ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
budak81
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2018 14:21
Son Ziyaret:
07 Ocak 2019 19:41
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağdaş Budak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağdaş Budak
SON 10 MESAJI
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
Eheim kafa motoru almaya karar verdim
Eheim compact 300 mü yoksa 600 mü alayım bir karar veremedim.
300 ü alırsam işimi görecek 600 ü alırsam tankı büyütürsem birdaha kafa motoru almama gerek kalmayacak gibi ama kararsız kaldım.
Eheim kafa motoru almaya karar verdim
Eheim compact 300 mü yoksa 600 mü alayım bir karar veremedim.
300 ü alırsam işimi görecek 600 ü alırsam tankı büyütürsem birdaha kafa motoru almama gerek kalmayacak gibi ama kararsız kaldım.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]Aslında paraya göre ama;
Aquawing AQ901 5w güç tüketimi çok az. Fiyatı uygun. 600LT/Saat
Motor seçimi akvaryum hacmini, saatte 3-4 kez çevirebilecek kapasitede seçilmeli.
Sizin yapacağınız akvaryum 60*30*40 72lt, 72*4= 288lt 300lt veya yakın olmalı.
Alacağınız kafa motoru yüksek ama, önünde filtre, sünger, elyaf vs. olacağı için debisini önemli ölçüde düşürecektir diye düşünüyorum.
Kaldıki, üzerinde muhtemelen kısma vanası vardır. Ordan çok fazla olmamak kaydıyla düşürebilirsiniz.
Eheim, Jbl marka oldukları için pahalılar, kaliteside ona göre,
Ben çin malı ürünler kullanarak başladım, [U]baktım bu işi bırakma niyetim yok,[/U] zamanla kaliteli malzemelere yöneldim.
Karar sizin....
Ama, gece gündüz açık bırakın motoru,
Saatte 5w elektrik kullanıyor, 1 günde 120W elektrik kullanır,
30 günde 3600W elektrik tüketir. 3.6KW
Elektrik KW fiyatı 0,50TL *3,6kw=1,80TL için değmez....
[/QUOTE]
Motoru kapatmaktaki amacım ses yapıp cocukların uykusunu bozması motor sessiz olursa kapatmam zaten o yüzden Eheim sessiz lik konusunda daha iyi gibi jbl yi bilmiyorum tabi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/021220181027241.jpg[/IMG]
Bu malzemeler sump için kullanılabilirmi ve yeterli olurmu?
[QUOTE=caspr]Aslında paraya göre ama;
Aquawing AQ901 5w güç tüketimi çok az. Fiyatı uygun. 600LT/Saat
Motor seçimi akvaryum hacmini, saatte 3-4 kez çevirebilecek kapasitede seçilmeli.
Sizin yapacağınız akvaryum 60*30*40 72lt, 72*4= 288lt 300lt veya yakın olmalı.
Alacağınız kafa motoru yüksek ama, önünde filtre, sünger, elyaf vs. olacağı için debisini önemli ölçüde düşürecektir diye düşünüyorum.
Kaldıki, üzerinde muhtemelen kısma vanası vardır. Ordan çok fazla olmamak kaydıyla düşürebilirsiniz.
Eheim, Jbl marka oldukları için pahalılar, kaliteside ona göre,
Ben çin malı ürünler kullanarak başladım, [U]baktım bu işi bırakma niyetim yok,[/U] zamanla kaliteli malzemelere yöneldim.
Karar sizin....
Ama, gece gündüz açık bırakın motoru,
Saatte 5w elektrik kullanıyor, 1 günde 120W elektrik kullanır,
30 günde 3600W elektrik tüketir. 3.6KW
Elektrik KW fiyatı 0,50TL *3,6kw=1,80TL için değmez....
[/QUOTE]
Motoru kapatmaktaki amacım ses yapıp cocukların uykusunu bozması motor sessiz olursa kapatmam zaten o yüzden Eheim sessiz lik konusunda daha iyi gibi jbl yi bilmiyorum tabi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/021220181027241.jpg[/IMG]
Bu malzemeler sump için kullanılabilirmi ve yeterli olurmu?
L Akvaryum Yapımı Yardım
Benim fikrim,
2 köşeden emiş yaparak suyu arıtmaya çekmeniz ve sonrasında tam orta kenardan temizlenmiş suyu her iki köseyede gidecek şekilde ya iki motor yada tek motor çif başlı kafa vs... size kalmış şeklinde tanka geri vermeniz.
