ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ivanaliev
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Temmuz 2019 22:24
Son Ziyaret:
12 Nisan 2020 15:13
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem değirmenci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem
SON 4 MESAJI
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Tankın artık oturduğunu düşünüyorum. Kökler de yavaş yavaş suyu çektiler. Ramleri akvaryumda tutsam mı bilemedim. Bir tanesi aşırı bölgeci çok sert. Buna istinaden ikisinin de erkek olduğunu düşünüyorum. Kafamdaki plandan sapmazsam şu şekilde olacak;
10 kadar kırmızı burun, 6 adet cory(türüne karar vermedim henüz tavsiyelere açığım), bir adet ufak vatoz(özel seri düşünüyorum ancak 6-7cm i geçmemek kaydıyla. Bir bilgim yok hangi tür olacağına dair), 3-4 adet otocat ve ramler çıkarsa bir çift iyi huylu apisto. [:D] Balık yükü fazla mı olur acaba? Haftada iki kez %20 veya haftada bir %40 su değişimi düşünüyorum. Şimdiye dek bir kere %40 yaptım. Filtrenin ve su değişiminin bu yükü kaldıracağını düşünüyorum ancak bir sıkışıklık ortamı oluşur mu bilemedim...
Keyifli hobiler.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
[QUOTE=Arifhb]Elinize sağlık, hoş olmuş. Köklerin üstünde duran kökün kaba kısmını diğer köklerin içine alıp saçakları üste gelecek şekilde ya da sağ arka tarafa yatık şekilde kullansanız daha hoş duracak sanki. Direkt göze batıyor ilk bakışta.
Zemine kuru yapraklar serpiştirip daha doğal bir görünüme kavuşturabilirsiniz. Biyotop değil de amazon temalı bir görünüme kavuşmuş olur bir kaç zemin, orta plan ve su üstü bitkisiyle.
Cüce bir çift olacaksa kesinlikle sürü balıkları ambiyansı tamamlayacaktır. Cücelerden yavru alma gibi bir gayeniz varsa sürü balığı olarak cüce kalem balıklarını öneririm; tetra ve diğer kalem balıklarına göre yavrular için tehdit oluşturmayacaktır. Kardinaller akvaryumun genel tonuna göre kontrast oluşturacağından nacizane tavsiyemdir. Takipteyim 😊👍🏻[/QUOTE]
Kökün bir saçağı taşın altında kaldığı için kök o şekilde kaldı. Hiç ellemek istemedim diğerlerini de kaldırmamak adına.
Akvaryuma biotop olarak başlamadım ama biotop olarak son bulsun istiyorum.
[QUOTE=Acz]Apisto+ gold ram + kırmızı burun/kardinal
Apisto +kırmızı burun + kardinal
Iki şekilde önerebilirim. 1. Şekilde olursa apisto 1 çift ve mutlaka kakadu olmalı bence [diğer güzel türlerin renkleri her zaman güzel olacağının garantisi yok, ama kakadu renk konusunda asla satmaz :)] gold ramde 1 cift olmali. 1 tetra grubu en fazla altışarli olmali.
2.Şekilde ise istediğiniz apisto olabilir renkleride büyük ihtimalle güzel olacaktır rakip ram vs yok kral olacakları için rahat edip renk göstereceklerdir. Yanina gelecek tetra türlerde rahat rahat 6sarli olabilir diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Aslında biraz daha karma tip bir şeyler düşünüyorum. Kalem balığı, otocat, bir tip cory sürüsü ve bir çift apisto sanki güzel olabilir gibi. Kafam balık konusunda karışık biraz. Kökler tam batana, catappa ve pistialar eklenene kadar apistoları eklemeyi düşünmüyorum. Zaman gösterecek bakalım.
Teşekkürler önerileriniz için.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
[QUOTE=capo di capi]Taktir edersiniz ki her silis kumun üstüne kök yatırmak o akvaryumu güney amerika yapmıyor.
Hacminiz de bir çift ramirezinizin yanına 8-10 lu bi tetra grubu ve 6lı bir corydorasdan fazlasını kaldırmaz. Altum minimum 55-60cm yükseklik ister. Rahat olması içinse gereken 70cm yüksekliktir.
Bitki olarak hydrocotyle leucapala ve köklerin diplerine subulata eklerseniz hoş durur. [/QUOTE]
Katılıyorum. Normalde sadece bir çift altum olacaktı ama vazgeçtim zaten. Ramler akvaryum apistolar için tamamen hazır olana kadar kalacaklar. Çok seversem bir çift macmasteri yapabilirİm. Bu iki çiftin dışında 17-18 den daha fazla balık düşünmüyorum ki eklenecek türler dengeli ve ufak olacak. Zamanla biotop olacak bir akvaryum olsun istedim nacizane görüşünüze saygılar.
Sıfırdan İleriye Güney Amerika
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhabalar. Son heyecanım olan tuzlu sudan sonra uzun zamandır aklımda olan maceraya atılmak istedim. Tuzludan bozma 62x45x45 ölçülerindeki akvaryumu da satmaktan vazgeçip işe koyuldum.
Kafamda çok kurduktan sonra bu kadar planlamaya ne gerek var diyerek kurulma başladım. İşten dolayı anca akşamları vakit bulduğum için çok da aceleye gelmedi kurulum içime sine sine olmasına neden oldu böylece.
24 Haziranda kurulumun ilk adımlarını attım. Elimde bir miktar eski akvaryumlardan kalan kökler vardı. Beğendiklerimi ayırdım, birkaç yeni ekleme yaptım. Üç beş kaya ve silis kumla ortaya şöyle bir görüntü çıktı:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192256291.jpg[/IMG]
Sıra arka fona gelince işler biraz ters gitti. 3-4 adet fonu çöpe attıktan sonra hanımla akrilik boyaya giriştik. Valla ben neredeyse elimi sürmedim. [zzz]
Fon da hallolduktan sonra işin en çok vakit alan kısmına geldi; filtre seçmek... Hayatımda bu kadar kararsız kalmamıştım daha önce. Dophin CF-700, Tetra ex600 plus ve Eheim classic 250 arasında gidip geldim. Sonunda Eheim’da karar kıldık.
Nitekim 15 günün sonunda suyu basabildik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192303391.jpg[/IMG]
Acelemiz olmadığı için köklerin havaya kalkması hiç sorun değil taşla hallettik o olayı da.
Bakterisiydi, temizliğiydi, osuydu busuydu derken bugün bir çift ramirezi ekledim tanka. Geçici bir süre oradalar diye düşünüyorum. Esasen aklımda Altum vardı bu akvaryumu kurarken ama hiç belli olmaz iki çift apisto grubuyla beraber 14-15 adet rummy nose falan da koyabilirim. Bunlar dışında l serisi ve dört kadar da otocat şu an aklımdaki canlılar. Tam ortaya sağa doğru uzanacak bir kök düşünüyorum. Bir iki adet Echinodorus türü eklenebilir emişi kapatmak için.
Hep beraber gelişsin, sürekli güncelleyeceğim bir blog olsun istedim aslında bu macerayı. Ekle çıkart dediğiniz, yapıcı yerici her türlü eleştiriye açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216363/150720192317381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
