ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ardaxxjarda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2018 21:00
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2019 23:20
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Bayraktar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Bayraktar
SON 8 MESAJI
Metrelik Akvaryum Ve Beta İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=BadWolf]Damizliklari bile isiticisiz kaplarda bakarken 300 yavruya bakip cikacak erkekleri ayiracak yeriniz var mi?
Yavrular ilk 3 ay canli yem beslenir. Yumurta sarisi yada yem ile beslenemezler[/QUOTE]
Damızlıklara en kısa zamanda ısıtıcı alıcağım ve yavrular içinde yukarda belirttiğim gibi 1 metrelik bir üretim akvaryumu var ısıtıcı pipo filtre dahil var sanırım okumamışsınız ben sadece hem damızlıkları hemde yavtuları ana tanka koyabilmek için nasıl bir sistem yapabilirim diye sormuştum yem konusunda okuduğum bir çok kaynakta ilk 1 veya 2 hafta artemia yiyemiyecekleri geçiyordu bu yüzden sordum bazı kaynaklarda da ilk 1 ay yumurta sarısından sonra yavru yem kullanılacağı yazıyordu yavrular çıkarsa en kısa zamanda mikro kurt, sinek kurdu vb kültürler satın alacağım
[QUOTE=BadWolf]Damizliklari bile isiticisiz kaplarda bakarken 300 yavruya bakip cikacak erkekleri ayiracak yeriniz var mi?
Yavrular ilk 3 ay canli yem beslenir. Yumurta sarisi yada yem ile beslenemezler[/QUOTE]
Damızlıklara en kısa zamanda ısıtıcı alıcağım ve yavrular içinde yukarda belirttiğim gibi 1 metrelik bir üretim akvaryumu var ısıtıcı pipo filtre dahil var sanırım okumamışsınız ben sadece hem damızlıkları hemde yavtuları ana tanka koyabilmek için nasıl bir sistem yapabilirim diye sormuştum yem konusunda okuduğum bir çok kaynakta ilk 1 veya 2 hafta artemia yiyemiyecekleri geçiyordu bu yüzden sordum bazı kaynaklarda da ilk 1 ay yumurta sarısından sonra yavru yem kullanılacağı yazıyordu yavrular çıkarsa en kısa zamanda mikro kurt, sinek kurdu vb kültürler satın alacağım
Metrelik Akvaryum Ve Beta İçin Öneri Bekliyorum
Elimde 4 beta (2 ct e/1 ct d/1 vt d) var
Olması gerektiği gibi hepsi ayrı kaplarda ve ısıtıcıları yok ve bugün bir haber geldi 1 metreye 50 cm yükseklikli (enini bilmiyorum) bir akvaryum varmış boşta bunu alabilirim lakin kafamda deli sorular var şimdi ben bunu alırsam
2 çiftide üretime alıyımmı
2 çiftide üretime alırsam tank boylandırmaya yetermi
Bazı kaynaklarda ilk 2 hafta artemia verilmemesi gerektiğini okudum ilk 2 gün yumurta sarısı sonra yavru yemi kullanılması gerektiği yazıyordu Yemleme konusunda ne önerirsiniz
Birde tankın içinde üretime almak istiyorum büyük olduğu için sorun yaratır diye düşünüyorum ne yapayım ben bir saklama kabını delip orda çiftleşmelerini düşündüm
Ayrıca anaç balıkları da sürekli olarak tanka almak istiyorum bunun için akvaryumlarını delmeden su üstünde durmalarını sağlasam birbirlerini görmeyecek şekilde sorun olurmu çünkü büyük akvaryumdan yaklaşık 25 litre alan kısıtlanacak
ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok iyi olur[EDIT]ardaxxjarda,2018-12-23 19:48:00[/EDIT]
Elimde 4 beta (2 ct e/1 ct d/1 vt d) var
Olması gerektiği gibi hepsi ayrı kaplarda ve ısıtıcıları yok ve bugün bir haber geldi 1 metreye 50 cm yükseklikli (enini bilmiyorum) bir akvaryum varmış boşta bunu alabilirim lakin kafamda deli sorular var şimdi ben bunu alırsam
2 çiftide üretime alıyımmı
2 çiftide üretime alırsam tank boylandırmaya yetermi
Bazı kaynaklarda ilk 2 hafta artemia verilmemesi gerektiğini okudum ilk 2 gün yumurta sarısı sonra yavru yemi kullanılması gerektiği yazıyordu Yemleme konusunda ne önerirsiniz
Birde tankın içinde üretime almak istiyorum büyük olduğu için sorun yaratır diye düşünüyorum ne yapayım ben bir saklama kabını delip orda çiftleşmelerini düşündüm
Ayrıca anaç balıkları da sürekli olarak tanka almak istiyorum bunun için akvaryumlarını delmeden su üstünde durmalarını sağlasam birbirlerini görmeyecek şekilde sorun olurmu çünkü büyük akvaryumdan yaklaşık 25 litre alan kısıtlanacak
ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok iyi olur[EDIT]ardaxxjarda,2018-12-23 19:48:00[/EDIT]
