ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
schwartz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2018 01:42
Son Ziyaret:
25 Mart 2019 17:04
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Sinem Yıldız
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 1997
Yaş:
29
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sinem
SON 10 MESAJI
Çınar Ağacı Kullanımı
[QUOTE=capo di capi]Gördüğüm kadarıyla filiz veren bir ağacın dalını kesmişsin. Bizler bu iş için öncelikle, ölmüş, sökülmüş, kurumuş dalları tercih etmeliyiz. Medenileşmek yerine git gide açgözlü bir şekilde vahşileşiyoruz.. Ne gerek vardı şimdi ağacı dalından kesmeye..Hemde eylül-ekim, çınar - meşe mevsiminde.Üstelik akvaryumda kullanamayacaksın bile.. Çünkü henüz yaş.
Millet ölmüş çınarı bile ayakta tutmak için türlü iskeleler kuruyor biz canlısını hazmedemiyoruz. Bindiğin dalı kesmek deyiminin gerçek olduğu an işte. [/QUOTE]
Elbette ki hangi dönemde ve dünyanın her neresinde olursak olalım, insanın doğaya karşı hassasiyetinin hiçbir zaman yitmemesi gerek. Dalı aldığım arazide başlayan yeni inşaat çalışması da hareketi etik kılmaz şüphesiz, maalesef ki bundan birkaç gün/hafta sonra o ağaç hiç yerinde kalmayacak. Velhasıl ben her ne kadar zarar verme niyeti ya da düşüncesiyle hareket etmemiş olsam da yarattığınız hassasiyet ve uyarı için teşekkür ederim, daha dikkatli davranmam mümkün olabilirdi. Kaldı ki kullanımı olmayacaksa bu ilaveten üzücü olur.
Bu dalın dışında dökülmüş dallar da aradım, bir üzüm ağacı buldum ancak yerdeki dalların durumu oldukça nahoştu. Fungus ve diğer sorunları aşabilir düzeyde görünmüyordu, suyu tehlikeye atabileceği düşüncesiyle onları almadım.
[QUOTE=mstf26131]Çınar ağacı akvaryumda kullanılır mı salınım yapar mı bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım ama benim önerim verniklemenizden yanadır. Verniklemezseniz pamukcuklanma olabiliyor ve inanın görmek bile istemezsiniz iğrenç bi görüntüsü var.[:kotu:] Ben ne olduğunu bilmediğim görüntüsü hoşuma giden dalları ağaç figürü haline getirip vernikleyerek kullandım ama verniği fırçayla ince bi katman olarak sürdüğümden ve ağaç çok girintili çıkıntılı olduğundan verniklenmeyen yerler olmuş oralardan pamukcuk yaptı, bu pamukcuklar zamanla yok olmadı aksine üzerinde saç yosunu gibi şeyler de oluşmaya başlayınca çıkarmak zorunda kaldım.(Bu pamukcuk benzeri şeyleri vatozlar yiyor diye duydum ama zemin bitkilerimden dolayı vatoz ekleyemedim ben.) Size tavsiyem 2kat hatta vaktiniz, verniğiniz varsa 3kat vernik atmanızdır.
Vernik olarak cadence 100kat vernik kullanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172026/140920180031211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sanırım yaş dal olduğundan vernik illa ki gerekecek. Cadence'in bu ürününün birkaç yerde daha tavsiyesine denk geldim, deneyip işe yarayıp yaramadığına bakacağım. [:)]
[QUOTE=capo di capi]Gördüğüm kadarıyla filiz veren bir ağacın dalını kesmişsin. Bizler bu iş için öncelikle, ölmüş, sökülmüş, kurumuş dalları tercih etmeliyiz. Medenileşmek yerine git gide açgözlü bir şekilde vahşileşiyoruz.. Ne gerek vardı şimdi ağacı dalından kesmeye..Hemde eylül-ekim, çınar - meşe mevsiminde.Üstelik akvaryumda kullanamayacaksın bile.. Çünkü henüz yaş.
