ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmtkir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Haziran 2018 11:20
Son Ziyaret:
01 Şubat 2019 14:18
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet kır
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet kır
SON 10 MESAJI
Hangi Tür Besleyeyim
[QUOTE=Metehan77]Ne türk balıkları sevdiğıne göre değişir Amerikan türü cikletler daha büyük yapılı ve renk açısından daha canlı oluyolar bana göre ama sana kalmış bişey eğer seviyorsan Jack dempsey jagyar ciklet green terror gibi balıklar koyabilirsiniz [/QUOTE] Metehan bey teşekkürler bilgi için Jack dempsey jagyar ciklet baktım çok güzel renkli balıklar ama ben Erzurum da ki akvaryumcularda hiç böyle bi balık görmedim bulamam sanırım burada.
[QUOTE=Metehan77]Ne türk balıkları sevdiğıne göre değişir Amerikan türü cikletler daha büyük yapılı ve renk açısından daha canlı oluyolar bana göre ama sana kalmış bişey eğer seviyorsan Jack dempsey jagyar ciklet green terror gibi balıklar koyabilirsiniz [/QUOTE] Metehan bey teşekkürler bilgi için Jack dempsey jagyar ciklet baktım çok güzel renkli balıklar ama ben Erzurum da ki akvaryumcularda hiç böyle bi balık görmedim bulamam sanırım burada.
Hangi Tür Besleyeyim
[QUOTE=ukilavuz]Discus biraz daha bakımı zor olur.8.6 ph oldukça iyi tanganika türleri veya tekrar tecrübeyle duboisi olabilir.[/QUOTE] Teşekkür ederim görüşünüz için. Aynen ümit bey ben tekrar bi tropheus deneyeyim de bakalım zamanla artık düşündüğüm türleri deneyeceğim.
[QUOTE=ukilavuz]Discus biraz daha bakımı zor olur.8.6 ph oldukça iyi tanganika türleri veya tekrar tecrübeyle duboisi olabilir.[/QUOTE] Teşekkür ederim görüşünüz için. Aynen ümit bey ben tekrar bi tropheus deneyeyim de bakalım zamanla artık düşündüğüm türleri deneyeceğim.
Hangi Tür Besleyeyim
[QUOTE=muratantalya007]Öncelikle geçmiş olsun tankınız gayet güzel bir çok tür beslemek için yeterli ancak tropheustan çekinerek Discus beslemek olacak iş değil tropheus duboisi maswa deneyin derim ben sağlam bir koloni ile neden olmasın[/QUOTE][QUOTE=Etimesgut06]Öncelikle geçmiş olsun Ahmet Bey.Umarim bundan sonra kayıpsız devam eder siniz.Bence tropheusta zorlandiysaniz discus a girmeyin .Belki beslemedim bilmiyorum ama okuduklarimdan yola çıkarak daha fazla sorun yaşarsınız gibi geliyor.Aslinda benim de hayalimde tropheus var ama tecrübe edinmek için başka bir sevdiğim tur olan çiklet yunus besliyorum su an.siz de biraz daha kolay bakılabilecek bir tur seçebilirsiniz.[/QUOTE] çok teşekkür ederim değerli düşünceleriniz için en iyisi tropheusa devam o zaman genelde öneren olmamış bakalım bi deneyim daha yaşayıp sonra diskus a geçelim.
