkide çıkan toplama bakın. Anubias varteri var nana , petite gibi cinslerini 300-400 tl lerden satıyorlar. Bu fiyatlar sadece bana mı anlamsız şekilde yüksek geliyor? Bir tek ben mi şaşırmaya devam ediyorum? Eğer hemen hemen herkes aynı fikirde ise bu konuda ne yapılabilir ? Butik üretici arkadaşları ve petshopları ellerindeki canlıların altın olmadığına ve biz akvaristlerin de yolunacak kaz olmadığımıza nasıl ikna edebiliriz?
Merhabalar,
Ufak yaşlardan itibaren hevesle başladığımız bu hobiye yeri geldi eski malzemelerle yeri geldi kendin yap malzemelerle yeri geldi profesyonel ekipmanlarla bu yaşlarımıza kadar bazı aralıklar ile geldik. Fakat artık hobinin gittiği yol ticari anlamda gerçekten yol değil. 5 yıl öncesine kadar akvaryum malzemelerimiz ortalama kazandığımız paralarımıza oranla daha alınabilir seviyedeydi. 5 yıldan öncesinde ise çok daha rahat alım koşullarımız vardı. Evet ülkenin durumunu tasvir etmiş gibi oldum fakat dış filtrelerin aldığı zamlar, ilaçların aldığı zamlar ısıtıcıların aldığı zamlar ülkedeki hemen hemen herşeyden daha çok. tabi ki etki tepki neticesinde aynı oranda da canlıların fiyatları uçtu gitti. Fiyat performans ürünleri bile inanılmaz fiyatlarda. Çoğu insan için gerçekten alınabilirliği yok, genç hobiciler için ise imkansıza yakın. Forumda da bazı konuların içerisinde bazı petshopların iyi, uygun olduğu gibi yorumlar okuyorum ve 1-2 tanesini birbiri ile kıyasladım. 1 malzeme referans verilen petshopta 1000 tl iken diğerinde 700 tl. Sahibinden.com sitesine girdiğimiz zaman artık orada da gerçekten sahibinden satan birilerini bulamıyoruz. Bazı pethopların 1000'i aşkın aktif ilanı var. O platformu da zapt ettiler. Onların fiyatlarını gören küçük butik üreticiler de kendi üretimlerini daha üst fiyatlardan satmaya başladılar. Lowtech akvaryum bitkileri bile altına 5cm mangrow,taş vs. vs. bağlanıp 500-750-1000 TL lerden satılıyor. Bunlardan akvaryumda görsellik oluşturmak için büyüklüğe bağlı olarak minumum 10 tane koysak sadece tek tür bitkide çıkan toplama bakın. Anubias varteri var nana , petite gibi cinslerini 300-400 tl lerden satıyorlar. Bu fiyatlar sadece bana mı anlamsız şekilde yüksek geliyor? Bir tek ben mi şaşırmaya devam ediyorum? Eğer hemen hemen herkes aynı fikirde ise bu konuda ne yapılabilir ? Butik üretici arkadaşları ve petshopları ellerindeki canlıların altın olmadığına ve biz akvaristlerin de yolunacak kaz olmadığımıza nasıl ikna edebiliriz?
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [EDIT]EmirY,2022-09-21 09:55:00[/EDIT]
Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [EDIT]EmirY,2022-09-21 09:55:00[/EDIT]
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
Teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
Günceldir...
Günceldir...