Millet ölmüş çınarı bile ayakta tutmak için türlü iskeleler kuruyor biz canlısını hazmedemiyoruz. Bindiğin dalı kesmek deyiminin gerçek olduğu an işte. [/QUOTE]
Elbette ki hangi dönemde ve dünyanın her neresinde olursak olalım, insanın doğaya karşı hassasiyetinin hiçbir zaman yitmemesi gerek. Dalı aldığım arazide başlayan yeni inşaat çalışması da hareketi etik kılmaz şüphesiz, maalesef ki bundan birkaç gün/hafta sonra o ağaç hiç yerinde kalmayacak. Velhasıl ben her ne kadar zarar verme niyeti ya da düşüncesiyle hareket etmemiş olsam da yarattığınız hassasiyet ve uyarı için teşekkür ederim, daha dikkatli davranmam mümkün olabilirdi. Kaldı ki kullanımı olmayacaksa bu ilaveten üzücü olur.
Bu dalın dışında dökülmüş dallar da aradım, bir üzüm ağacı buldum ancak yerdeki dalların durumu oldukça nahoştu. Fungus ve diğer sorunları aşabilir düzeyde görünmüyordu, suyu tehlikeye atabileceği düşüncesiyle onları almadım.
[QUOTE=mstf26131]Çınar ağacı akvaryumda kullanılır mı salınım yapar mı bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım ama benim önerim verniklemenizden yanadır. Verniklemezseniz pamukcuklanma olabiliyor ve inanın görmek bile istemezsiniz iğrenç bi görüntüsü var.[:kotu:] Ben ne olduğunu bilmediğim görüntüsü hoşuma giden dalları ağaç figürü haline getirip vernikleyerek kullandım ama verniği fırçayla ince bi katman olarak sürdüğümden ve ağaç çok girintili çıkıntılı olduğundan verniklenmeyen yerler olmuş oralardan pamukcuk yaptı, bu pamukcuklar zamanla yok olmadı aksine üzerinde saç yosunu gibi şeyler de oluşmaya başlayınca çıkarmak zorunda kaldım.(Bu pamukcuk benzeri şeyleri vatozlar yiyor diye duydum ama zemin bitkilerimden dolayı vatoz ekleyemedim ben.) Size tavsiyem 2kat hatta vaktiniz, verniğiniz varsa 3kat vernik atmanızdır.
Vernik olarak cadence 100kat vernik kullanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172026/140920180031211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sanırım yaş dal olduğundan vernik illa ki gerekecek. Cadence'in bu ürününün birkaç yerde daha tavsiyesine denk geldim, deneyip işe yarayıp yaramadığına bakacağım. [:)]
Çınar Ağacı Kullanımı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/130920182358131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, bugün biraz mahallede dolaşıp akvaryum dekorunda kullanabileceğim asma, çınar, söğüt, dut, yeni dünya gibi ağaçların dallarına baktım. Çöl kütüğü gibi saçaklı dallar değil de, tankın tam ortasına oturtabileceğim bir tanesini aradım.
Sonra bu çınar dalını beğendiğime karar verip testere yardımıyla kestim. Zımparalayıp kaynattıktan sonra kullanırım diye düşündüm fakat elimde bu ebatta bir tencere yok. Vernikleme fikri hoş ancak ağacın bir miktar salınım yapması -hele ki azot ve bakteri döngüsünü henüz yeni oluşturacakken- iyi olabilir.
Dalı nasıl kullanmam daha sağlıklı olur?[EDIT]schwartz,2018-09-14 00:12:32[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/130920182358131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, bugün biraz mahallede dolaşıp akvaryum dekorunda kullanabileceğim asma, çınar, söğüt, dut, yeni dünya gibi ağaçların dallarına baktım. Çöl kütüğü gibi saçaklı dallar değil de, tankın tam ortasına oturtabileceğim bir tanesini aradım.
Sonra bu çınar dalını beğendiğime karar verip testere yardımıyla kestim. Zımparalayıp kaynattıktan sonra kullanırım diye düşündüm fakat elimde bu ebatta bir tencere yok. Vernikleme fikri hoş ancak ağacın bir miktar salınım yapması -hele ki azot ve bakteri döngüsünü henüz yeni oluşturacakken- iyi olabilir.