Plastik
[QUOTE=sobetta]Koi kadar değil bildiğim kadarıyla. İstanbul’da yaşayan biri olarak 0 derecede rüzgarlı hava o balıkları yaşatmaz. Dediğim gibi sazangiller hakkında fazla deneyim ve bilgiye sahip değilim.[/QUOTE]
Anladım iyi akşamlar
[QUOTE=sobetta]Koi kadar değil bildiğim kadarıyla. İstanbul’da yaşayan biri olarak 0 derecede rüzgarlı hava o balıkları yaşatmaz. Dediğim gibi sazangiller hakkında fazla deneyim ve bilgiye sahip değilim.[/QUOTE]
Anladım iyi akşamlar
Plastik
[QUOTE=sobetta]Kafanızı içine sokup etrafa bakarsanız anlarsınız. [:)] Hepsi bir yana Türkiye’de endüstriyel olarak cam büken makina olmadığını ve kimsenin de pahalı bir fanusu kömürlüpe atmayacağını düşünürsek cam değil. İndoor diye geçen kapalı ortam havuzları mevcut, onlardan yapın demiştim. Aynı zamanda Koi’ler soğuk sularda yaşamıyor muydu? [:)] Kış uykusu için 1-2M derinlik gerekir diye okudum. Lotus bitkisi ekleyebilirsiniz yaptığınızda, bir miktar suya yararı dokunabilir. İndoor pond için leğenler/kaplar, saklama kapları, plastik kutular, beton saksılar/havuzlar, akrilik saksılar... kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Zaman ayırıp yardımcı olduğunuz teşekkürler eskiden bizim ailede bu hobiyle uğraşanlar varmış annem evde fazlalık gördüğü herşeyi atar kimseye sormadan belki bir ihtimal cam olabilir ama emin değilim ben eve yapmasam bile koi için dışarıya düşünüyorum bakalım biraz daha araştırayım vu arada japonlarda soğuğa dayanıklımıdır
[QUOTE=sobetta]Kafanızı içine sokup etrafa bakarsanız anlarsınız. [:)] Hepsi bir yana Türkiye’de endüstriyel olarak cam büken makina olmadığını ve kimsenin de pahalı bir fanusu kömürlüpe atmayacağını düşünürsek cam değil. İndoor diye geçen kapalı ortam havuzları mevcut, onlardan yapın demiştim. Aynı zamanda Koi’ler soğuk sularda yaşamıyor muydu? [:)] Kış uykusu için 1-2M derinlik gerekir diye okudum. Lotus bitkisi ekleyebilirsiniz yaptığınızda, bir miktar suya yararı dokunabilir. İndoor pond için leğenler/kaplar, saklama kapları, plastik kutular, beton saksılar/havuzlar, akrilik saksılar... kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Zaman ayırıp yardımcı olduğunuz teşekkürler eskiden bizim ailede bu hobiyle uğraşanlar varmış annem evde fazlalık gördüğü herşeyi atar kimseye sormadan belki bir ihtimal cam olabilir ama emin değilim ben eve yapmasam bile koi için dışarıya düşünüyorum bakalım biraz daha araştırayım vu arada japonlarda soğuğa dayanıklımıdır
Plastik
[QUOTE=sobetta]Bahsettiğiniz fanus size “cam” diye satılmış olmasın? Mika veya akrilikdir muhtemelen çünkü Glass Bubble’lar pahalıdır. Mini Pond havuz veya Mini Pool gölet ve havuzların küçültülmüş uygulamalarına denilir. Bu uygulamalar cam ile yapılmaz. Detaylı bilgiyi yabancı YouTube içeriklerinden bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkçası ben almadım çok eski bir fanus en az bir 10 yılı var belkide daha çok kömürlükte içi dişi beze sarılı bir şekilde bulmuştum temizledikten sonra yeni gibi oldu
Mini pond hakkındada malum havalar soğudu dışarda böyle bişe mümkün değil diye düşünüyorum ama havalar ısınsın bahçeye bir koi havuzu yapıcam koiler hakkında bilginiz varmı kış aylarında havuzun derinliğini 1.5 metre olması gerekiyormuş bende şey düşündüm havuzu üç kademeli kazıcağım derinlikleri en üstteki 0,5 m bir alttaki 1 m en alttaki 1.5 metre birnevi kış uykusu için yatak yapıcam birde fanusun cam olduğu nasıl anlıycaz bir normal akvaryuma bakıyorum bir fanusta bir fark yok gibi netlik aynı herşey aynı gibi
[QUOTE=sobetta]Bahsettiğiniz fanus size “cam” diye satılmış olmasın? Mika veya akrilikdir muhtemelen çünkü Glass Bubble’lar pahalıdır. Mini Pond havuz veya Mini Pool gölet ve havuzların küçültülmüş uygulamalarına denilir. Bu uygulamalar cam ile yapılmaz. Detaylı bilgiyi yabancı YouTube içeriklerinden bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkçası ben almadım çok eski bir fanus en az bir 10 yılı var belkide daha çok kömürlükte içi dişi beze sarılı bir şekilde bulmuştum temizledikten sonra yeni gibi oldu
