ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
01mrt42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2019 08:30
Son Ziyaret:
13 Temmuz 2021 16:09
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Dolgun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MRT
SON 10 MESAJI
Karma Akvaryuma Geçiş (foto Eklendi)
[QUOTE=elbet20]
Merhaha teşekkür ederim aynen biraz bitişik oldular ama sürekli elleyip değiştirmek istemiyorum öyle duruyor şu an. Saydığın balıklar birbirine uygun evet ama kılıçkuyruk koymanı tavsiye etmem onlar biraz daha hırçınlar koyarsan anlarsın zaten diğer balıklara zararı olabilir ama 2.şer tane koymanı tavsiye etmem o zaman uygun olucanı zannetmiyorum koyarsın yaşarlar ama bir de onlara sor nası yaşıyolar gibi anlatabildim mi :)[/QUOTE]
Ben aslında renkli bir ortam olsun istiyorum, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki) bunlardan sadece bir türü koyarım gibi belki de hiç koymam.
Genellikle tetraları minimum 6 adet koyun diyorlar o biraz sıkıntı olabilir benim için 6 çeşit olsa 36 balık yapar en az,
mesela Kırmızı Burun Tetra yı yazmayı unutmuşum 7 çeşit oldu, bu 10 çeşit olur gibime geliyor. 60 balık yani [:D]
[QUOTE=elbet20]
Merhaha teşekkür ederim aynen biraz bitişik oldular ama sürekli elleyip değiştirmek istemiyorum öyle duruyor şu an. Saydığın balıklar birbirine uygun evet ama kılıçkuyruk koymanı tavsiye etmem onlar biraz daha hırçınlar koyarsan anlarsın zaten diğer balıklara zararı olabilir ama 2.şer tane koymanı tavsiye etmem o zaman uygun olucanı zannetmiyorum koyarsın yaşarlar ama bir de onlara sor nası yaşıyolar gibi anlatabildim mi :)[/QUOTE]
Ben aslında renkli bir ortam olsun istiyorum, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki) bunlardan sadece bir türü koyarım gibi belki de hiç koymam.
Genellikle tetraları minimum 6 adet koyun diyorlar o biraz sıkıntı olabilir benim için 6 çeşit olsa 36 balık yapar en az,
mesela Kırmızı Burun Tetra yı yazmayı unutmuşum 7 çeşit oldu, bu 10 çeşit olur gibime geliyor. 60 balık yani [:D]
Karma Akvaryuma Geçiş (foto Eklendi)
Çok güzel olmuş ama bitkileri biraz dağıtsaymışsınız sanki daha mı iyi olurdu bilemedim, bir demet yapılmış gibi duruyor. [:)]
Bende yakın zamanda olmasa da aklımda buna benzer bir akvaryum kurmak var ama bitkiler balıklardan pahalı olunca hep erteliyorum.
Karma olarak bakmayı planladığım türler aşağıdaki gibi, bunları 2 şer den koysak sorun olur mu acaba?
Danio (Zebra), Neon Tetra, Endler, gökkuşağı tetra, rasbora, Kiraz barb, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki)
Çok güzel olmuş ama bitkileri biraz dağıtsaymışsınız sanki daha mı iyi olurdu bilemedim, bir demet yapılmış gibi duruyor. [:)]
Bende yakın zamanda olmasa da aklımda buna benzer bir akvaryum kurmak var ama bitkiler balıklardan pahalı olunca hep erteliyorum.
Karma olarak bakmayı planladığım türler aşağıdaki gibi, bunları 2 şer den koysak sorun olur mu acaba?
Danio (Zebra), Neon Tetra, Endler, gökkuşağı tetra, rasbora, Kiraz barb, Lepistes (belki), Kılıçkuyruk (belki), Moli (belki)
Goldfishe Giriş..