[QUOTE=aquascapeworld]Tropheusları öldüren şey su değerleriniz veya filtrasyon gibi bi sorun ise discusa hiç girmeyin derim discus aşırı hassastır
Yunus Cichlid olabilir [:iyi:][/QUOTE] Teşekkür ederim ilginiz ve yorumunuz için. Tropheus larımı neyin öldürdüğünü az çok tahmin ediyorum. Mercan kırığı kum aldım sanırım kaynatmadığım için bakteri bulaştı sonra kurtaramadım akvaryumcu abi sadece temizce yıka dedi ben de öyle yaptım ama büyük ihtimalle daha önce kullanılmış bi kumdu ve ondan kaynaklanan bir sorun oldu. ya daaa iki tane cüce vatoz alıp attım akvaryum a o aşamadan iki hafta sonra ölümler başladı ilaç falan da aldım ama bi etkisi olmadı :(
Görüş ve önerileriniz için çok teşekkür ediyorum. Ben tropheus a devam edeyim en iyisi :) az çok sebebini biliyorum yaptığım hataları daha tekrarlamam umarım bu arada Erzurum da yaşıyorum ve buranın musluk suyu ph dereceleri 8.6 falanmış birçok tanıdığım arkadaş hiç su dinlendirmeden akvaryuma musluktan dolduruyor balık kayıpları da olmuyor bu konuda düşünceniz nedir acaba. Şans mı bu yoksa bi sorun yaşatır mı direk musluk suyu vermek.
[QUOTE=muratantalya007]Öncelikle geçmiş olsun tankınız gayet güzel bir çok tür beslemek için yeterli ancak tropheustan çekinerek Discus beslemek olacak iş değil tropheus duboisi maswa deneyin derim ben sağlam bir koloni ile neden olmasın[/QUOTE][QUOTE=Etimesgut06]Öncelikle geçmiş olsun Ahmet Bey.Umarim bundan sonra kayıpsız devam eder siniz.Bence tropheusta zorlandiysaniz discus a girmeyin .Belki beslemedim bilmiyorum ama okuduklarimdan yola çıkarak daha fazla sorun yaşarsınız gibi geliyor.Aslinda benim de hayalimde tropheus var ama tecrübe edinmek için başka bir sevdiğim tur olan çiklet yunus besliyorum su an.siz de biraz daha kolay bakılabilecek bir tur seçebilirsiniz.[/QUOTE] çok teşekkür ederim değerli düşünceleriniz için en iyisi tropheusa devam o zaman genelde öneren olmamış bakalım bi deneyim daha yaşayıp sonra diskus a geçelim.
[QUOTE=aquascapeworld]Tropheusları öldüren şey su değerleriniz veya filtrasyon gibi bi sorun ise discusa hiç girmeyin derim discus aşırı hassastır
Yunus Cichlid olabilir [:iyi:][/QUOTE] Teşekkür ederim ilginiz ve yorumunuz için. Tropheus larımı neyin öldürdüğünü az çok tahmin ediyorum. Mercan kırığı kum aldım sanırım kaynatmadığım için bakteri bulaştı sonra kurtaramadım akvaryumcu abi sadece temizce yıka dedi ben de öyle yaptım ama büyük ihtimalle daha önce kullanılmış bi kumdu ve ondan kaynaklanan bir sorun oldu. ya daaa iki tane cüce vatoz alıp attım akvaryum a o aşamadan iki hafta sonra ölümler başladı ilaç falan da aldım ama bi etkisi olmadı :(
Görüş ve önerileriniz için çok teşekkür ediyorum. Ben tropheus a devam edeyim en iyisi :) az çok sebebini biliyorum yaptığım hataları daha tekrarlamam umarım bu arada Erzurum da yaşıyorum ve buranın musluk suyu ph dereceleri 8.6 falanmış birçok tanıdığım arkadaş hiç su dinlendirmeden akvaryuma musluktan dolduruyor balık kayıpları da olmuyor bu konuda düşünceniz nedir acaba. Şans mı bu yoksa bi sorun yaşatır mı direk musluk suyu vermek.
Hangi Tür Besleyeyim
Sevgili akvarist ailesi yavrudan aldığım duboisi masvalarımı büyütemedim 4 ay içerisinde 3 tane kaldı. Cok canım sıkıldı komple akvaryumu değiştirdim yeni tank alttan sumplı 120.65.75 özel yapım bi tank. Bu tankta ne tür balık besleyeyim öneriniz var mı acaba kayıp vermek çok can sıkıcı. Discus düşünüyorum bilenler ve önerisi olanlar paylaşabilirse cok sevinirim.