Mini pond hakkındada malum havalar soğudu dışarda böyle bişe mümkün değil diye düşünüyorum ama havalar ısınsın bahçeye bir koi havuzu yapıcam koiler hakkında bilginiz varmı kış aylarında havuzun derinliğini 1.5 metre olması gerekiyormuş bende şey düşündüm havuzu üç kademeli kazıcağım derinlikleri en üstteki 0,5 m bir alttaki 1 m en alttaki 1.5 metre birnevi kış uykusu için yatak yapıcam birde fanusun cam olduğu nasıl anlıycaz bir normal akvaryuma bakıyorum bir fanusta bir fark yok gibi netlik aynı herşey aynı gibi
Plastik
[QUOTE=devrimdpt]Saklama kabında balık olmaz. Balık, bitki her zaman bulursunuz, acele etmeye gerek yok. Bu işe para ayırmaya karar verince güzel bir akvaryum kurarsınız. Her işi hakkını vererek güzel bir şekilde yapmak lazım, değil mi? [/QUOTE]
Haklısınız bende yavaş yavaş akvaryumları çoğalarak 4 akvaryumum var her birinde 3 4 kök eledeo var balıklar mutlu
[QUOTE=sobetta]Diğer yanıtlara da göz geçirdim ve özet geçip kendi yorumumu katmam gerekirse : fanus yeni başlayan birisi için önerilecek bir uygulama değil. Bunun hakkında : [URL]http://209475.akvaryum.com/fanus_sendromu_bp3012.asp[/URL]. Hobi ucuz değil, doğru. Bu yüzden para biriktirip başlamak daha mantıklı. Mini Pond uygulamaları ilginizi çekebilir belki. [/QUOTE]
Benim bahsettiğim fanus cam ama şuan onda sadece eledeo var birden herşey olmuyor şuan 4 akvaryumum var ve hepsinde beta var mini pond uygulamasındam kastınız ne tam olarak
[QUOTE=devrimdpt]Saklama kabında balık olmaz. Balık, bitki her zaman bulursunuz, acele etmeye gerek yok. Bu işe para ayırmaya karar verince güzel bir akvaryum kurarsınız. Her işi hakkını vererek güzel bir şekilde yapmak lazım, değil mi? [/QUOTE]
Haklısınız bende yavaş yavaş akvaryumları çoğalarak 4 akvaryumum var her birinde 3 4 kök eledeo var balıklar mutlu
[QUOTE=sobetta]Diğer yanıtlara da göz geçirdim ve özet geçip kendi yorumumu katmam gerekirse : fanus yeni başlayan birisi için önerilecek bir uygulama değil. Bunun hakkında : [URL]http://209475.akvaryum.com/fanus_sendromu_bp3012.asp[/URL]. Hobi ucuz değil, doğru. Bu yüzden para biriktirip başlamak daha mantıklı. Mini Pond uygulamaları ilginizi çekebilir belki. [/QUOTE]
Benim bahsettiğim fanus cam ama şuan onda sadece eledeo var birden herşey olmuyor şuan 4 akvaryumum var ve hepsinde beta var mini pond uygulamasındam kastınız ne tam olarak
Plastik
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim şuan 4 betam ve her biri için ayrı akvaryumum var yavaş yavaş önce malzemelerini sonra akvaryumları aldım hepsi mutlu herkese teşekkür ederim yeni olduğum doğrudur lakin bir kaç arkadaş beni bu şekilde aşağlamanız hiç hoş değil tatlı bir dille anlatmanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum bu sadece benim için geçerli değil bu hobiye merak saran herkes için şu 2 - 3 ayda kazandığım tecrübeli paylaşmanın hazzı harika ama benim gibi arkadaşlara daha iyi davranırsanız hepimiz için bu hobi için daha iyi olur en azından bu hobi ayakta kalır iyi günler
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim şuan 4 betam ve her biri için ayrı akvaryumum var yavaş yavaş önce malzemelerini sonra akvaryumları aldım hepsi mutlu herkese teşekkür ederim yeni olduğum doğrudur lakin bir kaç arkadaş beni bu şekilde aşağlamanız hiç hoş değil tatlı bir dille anlatmanız daha doğru olurdu diye düşünüyorum bu sadece benim için geçerli değil bu hobiye merak saran herkes için şu 2 - 3 ayda kazandığım tecrübeli paylaşmanın hazzı harika ama benim gibi arkadaşlara daha iyi davranırsanız hepimiz için bu hobi için daha iyi olur en azından bu hobi ayakta kalır iyi günler
Plastik
Yeniyim ve açıkçası akvaryuma bütçe ayırmak istiyorum şimdilik o yüzde plastik bir saklama kabında beslesem sorun olur mu bir de ne tür balıklar besleyebilirim bir de fanusum var ne besleyebilirim fanusta
Yeniyim ve açıkçası akvaryuma bütçe ayırmak istiyorum şimdilik o yüzde plastik bir saklama kabında beslesem sorun olur mu bir de ne tür balıklar besleyebilirim bir de fanusum var ne besleyebilirim fanusta
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