[QUOTE=ozan026]
Işıgın etkisi olur diye biliyorum ama japonlar bildiğim kadarıyla renk değişimleri doğası gereği oluyor.Hastalık olacagını sanmam günlük aydınlatma saatlerini düzenli yap dene bakalım birde günes gören biyerdemi akvaryumun. Gün ışıgını japonlar sever.[/QUOTE]
Direk güneş görmüyor ama güneş gören bir odada akvaryum, hasta olmadığı belli zaten canavar gibi yem yiyor. [^_^]
Işığı LED olarak şerit ledden kendim yaptım onun için biraz daha azalttım ledleri ama yine fayda etmedi.
[QUOTE=ozan026]
Işıgın etkisi olur diye biliyorum ama japonlar bildiğim kadarıyla renk değişimleri doğası gereği oluyor.Hastalık olacagını sanmam günlük aydınlatma saatlerini düzenli yap dene bakalım birde günes gören biyerdemi akvaryumun. Gün ışıgını japonlar sever.[/QUOTE]
Direk güneş görmüyor ama güneş gören bir odada akvaryum, hasta olmadığı belli zaten canavar gibi yem yiyor. [^_^]
Işığı LED olarak şerit ledden kendim yaptım onun için biraz daha azalttım ledleri ama yine fayda etmedi.
Goldfishe Giriş..
[QUOTE=ozan026]Tekrar merhaba arkadaşlar.Sipariş ettiğim akvaryum ve dolap bu hafta gelicek cok heyecanlıyım.Kum için petshopcuları gezdim ama hem fiyat hemde görsel olarak Eskişehirde doğru düzgün kum bulamadım silis dere kumu ve kuvars arasındayım. Kg fiyatları 5 -6 tl arası değişiyor birazda netten arastıracagım. İnternetten kum alan arkadaşlar varsa önerilerinizi alabilirim?[/QUOTE]
Akvaryum ölçüleriniz ilk mesajdaki gibi ise eğer benim ölçülerimde aynı, ben 6KG silis kumu aldım, kilosu 2 liradan ve yeterli geldi.
Bir de resim deki gibi kuyruğu siyahlı bir japonum vardı şuan kuyruktaki siyahlıklar yok bunun sebebi ne olabilir tank kurulalı 1 ayı geçti .
Ben ışığın etkisi fazla mı acaba diye düşündüm 1 haftadır ışığı açmıyorum ama rengi çok hafif geldi gibi ama eskisi gibi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/260220190825511.jpg[/IMG][EDIT]01mrt42,2019-03-25 13:53:50[/EDIT]
[QUOTE=ozan026]Tekrar merhaba arkadaşlar.Sipariş ettiğim akvaryum ve dolap bu hafta gelicek cok heyecanlıyım.Kum için petshopcuları gezdim ama hem fiyat hemde görsel olarak Eskişehirde doğru düzgün kum bulamadım silis dere kumu ve kuvars arasındayım. Kg fiyatları 5 -6 tl arası değişiyor birazda netten arastıracagım. İnternetten kum alan arkadaşlar varsa önerilerinizi alabilirim?[/QUOTE]
Akvaryum ölçüleriniz ilk mesajdaki gibi ise eğer benim ölçülerimde aynı, ben 6KG silis kumu aldım, kilosu 2 liradan ve yeterli geldi.
Bir de resim deki gibi kuyruğu siyahlı bir japonum vardı şuan kuyruktaki siyahlıklar yok bunun sebebi ne olabilir tank kurulalı 1 ayı geçti .
Ben ışığın etkisi fazla mı acaba diye düşündüm 1 haftadır ışığı açmıyorum ama rengi çok hafif geldi gibi ama eskisi gibi değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/260220190825511.jpg[/IMG][EDIT]01mrt42,2019-03-25 13:53:50[/EDIT]
Rengarenk Malawiler
Birkaç resim olsa da olur, bi görelim bakalım, bende meraklıyım malawilere.
Birkaç resim olsa da olur, bi görelim bakalım, bende meraklıyım malawilere.
