ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sleepy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2019 23:49
Son Ziyaret:
19 Temmuz 2025 02:41
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Khuraman Karimli
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Khuraman Karimli
SON 10 MESAJI
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
30 40 l biraz buyuk gelir cunki calisma masama koyacaktim. Ben arastirmistim 20 l uygun demistiler betta icin [:(][EDIT]Sleepy,2019-09-14 11:59:38[/EDIT]
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
Farki bakildiginda tabi ki yok. sadece gorunus olarak yuvarlak daha cok hosuma gittigi icin oyle dusunmustum. kare yerine akvaryumu 6 ve ya 8 koseli yaptirsam balik icin problem olurmu yine de?
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
30 40 l biraz buyuk gelir cunki calisma masama koyacaktim. Ben arastirmistim 20 l uygun demistiler betta icin [:(][EDIT]Sleepy,2019-09-14 11:59:38[/EDIT]
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
Farki bakildiginda tabi ki yok. sadece gorunus olarak yuvarlak daha cok hosuma gittigi icin oyle dusunmustum. kare yerine akvaryumu 6 ve ya 8 koseli yaptirsam balik icin problem olurmu yine de?
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
Merhabalar, ofisim icin 20 litrelik fanus ve bir adet halfmoon almak istiyorum. Ama nasil bir filtre kullana bilecegimi bilmiyorum. yardim ede bilirmisiniz?[EDIT]Sleepy,2019-09-14 09:39:36[/EDIT]
Merhabalar, ofisim icin 20 litrelik fanus ve bir adet halfmoon almak istiyorum. Ama nasil bir filtre kullana bilecegimi bilmiyorum. yardim ede bilirmisiniz?[EDIT]Sleepy,2019-09-14 09:39:36[/EDIT]
Discus
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Discus daha büyük akvaryumlarda beslenir. [/QUOTE]
anladim tesekkur ederim
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Discus daha büyük akvaryumlarda beslenir. [/QUOTE]
anladim tesekkur ederim
Discus
Merhabalar. Bugun magazada discuslar gordum. cok guzellerdi. 150 litrelik bir akvaryumda mumkunmu bakimlari. ve hangi baliklarla yasaya bilirler? minimum kac tane discus almam gerekli? yardim ede bilirseniz sevinirim
Merhabalar. Bugun magazada discuslar gordum. cok guzellerdi. 150 litrelik bir akvaryumda mumkunmu bakimlari. ve hangi baliklarla yasaya bilirler? minimum kac tane discus almam gerekli? yardim ede bilirseniz sevinirim
Balik Turleri
[QUOTE=Dimidochromis]Merhaba
İkisi Bir arada beslemeyin neden çünkü Japon balıkları soğuk su sazanları melekler ise güney amerikan cichlidlerine giren bir tür ve ikisinin sulari birbirinden farklı biri 28 30 derece gibi suları severken diğer daha çok serin suları seviyor. [/QUOTE]
Evet o yuzden ayiricam ama digerleri kala bilirmi?
[QUOTE=Dimidochromis]Merhaba
İkisi Bir arada beslemeyin neden çünkü Japon balıkları soğuk su sazanları melekler ise güney amerikan cichlidlerine giren bir tür ve ikisinin sulari birbirinden farklı biri 28 30 derece gibi suları severken diğer daha çok serin suları seviyor. [/QUOTE]
Evet o yuzden ayiricam ama digerleri kala bilirmi?