Ben kendime yapsam bu şekilde yaparım suyun çıkış debisine göre uçlara yeterli akış olmaması durumunda dalga motoru ile takviye ederdim iki tarafada ayrı dalga motoru olacak şekilde.
Benim fikrim,
2 köşeden emiş yaparak suyu arıtmaya çekmeniz ve sonrasında tam orta kenardan temizlenmiş suyu her iki köseyede gidecek şekilde ya iki motor yada tek motor çif başlı kafa vs... size kalmış şeklinde tanka geri vermeniz.
Ben kendime yapsam bu şekilde yaparım suyun çıkış debisine göre uçlara yeterli akış olmaması durumunda dalga motoru ile takviye ederdim iki tarafada ayrı dalga motoru olacak şekilde.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=Dogubaba]Para sorun değilse eheim tabiki dış filtresi bende mevcut sıfır ses[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkürler dikkate alıcam.
[QUOTE=Dogubaba]Para sorun değilse eheim tabiki dış filtresi bende mevcut sıfır ses[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkürler dikkate alıcam.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=Dogubaba]Uygun fiyatlı olanı alın bence[/QUOTE]
Fiyatlara takılmayın farklı sitelerde pahalı olanlar yarı fiyatına kadar bulunabiliyor sessiz ve ileriye dönük bir şey istiyorum ama kullanmadığım için hangisi iyidir bilemiyorum.
[QUOTE=Dogubaba]Uygun fiyatlı olanı alın bence[/QUOTE]
Fiyatlara takılmayın farklı sitelerde pahalı olanlar yarı fiyatına kadar bulunabiliyor sessiz ve ileriye dönük bir şey istiyorum ama kullanmadığım için hangisi iyidir bilemiyorum.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]İmkanlar dahilinde onu bulmuştur diye düşünüyorum. Yada filtre çapı sahip olduğu hortumun çapına denk gelmiştir.
Siz kullanacağınız hortumda, 90 derecelik dönüş yapacaksanız, içi telli olan, yada plastik olan kırılmayan hortumlar var. Onlardan kullanın.
Diğer hortumlar kırılıp, su akışını engelleyecektir.
[/QUOTE]
Akvaryum için 100 tl fiyat aldım bana uygun geldi birde bu kafa motoru için sessiz bir marka varmıdır acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004581.jpg[/IMG]
Bunlardan hangisini seçmeliyim
[QUOTE=caspr]İmkanlar dahilinde onu bulmuştur diye düşünüyorum. Yada filtre çapı sahip olduğu hortumun çapına denk gelmiştir.
Siz kullanacağınız hortumda, 90 derecelik dönüş yapacaksanız, içi telli olan, yada plastik olan kırılmayan hortumlar var. Onlardan kullanın.
Diğer hortumlar kırılıp, su akışını engelleyecektir.
[/QUOTE]
Akvaryum için 100 tl fiyat aldım bana uygun geldi birde bu kafa motoru için sessiz bir marka varmıdır acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211010/301120182004581.jpg[/IMG]
Bunlardan hangisini seçmeliyim
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]1)Akvaryumunuz 63Lt, Koyacağınız motor 300Lt/sa kapasitesinde olmalı.
2)Yapacağınız bölme için, 8.5cmx12cm sünger genişliği bence yeterli görünüyor. 10cm'nin altına düşmeyin derim.
3)50W gücünde ısıtıcı almanız gerek, ısıtıcı suyu ısıtması için değil, sıcaklığı sabit tutması için gerekecektir. 22-23d ayarlarsınız.
4)Japon balığı, Çöpcü ve Cüce vatoz birbiri ile uyumlu ama tetralar malesef.
5)Japon balığı ağzına alabileceği büyüklükteki kumu sever, akvaryum tabanı düz olmalıdır, dibini karıştırarak pisliklerin havaya kalkmasına neden olur.
6)Sürekli beslendikleri için [U]dışkılamalarıda[/U] ona göredir.
7)Su değişimini severler. Haftalık %20
8)Buhar kapağı yaptırmayı unutmayın. Örneklerini araştırın.