Dış Filtre Çalışmam
Uygulama harika olmuş, piyasada 500 yada 750 ml plastik yağlık olarak satılan ürünler var onlarla da yapılabilir.
Ben motoru şişe içine koymayı planlıyorum, sizin bu yönde tavsiyeni ne olur.
[IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/8/500/8933637783602.jpg[/IMG]
Uygulama harika olmuş, piyasada 500 yada 750 ml plastik yağlık olarak satılan ürünler var onlarla da yapılabilir.
Ben motoru şişe içine koymayı planlıyorum, sizin bu yönde tavsiyeni ne olur.
[IMG]https://productimages.hepsiburada.net/s/8/500/8933637783602.jpg[/IMG]
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=Soner10]
Benim japon balıklarım çok küçük ve bu mercimek gibi olan yemleri yiyemiyorlar. Bu yüzden şimdilik bir pul yemim var onu veriyorum. Küçük parçalı ya da küçük parçalara ufalanan bir yem önerisi istiyorum. Var mıdır öneriniz?[/QUOTE]
Aynı şey benimde başıma geldi, 2mm olan yemi yiyemediler, daha doğrusu yemi yutup geri çıkarıyorlardı.
Bende Sera discus granules almıştım özellikle küçük olsun diyince akvaryumcu onu verdi.
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-discus-granules/
Rotifish goldfish granül yemde 1mm ondan bulursam ondan alacağım.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
[QUOTE=Soner10]
Benim japon balıklarım çok küçük ve bu mercimek gibi olan yemleri yiyemiyorlar. Bu yüzden şimdilik bir pul yemim var onu veriyorum. Küçük parçalı ya da küçük parçalara ufalanan bir yem önerisi istiyorum. Var mıdır öneriniz?[/QUOTE]
Aynı şey benimde başıma geldi, 2mm olan yemi yiyemediler, daha doğrusu yemi yutup geri çıkarıyorlardı.
Bende Sera discus granules almıştım özellikle küçük olsun diyince akvaryumcu onu verdi.
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-discus-granules/
Rotifish goldfish granül yemde 1mm ondan bulursam ondan alacağım.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=ceyh]
Üretim yok demedim ki, rotifish ürünlerinden alıyorum ama japon için özel bir yemi var mı bilmiyorum açıkçası. [:)][/QUOTE]
Bende muadili olabileceğini söyledim [:)]
Rotifish olarak var elbette, konyada bulmaya çalışıyorum bulursam alacağım inşallah.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-100-gr-kovadan-bolme-364294804
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
[QUOTE=ceyh]
Üretim yok demedim ki, rotifish ürünlerinden alıyorum ama japon için özel bir yemi var mı bilmiyorum açıkçası. [:)][/QUOTE]
Bende muadili olabileceğini söyledim [:)]
Rotifish olarak var elbette, konyada bulmaya çalışıyorum bulursam alacağım inşallah.
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-100-gr-kovadan-bolme-364294804
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/rotifish-goldfish-granul-100ml-40gr-397926154
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=ceyh]İthal yemler öneriliyor çünkü yerli muadilleri yok ne yazık ki. Alman mercedes üretiyor, yerli muadili var mı?[/QUOTE]
AHM, Art Akua, rotifish, bunlar benim bildiklerim, muadil olma konusunda bir şey diyemem ama en azından üretim var.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Öncelikle çeşit önerilmesinin sebebi şu
Sindirim sistemini sağlıklı tutmak.
Sürekli protein yada bitkisel beslememek.
Örnek vereyim
Kullandığım ocean nutrition yüksek proteinli bir yem buna ek olarak daha düşük protein ama içinde sarımsak,spriluna vs bulunan dainichi veggie fx ve jbl goldpearls veriyorum.
Günde 2 veya 3 defa küçük porsiyonlar şeklinde hepsinden veriyorum yada protein ağırlıklı olanları sabah verip öğlen daha bitkisel akşam da genel yem dedim jbl veriyorum.