Dalı nasıl kullanmam daha sağlıklı olur?[EDIT]schwartz,2018-09-14 00:12:32[/EDIT]
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Teşekkür ederim, yeni yeni açılmaya başladı iştahı [:)]
Tuzu ortadan ikiye kırarak kullandım, biraz büyükceydi. Metileni üç damla baktopuru iki damla olacak şekilde, fanustan aldığım suyla önce bardağın içinde karıştırarak uyguladım ve fanustaki suyu da her gün %25 olacak şekilde dinlendirilmiş içme suyuyla değiştirdim/değiştiriyorum. Hızlı toparladı, ben de çok sevinçliyim gerçkten 🤗
Teşekkür ederim, yeni yeni açılmaya başladı iştahı [:)]
Tuzu ortadan ikiye kırarak kullandım, biraz büyükceydi. Metileni üç damla baktopuru iki damla olacak şekilde, fanustan aldığım suyla önce bardağın içinde karıştırarak uyguladım ve fanustaki suyu da her gün %25 olacak şekilde dinlendirilmiş içme suyuyla değiştirdim/değiştiriyorum. Hızlı toparladı, ben de çok sevinçliyim gerçkten 🤗
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Herkese tekrar merhaba, çocuğun durumunu haber vereyim istedim. Onu fanusa aldıktan sonra metilen mavisi, akvaryum tuzu ve baktopur karışımı kullandım. Yem olarak su piresi ve kurutulmuş kan kurdu verdim.
Bugün onu ilk kez hareketlenmeye başlamış ve yüzerken görüyorum, kendine gelmeye başladı. Ben de bu süreçte akvaryumunu hazırlamaya başladım. Yani haberler oldukça yolunda, hepinize teşekkür ederim. [:3]
Herkese tekrar merhaba, çocuğun durumunu haber vereyim istedim. Onu fanusa aldıktan sonra metilen mavisi, akvaryum tuzu ve baktopur karışımı kullandım. Yem olarak su piresi ve kurutulmuş kan kurdu verdim.
Bugün onu ilk kez hareketlenmeye başlamış ve yüzerken görüyorum, kendine gelmeye başladı. Ben de bu süreçte akvaryumunu hazırlamaya başladım. Yani haberler oldukça yolunda, hepinize teşekkür ederim. [:3]
İlk Pico Akvaryum Denemesi (30x26x19)
Aranıza daha yeni katılmış olduğumdan teknik bilgileri yanıtlayamayacağım ama elinize sağlık, çok güzel çıkarmışsınız tohumları.
Aranıza daha yeni katılmış olduğumdan teknik bilgileri yanıtlayamayacağım ama elinize sağlık, çok güzel çıkarmışsınız tohumları.
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Teşekkür ederim [:)]
Bugün biraz gözlemledim, iştahsızlığı ve hareketsizliği parazit problemi olabileceğini düşündürdü bana. Akvaryumdan çıkarıp görece büyük bir fanusa koydum, birkaç gün sera baktopur denemeyi düşünüyorum. Diyeti için sera kan kurdu ve sera bettagran yemi aldım fakat bunları internetten bulabildim, en erken yarın elime ulaşır. Baktopur kullanımı bir sakınca doğurur mu?
Şu an boş olan akvaryumu biraz renklendirmek için yüzeye pistia stratiotes, köşelere anubias barteri var, üç adet moss ball ile birkaç tane küçük boy mavi elma salyangozu siparişi verdim. Akvaryumun tabanına birer kilo hagen ile bazalt kum aldım, bu ikisini karıştıracağım. Akvaryum tuzu, kepçe, dip pompası gibi ıvır zıvırları da sipariş ettim. Yalnız eheim hava motoruyla dophin pipo filtre aldım ama yeterli gelir mi acaba? İç filtre almamak eksiklik oldu galiba.
Yavaş yavaş emekliyorum, umarım hoş bir sonuç verir ^^
Teşekkür ederim [:)]
Bugün biraz gözlemledim, iştahsızlığı ve hareketsizliği parazit problemi olabileceğini düşündürdü bana. Akvaryumdan çıkarıp görece büyük bir fanusa koydum, birkaç gün sera baktopur denemeyi düşünüyorum. Diyeti için sera kan kurdu ve sera bettagran yemi aldım fakat bunları internetten bulabildim, en erken yarın elime ulaşır. Baktopur kullanımı bir sakınca doğurur mu?
Şu an boş olan akvaryumu biraz renklendirmek için yüzeye pistia stratiotes, köşelere anubias barteri var, üç adet moss ball ile birkaç tane küçük boy mavi elma salyangozu siparişi verdim. Akvaryumun tabanına birer kilo hagen ile bazalt kum aldım, bu ikisini karıştıracağım. Akvaryum tuzu, kepçe, dip pompası gibi ıvır zıvırları da sipariş ettim. Yalnız eheim hava motoruyla dophin pipo filtre aldım ama yeterli gelir mi acaba? İç filtre almamak eksiklik oldu galiba.