Hastalik
[QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE]
Antipar kullandim. Rengi mavi. Ama baliklarim cok iyi durumda. 3gun kullandim. Arkadasimdan rica ettim nitrofur temin edecektir ne olur ne olmaz diye. Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin
[QUOTE=Alper altuğ]
Akvaryum ısını arttır sonra baska bı kapta metılen yada permason banyosı yaptır gunluk permasol 10dk. Metılen 20dk. Yeterli olur tuza dayanaklı valık beslıorsanda tuzla akvaryumu hep yenı bırsey eklerken metılenle yıka onları balıkta dahıl ayrıca lambayı sondur 4 gun hergun yap bırsey kalmaz sonradanda %80 su değişimi yap dınlenmiş su kullanmanı hep tavsıye ederim. Dınlenmiş suya az bırsey metılen atıp dınlendır parazıtte kapmaz.haftada bıgunde sarımsaklı yem ver[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim
[QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE]
Antipar kullandim. Rengi mavi. Ama baliklarim cok iyi durumda. 3gun kullandim. Arkadasimdan rica ettim nitrofur temin edecektir ne olur ne olmaz diye. Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin
[QUOTE=Alper altuğ]
Akvaryum ısını arttır sonra baska bı kapta metılen yada permason banyosı yaptır gunluk permasol 10dk. Metılen 20dk. Yeterli olur tuza dayanaklı valık beslıorsanda tuzla akvaryumu hep yenı bırsey eklerken metılenle yıka onları balıkta dahıl ayrıca lambayı sondur 4 gun hergun yap bırsey kalmaz sonradanda %80 su değişimi yap dınlenmiş su kullanmanı hep tavsıye ederim. Dınlenmiş suya az bırsey metılen atıp dınlendır parazıtte kapmaz.haftada bıgunde sarımsaklı yem ver[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim
Balik Turleri
Merhabalar. Akvaryumumda glofish, dishi beta, kucuk melek baligi, iki japon ve bir adat kilcik kuyruk besliyorum. Ogrendim ki melekle japonlar ve kilcik kuyruk asla birlikde yasamazmis. Yarin japonlarimi akvaryumcuya verecegim. Peki geri kalani birlikte yasarmi? Akvaryumum kucuk 20 litre ama 2 hafta icinde 100 ve ya 150 litrelik akvaryuma gecegim. Kardesim melegi ve glofishleri cok seviyor onlarin kalmasini istiyor. Onlarin ikisinin birlikte yashamasi mumkunmu?
Merhabalar. Akvaryumumda glofish, dishi beta, kucuk melek baligi, iki japon ve bir adat kilcik kuyruk besliyorum. Ogrendim ki melekle japonlar ve kilcik kuyruk asla birlikde yasamazmis. Yarin japonlarimi akvaryumcuya verecegim. Peki geri kalani birlikte yasarmi? Akvaryumum kucuk 20 litre ama 2 hafta icinde 100 ve ya 150 litrelik akvaryuma gecegim. Kardesim melegi ve glofishleri cok seviyor onlarin kalmasini istiyor. Onlarin ikisinin birlikte yashamasi mumkunmu?
Jellyfish (deniz Anasi)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Anlayamadim)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Baktim cok guzelmis)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Anlayamadim)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Baktim cok guzelmis)
Jellyfish (deniz Anasi)
Merabalar, bugun internette yabanci sayfalardan birinde jellyfish akvaryumu gordum. Cok guzeldi. acaba oyle bir akvaryum kurula bilirmi? bilgisi olan varmi beslenme shekilleri falan nasildir diye merak ettim.
Merabalar, bugun internette yabanci sayfalardan birinde jellyfish akvaryumu gordum. Cok guzeldi. acaba oyle bir akvaryum kurula bilirmi? bilgisi olan varmi beslenme shekilleri falan nasildir diye merak ettim.
Bitkili Discus Akvaryumu
[QUOTE=stinger]Değerli hobici arkadaşlarım uzun zaman önce bitkili discus akvaryumu yapmıştım...şimdilerde yeniden akvaryum kurmak istiyorum bir önceki akvaryumumun videosunu paylaştım değerli yorumlarınızı ve eksiklerimi bildirmenizi rica ediyor herkese mutlu hobiler diliyorum...
https://youtu.be/OGYDQkIK3Jk[/QUOTE]
Merhaba, çok güzel bir akvaryum. Kaç litrelik? Biraz bilgilendire bilirmisiniz acaba. Minimum kaç litre olmasi gerekiyor?
[QUOTE=stinger]Değerli hobici arkadaşlarım uzun zaman önce bitkili discus akvaryumu yapmıştım...şimdilerde yeniden akvaryum kurmak istiyorum bir önceki akvaryumumun videosunu paylaştım değerli yorumlarınızı ve eksiklerimi bildirmenizi rica ediyor herkese mutlu hobiler diliyorum...
https://youtu.be/OGYDQkIK3Jk[/QUOTE]
Merhaba, çok güzel bir akvaryum. Kaç litrelik? Biraz bilgilendire bilirmisiniz acaba. Minimum kaç litre olmasi gerekiyor?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