Şu ana kadar beslenme kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım.
Diğer bir husus, yemlerin suya salınım yapmaması.
Suda yağlanma, sararma, yemden kaynaklı koku vs hiç yaşamadım.
Dğer sebep ise güvenilirlik. Her ne kadar tartışmaya açık olsa da kendini ispat etmiş, sattığı ürünün üzerindeki verileri sabit olan, kolayca bulunan yemleri pahalı da olsa diğerlerine yercih ediyoruz.
Umarım ülkemizde de gözümüz kapalı alıp kullanabileceğimiz, hobiye dair yem, ekipman vs üreten/satan firma çoğalır 🙏[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende şimdilik marka olarak Sera ve Artakua kullanıyorum, 3 çeşit yem mevcut...
[QUOTE=ceyh]İthal yemler öneriliyor çünkü yerli muadilleri yok ne yazık ki. Alman mercedes üretiyor, yerli muadili var mı?[/QUOTE]
AHM, Art Akua, rotifish, bunlar benim bildiklerim, muadil olma konusunda bir şey diyemem ama en azından üretim var.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Öncelikle çeşit önerilmesinin sebebi şu
Sindirim sistemini sağlıklı tutmak.
Sürekli protein yada bitkisel beslememek.
Örnek vereyim
Kullandığım ocean nutrition yüksek proteinli bir yem buna ek olarak daha düşük protein ama içinde sarımsak,spriluna vs bulunan dainichi veggie fx ve jbl goldpearls veriyorum.
Günde 2 veya 3 defa küçük porsiyonlar şeklinde hepsinden veriyorum yada protein ağırlıklı olanları sabah verip öğlen daha bitkisel akşam da genel yem dedim jbl veriyorum.
Şu ana kadar beslenme kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım.
Diğer bir husus, yemlerin suya salınım yapmaması.
Suda yağlanma, sararma, yemden kaynaklı koku vs hiç yaşamadım.
Dğer sebep ise güvenilirlik. Her ne kadar tartışmaya açık olsa da kendini ispat etmiş, sattığı ürünün üzerindeki verileri sabit olan, kolayca bulunan yemleri pahalı da olsa diğerlerine yercih ediyoruz.
Umarım ülkemizde de gözümüz kapalı alıp kullanabileceğimiz, hobiye dair yem, ekipman vs üreten/satan firma çoğalır 🙏[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende şimdilik marka olarak Sera ve Artakua kullanıyorum, 3 çeşit yem mevcut...
En İyi Japon Balığı Yemi
[QUOTE=AtlasPoyraz]Hikari, dainichi, jbl, ocean nutrition, sera ve tetra senelerdir kullanıp memnun olduğum yemler.[/QUOTE]
Merak ettiğim için soruyorum. Neden hep ithal yem tavsiye ediliyor da yerli yem tavsiye edilmiyor. Fiyat mı kalite mi nedir bilmediğimiz yada sizin bildiğiniz. Alışmışlık mı yada başka bir şey mi.
Mesela sizin sıraladığınız markalar da en uygunu Sera ama yerlinin 4 katı fiyatı var. Gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Bir de mesela 2 hatta 3 farklı marka kullanılması tavsiye ediliyor bu gerçekten gerekli mi.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Hikari, dainichi, jbl, ocean nutrition, sera ve tetra senelerdir kullanıp memnun olduğum yemler.[/QUOTE]
Merak ettiğim için soruyorum. Neden hep ithal yem tavsiye ediliyor da yerli yem tavsiye edilmiyor. Fiyat mı kalite mi nedir bilmediğimiz yada sizin bildiğiniz. Alışmışlık mı yada başka bir şey mi.
Mesela sizin sıraladığınız markalar da en uygunu Sera ama yerlinin 4 katı fiyatı var. Gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Bir de mesela 2 hatta 3 farklı marka kullanılması tavsiye ediliyor bu gerçekten gerekli mi.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