Bitki Türleri Hakkında Öneri Ve Fikir Alışverişi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221654581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221655211.jpg[/IMG]
Merhabalar, 120cm bitkili akvaryum kurulum aşamasında iken maliyet çok yüksek olduğundan kaynaklı tankımı küçültmeye karar verdim ve böyle bir çalışma gerçekleştirdim. Aydınlatma olarak armaturk 40 cm 7 şerit smd Led kullandım. 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi olmak üzere. Tank ölçüleri 50x40x50h. Tabana lav kırığı jbl manado ve dere kumu kullandım. Tabana kalınlığı önden arkaya doğru 5cm-15cm. Co2 olarak da hazır satılan dufizor basınç göstergesi olan seti sipariş ettim ve mayalı sistem kullanmayı planlıyorum. Canlı seçimini henüz gerceklestirmedim çünkü önceliğim sağlıklı ve tankıma uygun bitkileri yetistirebilmek. Tank ölçülerime uygun orta ve arka plan bitki önerileriniz Nelerdir? Yemyeşil olmasından ziyade kırmızı tonlarinin da olmasını istiyorum. Bu tabanda sürdürülebilir monte Carlo ve cuba bitkisi bakılabilir mi? Harici olarak taban bitkisi ne kullanabilirim? Dolu dolu bir bitki görünümünde ziyade az ancak öz bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Hardscape benzeri bir görüntü. Bilgili yetkili abilerimin kardeşlerimin ablalarımın yardım, fikir ve önerilerini bekliyorum. Tankın bu dekoruna da yorum yapabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]EmirY,2022-08-18 17:38:08[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221654581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218586/180820221655211.jpg[/IMG]
Merhabalar, 120cm bitkili akvaryum kurulum aşamasında iken maliyet çok yüksek olduğundan kaynaklı tankımı küçültmeye karar verdim ve böyle bir çalışma gerçekleştirdim. Aydınlatma olarak armaturk 40 cm 7 şerit smd Led kullandım. 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi olmak üzere. Tank ölçüleri 50x40x50h. Tabana lav kırığı jbl manado ve dere kumu kullandım. Tabana kalınlığı önden arkaya doğru 5cm-15cm. Co2 olarak da hazır satılan dufizor basınç göstergesi olan seti sipariş ettim ve mayalı sistem kullanmayı planlıyorum. Canlı seçimini henüz gerceklestirmedim çünkü önceliğim sağlıklı ve tankıma uygun bitkileri yetistirebilmek. Tank ölçülerime uygun orta ve arka plan bitki önerileriniz Nelerdir? Yemyeşil olmasından ziyade kırmızı tonlarinin da olmasını istiyorum. Bu tabanda sürdürülebilir monte Carlo ve cuba bitkisi bakılabilir mi? Harici olarak taban bitkisi ne kullanabilirim? Dolu dolu bir bitki görünümünde ziyade az ancak öz bir görüntü yakalamaya çalışıyorum. Hardscape benzeri bir görüntü. Bilgili yetkili abilerimin kardeşlerimin ablalarımın yardım, fikir ve önerilerini bekliyorum. Tankın bu dekoruna da yorum yapabilirseniz çok sevinirim.[EDIT]EmirY,2022-08-18 17:38:08[/EDIT]
Bazı Sorularım Var Sizlere
Teşekkür ederim ilgi alakanıza.
Teşekkür ederim ilgi alakanıza.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Çok teşekkür ederim size de zaman ayırdığınız için.
Çok teşekkür ederim size de zaman ayırdığınız için.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Çok teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Çok teşekkürler değerli fikirleriniz için.
Bazı Sorularım Var Sizlere
Merhaba arkadaşlar
Uzun yıllardır akvaryum hobisi ile ilgilenip bitkili akvaryum harici bir çok tankta birçok canlı besledim. 4 yıl ara verdiğim hobiye 120x50x50 bir akvaryum ile bitkili olarak tekrar başlamaya karar verdim. İzlediğim onlarca bitkili low ve high tech tank kurulumu videolarından edindiğim bilgiler, kendi bilgilerim ile harmanlandı ancak bazı noktalar halen eksik. Bitkili tanklarda tecrübeli siz değerli arkadaşlarıma bazı sorularım mevcut.
Balıklar : Discus, tetra türleri, vatoz türleri, çöpçü balıkları ve alg yiyiciler olarak düşünmekteyim
Bitkiler : Anubias Barteri, Anubias Nana, Ludwina, Rotala , Rosanervig, rotala vietnam, Albida red, Amazon , Anubias petite, parvulus mini, java moss, java fern ve saz türleri olarak düşünmekteyim
1-Taban olarak volkan kumu irili ufaklı ve Jbl manado düşünmekteyim. Yeterli midir, farklı tavsiyeniz var mıdır?