Yavaş yavaş emekliyorum, umarım hoş bir sonuç verir ^^
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Aa işte bu süper, cimriliğim tutmuş demek ki 👀
İyi ki varsınız, desteğiniz oldukça motive etti.
Aa işte bu süper, cimriliğim tutmuş demek ki 👀
İyi ki varsınız, desteğiniz oldukça motive etti.
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Akşam minik bir ön araştırma yaptım, tabana bir-iki havuç hindistan cevizi torfu atıp üstüne de hagen kumu eklemeyi düşünüyorum.
Bitki olarak ise anubias ve java moss hem hoş durur hem de bakım olarak zorlayıcı olmaz sanıyorum, yüzeye de su mecimeği eklenebilir. Bir de elma salyangozu konusunda iki adet fazla olur mu dersiniz?
Tabii tüm bunlardan önce canlının sağlığı daha önemli, beslenme çeşidini bol tutacağım. Tekrar çok teşekkür ederim [:3]
[QUOTE=catstevens]Bir hastalığı var gibi gözükmüyor güçsüz düşmüş yüzeye kadar yüzemiyor bile. Belki su seviyesi bir miktar azaltabilirsiniz böylece yüzeye çıkarken kendini o kadar zorlamayacaktır.(belki bir miktar stresini azaltabilir)
Tankın kurulumuna gelince kolay bulunan anubuias, tilki kuyruğu vs. gibi bitkiler koyabilirsin.
Kum olarak da hagen 2kg yeterli gelecektir.[/QUOTE]
Korktuğum kadar ciddi bir durumu olmamasına çok sevindim. Suda yükselmekte zorlandığını görünce ben de sizinle aynı şeyi düşündüm, tepeleme doldurduğumdan epey zorlanıyor hayvan. Yarın bir kısmını geri boşaltacağım, tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ☺
Akşam minik bir ön araştırma yaptım, tabana bir-iki havuç hindistan cevizi torfu atıp üstüne de hagen kumu eklemeyi düşünüyorum.
Bitki olarak ise anubias ve java moss hem hoş durur hem de bakım olarak zorlayıcı olmaz sanıyorum, yüzeye de su mecimeği eklenebilir. Bir de elma salyangozu konusunda iki adet fazla olur mu dersiniz?
Tabii tüm bunlardan önce canlının sağlığı daha önemli, beslenme çeşidini bol tutacağım. Tekrar çok teşekkür ederim [:3]
[QUOTE=catstevens]Bir hastalığı var gibi gözükmüyor güçsüz düşmüş yüzeye kadar yüzemiyor bile. Belki su seviyesi bir miktar azaltabilirsiniz böylece yüzeye çıkarken kendini o kadar zorlamayacaktır.(belki bir miktar stresini azaltabilir)
Tankın kurulumuna gelince kolay bulunan anubuias, tilki kuyruğu vs. gibi bitkiler koyabilirsin.
Kum olarak da hagen 2kg yeterli gelecektir.[/QUOTE]
Korktuğum kadar ciddi bir durumu olmamasına çok sevindim. Suda yükselmekte zorlandığını görünce ben de sizinle aynı şeyi düşündüm, tepeleme doldurduğumdan epey zorlanıyor hayvan. Yarın bir kısmını geri boşaltacağım, tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ☺
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
İnceliğiniz ve yanıtınız için ben teşekkür ederim. Tavsiyeniz üzerine yarın kurutulmuş kan kurdunu ve diyeti için uygun yemi temin edeceğim. Buna ek olarak önerebileceğiniz canlı yemler ve akvaryum içi gereçler varsa onları da alabilirim. Herhangi bir ilaç kullanımını gerekli görüyor musunuz?
İnceliğiniz ve yanıtınız için ben teşekkür ederim. Tavsiyeniz üzerine yarın kurutulmuş kan kurdunu ve diyeti için uygun yemi temin edeceğim. Buna ek olarak önerebileceğiniz canlı yemler ve akvaryum içi gereçler varsa onları da alabilirim. Herhangi bir ilaç kullanımını gerekli görüyor musunuz?