Kolay gelsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyelerinizi dikkate alıcam akvaryumu yaptırınca buradan foto paylaşırım yanlız kafama takılan bir şey var internette baktığım içten sump sistemlerin su çıkışına bildiğimiz bahçe hortumu benzeri şeyler takmışlar benim isteğim diş filtrelerin hortumları gibi sert plastik boru tarzı hortumlardan uydurabilirmiyim acaba ? Veya o yapanların bir bildiğimi var neden o şekilde hortum kullanmışlar acaba bir açıklama bulamadım.
[QUOTE=caspr]1)Akvaryumunuz 63Lt, Koyacağınız motor 300Lt/sa kapasitesinde olmalı.
2)Yapacağınız bölme için, 8.5cmx12cm sünger genişliği bence yeterli görünüyor. 10cm'nin altına düşmeyin derim.
3)50W gücünde ısıtıcı almanız gerek, ısıtıcı suyu ısıtması için değil, sıcaklığı sabit tutması için gerekecektir. 22-23d ayarlarsınız.
4)Japon balığı, Çöpcü ve Cüce vatoz birbiri ile uyumlu ama tetralar malesef.
5)Japon balığı ağzına alabileceği büyüklükteki kumu sever, akvaryum tabanı düz olmalıdır, dibini karıştırarak pisliklerin havaya kalkmasına neden olur.
6)Sürekli beslendikleri için [U]dışkılamalarıda[/U] ona göredir.
7)Su değişimini severler. Haftalık %20
8)Buhar kapağı yaptırmayı unutmayın. Örneklerini araştırın.
Kolay gelsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyelerinizi dikkate alıcam akvaryumu yaptırınca buradan foto paylaşırım yanlız kafama takılan bir şey var internette baktığım içten sump sistemlerin su çıkışına bildiğimiz bahçe hortumu benzeri şeyler takmışlar benim isteğim diş filtrelerin hortumları gibi sert plastik boru tarzı hortumlardan uydurabilirmiyim acaba ? Veya o yapanların bir bildiğimi var neden o şekilde hortum kullanmışlar acaba bir açıklama bulamadım.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]Senin yaptığında olur ama girdap yaratabilir. Akıntı düzgün olsun diye gonderdiklerim gibi yapılıyor.
Yapılmaz mı? Yapılır. Içindeki pislikleri alması zor olur.
8cm yetebilir. O akvaryum için alacağınız dış filtre nin hacminden büyük olacaktır. 2 elyaf 3 süngerden nasıl geçer tam emin değilim. (Çabuk tıkanma olabilir.) Olmadı elyafı çıkartırsınız. Karbon bildiğim kadarıyla sürekli kullanımda kullanılmıyor.
Önemli: Gecede olsa gündüzde olsa akvaryum motorları kapatmamalıdır. Bakım zamanları hariç. Esas balık ölümlerinizin nedeni bu. Canlı doğuran türü balık için, her 3lt bir balık olması gerektiği. [/QUOTE]
Motoru çok kuvvetli koymayı düşünmüyorum ve 5 japon balığı ile 1 çöpçü balığı bir veya 2 tanede cüce vatos ekliycem 2 tanede neon tetra var çok fazla pislik olacağını zannetmiyorum lepistesler varken daha çok pisleniyordu birde motorun sadece hava veren kısminı kapatıyorum gece ses yapmasın diye su sirkilasyonu devam ediyor yanlız zemine kum olarak ne koyayım ona karar veremedim japonlar için ince kum koysam daha iyi olacak gibi geliyor şu an kum yok 3 tane plastik bitki birtanede dekor var. Lepistesler yavrulayınca yavrular saklansın diye almıştım ama pek fayda etmedi .
Benim çizimim bir öneri su girişini ve çıkışını biraz daha daraltıp 10cm veya 12cm olarakta yapabilirim arıtma kısmını.
[QUOTE=caspr]Senin yaptığında olur ama girdap yaratabilir. Akıntı düzgün olsun diye gonderdiklerim gibi yapılıyor.
Yapılmaz mı? Yapılır. Içindeki pislikleri alması zor olur.
8cm yetebilir. O akvaryum için alacağınız dış filtre nin hacminden büyük olacaktır. 2 elyaf 3 süngerden nasıl geçer tam emin değilim. (Çabuk tıkanma olabilir.) Olmadı elyafı çıkartırsınız. Karbon bildiğim kadarıyla sürekli kullanımda kullanılmıyor.