Sevgili akvarist ailesi yavrudan aldığım duboisi masvalarımı büyütemedim 4 ay içerisinde 3 tane kaldı. Cok canım sıkıldı komple akvaryumu değiştirdim yeni tank alttan sumplı 120.65.75 özel yapım bi tank. Bu tankta ne tür balık besleyeyim öneriniz var mı acaba kayıp vermek çok can sıkıcı. Discus düşünüyorum bilenler ve önerisi olanlar paylaşabilirse cok sevinirim.
Tropheus Duboisi Maswa İlk Tecrübe
[QUOTE=Ches]Balıklarınız hayırlı olsun. Güzel hareketli doyurucu bir tür seçmişsiniz.
Haftalık su değişimlerini aksatmadan yapmak erken boylanmaları açısından kritik önem taşır. Bir köşede toplu durmaları ortama henüz alışamamış olmaları nedeniyledir. Zamanla akvaryumu daha aktif kullanırlar.
Bu dönemde ışığı daha kısa süre açık tutmanızda fayda var.
10 adet ilerde koloni kurmak için çok yetersiz. Çünkü Trop'lar koloniye daha sonra ekleme yapılmasını pek hoş karşılamıyorlar. O nedenle ilerde 2 erkek 10-15 arası dişi çıkarabilmek adına genelde yavru adeti 20-30 arası tutulur. Size de erkenden ekleme yapmanızı tavsiye ederim.
Trop'lar kayalardan yosun yemeyi çok sever. O nedenle kayaları bol tutmak ve onları yosunlaştırmak, doğal ortamda yaşama hissi uyandıracaktır balıklarınızda.Verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum.
Kendi kullandığım yemleri aşağıya yazıyorum... Haftanın 6 günü sabah akşam yemlerim sadece. Pazar günü su değişimi yapar yemleme yapmam. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle....
TETRA PRO VEGETABLE ALGAE
Dainichi Cichlid Veggie Fx Baby
Tetra Pro Colour 100gr
JBL % 40 SPİRULİNA PREMİUM PUL YEM
Sera Spirulina Tablet[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Ben de tropheus besliyorum arkadaşım gibi ilk deneyimim ben de yavru aldım bana ışığı hiç kapatma dediler daha çabuk büyüsünler diye siz kısa süre demişsiniz o kafama takıldı dedim onu bi sorayım. Acaba konuyu biraz detaylı anlatabilir misiniz teşekkürler bilgi paylaşımınız için bu arada [EDIT]ahmtkir,2018-07-24 11:49:31[/EDIT]
[QUOTE=Ches]Balıklarınız hayırlı olsun. Güzel hareketli doyurucu bir tür seçmişsiniz.
Haftalık su değişimlerini aksatmadan yapmak erken boylanmaları açısından kritik önem taşır. Bir köşede toplu durmaları ortama henüz alışamamış olmaları nedeniyledir. Zamanla akvaryumu daha aktif kullanırlar.
Bu dönemde ışığı daha kısa süre açık tutmanızda fayda var.
10 adet ilerde koloni kurmak için çok yetersiz. Çünkü Trop'lar koloniye daha sonra ekleme yapılmasını pek hoş karşılamıyorlar. O nedenle ilerde 2 erkek 10-15 arası dişi çıkarabilmek adına genelde yavru adeti 20-30 arası tutulur. Size de erkenden ekleme yapmanızı tavsiye ederim.
Trop'lar kayalardan yosun yemeyi çok sever. O nedenle kayaları bol tutmak ve onları yosunlaştırmak, doğal ortamda yaşama hissi uyandıracaktır balıklarınızda.Verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum.
Kendi kullandığım yemleri aşağıya yazıyorum... Haftanın 6 günü sabah akşam yemlerim sadece. Pazar günü su değişimi yapar yemleme yapmam. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle....