2-Co2 sistem kuracak bütçem olmadığından kaynaklı sıvı ve misket gübre yeterli midir, mayalı sistem ile desteklemek gerekmekte midir?
3-Aydınlatma olarak bakmak istediğim bitkilere yeterli gelecek floresan tipi aydınlatma tavsiyeleriniz nedir?( armatür kullanamam maalesef)
4-Tavsiye edeceğiniz aydınlatmanın günde kaç saat açık olması gerekmektedir. Kesintisiz 10 saat kalabilir mi?
5-Yosun yiyici balık eklememize rağmen tankımda yosun oluşur ise exel gübre kullanımı nasıl olmalı.
6- Dış filtreye hangi malzemeleri koymalıyım
7- Dış filtre ve dış motor var iken harici olarak şelale filtreye ihtiyaç duyar mıyım? ( iç filtre kullanmayı planlamıyorum )
8- Çeşitli canlı türleri olduğundan bitkileri de göz önünde bulundurarak ortalama ısı derecemiz kaç olmalıdır?
9- Damızlık altı discuslar ile karides besleyebilir miyim? Veya yavru discus ile karidesi beraber büyütürsem bu boyutta bir tankta sorun yaşar mıyım?
10-Sormayı unuttuğum çok önemli bazı şeyleri gözden kaçırmış olabilirim, eklemek istediğiniz ne var ise sizlerin değerli fikirlerini ve tavsiyelerini bekliyorum.
Teşekkürler
Merhaba arkadaşlar
Uzun yıllardır akvaryum hobisi ile ilgilenip bitkili akvaryum harici bir çok tankta birçok canlı besledim. 4 yıl ara verdiğim hobiye 120x50x50 bir akvaryum ile bitkili olarak tekrar başlamaya karar verdim. İzlediğim onlarca bitkili low ve high tech tank kurulumu videolarından edindiğim bilgiler, kendi bilgilerim ile harmanlandı ancak bazı noktalar halen eksik. Bitkili tanklarda tecrübeli siz değerli arkadaşlarıma bazı sorularım mevcut.
Balıklar : Discus, tetra türleri, vatoz türleri, çöpçü balıkları ve alg yiyiciler olarak düşünmekteyim
Bitkiler : Anubias Barteri, Anubias Nana, Ludwina, Rotala , Rosanervig, rotala vietnam, Albida red, Amazon , Anubias petite, parvulus mini, java moss, java fern ve saz türleri olarak düşünmekteyim
1-Taban olarak volkan kumu irili ufaklı ve Jbl manado düşünmekteyim. Yeterli midir, farklı tavsiyeniz var mıdır?
2-Co2 sistem kuracak bütçem olmadığından kaynaklı sıvı ve misket gübre yeterli midir, mayalı sistem ile desteklemek gerekmekte midir?
3-Aydınlatma olarak bakmak istediğim bitkilere yeterli gelecek floresan tipi aydınlatma tavsiyeleriniz nedir?( armatür kullanamam maalesef)
4-Tavsiye edeceğiniz aydınlatmanın günde kaç saat açık olması gerekmektedir. Kesintisiz 10 saat kalabilir mi?
5-Yosun yiyici balık eklememize rağmen tankımda yosun oluşur ise exel gübre kullanımı nasıl olmalı.
6- Dış filtreye hangi malzemeleri koymalıyım
7- Dış filtre ve dış motor var iken harici olarak şelale filtreye ihtiyaç duyar mıyım? ( iç filtre kullanmayı planlamıyorum )
8- Çeşitli canlı türleri olduğundan bitkileri de göz önünde bulundurarak ortalama ısı derecemiz kaç olmalıdır?
9- Damızlık altı discuslar ile karides besleyebilir miyim? Veya yavru discus ile karidesi beraber büyütürsem bu boyutta bir tankta sorun yaşar mıyım?
10-Sormayı unuttuğum çok önemli bazı şeyleri gözden kaçırmış olabilirim, eklemek istediğiniz ne var ise sizlerin değerli fikirlerini ve tavsiyelerini bekliyorum.
Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