Yaşatmak İstediğim Hasta Beta Balığı
Merhaba,
Daha önce sürüngen türlerinden tarantulaya, kediden köpeğe bir çok canlı besledim, hala da besliyorum. Ancak hiç akvaryum ve balık deneyimim olmadı, ta ki birkaç saat öncesine kadar. Bugün semt pazarına gittiğimde, ufacık bir kadehin içine konmuş kırmızı bir betta balığı ilişti gözüme. Cansız ve solgun duruyordu. Satıcıya biraz söylendim, hayvanın bardağın içinde dönecek yeri bile yoktu. Ancak adam olanca umursamazlığıyla beni başından savdı.
Eve geldiğimde içime dert oldu, o balığı orada bırakmak istemedim. Biraz da bağlanmış hissettim ve yaşamasını istedim. Pazar kapanmadan koştur koştur gidip balığı aldım (adama bir kez daha söylendim). Aciliyetten 30 litrelik dandik akvaryumlardan birini de aldım. Eve gelip akvaryumun içini aşağı yukarı %75 içme suyu olacak şekilde doldurdum. Fakat balık hasta ve ne yapacağımı bilmiyorum. İçinde olduğu akvaryumun fotoğrafını ve balığın sudaki hareketlerini aşağıya ekliyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=_kBNo5T7Lz4[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209411.jpg[/IMG]
Balığı yerleştirmeden önce akvaryumun içini suyla üstünkörü temizledim. Filtre ve diğer şeyleri almaya vakit olmadı. Bettanın gözlerindeki kırmızılık dikkatimi çekti ve yüzü diyebileceğim bölgede de dökülmeler var. Oldukça sersem yüzüyor, yüzeye çıkmakta zorlanıyor ve genelde tabanda kalmayı tercih ediyor.
Onu nasıl kurtarabiliriz?
[EDIT]schwartz,2018-09-11 07:01:13[/EDIT]
Merhaba,
Daha önce sürüngen türlerinden tarantulaya, kediden köpeğe bir çok canlı besledim, hala da besliyorum. Ancak hiç akvaryum ve balık deneyimim olmadı, ta ki birkaç saat öncesine kadar. Bugün semt pazarına gittiğimde, ufacık bir kadehin içine konmuş kırmızı bir betta balığı ilişti gözüme. Cansız ve solgun duruyordu. Satıcıya biraz söylendim, hayvanın bardağın içinde dönecek yeri bile yoktu. Ancak adam olanca umursamazlığıyla beni başından savdı.
Eve geldiğimde içime dert oldu, o balığı orada bırakmak istemedim. Biraz da bağlanmış hissettim ve yaşamasını istedim. Pazar kapanmadan koştur koştur gidip balığı aldım (adama bir kez daha söylendim). Aciliyetten 30 litrelik dandik akvaryumlardan birini de aldım. Eve gelip akvaryumun içini aşağı yukarı %75 içme suyu olacak şekilde doldurdum. Fakat balık hasta ve ne yapacağımı bilmiyorum. İçinde olduğu akvaryumun fotoğrafını ve balığın sudaki hareketlerini aşağıya ekliyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=_kBNo5T7Lz4[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209067/100920180209411.jpg[/IMG]
Balığı yerleştirmeden önce akvaryumun içini suyla üstünkörü temizledim. Filtre ve diğer şeyleri almaya vakit olmadı. Bettanın gözlerindeki kırmızılık dikkatimi çekti ve yüzü diyebileceğim bölgede de dökülmeler var. Oldukça sersem yüzüyor, yüzeye çıkmakta zorlanıyor ve genelde tabanda kalmayı tercih ediyor.
Onu nasıl kurtarabiliriz?
[EDIT]schwartz,2018-09-11 07:01:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
kasim12,
Sfenks111,
sina cen,
altuntasseref,
sero456,
syerli,
SeaWorld,
Hoppala,
OKIRATLI,
abunil,
ugurbaran,
0rnn,
MCY4,
Thunderbird,
forthehordex,
sirhill,
eyidasss,
MiSoSiKiaN,
TolgahanA,
Kuduoglu,
osmandbnl,
rexxter,
sakal34,
AquaVita,
betta.ist,
SJess,
LeventYorganci,
KSK lee,
HaydarGul,
ternapi,
Birtek,
İbrahims,
şansal,
Eldurmaz,
Umutoty,
yeekim,
aybas,
OsmanEnes,
Tallha,
metsi,
Jotunheim,
Leo,
oktay42,
murattr,
Savas37,
omererbas,
Kayi1299,
ozan_1903,
Mr. WingMan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