TETRA PRO VEGETABLE ALGAE
Dainichi Cichlid Veggie Fx Baby
Tetra Pro Colour 100gr
JBL % 40 SPİRULİNA PREMİUM PUL YEM
Sera Spirulina Tablet[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Ben de tropheus besliyorum arkadaşım gibi ilk deneyimim ben de yavru aldım bana ışığı hiç kapatma dediler daha çabuk büyüsünler diye siz kısa süre demişsiniz o kafama takıldı dedim onu bi sorayım. Acaba konuyu biraz detaylı anlatabilir misiniz teşekkürler bilgi paylaşımınız için bu arada [EDIT]ahmtkir,2018-07-24 11:49:31[/EDIT]
Hangi Yemi Kullanmam Lazım
[QUOTE=GorkemErsoy]Tetra Pro, Spirulina içerikli yemler, dainichi marka tropheus yemleri (fx veggie, fx color vs.) gibi yemler kullanabilirsiniz.[/QUOTE] tamam teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı iyi hobiler umarım kayıpsız büyütebilirim.
[QUOTE=GorkemErsoy]Tetra Pro, Spirulina içerikli yemler, dainichi marka tropheus yemleri (fx veggie, fx color vs.) gibi yemler kullanabilirsiniz.[/QUOTE] tamam teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı iyi hobiler umarım kayıpsız büyütebilirim.
Hangi Yemi Kullanmam Lazım
Sevgili akvarisler duboisi masva yavrusu besliyorum tropeus cinsi ilk defa aldım. Elimde sadece sera flora yem var başka hangi yemi önerirsiniz günde 3 ya da 4 kere yemliyorum 1.5 ya da 2 cm kadarlar şu an iyi yem yiyorlar sanki hiç doymamış gibi. Yavru akvaryumum 150*45*45 yandan sumplı. 16 tane yavrum var 1 aylık oldular. Bu türde ikola ve kipili de almayı düşünüyorum. Şimdiden ömeride bulunan üstatlara teşekkür ederim.
Sevgili akvarisler duboisi masva yavrusu besliyorum tropeus cinsi ilk defa aldım. Elimde sadece sera flora yem var başka hangi yemi önerirsiniz günde 3 ya da 4 kere yemliyorum 1.5 ya da 2 cm kadarlar şu an iyi yem yiyorlar sanki hiç doymamış gibi. Yavru akvaryumum 150*45*45 yandan sumplı. 16 tane yavrum var 1 aylık oldular. Bu türde ikola ve kipili de almayı düşünüyorum. Şimdiden ömeride bulunan üstatlara teşekkür ederim.
Sumplı Akvaryum Yeşermesi Ve Leke
[QUOTE=Firefish1881] yeşermesi bize sumpın iyi çalışıyor ve bakteri kültürü oturmuş demektir.Elinizle veya sünger ile sileceksiniz veya yosun giderici kullanacaksınız şunuda söyleyim sump dipteki dışkıları çekmez siz bizzat dip çekimi yapmalısınız[:)][/QUOTE] verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim yeniyim ya o yüzden anca artık sizler gibi bilgili insanlardan öğrendiğimiz kadarı ile yapmaya çalışacağız bu işi
[QUOTE=Muhendiss]Camlardaki yosun problemi bende de var. Yaptığım araştırmalar sonucu bu konuda Sera Siporax Algovec öneriliyor. Henüz kullanmadım ama siparişi geçtim elime geçince sumpa koyup deniycem.[/QUOTE] teşekkürler bilgi için bakalım ben de iyice artış olursa kullanırım ama şimdilik su rengini falan değiştirmedi eger artış olmazsa ben de bişey yapmam iyiymiş diğer akvaris arkadaşların dediğine göre teşekkürler
[QUOTE=sherloock]60 tane 10-15 cm arası balık olması fazla bu yüzden dipte pisliğin olması normal. camdaki pislik de yaz aylarında baş belası duruma gelen bişey. akvaryum güneş ışığı alıyosa engellenmesi çok zor anca yosun giderici kullanmanız gerek ama kullanmanızı tavsiye etmem. haftalık dip çekimi esnasında camları sünger ve kart yardımı ile temizlemeniz yeterli olur [/QUOTE] teşekkürler bilgi için balıklar daha yavru o yüzden biraz fazla genelde 6 ay ve 1 yaşındalar daha biraz büyüsünler zaten iki üç koloni yapacağım gerisini arkadaşlara falan dağıtırım