Önemli: Gecede olsa gündüzde olsa akvaryum motorları kapatmamalıdır. Bakım zamanları hariç. Esas balık ölümlerinizin nedeni bu. Canlı doğuran türü balık için, her 3lt bir balık olması gerektiği. [/QUOTE]
Motoru çok kuvvetli koymayı düşünmüyorum ve 5 japon balığı ile 1 çöpçü balığı bir veya 2 tanede cüce vatos ekliycem 2 tanede neon tetra var çok fazla pislik olacağını zannetmiyorum lepistesler varken daha çok pisleniyordu birde motorun sadece hava veren kısminı kapatıyorum gece ses yapmasın diye su sirkilasyonu devam ediyor yanlız zemine kum olarak ne koyayım ona karar veremedim japonlar için ince kum koysam daha iyi olacak gibi geliyor şu an kum yok 3 tane plastik bitki birtanede dekor var. Lepistesler yavrulayınca yavrular saklansın diye almıştım ama pek fayda etmedi .
Benim çizimim bir öneri su girişini ve çıkışını biraz daha daraltıp 10cm veya 12cm olarakta yapabilirim arıtma kısmını.
Akvaryum Sump Tavsiyesi.
[QUOTE=caspr]
Yan sump diye araştırın, sizin ihtiyacınız olan o sanırım, Akvaryumun içindedir sump kısmı, hiçbir riski bulunmaz. Onun için 8cm kullansanızda yeterli gelebilir.
Arkadaşlar haricen sump yapmak istediğinizi düşünmüş, bende öyle düşünmüştüm.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/yan_sump_hakkinda_bakarmisiniz_k882035.asp[/URL] Linkte yapmış mesela.
Sizin plan'da akvaryumun arkasına konmuş, halbuki yan tarafa koysanız, alt kısımdan emiş yapıp üst kısımdan suyu verseniz, akvaryum içindeki akıntı daha düzgün olur.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=SQIZUMBro-M[/URL]
[/QUOTE]
Arkasına koymadım içine koydum bende uzunluğunu bölmeyeyim diye yan koydum çizimden tam anlaşılmadı galiba.Verdiğiniz linke bakıcam teşekkürler.
[QUOTE=caspr]
Yan sump diye araştırın, sizin ihtiyacınız olan o sanırım, Akvaryumun içindedir sump kısmı, hiçbir riski bulunmaz. Onun için 8cm kullansanızda yeterli gelebilir.
Arkadaşlar haricen sump yapmak istediğinizi düşünmüş, bende öyle düşünmüştüm.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/yan_sump_hakkinda_bakarmisiniz_k882035.asp[/URL] Linkte yapmış mesela.
Sizin plan'da akvaryumun arkasına konmuş, halbuki yan tarafa koysanız, alt kısımdan emiş yapıp üst kısımdan suyu verseniz, akvaryum içindeki akıntı daha düzgün olur.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=SQIZUMBro-M[/URL]
[/QUOTE]
Arkasına koymadım içine koydum bende uzunluğunu bölmeyeyim diye yan koydum çizimden tam anlaşılmadı galiba.Verdiğiniz linke bakıcam teşekkürler.
Beta Balığı Eurostar 230 Akvaryumu
Debisini düşürmek istiyorsan suyu emen borunun içini su emişini azaltmak için daraltmalısın faydasını görürsün birde hava ayarını en kısığa getir kapatmadan bir tık gevşek olsun.
[QUOTE=malibu]Hayırlı olsun. Bende bu akvaryumdan arıyorum. Ne kadara aldınız acaba? [/QUOTE]
Yeni akvaryuma geçmeye çalışıyorum geçebilirsem sizinde aceleniz yoksa satabilirim size.
Debisini düşürmek istiyorsan suyu emen borunun içini su emişini azaltmak için daraltmalısın faydasını görürsün birde hava ayarını en kısığa getir kapatmadan bir tık gevşek olsun.
[QUOTE=malibu]Hayırlı olsun. Bende bu akvaryumdan arıyorum. Ne kadara aldınız acaba? [/QUOTE]
Yeni akvaryuma geçmeye çalışıyorum geçebilirsem sizinde aceleniz yoksa satabilirim size.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