[QUOTE=Firefish1881] yeşermesi bize sumpın iyi çalışıyor ve bakteri kültürü oturmuş demektir.Elinizle veya sünger ile sileceksiniz veya yosun giderici kullanacaksınız şunuda söyleyim sump dipteki dışkıları çekmez siz bizzat dip çekimi yapmalısınız[:)][/QUOTE] verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim yeniyim ya o yüzden anca artık sizler gibi bilgili insanlardan öğrendiğimiz kadarı ile yapmaya çalışacağız bu işi
[QUOTE=Muhendiss]Camlardaki yosun problemi bende de var. Yaptığım araştırmalar sonucu bu konuda Sera Siporax Algovec öneriliyor. Henüz kullanmadım ama siparişi geçtim elime geçince sumpa koyup deniycem.[/QUOTE] teşekkürler bilgi için bakalım ben de iyice artış olursa kullanırım ama şimdilik su rengini falan değiştirmedi eger artış olmazsa ben de bişey yapmam iyiymiş diğer akvaris arkadaşların dediğine göre teşekkürler
[QUOTE=sherloock]60 tane 10-15 cm arası balık olması fazla bu yüzden dipte pisliğin olması normal. camdaki pislik de yaz aylarında baş belası duruma gelen bişey. akvaryum güneş ışığı alıyosa engellenmesi çok zor anca yosun giderici kullanmanız gerek ama kullanmanızı tavsiye etmem. haftalık dip çekimi esnasında camları sünger ve kart yardımı ile temizlemeniz yeterli olur [/QUOTE] teşekkürler bilgi için balıklar daha yavru o yüzden biraz fazla genelde 6 ay ve 1 yaşındalar daha biraz büyüsünler zaten iki üç koloni yapacağım gerisini arkadaşlara falan dağıtırım
Sumplı Akvaryum Yeşermesi Ve Leke
150*50*60 akvaryum var sumplı içinde 10cm ve 15 cm arası yunus ve mapanga besliyorum 60 tane 2 tane damızlık altı cüce vatoz var. Ama akvaryum camı yeşeriyor nokta nokta pisleniyor sebebi nedir acaba. Ayrıca pislikler dipte kalıyor. Ne yapmalıyım sump motorunun yeterince çevirdiğini düşünüyorum iyi sürkülasyon var ama 1 aylık akvaryum pislenmeye başladı su renginde problem yok
150*50*60 akvaryum var sumplı içinde 10cm ve 15 cm arası yunus ve mapanga besliyorum 60 tane 2 tane damızlık altı cüce vatoz var. Ama akvaryum camı yeşeriyor nokta nokta pisleniyor sebebi nedir acaba. Ayrıca pislikler dipte kalıyor. Ne yapmalıyım sump motorunun yeterince çevirdiğini düşünüyorum iyi sürkülasyon var ama 1 aylık akvaryum pislenmeye başladı su renginde problem yok
Sump Dizilimi Ve Motor Kısmında Su Eksiltme
Merhabalar ben de yeni başlayan birisi olarak sump sistemini araştırıyorum akvaryum um 150 60 50 iki tane şeklinde suplı ikisi de iç yan sump aynı sıkıntı vardı biraz su ekleyince geçti o sıkıntı ayarladım şimdi problem yok hatta cam üzerinden aşağı doğru olan akıntı bile kayboldu bence sump a taşmayacak şekilde su ilavesi yapıp deneyebilirsiniz.
Merhabalar ben de yeni başlayan birisi olarak sump sistemini araştırıyorum akvaryum um 150 60 50 iki tane şeklinde suplı ikisi de iç yan sump aynı sıkıntı vardı biraz su ekleyince geçti o sıkıntı ayarladım şimdi problem yok hatta cam üzerinden aşağı doğru olan akıntı bile kayboldu bence sump a taşmayacak şekilde su ilavesi yapıp deneyebilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
